abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72168698
Het vorige deel: Slank # 839: Epic battle; carbs VS fat! It is ON! RAAAWR!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_72168716

Lijstje:

O: 2 eetlepels kwark met wat stukjes banaan
T: couscoussalade, ik gok zo'n 150 gram
L: grote bruine bol met filet americain en een halve liter melk
T: opkikker bouillon kip
D: we hebben mega veel groente liggen, dus daar gaan we iets mee doen, wat weet ik nog niet
Ja doei.
pi_72168798
Mo, volgens mij is het niet per se een "ongezond hoog verwachtingspatroon" (ik vind dat vrij onaardig klinken ), maar hebben bèta's vaak sowieso meer contacturen! Alfa's kunnen misschien meer doen in hun eigen tijd? Ik had er toch best vaak 24 of meer, hoor
pi_72168855
Chico wilde meer vakken halen dan haar curriculum dit jaar eigenlijk bevat dus >60 studiepunten

overigens niet rot bedoeld, maar laatst postte ze (je) nog dat je zoveel ging doen en dat eigenlijk wel heel veel vond maar dat ze (je) het van zichzelf moest omdat ze (je) alles wilde leren en tegelijk wilde doen, en dat vriendje zelfs in de min-uren kwam, zeg maar
Ja doei.
pi_72168880
Mja ik denk dat jij dan je buikspieren anders doet dan ik CF. Mijn gym heeft zo'n bankje met een steun waar je je benen op kan leggen. En dan met een handdoek in je nek om je hoofd te ondersteunen. En ik doe ze alleen maar recht heh Eerst het spek eraf smelten, dan gaan we wel aan het sculpturen slaan
pi_72168890
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, maar jij hebt een ongezond hoog verwachtingspatroon van jezelf en gaat teveel vakken doen
Mja daar heb je gelijk in, al word ik wel steeds verstandiger want ik volg nu maar 1 vak extra ipv 2 . Standaardrooster is 20 contacturen per week, ik zit op 28 (maar volg 22 uur omdat er 6 tegelijk vallen). Valt eigenlijk nog best mee als ik het zo zie, vorig jaar zat ik boven de 30 .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72168892
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Chico wilde meer vakken halen dan haar curriculum dit jaar eigenlijk bevat dus >60 studiepunten
Maar dat kan toch ook prima? Zeker als je nog bij je ouders woont, hou je verrekte veel tijd over voor je studie.
pi_72168921
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja daar heb je gelijk in, al word ik wel steeds verstandiger want ik volg nu maar 1 vak extra ipv 2 . Standaardrooster is 20 contacturen per week, ik zit op 28 (maar volg 22 uur omdat er 6 tegelijk vallen). Valt eigenlijk nog best mee als ik het zo zie, vorig jaar zat ik boven de 30 .
heel goed jezelf niet te veel op de hals halen en ook nog wat tijd voor het vriendje overhouden lijkt me wel fijn voor jezelf, vooral als je ook nog wilt blijven/gaan sporten enzo.. je hebt ook wat jou-tijd nodig
Ja doei.
pi_72168956
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja ik denk dat jij dan je buikspieren anders doet dan ik CF. Mijn gym heeft zo'n bankje met een steun waar je je benen op kan leggen. En dan met een handdoek in je nek om je hoofd te ondersteunen. En ik doe ze alleen maar recht heh Eerst het spek eraf smelten, dan gaan we wel aan het sculpturen slaan
Ah OK, ik doe ze altijd gewoon liggend met m'n handen onder de schedelrand, zeg maar.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:17:37 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72169014
OMMEGOSHIES, referentie-topictitel!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:17:37 #11
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72169015
Ik had de eerste 3 jaar volgens mij standaard al iets van 22 - 24u per week.
Dit jaar max vast ergens rond de 26, minimaal 18 met wat extra zelfstudie. Als het me meevalt zoek ik een baantje doordeweeks of ga ik ook gewoon wat extra vakken volgen, nu heb ik de kans nog Dus wat dat betreft begrijp ik Chico wel.

Vanavond uiteten en naar de bioscoop met vriend en daarvoor lekker tutten
pi_72169073
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heel goed jezelf niet te veel op de hals halen en ook nog wat tijd voor het vriendje overhouden lijkt me wel fijn voor jezelf, vooral als je ook nog wilt blijven/gaan sporten enzo.. je hebt ook wat jou-tijd nodig
Nadat ik het hier postte kreeg ik een helder moment waarin ik ging bekijken wat nou wel mogelijk was en wat niet. Er zijn dingen die ook volgend jaar kunnen (volgend jaar hou ik me wel gewoon aan het normale rooster) en een beetje druk is leuk, maar te druk niet. Heb ook de afspraak met de studieadviseur: je probeer het 3 weken, en na 3 weken ga je kijken of het gaat lukken of dat je jezelf richting burn out sleept en in dat laatste geval is het acuut stoppen met het extra vak. En daar ga ik me aan houden .

Nu is het moment om verstandig te worden en dat merk ik aan alles . En als ik mn tijd nuttig indeel (niet de halve dag achter de pc hangen), heb ik echt wel genoeg tijd voor vriendje, school, sport en mij .
pi_72169105
eerste jaar informatiekunde is echt fokking veel contacturen... tweede jaar ook eigenlijk dus die 15 is ook wel echt wennen, ZO weinig dat ik daarnet dacht 'kan ik toch 12 uur gaan werken'!

maar dat ga ik toch ook maar niet doen, gewoon 8 uur werken, 15 contacturen, 25 zelfstudie en nog wat bestuurs-uren, krijg het druk zat en ik ben ZOOOOOO blij dat ik gewoon 5 dagen college heb met op 2 dagen flink wat zelfstudiemogelijkheid tussen de twee vakken, zodat ik in die tijd een hoop kan doen wat ik dan thuis niet meer hoef te doen
Ja doei.
pi_72169135
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nadat ik het hier postte kreeg ik een helder moment waarin ik ging bekijken wat nou wel mogelijk was en wat niet. Er zijn dingen die ook volgend jaar kunnen (volgend jaar hou ik me wel gewoon aan het normale rooster) en een beetje druk is leuk, maar te druk niet. Heb ook de afspraak met de studieadviseur: je probeer het 3 weken, en na 3 weken ga je kijken of het gaat lukken of dat je jezelf richting burn out sleept en in dat laatste geval is het acuut stoppen met het extra vak. En daar ga ik me aan houden .

Nu is het moment om verstandig te worden en dat merk ik aan alles . En als ik mn tijd nuttig indeel (niet de halve dag achter de pc hangen), heb ik echt wel genoeg tijd voor vriendje, school, sport en mij .
verstandig!

Het zou zonde zijn om, omdat je al zegt dat er wat vakken overlappen, twee vakken half te doen en dan wellicht niet of met een minder resultaat te halen dan wanneer je voor een van beide kiest...

succes iig ermee klinkt iig een stuk zen-achtiger
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 26 augustus 2009 @ 13:22:24 #15
70532 loveli
N
pi_72169139
Voor het eerst in 5 jaar ofzo m'n mailbox aan het leegruimen. 7000 mailtjes weggooien kost toch best veel tijd
crap in = crap out
pi_72169198
jemig

ik heb gewoon een keer in een keer de hele trash van mn gmail leeggegooid zonder te kijken naar wat er in zat neem aan dat jij wel aan het uitzoeken bent? Of is het alleen ECHTE mail en geen spam?
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 26 augustus 2009 @ 13:28:41 #17
70532 loveli
N
pi_72169278
Het staat allemaal op de harde schijf en trash legen kost zoveel tijd (nog 2000 te gaan). Ik was lid van een paar mailinglists, dat tikt best aan.
crap in = crap out
pi_72169292
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:22 schreef loveli het volgende:
Voor het eerst in 5 jaar ofzo m'n mailbox aan het leegruimen. 7000 mailtjes weggooien kost toch best veel tijd
Teh drama Ik ga ze dan namelijk ook nog eens allemaal lezen
  Vis een optie? woensdag 26 augustus 2009 @ 13:33:31 #19
70532 loveli
N
pi_72169409
1200... deze hoef ik niet te lezen, de 1700 die ik nog niet heb weggegooid moet ik nog wel beter sorteren...
crap in = crap out
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:36:43 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72169482
Hehe ik heb hier nog 4970 ongelezen mails in de inbox, 424 nieuwe spamberichten en op mijn domein-mail (van site) nog een kleine 92.000 ongelezen mails op adressen die nooit geactiveerd zijn. (dus [iets]@domein.nl ipv [bestaandadres]@domein.nl), geen zin om dat uit te zoeken eigenlijk, bekijk toch alleen de laatste pagina.
pi_72169496
Ik heb trouwens nog geen mail gehad van fok met een nieuw wachtwoord oid. Moet je dat zelf aanvragen?
pi_72169509
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Teh drama Ik ga ze dan namelijk ook nog eens allemaal lezen
De reden dat ik mn mailbox nooit opruim.

@moblo: daarom die 3 weken. Na 3 weken valt een achterstand nog bij te werken en is het niet zo dat je er teveel tijd in hebt gestoken om het niet meer af te maken (totaal is het 8 weken). Moet nog even mn docenten mailen (om een planning vragen, vragen hoe het zit met huiswerk inleveren en uitleggen waarom ik bij een van hen de eerste les zal gaan missen) en een bevestiging van een bijbaantje krijgen, dan is alles geregeld en ben ik pas echt zen .
pi_72169513
als je uitlogt, kun je als het goed is niet meer inloggen, daarna moet je dus de passmailer gebruiken
Ja doei.
pi_72169523
Afijn, eindeijk besloten wat we vanavond eten. Lijst voor vandaag:

O: grote bak magere yoghurt met wat siroop (beetje uitgeschoten daarmee )
T: paar hazelnoten
L: 4 knackebrod za'atarhummus
T: appel, nectarine
T: stuk mierzoete citroencake
T: handje amandelen
S: 9 km hardlopen. Als het lukt
D: pasta met broccoli, olijven, spekjes, cherrytomaatjes, pijnboompitten en parmezaanse kaas
T: misschien nog iets alcoholisch.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:38:54 #25
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72169531
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Ik heb trouwens nog geen mail gehad van fok met een nieuw wachtwoord oid. Moet je dat zelf aanvragen?
Ja, je dient je uit te loggen (check even of je mailadres nog klopt), dan de passmailer gebruiken wanneer je weer probeert in te loggen en de rest volgt.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:39:56 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72169557
Die TT! Ik heb net iets dergeljk getwitterd

Mijn daglijstje
o. brinta
t. mueslibol
t. 5 dropjes
l. dubbele boterham met kaas en sla
t. chocolade denk ik
d. gado gado met noodles
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72169568
Is dat Britney in de OP? Of loop ik weer hopeloos achter?
pi_72169582
Klinkt gezond, cycle! Niet teveel hooi op je vork nemen - ik had afgelopen jaar ook een blok met vier vakken (terwijl 2 à 3 normaal is), heb toen echt twee maanden moeten vechten (heb wel alles gehaald ), je kunt het beter wat rustiger aan doen.

En over mail: ik heb ook iets van 5000 mails in mijn mailbox, maar sorteer ze al heel lang in mappen (vrienden-familie-werk-bestellingen-weetjevandedag-inlogcodes), en alles wat daar niet in hoeft, gooi ik gewoon weg . Nieuwsbrieven e.d. bewaar ik nooit, die lees ik toch maar 1 keer.
pi_72169672
TVP met een niet zo geweldig lijstje:

O: 2x geroosterd brood met avocado
L: ciabattabroodje met vega-kroket
T: Activia
D: kipschnitzel met broccoli en gebakken aardappelschijfjes
T: kiwi, wijntje
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72169683
@Laureline: ja! Je moet eerst uitloggen en dan kan je niet meer inloggen. Via de passmailer kan je een nieuw wachtwoord aanvragen.

