Apart, ik merkte juist nooit zoveel van die stopweek. Als ik al wat merkte was het eerder in positieve dan in negatieve zin.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik een stopweek had toen ik de pil nog slikte wilde ik alleen maar dood..
Ik heb trouwens een fijne gyn! Ik had een afspraak staan in oktober voor een gesprek met de oppergyn, zeg maar, omdat ik niet een gewoon spiraaltje wil maar de Gynefix. Maar m'n gyn belde me vorige week op om nog eens te vragen naar m'n beweegredenen, en nu heeft zij al voor me met die oppergyn gepraat, en mag ik gewoon zodra ik menstrueer langskomen om 'm te laten plaatsen!
Omdat ze er veel minder ervaring mee hebben. Ik moet ook als ik bel dat ik ongesteld ben geworden specifiek vragen naar die oppergyn om 'm bij me te plaatsen, omdat verder niemand het kan doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:05 schreef Phaidra het volgende:
DaD, waarom doen ze over de Gynefix moeilijker dan over een gewoon spiraaltje? Als ze het hebben over je beweegredenen, klinkt het alsof je van plan bent om je te laten steriliseren ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
'lingerie', Syrene, 'lingerie'!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:48 schreef Californium het volgende:
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
Feliiiii!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:48 schreef Californium het volgende:
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
YeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
alleen als je Cali wel even feliciteertquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Studie dingen, vinden jullie het erg dat ik dat allemaal oversla?'
Ben aan het balen dat ik gisteren zoveel heb gegeten en dat ik nog steeds niet aan mijn andere oog ben geopereerd.
Bah, thuis zitten is niet goed voor mijn humeur, soms
lijst:
O: sneetje waldkorn met huzarensalade, beschuit rozebotteljam, gekookt ei, chocomelk
L: sneetje met achterham
T: appel, nectarine
T: 2 handen met zoute sticks
T: blokje choco
D: gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde courgette, paprika, champignons, ui en knoflook.
Dat iddquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen als je Cali wel even feliciteert
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
VMW, ben jij al zenuwachtig?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nu liever geen pasta met tomaten-groente-sauswant dat hebben we laatst nog op, en ook geen groentenschotel uit de oven, want die kan ik ook niet meer zien. Ik wil wat nieuws dus.
zoiets kan ook nog wel ja, dat heb ik ook allemaal wel in huisquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle groente wokken met veel knoflook, sojasaus, ketjap, ketoembar, djinten enzo. beetje loempiasaus erdoor met wat rijst, of niet
Geef die dan maar aan mijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en nog grana padano die op mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet vanavond courgette+tomaat uit de oven met gebakken aardappetljes en vis.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |