abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72171837
Als ik een stopweek had toen ik de pil nog slikte wilde ik alleen maar dood. .

Ik heb trouwens een fijne gyn! Ik had een afspraak staan in oktober voor een gesprek met de oppergyn, zeg maar, omdat ik niet een gewoon spiraaltje wil maar de Gynefix. Maar m'n gyn belde me vorige week op om nog eens te vragen naar m'n beweegredenen, en nu heeft zij al voor me met die oppergyn gepraat, en mag ik gewoon zodra ik menstrueer langskomen om 'm te laten plaatsen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72172151
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik een stopweek had toen ik de pil nog slikte wilde ik alleen maar dood. .

Ik heb trouwens een fijne gyn! Ik had een afspraak staan in oktober voor een gesprek met de oppergyn, zeg maar, omdat ik niet een gewoon spiraaltje wil maar de Gynefix. Maar m'n gyn belde me vorige week op om nog eens te vragen naar m'n beweegredenen, en nu heeft zij al voor me met die oppergyn gepraat, en mag ik gewoon zodra ik menstrueer langskomen om 'm te laten plaatsen!
Apart, ik merkte juist nooit zoveel van die stopweek. Als ik al wat merkte was het eerder in positieve dan in negatieve zin.

Wat goed dat ze daar zelf mee kwam zeg! Oktober duurt ook nog best lang, zeker als je wel al met de pil gestopt was.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72172210
DaD, waarom doen ze over de Gynefix moeilijker dan over een gewoon spiraaltje? Als ze het hebben over je beweegredenen, klinkt het alsof je van plan bent om je te laten steriliseren ofzo .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72172239
Google adds: "Bereken je eisprong!"
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72172471
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:05 schreef Phaidra het volgende:
DaD, waarom doen ze over de Gynefix moeilijker dan over een gewoon spiraaltje? Als ze het hebben over je beweegredenen, klinkt het alsof je van plan bent om je te laten steriliseren ofzo .
Omdat ze er veel minder ervaring mee hebben. Ik moet ook als ik bel dat ik ongesteld ben geworden specifiek vragen naar die oppergyn om 'm bij me te plaatsen, omdat verder niemand het kan doen.

Ik denk ook dat ik bijna ongesteld moet worden, dus dan zou ik 'm al heel snel hebben, ipv oktober pas!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72173007
Ah ok! Wel een vies idee dat 'ie juist geplaatst moet worden tijdens je ongesteldheid, maar goed, gyns zijn wel wat gewend zou je zeggen . Zou wel mooi zijn als je niet tot oktober zou hoeven te wachten!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72173215
OMG, groene Elstars=ZUUR. Volgens mij iets te vroeg van de boom geplukt.

En morgen komt mijn ondergoedshizzle al Zag alleen dat ik de BH wit heb genomen en de bijpassende slip ivoor Stomme site.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72173271
'lingerie', Syrene, 'lingerie'!

Ja doei.
pi_72173493
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_72173507
Zie Nijmegen-topic
Ja doei.
pi_72173530
ik zag het idd ik dacht: ik plant het overal wel even neer
pi_72173591
Gefeliciteerd Californium!! Goed zeg!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72173609
Whiii, gefeliciteerd, joh
pi_72173629
Gefeli Californium!
pi_72173657
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
'lingerie', Syrene, 'lingerie'!

Het zijn t-shirt-bh's. Wel hele mooie (hoop ik). En deze keer eens niet gescoord bij de Zeeman (daar had ik 10 BH's kunnen kopen voor dat geld). Ik had ook per ongeluk een "Brazilian" broekje in m'n winkelwagen, maar toen zag ik dat dat van die broekjes zijn dat je halve kont eruithangt Mijn kont moet IN mijn broeken
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72173672
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:48 schreef Californium het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feliiiii!
pi_72173828
dank jullie allen ben zo gelukkig.... was zo ongelooflijk zenuwachtig dat ik bijna stond te janken 10 minuten voordat ik uberhaupt moest maar het ging goed Nu mag ik lekker doorstuderen
pi_72173886
whehe, krijg zojuist mijn eerste opdracht voor Engels binnen

Nu alleen dat boek nog kopen
Ja doei.
pi_72174064
Gefeliciteerd Californium!
pi_72174105
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:48 schreef Californium het volgende:
SPOILER
Yeah
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:10:47 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72174183
Gefeli Californium .
Ben wel benieuwd naar het praatje van je leraar .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:15:33 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72174324
Studie dingen, vinden jullie het erg dat ik dat allemaal oversla?'

Ben aan het balen dat ik gisteren zoveel heb gegeten en dat ik nog steeds niet aan mijn andere oog ben geopereerd.
Bah, thuis zitten is niet goed voor mijn humeur, soms

lijst:
O: sneetje waldkorn met huzarensalade, beschuit rozebotteljam, gekookt ei, chocomelk
L: sneetje met achterham
T: appel, nectarine
T: 2 handen met zoute sticks
T: blokje choco
D: gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde courgette, paprika, champignons, ui en knoflook.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72174363
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Studie dingen, vinden jullie het erg dat ik dat allemaal oversla?'

Ben aan het balen dat ik gisteren zoveel heb gegeten en dat ik nog steeds niet aan mijn andere oog ben geopereerd.
Bah, thuis zitten is niet goed voor mijn humeur, soms

lijst:
O: sneetje waldkorn met huzarensalade, beschuit rozebotteljam, gekookt ei, chocomelk
L: sneetje met achterham
T: appel, nectarine
T: 2 handen met zoute sticks
T: blokje choco
D: gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde courgette, paprika, champignons, ui en knoflook.
alleen als je Cali wel even feliciteert
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:17:34 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72174394
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

alleen als je Cali wel even feliciteert
Dat idd .

Verder een voor Uniekhoorn! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72174423
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Verder een voor Uniekhoorn! .
én dat uiteraard
Ja doei.
pi_72174474
Ach uniekje 't Is ook rot dat je nu nog moet wachten. Enig idee wanneer je nu mag?

Enne... één dagje snoepen & snaaien, daar hoef je echt niet van te balen hoor! Als je er maar geen gewoonte van maakt
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:21:01 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72174508
Gefeliciteerd Cali met je goede beoordeling
Veel plezier vrijdag

VMW, ben jij al zenuwachtig?

Thanks
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72174546
dank allen wat lief

Ik ben idd ook wel benieuwd naar het praatje die leraar en ik kunnen goed met elkaar overweg maar we hebben onze mindere tijden gehad en hij kent mij en mijn grote mond enzo dus ik denk dat hij wel iets leuks te vertellen heeft
pi_72174813
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
VMW, ben jij al zenuwachtig?
Nee.
Maar dat komt vast vanavond want dan ga ik met mijn getuigen wat drinken en die dreigen al maanden met een alfabet.
pi_72174818
Het praatje dat mijn docent hield bij mijn masteruitreiking ging over de analogie tussen bevallen (mijn scriptie ging over vroedvrouwen in de Romeinse keizertijd) en het schrijven van een scriptie. Ik vond het in ieder geval erg leuk gevonden!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72174865
Haha, VMW, daar dreigen wij ook al tijden mee voor als mijn schoonouders 40 jaar getrouwd zijn! In ons geval blijft het bij dreigen, ik hoop dat dat bij jou ook zo is!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72175499
pi_72175678
rare wereld...

ik heb even wat hulp nodig.. ik moet koken zo.

We hebben veel groente in huis (gele paprika, groene paprika, halve rode paprika, 3 dingen prei, een hele broccoli, champignons, wat tomaatjes en 3 bosuitjes)

Verder dingen als rijst, risottorijst, pasta en bouillon(blokjes). verder nog ergens 3 vellen bladerdeeg, een pak bloem, zelfrijzend bakmeel, en verder nog wat dingen als creme fraiche en tomatenpuree.

Nu liever geen pasta met tomaten-groente-saus want dat hebben we laatst nog op, en ook geen groentenschotel uit de oven, want die kan ik ook niet meer zien. Ik wil wat nieuws dus. Zonder vlees, wat wel lekker is. Helaas hebben we geen currypasta enzo meer in huis en ik heb geen moed om de deur nog uit te gaan help!
Ja doei.
pi_72175780
Groente grillen in de oven (15-20 min op 220), knoflookdip erbij.
Eventueel wat rijst.
pi_72175811
ja, die groentenshotel uit de oven
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nu liever geen pasta met tomaten-groente-saus want dat hebben we laatst nog op, en ook geen groentenschotel uit de oven, want die kan ik ook niet meer zien. Ik wil wat nieuws dus.
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:01:28 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72175825
Alle groente wokken met veel knoflook, sojasaus, ketjap, ketoembar, djinten enzo. beetje loempiasaus erdoor met wat rijst, of niet
pi_72175838
Heb je ook eieren in huis? Dan zou je een quiche kunnen maken, of een macaronitaart zoals deze.

-edit- Of je maakt een flink gevulde soep met pasta en groente (soort minestrone), of zo'n gepureerde groentesoep (alleen groente met wat rijst oid voor de binding en dan de staafmixer erdoor).
pi_72175854
eieren nee! die zijn net op maar dat klinkt wel heel lekker alleen niet zo mager
Ja doei.
pi_72175871
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle groente wokken met veel knoflook, sojasaus, ketjap, ketoembar, djinten enzo. beetje loempiasaus erdoor met wat rijst, of niet
zoiets kan ook nog wel ja, dat heb ik ook allemaal wel in huis
Ja doei.
pi_72175878
Hartige taart met combinatie groente die je lekker lijkt? (volgens mij zou sowieso prei en champignon moeten kunnen, rest geen idee) Je hebt iig bladerdeeg.
pi_72175934
oh, en nog grana padano die op mag
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:06:27 #92
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72175966
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en nog grana padano die op mag
Geef die dan maar aan mij
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72176355
SPOILER
Ik eet vanavond courgette+tomaat uit de oven met gebakken aardappetljes en vis .
pi_72176408
ik denk dat ik Uniekhoorns idee vandaag ga uitvoeren, en bak er nog wat spekjes bij uit voor er doorheen

wat lijst erbij en klaar niet al te fancy, maar gewoon, simpel. Heb ook nog wat atjar ontdekt in de voorraadkast dus komt goed dank!
Ja doei.
pi_72176482
en en en en deze enchilada's ga ik volgende week maken als ik alleen thuis ben donderdag, even proberen

Dit recept is overigens ook geweldig lekker, maar die heb ik al geprobeerd
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:28:39 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72176627
Chico, echt de banken zijn slecht nu! Brrr.
Ben blij dat ik vorig jaar 10.000E heb kunnen vastzetten voor een jaar met 5% rente.

Ik eet wat Mo waarschijnlijk eet
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:29:40 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72176659
Boehoe, wist ik eindelijk wat ik ging eten vanavond, is de courgette op bij de AH

Dus nu eet ik vandaag: penne met tomaten-kaassaus, prei en gehakt.
En morgen een mexican rib dinges van AH met een maiskolf. Of twee.

Ik heb de afgelopen dagen echt NERGENS zin in en da's best lastig En dat terwijl ik normaliter bijna overal wel zin in heb en eerder moet uitkijken voor een aanval van vreetzakkeritis
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72176711
ik heb nog wel anderhalve courgette liggen! maar opsturen gaat niet werken vrees ik
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:33:21 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72176764
Ik maak zo gado gado met alle restjes groente die hier nog liggen. Iets voor jullie moblo?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72176850
gado gado, wat gaat daar behalve groente nog meer in?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')