@Chico, het eerste jaar is het ook nog erg zoeken naar een balans in studie-uren. Het is zo ontzettend anders dan de middelbare school. Het tweede jaar gaat dat meestal (bij mij en dat is ook wat ik van vrienden hoor) een stuk beter idd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72169725
ik voel me echt heel onzeker over het feit dat ik me zo zeker voel over komend studiejaar

zo van ' ik ben nu ontzettend bang dat ondanks dat ik van plan ben om te gaan schitteren, dat het alsnog fout loopt' ofzo

maar ik heb er wel echt ontzettend veel zin in.. is het al maandag?
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 26 augustus 2009 @ 13:45:59 #32
70532 loveli
N
pi_72169746
En leeg Ik ga ff een setje nieuwe banden scoren
crap in = crap out
pi_72169751
Hoooooi

Nog maar 1 uur en 15 minuutjes arbeiten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:46:08 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72169755
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Die TT! Ik heb net iets dergeljk getwitterd
*boks voor gelijke taal-flauwigheden*

Loveli-san! Ik moet ook mn mailbox opruimen Ik lees ze wel allemaal maar vergeet ze te beantwoorden / verwijderen
pi_72169756
Haha, er is nu 3x uitgelegd hoe je je nieuwe wachtwoord krijgt . Denk je dat het nu lukt Laureline?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72169899
De tijd zal het leren, Mootje. Begin er nou eerst maar eens gewoon lekker aan
pi_72169926
het is gewoon eng en spannend tegelijk.... en het nadert ineens echt snel
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:52:55 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72169957
Maar Engels is kick-ass dus het komt toch wel goed
Althans, literatuurvakken vond ik kick-ass! De taalverwervingsvakken daar heb ik me doorheen gesleept
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:59:24 #39
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72170163
Tatatatvp en ook maar een keer een lijstje

O: anderhalve roomboter-croissant met - jawel - roomboter
T: banaan
L: unox tomatensoep uit zak
T: appel
D: goulash met wat rijst, sla
T: chippies
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:59:55 #40
148689 Muis006
pi_72170184
Phonetics *ril*
pi_72170234
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:46 schreef Phaidra het volgende:
Haha, er is nu 3x uitgelegd hoe je je nieuwe wachtwoord krijgt . Denk je dat het nu lukt Laureline?
Pffft, ik ben zo'n enorme digibeet Als er iets met de computer aan de hand is ga ik met mijn handen in de lucht zitten en roep ik "Ieeeeeh!" en dan komt mijn Meneer eraan om het te fixen
Nou, ik ga maar eens uitloggen dan. Tot over een jaar allemaal!
pi_72170551
Hihi, Laureline, ik zie het voor me! Vergeet niet te checken trouwens of je nog in kan loggen op het mailadres in je profiel voor je uitlogt! Dat was ik namelijk vergeten .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72170976
Hm, ik geloof dat ik mee kan doen met de TT.
Je merkt echt veel meer van je hormonen als je niet aan de pil bent.
pi_72171023
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, ik geloof dat ik mee kan doen met de TT.
Je merkt echt veel meer van je hormonen als je niet aan de pil bent.
Vind je?

Ik ben juist veel stabieler sinds ik er mee gestopt ben! Merk nu alleen wat wisselingen rond de tijd dat ik ongesteld moet worden, en rond de periode dat ik ovuleer (maar dat laatste is niet per se negatief ).
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:28:13 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72171035
Britneyyyyy....!!

Ik heb morgen om 10:30 een intakegesprek bij Windesheim. Dan gaan we het over de stagemogelijkheden hebben, dus ik ben benieuwd. Ik blijk me nog t/m vrijdag in te kunnen schrijven, dus als het gesprek nergens op uitloopt, is er geen man overboord. Alleen moet ik dan weer over m'n toekomst gaan nadenken . Ik heb onlangs wel vrij positief contact gehad met het IVLOS (jaja, Razz, het kán! ), dus als het morgen nergens op uitloopt ga ik eens kijken of zij nog wat voor me kunnen betekenen.
Niet meer actief op Fok!
pi_72171194
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Vind je?

Ik ben juist veel stabieler sinds ik er mee gestopt ben! Merk nu alleen wat wisselingen rond de tijd dat ik ongesteld moet worden, en rond de periode dat ik ovuleer (maar dat laatste is niet per se negatief ).
Dat bedoel ik ook ja, had ik eerder nooit. Vooral dat laatste.
pi_72171482
Mag je hier ook posten als je geen labiele trut bent?

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: salade van twee gekookt ei en een stronk witlof
L: salade van tomaat, mozarella en zwarte olijven
T: gele en groene paprika met turkse kaas en gemalen chili
D: onbekend groenteballetjes met sperziebonen

Planning voor vandaag:
O: kliekje groenteballetjes met witlofsalade
T: gele en groene paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili
D: groenteomelet
pi_72171494
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook ja, had ik eerder nooit. Vooral dat laatste.
Haha - dat geeft toch niet .

Maar heb je dat dan nu juist met of zonder de pil? Want ik had meer last van stemmingswisselingen enzo toen ik wel aan de pil was.
pi_72171610
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Haha - dat geeft toch niet .

Maar heb je dat dan nu juist met of zonder de pil? Want ik had meer last van stemmingswisselingen enzo toen ik wel aan de pil was.
Zonder de pil maakt het veel meer verschil welk deel van de maand het is. Logisch ook eigenlijk.
Met pil voelde ik me wel vaker slecht/futloos, maar dat was dan wel constant.
pi_72171807
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:46 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Zonder de pil maakt het veel meer verschil welk deel van de maand het is. Logisch ook eigenlijk.
Met pil voelde ik me wel vaker slecht/futloos, maar dat was dan wel constant.
Ja zo is het bij mij idd ook. Ik voel me in het geheel beter sinds ik ermee gestopt ben, maar merk idd beter welk deel van de maand het is.
pi_72171837
Als ik een stopweek had toen ik de pil nog slikte wilde ik alleen maar dood. .

Ik heb trouwens een fijne gyn! Ik had een afspraak staan in oktober voor een gesprek met de oppergyn, zeg maar, omdat ik niet een gewoon spiraaltje wil maar de Gynefix. Maar m'n gyn belde me vorige week op om nog eens te vragen naar m'n beweegredenen, en nu heeft zij al voor me met die oppergyn gepraat, en mag ik gewoon zodra ik menstrueer langskomen om 'm te laten plaatsen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72172151
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik een stopweek had toen ik de pil nog slikte wilde ik alleen maar dood. .

Ik heb trouwens een fijne gyn! Ik had een afspraak staan in oktober voor een gesprek met de oppergyn, zeg maar, omdat ik niet een gewoon spiraaltje wil maar de Gynefix. Maar m'n gyn belde me vorige week op om nog eens te vragen naar m'n beweegredenen, en nu heeft zij al voor me met die oppergyn gepraat, en mag ik gewoon zodra ik menstrueer langskomen om 'm te laten plaatsen!
Apart, ik merkte juist nooit zoveel van die stopweek. Als ik al wat merkte was het eerder in positieve dan in negatieve zin.

Wat goed dat ze daar zelf mee kwam zeg! Oktober duurt ook nog best lang, zeker als je wel al met de pil gestopt was.
pi_72172210
DaD, waarom doen ze over de Gynefix moeilijker dan over een gewoon spiraaltje? Als ze het hebben over je beweegredenen, klinkt het alsof je van plan bent om je te laten steriliseren ofzo .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72172239
Google adds: "Bereken je eisprong!"
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72172471
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:05 schreef Phaidra het volgende:
DaD, waarom doen ze over de Gynefix moeilijker dan over een gewoon spiraaltje? Als ze het hebben over je beweegredenen, klinkt het alsof je van plan bent om je te laten steriliseren ofzo .
Omdat ze er veel minder ervaring mee hebben. Ik moet ook als ik bel dat ik ongesteld ben geworden specifiek vragen naar die oppergyn om 'm bij me te plaatsen, omdat verder niemand het kan doen.

Ik denk ook dat ik bijna ongesteld moet worden, dus dan zou ik 'm al heel snel hebben, ipv oktober pas!
pi_72173007
Ah ok! Wel een vies idee dat 'ie juist geplaatst moet worden tijdens je ongesteldheid, maar goed, gyns zijn wel wat gewend zou je zeggen . Zou wel mooi zijn als je niet tot oktober zou hoeven te wachten!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72173215
OMG, groene Elstars=ZUUR. Volgens mij iets te vroeg van de boom geplukt.

En morgen komt mijn ondergoedshizzle al Zag alleen dat ik de BH wit heb genomen en de bijpassende slip ivoor Stomme site.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72173271
'lingerie', Syrene, 'lingerie'!

Ja doei.
pi_72173493
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_72173507
Zie Nijmegen-topic
Ja doei.
pi_72173530
ik zag het idd ik dacht: ik plant het overal wel even neer
pi_72173591
Gefeliciteerd Californium!! Goed zeg!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72173609
Whiii, gefeliciteerd, joh
pi_72173629
Gefeli Californium!
pi_72173657
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
'lingerie', Syrene, 'lingerie'!

Het zijn t-shirt-bh's. Wel hele mooie (hoop ik). En deze keer eens niet gescoord bij de Zeeman (daar had ik 10 BH's kunnen kopen voor dat geld). Ik had ook per ongeluk een "Brazilian" broekje in m'n winkelwagen, maar toen zag ik dat dat van die broekjes zijn dat je halve kont eruithangt Mijn kont moet IN mijn broeken
pi_72173672
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:48 schreef Californium het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feliiiii!
pi_72173828
dank jullie allen ben zo gelukkig.... was zo ongelooflijk zenuwachtig dat ik bijna stond te janken 10 minuten voordat ik uberhaupt moest maar het ging goed Nu mag ik lekker doorstuderen
pi_72173886
whehe, krijg zojuist mijn eerste opdracht voor Engels binnen

Nu alleen dat boek nog kopen
Ja doei.
pi_72174064
Gefeliciteerd Californium!
pi_72174105
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:48 schreef Californium het volgende:
SPOILER
Yeah
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:10:47 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72174183
Gefeli Californium .
Ben wel benieuwd naar het praatje van je leraar .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:15:33 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72174324
Studie dingen, vinden jullie het erg dat ik dat allemaal oversla?'

Ben aan het balen dat ik gisteren zoveel heb gegeten en dat ik nog steeds niet aan mijn andere oog ben geopereerd.
Bah, thuis zitten is niet goed voor mijn humeur, soms

lijst:
O: sneetje waldkorn met huzarensalade, beschuit rozebotteljam, gekookt ei, chocomelk
L: sneetje met achterham
T: 2 handen met zoute sticks
T: blokje choco
D: gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde courgette, paprika, champignons, ui en knoflook.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72174363
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Studie dingen, vinden jullie het erg dat ik dat allemaal oversla?'

Ben aan het balen dat ik gisteren zoveel heb gegeten en dat ik nog steeds niet aan mijn andere oog ben geopereerd.
Bah, thuis zitten is niet goed voor mijn humeur, soms

lijst:
O: sneetje waldkorn met huzarensalade, beschuit rozebotteljam, gekookt ei, chocomelk
L: sneetje met achterham
T: 2 handen met zoute sticks
D: gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde courgette, paprika, champignons, ui en knoflook.
alleen als je Cali wel even feliciteert
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:17:34 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72174394
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

alleen als je Cali wel even feliciteert
Dat idd .

