Yeahquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een cheer voor mij:
Ik ben toegelaten tot het bachelorproject van mijn eerste keuze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt me echt leuk !
Ja dat vraag ik me ook af! Ik hoop maar dat het thuiszit-ritme het probleem is want ik zou niet weten wat er anders mis is? Het weer? Stress (dan eet ik altijd heel erg veel)? Ik neem me iedere ochtend voor goed te ontbijten, het is de afgelopen 3 dagen gelukt en dan maak ik er nu weer een potje vanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Chico!Wat is er in hemelsnaam met jou aan de hand? Tijd om weer te gaan studeren? Maak dan een smoothie als ontbijt, ofzo!
Zorgen dat je niet meer in de verleiding kan komenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af! Ik hoop maar dat het thuiszit-ritme het probleem is want ik zou niet weten wat er anders mis is? Het weer? Stress (dan eet ik altijd heel erg veel)? Ik neem me iedere ochtend voor goed te ontbijten, het is de afgelopen 3 dagen gelukt en dan maak ik er nu weer een potje van. Zo ken ik mij niet. Maar zoals een vriendin van me al zei: jij hebt wel vaker dit soort periodes gehad en dat ging altijd vanzelf voorbij.
@PPP: Stoer! En max 6 studenten?.
Bij mij helpt seks om één of andere reden altijd wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik ook ! Ik voel het de hele week al aankomen, maar het zet maar niet door.
Ik vind netpanty's altijd wat ordi.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef Laureline het volgende:
ColdFeet! Kan je geen stay-up kousen aandoen? Doe ik altijd in de lente/herfst: wel gekousde benen, maar geen pantystof om je kontOf een grove net/fantasiepanty precies in je huidskleur, of nog wat lichter.
Iets van schoen en aantrekken.....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond mijn lijstje best goed
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets van schoen en aantrekken.....
Ik heb zo'n vermoeden dat mn ouders niet staan te juichen als ik de droppot verstop of de ijsjes buiten de vriezer bewaarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet meer in de verleiding kan komenIjsjes eruit, dropjes eruit. Of ergens neer laten zetten waar je het niet kan vinden.
Als je je aangesproken voelt, moet er een kern van waarheid in zittenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je je aangesproken voelt, moet er een kern van waarheid in zittenDus.
Ik organiseer dan altijd een schop-systeem, als ik voor een bepaalde tijd iets moet doen. Vraag dan vriendinnen of familie me erop te attenderenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat mn ouders niet staan te juichen als ik de droppot verstop of de ijsjes buiten de vriezer bewaar![]()
. Maar je hebt gelijk, ik moet mezelf gewoon niet de kans geven om zooi te gaan eten. Morgenochtend een tosti of brinta en voor 11 uur nog.
Jij voelt je aangesprokenquote:
Tink zegt toch ook dat het niet op iedereen slaat en dat de mensen met slechte lijstjes zelf wel weten wie ze zijn. Zie het stukje in subscript.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Nietus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je zei het in het algemeen en ik vind dat ik vandaag een puik lijstje heb![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:dit slaat natuurlijk niet op iedereen, maar is een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan"
Ja, maar 6, maar er zijn ook maar iets van 40 studenten leerproblemen, dus het is niet zo dat ik als één van de heel weinigen ben uitgekozen ofzo hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af! Ik hoop maar dat het thuiszit-ritme het probleem is want ik zou niet weten wat er anders mis is? Het weer? Stress (dan eet ik altijd heel erg veel)? Ik neem me iedere ochtend voor goed te ontbijten, het is de afgelopen 3 dagen gelukt en dan maak ik er nu weer een potje van. Zo ken ik mij niet. Maar zoals een vriendin van me al zei: jij hebt wel vaker dit soort periodes gehad en dat ging altijd vanzelf voorbij.
@PPP: Stoer! En max 6 studenten?.
Bij deze de vraag of er morgen iemand rond half 11 wil roepen dat ik gezond moet gaan ontbijtenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik organiseer dan altijd een schop-systeem, als ik voor een bepaalde tijd iets moet doen. Vraag dan vriendinnen of familie me erop te attenderenWerkt goed voor mij.
Met blote voeten, netkousen, hold-ups of panty's?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
dit slaat natuurlijk niet op iedereen, maar is een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan"
Je vergeet sokkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Met blote voeten, netkousen, hold-ups of panty's?
Irritant hè! Ik ben al een kilo zwaarder, zo labiel als de pest, laat alles vallen... ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik ook ! Ik voel het de hele week al aankomen, maar het zet maar niet door.
Bedoel je mij daar ook mee? Ik beacht laatst zelf ook dat ik WB chips ook wel weer even wat strenger kan zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
Jongens, mag ik even mopperen? Ik vind jullie lijstjes echt schandalig slecht de laatste tijd. Te weinig, te ongezond en nog troep bovendien. Jullie hebben echt een schop onder de kont nodigNiet van mij, daar ben ik niet voor in de wieg gelegd, maar misschien wil iemand anders dat wel op zich nemen?
dit slaat natuurlijk niet op iedereen, maar is een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan"
Jaja, Miss Cheesecakequote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Met blote voeten, netkousen, hold-ups of panty's?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: boterham achterham, beschuit appelstroop, gekookt ei, glas chocomelk (omdat het lekekr is)
L: boterham huzarensalade, appel
Stokje kipsate met een stokje paprika en ui gegrild
T: nectarine
T: blokje choco
T: handje zoute sticks
D: Kipsate gegrilde ui, paprika en komkommer
Stoommaaltijd gamba's met limoenroomsaus en tagiatelle (500 kcal)
:cola-wodka
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk overigens dat vooral degenen die geen lijstjes posten, echt slecht bezig zijn.
Ik vind wel dat jij, sinds je 'serieus' aan het koken bent geslagen, zoveel betere D's hebt dan eerst!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben mij er ook volledig van bewust dat ik niet goed eet. Ik ben vandaag weer wezen sporten en ga echt m'n best weer doen, maar het is demotiverend om wél goed te eten en veel te sporten, en alleen maar aan te komen!
Ik heb vooral zo'n spanning op mijn buik, alsof er een baksteen op ligt. Ik moet me eigenlijk morgen wegen, maar als ik dan nog niet ongesteld ben, stel ik het een dagje uit, want ik weet zeker dat ik ook zwaarder ben nuquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Irritant hè! Ik ben al een kilo zwaarder, zo labiel als de pest, laat alles vallen... ik ben er helemaal klaar voor..
En Mini, seks hielp niet..
Dank je wel!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind wel dat jij, sinds je 'serieus' aan het koken bent geslagen, zoveel betere D's hebt dan eerst!Misschien kun je voor de variatie zo nu en dan eens wat grotere porties koken en lunchen met kliekjes? Vind ik altijd wel lekker.
Dat is toch ook prima? Tenzij je er meteen vijf eetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je wel!. Vanavond eten we courgettes gevuld met risotto.
.
Dat is op zich een idee natuurlijk, maar ik ben zo dol op m'n geroosterde boterhammetjes met appelstroop..
Nee, twee, en een gekookt eitje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is toch ook prima? Tenzij je er meteen vijf eet
Nodig:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |