Mja daar heb je gelijk in, al word ik wel steeds verstandiger want ik volg nu maar 1 vak extra ipv 2quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt een ongezond hoog verwachtingspatroon van jezelf en gaat teveel vakken doen
Maar dat kan toch ook prima? Zeker als je nog bij je ouders woont, hou je verrekte veel tijd over voor je studie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Chico wilde meer vakken halen dan haar curriculum dit jaar eigenlijk bevatdus >60 studiepunten
heel goedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja daar heb je gelijk in, al word ik wel steeds verstandiger want ik volg nu maar 1 vak extra ipv 2. Standaardrooster is 20 contacturen per week, ik zit op 28 (maar volg 22 uur omdat er 6 tegelijk vallen). Valt eigenlijk nog best mee als ik het zo zie, vorig jaar zat ik boven de 30
.
Ah OK, ik doe ze altijd gewoon liggend met m'n handen onder de schedelrand, zeg maar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja ik denk dat jij dan je buikspieren anders doet dan ik CF. Mijn gym heeft zo'n bankje met een steun waar je je benen op kan leggen. En dan met een handdoek in je nek om je hoofd te ondersteunen. En ik doe ze alleen maar recht hehEerst het spek eraf smelten, dan gaan we wel aan het sculpturen slaan
Nadat ik het hier postte kreeg ik een helder moment waarin ik ging bekijken wat nou wel mogelijk was en wat niet. Er zijn dingen die ook volgend jaar kunnen (volgend jaar hou ik me wel gewoon aan het normale rooster) en een beetje druk is leuk, maar te druk niet. Heb ook de afspraak met de studieadviseur: je probeer het 3 weken, en na 3 weken ga je kijken of het gaat lukken of dat je jezelf richting burn out sleept en in dat laatste geval is het acuut stoppen met het extra vak. En daar ga ik me aan houdenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel goed![]()
jezelf niet te veel op de hals halen en ook nog wat tijd voor het vriendje overhouden lijkt me wel fijn voor jezelf, vooral als je ook nog wilt blijven/gaan sporten enzo.. je hebt ook wat jou-tijd nodig
verstandig!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nadat ik het hier postte kreeg ik een helder moment waarin ik ging bekijken wat nou wel mogelijk was en wat niet. Er zijn dingen die ook volgend jaar kunnen (volgend jaar hou ik me wel gewoon aan het normale rooster) en een beetje druk is leuk, maar te druk niet. Heb ook de afspraak met de studieadviseur: je probeer het 3 weken, en na 3 weken ga je kijken of het gaat lukken of dat je jezelf richting burn out sleept en in dat laatste geval is het acuut stoppen met het extra vak. En daar ga ik me aan houden.
Nu is het moment om verstandig te worden en dat merk ik aan alles. En als ik mn tijd nuttig indeel (niet de halve dag achter de pc hangen), heb ik echt wel genoeg tijd voor vriendje, school, sport en mij
.
Teh dramaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:22 schreef loveli het volgende:
Voor het eerst in 5 jaar ofzo m'n mailbox aan het leegruimen. 7000 mailtjes weggooien kost toch best veel tijd
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Teh dramaIk ga ze dan namelijk ook nog eens allemaal lezen
Ja, je dient je uit te loggen (check even of je mailadres nog klopt), dan de passmailer gebruiken wanneer je weer probeert in te loggen en de rest volgt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Ik heb trouwens nog geen mail gehad van fok met een nieuw wachtwoord oid. Moet je dat zelf aanvragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |