abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72197698
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een cheer voor mij:

Ik ben toegelaten tot het bachelorproject van mijn eerste keuze!
Yeah . Welk project is het?

@Lein: Iets met monsterd na de maaltijd maar: ja heel herkenbaar, ik loop er nu al 4 weken mee rond en ontbijt nu met waterijsjes en drop . Fruit zoals nectarines gaat er bij mij vaak nog wel in, omdat het vochtig is. Of vloeibaar voedsel. Je hoeft niet te kauwen, dus is minder afstotelijk.

Ik krijg daarstraks verdomme maar een half broodje op in de stad. Een echt lekker broodje, met surinaamse kip/ei/kerriesaus van de HEMA. Ik had ontbeten met een waterijsje en een paar dropjes ( ) en alsnog kon ik na de helft écht niet meer . Wtf?

En wat een smerig weer is het vandaag . Ik laat mn gezicht buiten de deur zien en ben meteen kletsnat van het benauwde zweet. En die regenbui tussendoor hielp ook niet echt met afkoelen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72197809
zow, gelunched, wel met een extra broodje, want had mega veel trek

dus geen tussendoortje en vanavond lekker uit eten

goed bezig op 't werk en net ook mijn eigen zooi een beetje zitten regelen, vullen van agenda's enzo, overzicht de gekste
Ja doei.
pi_72197839
TVP en mijn lijstje

O; slapen
T: banaan
L:?
d; ?
ghehe
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72197853
Het is dit project:

(even onder spoilertags voor degenen die het niet hoeven te weten )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me echt leuk !
pi_72197988
Chico! Wat is er in hemelsnaam met jou aan de hand? Tijd om weer te gaan studeren? Maak dan een smoothie als ontbijt, ofzo!
pi_72198050
Ik wil bloeden. Nu. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72198101
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil bloeden. Nu. .
* ColdFeet haalt haar nagels over DAD's gezicht
pi_72198113
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil bloeden. Nu. .
Ik ook ! Ik voel het de hele week al aankomen, maar het zet maar niet door.
pi_72198184
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Chico! Wat is er in hemelsnaam met jou aan de hand? Tijd om weer te gaan studeren? Maak dan een smoothie als ontbijt, ofzo!
Ja dat vraag ik me ook af! Ik hoop maar dat het thuiszit-ritme het probleem is want ik zou niet weten wat er anders mis is? Het weer? Stress (dan eet ik altijd heel erg veel)? Ik neem me iedere ochtend voor goed te ontbijten, het is de afgelopen 3 dagen gelukt en dan maak ik er nu weer een potje van . Zo ken ik mij niet. Maar zoals een vriendin van me al zei: jij hebt wel vaker dit soort periodes gehad en dat ging altijd vanzelf voorbij.

@PPP: Stoer! En max 6 studenten? .
pi_72198307
O: was cappuchino van volle melk met 2 scheppen rietsuiker, 2 volkorenboterhammen met smeerworst
T: Geskipt
L: 250 ml volvette griekse yoghurt (gelukkig hadden de die dure, matig lekkere van Total niet ) met een ruime 150 gram aardbeien, bramen, frambozen en bosbessen Met een glas half jus half marie heinriette. Die yoghurt was 130 kcal per 100 ml, dus in totaal maar 325 kcal. Hardstikke redelijk al zeg ik het zelf
pi_72198324
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af! Ik hoop maar dat het thuiszit-ritme het probleem is want ik zou niet weten wat er anders mis is? Het weer? Stress (dan eet ik altijd heel erg veel)? Ik neem me iedere ochtend voor goed te ontbijten, het is de afgelopen 3 dagen gelukt en dan maak ik er nu weer een potje van . Zo ken ik mij niet. Maar zoals een vriendin van me al zei: jij hebt wel vaker dit soort periodes gehad en dat ging altijd vanzelf voorbij.

Zorgen dat je niet meer in de verleiding kan komen Ijsjes eruit, dropjes eruit. Of ergens neer laten zetten waar je het niet kan vinden.
pi_72198354
ColdFeet! Kan je geen stay-up kousen aandoen? Doe ik altijd in de lente/herfst: wel gekousde benen, maar geen pantystof om je kont Of een grove net/fantasiepanty precies in je huidskleur, of nog wat lichter.
pi_72198356
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Bij mij helpt seks om één of andere reden altijd wel.

Iets heel anders: ik ga waarschijnlijk in oktober naar New York met mijn mama.
Nu alleen nog even kijken hoe we dat gaan regelen, want voor haar is zo'n combinatie van vliegticket en hotel veruit het goedkoopst maar ik ben al eerder in de VS dus dan zou ik moeten vragen of ik alleen het hotel kan boeken zodat we wel een tweepersoonskamer hebben. Of zoiets.
Iemand nog tips?
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:26:56 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72198402
Jongens, mag ik even mopperen? Ik vind jullie lijstjes echt schandalig slecht de laatste tijd. Te weinig, te ongezond en nog troep bovendien. Jullie hebben echt een schop onder de kont nodig Niet van mij, daar ben ik niet voor in de wieg gelegd, maar misschien wil iemand anders dat wel op zich nemen?

dit slaat natuurlijk niet op iedereen, maar is een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan"
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72198407
ik vond mijn lijstje best goed
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:27:48 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72198427
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef Laureline het volgende:
ColdFeet! Kan je geen stay-up kousen aandoen? Doe ik altijd in de lente/herfst: wel gekousde benen, maar geen pantystof om je kont Of een grove net/fantasiepanty precies in je huidskleur, of nog wat lichter.
Ik vind netpanty's altijd wat ordi. Maar die kunnen dus weer? Voel jij je dan niet net een rollade?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:28:13 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72198439
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Iets van schoen en aantrekken.....
pi_72198463
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Iets van schoen en aantrekken.....

je zei het in het algemeen en ik vind dat ik vandaag een puik lijstje heb
Ja doei.
pi_72198467
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:24 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Zorgen dat je niet meer in de verleiding kan komen Ijsjes eruit, dropjes eruit. Of ergens neer laten zetten waar je het niet kan vinden.
Ik heb zo'n vermoeden dat mn ouders niet staan te juichen als ik de droppot verstop of de ijsjes buiten de vriezer bewaar . Maar je hebt gelijk, ik moet mezelf gewoon niet de kans geven om zooi te gaan eten. Morgenochtend een tosti of brinta en voor 11 uur nog.
pi_72198473
quote:
Als je je aangesproken voelt, moet er een kern van waarheid in zitten Dus.

En ik eet ook jankwaardig slecht de laatste week ongeveer dus ik voel me ook aangesproken. Maar er daadwerkelijk wat aan doen... Moeilijk hoor
pi_72198507
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als je je aangesproken voelt, moet er een kern van waarheid in zitten Dus.
Dus.

ok.

Ja doei.
pi_72198509
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Chicolate het volgende:

Ik heb zo'n vermoeden dat mn ouders niet staan te juichen als ik de droppot verstop of de ijsjes buiten de vriezer bewaar . Maar je hebt gelijk, ik moet mezelf gewoon niet de kans geven om zooi te gaan eten. Morgenochtend een tosti of brinta en voor 11 uur nog.
Ik organiseer dan altijd een schop-systeem, als ik voor een bepaalde tijd iets moet doen. Vraag dan vriendinnen of familie me erop te attenderen Werkt goed voor mij.
pi_72198519
Mijn lijstje vandaag is redelijk netjes:
O: 2x geroosterd brood met avocado
T: bakje Activia
L: 2 boterhammen met 30+-kaas
T: bakje halfvolle yoghurt, tenzij we vroeg eten
D: rijst met Quornblokjes, veel roerbakgroente en saus uit een pot van Patak's
T: fruit, glaasje wijn
pi_72198531
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Dus.

ok.

Jij voelt je aangesproken Ik bedoelde het als aardig ietsje, niet om je te dissen. Ik ben miss-S niet
pi_72198566
ik zeg alleen dat ik mijn lijstje puik vind, en Tink postte ' algemeen ' --> jullie

en dan ben ik het daar dus niet mee eens, want ik val ook onder de algemene 'jullie' omdat ik hier ook post...
Ja doei.
pi_72198571
quote:
Tink zegt toch ook dat het niet op iedereen slaat en dat de mensen met slechte lijstjes zelf wel weten wie ze zijn. Zie het stukje in subscript.
pi_72198584
oh, dat had ik niet gelezen.. my bad..
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:32:55 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72198587
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je zei het in het algemeen en ik vind dat ik vandaag een puik lijstje heb
Nietus.
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:dit slaat natuurlijk niet op iedereen, maar is een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan"
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:35:07 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72198647
Ben zelf ook geen heilige hoor

Daglijstje
o. boterham met dun mayo en een ei + probiotisch drankje
t. -
l. portie kibbeling met ravigottesaus
t. 4 dropjes en huis schoonmaken
d. maiskolf + mexicaanse wraps (vega, kip of gehakt)
pi_72198681
ik meng mezelf wel gewoon even bij de labielo's

maar vanavond lekker romantisch uit eten en dan komt alles goed
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:37:32 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72198735
*schopje R&P
pi_72198838
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja, maar 6, maar er zijn ook maar iets van 40 studenten leerproblemen, dus het is niet zo dat ik als één van de heel weinigen ben uitgekozen ofzo hoor .

Er zijn ook projecten waar ze maar 2 studenten voor zoeken zelfs .
pi_72198918
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik organiseer dan altijd een schop-systeem, als ik voor een bepaalde tijd iets moet doen. Vraag dan vriendinnen of familie me erop te attenderen Werkt goed voor mij.
Bij deze de vraag of er morgen iemand rond half 11 wil roepen dat ik gezond moet gaan ontbijten . Als ik het al eerder voor elkaar heb zal ik het wel posten . Wie weet werkt dit voor mij ook wel.

Oh PF!! (als je dit nog leest) De Perry Sport in de stationsstraat heeft van nu tot 1 oktober 50% korting op alles in de winkel omdat die opgeheven wordt (ze gaan naar het nieuwe deel). Dus . Ik heb nu een badpak .
  Vis een optie? donderdag 27 augustus 2009 @ 13:44:25 #234
70532 loveli
N
pi_72199009
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
dit slaat natuurlijk niet op iedereen, maar is een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan"
Met blote voeten, netkousen, hold-ups of panty's?
crap in = crap out
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:45:08 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72199047
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Je vergeet sokken
pi_72199131
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Irritant hè! Ik ben al een kilo zwaarder, zo labiel als de pest, laat alles vallen... ik ben er helemaal klaar voor. .

En Mini, seks hielp niet. .
pi_72199166
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
Jongens, mag ik even mopperen? Ik vind jullie lijstjes echt schandalig slecht de laatste tijd. Te weinig, te ongezond en nog troep bovendien. Jullie hebben echt een schop onder de kont nodig Niet van mij, daar ben ik niet voor in de wieg gelegd, maar misschien wil iemand anders dat wel op zich nemen?

Bedoel je mij daar ook mee? Ik beacht laatst zelf ook dat ik WB chips ook wel weer even wat strenger kan zijn Ik denk overigens dat vooral degenen die geen lijstjes posten, echt slecht bezig zijn.

Laureline, holdups is wel een plan ja Ik heb alleen geen flauw idee meer welke maat ik nu heb En vrij dun jurkje, dus ze mogen niet knellen. Hmm. Zo nog even langs de Inno fietsen, dan.
pi_72199186
lein, vanwaar de slechte eterij en de stress??

Mijn lijstje van gister was zo :
O: appelflap, boterham filet a
L: zweedse gehaktballetjes en friet van de Ikea
D: pasta met zalm, tilapia, groente en creme fraiche

Hmm ook niet echt om over naar huis te schrijven he?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72199194
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Jaja, Miss Cheesecake Zelfs als je geitenwollen sokken draagt, past 'ie nog
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:51:15 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72199249
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: boterham achterham, beschuit appelstroop, gekookt ei, glas chocomelk (omdat het lekekr is)
L: boterham huzarensalade, appel
Stokje kipsate met een stokje paprika en ui gegrild
T: nectarine
T: blokje choco
T: handje zoute sticks
D: Kipsate gegrilde ui, paprika en komkommer
Stoommaaltijd gamba's met limoenroomsaus en tagiatelle (500 kcal)
:cola-wodka
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 27 augustus 2009 @ 13:51:19 #241
70532 loveli
N
pi_72199257
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk overigens dat vooral degenen die geen lijstjes posten, echt slecht bezig zijn.
crap in = crap out
pi_72199340
Ik ben mij er ook volledig van bewust dat ik niet goed eet. Ik ben vandaag weer wezen sporten en ga echt m'n best weer doen, maar het is demotiverend om wél goed te eten en veel te sporten, en alleen maar aan te komen!
pi_72199441
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben mij er ook volledig van bewust dat ik niet goed eet. Ik ben vandaag weer wezen sporten en ga echt m'n best weer doen, maar het is demotiverend om wél goed te eten en veel te sporten, en alleen maar aan te komen!
Ik vind wel dat jij, sinds je 'serieus' aan het koken bent geslagen, zoveel betere D's hebt dan eerst! Misschien kun je voor de variatie zo nu en dan eens wat grotere porties koken en lunchen met kliekjes? Vind ik altijd wel lekker.
pi_72199502
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Irritant hè! Ik ben al een kilo zwaarder, zo labiel als de pest, laat alles vallen... ik ben er helemaal klaar voor. .

En Mini, seks hielp niet. .
Ik heb vooral zo'n spanning op mijn buik, alsof er een baksteen op ligt. Ik moet me eigenlijk morgen wegen, maar als ik dan nog niet ongesteld ben, stel ik het een dagje uit, want ik weet zeker dat ik ook zwaarder ben nu .
pi_72199546
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind wel dat jij, sinds je 'serieus' aan het koken bent geslagen, zoveel betere D's hebt dan eerst! Misschien kun je voor de variatie zo nu en dan eens wat grotere porties koken en lunchen met kliekjes? Vind ik altijd wel lekker.
Dank je wel! . Vanavond eten we courgettes gevuld met risotto. .

Dat is op zich een idee natuurlijk, maar ik ben zo dol op m'n geroosterde boterhammetjes met appelstroop. .
pi_72199599
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dank je wel! . Vanavond eten we courgettes gevuld met risotto. .

Dat is op zich een idee natuurlijk, maar ik ben zo dol op m'n geroosterde boterhammetjes met appelstroop. .
Dat is toch ook prima? Tenzij je er meteen vijf eet
pi_72199681
DaD! Receptje?
Ja doei.
pi_72199977
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is toch ook prima? Tenzij je er meteen vijf eet
Nee, twee, en een gekookt eitje. .
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
DaD! Receptje?
Nodig:

2 courgettes
1 ui, gesnipperd
2 tomaten, in stukjes
zout en peper
500 ml groentebouillon
200 gr risottorijst
75 gr geraspte kaas

ovenschaal

Verwarm de over voor op 210 graden. Halveer de courgettes in de lengte en hol ze uit. Bestrooi ze met zout en peper, 25 min in de oven in een ovenschaal met 150 ml bouillon.
Maak de risotto met de tomatenstukjes. Meng met 50 gr kaas.
Vul de courgettehelften met de risotto, doe de rest van de kaas erover en gratineer 5 min onder de grill tot de kaas gesmolten is.
pi_72200003
jum
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:21:31 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72200355
Die courgettes
Da's een Sonja recept maar die heeft ook een heerlijke witloftaart dus dat geeft niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')