Verder een voor Uniekhoorn! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72174423
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Verder een voor Uniekhoorn! .
én dat uiteraard
Ja doei.
pi_72174474
Ach uniekje 't Is ook rot dat je nu nog moet wachten. Enig idee wanneer je nu mag?

Enne... één dagje snoepen & snaaien, daar hoef je echt niet van te balen hoor! Als je er maar geen gewoonte van maakt
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:21:01 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72174508
Gefeliciteerd Cali met je goede beoordeling
Veel plezier vrijdag

VMW, ben jij al zenuwachtig?

Thanks
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72174546
dank allen wat lief

Ik ben idd ook wel benieuwd naar het praatje die leraar en ik kunnen goed met elkaar overweg maar we hebben onze mindere tijden gehad en hij kent mij en mijn grote mond enzo dus ik denk dat hij wel iets leuks te vertellen heeft
pi_72174813
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
VMW, ben jij al zenuwachtig?
Nee.
Maar dat komt vast vanavond want dan ga ik met mijn getuigen wat drinken en die dreigen al maanden met een alfabet.
pi_72174818
Het praatje dat mijn docent hield bij mijn masteruitreiking ging over de analogie tussen bevallen (mijn scriptie ging over vroedvrouwen in de Romeinse keizertijd) en het schrijven van een scriptie. Ik vond het in ieder geval erg leuk gevonden!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72174865
Haha, VMW, daar dreigen wij ook al tijden mee voor als mijn schoonouders 40 jaar getrouwd zijn! In ons geval blijft het bij dreigen, ik hoop dat dat bij jou ook zo is!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72175499
pi_72175678
rare wereld...

ik heb even wat hulp nodig.. ik moet koken zo.

We hebben veel groente in huis (gele paprika, groene paprika, halve rode paprika, 3 dingen prei, een hele broccoli, champignons, wat tomaatjes en 3 bosuitjes)

Verder dingen als rijst, risottorijst, pasta en bouillon(blokjes). verder nog ergens 3 vellen bladerdeeg, een pak bloem, zelfrijzend bakmeel, en verder nog wat dingen als creme fraiche en tomatenpuree.

Nu liever geen pasta met tomaten-groente-saus want dat hebben we laatst nog op, en ook geen groentenschotel uit de oven, want die kan ik ook niet meer zien. Ik wil wat nieuws dus. Zonder vlees, wat wel lekker is. Helaas hebben we geen currypasta enzo meer in huis en ik heb geen moed om de deur nog uit te gaan help!
Ja doei.
pi_72175780
Groente grillen in de oven (15-20 min op 220), knoflookdip erbij.
Eventueel wat rijst.
pi_72175811
ja, die groentenshotel uit de oven
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nu liever geen pasta met tomaten-groente-saus want dat hebben we laatst nog op, en ook geen groentenschotel uit de oven, want die kan ik ook niet meer zien. Ik wil wat nieuws dus.
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:01:28 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72175825
Alle groente wokken met veel knoflook, sojasaus, ketjap, ketoembar, djinten enzo. beetje loempiasaus erdoor met wat rijst, of niet
pi_72175838
Heb je ook eieren in huis? Dan zou je een quiche kunnen maken, of een macaronitaart zoals deze.

-edit- Of je maakt een flink gevulde soep met pasta en groente (soort minestrone), of zo'n gepureerde groentesoep (alleen groente met wat rijst oid voor de binding en dan de staafmixer erdoor).
pi_72175854
eieren nee! die zijn net op maar dat klinkt wel heel lekker alleen niet zo mager
Ja doei.
pi_72175871
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle groente wokken met veel knoflook, sojasaus, ketjap, ketoembar, djinten enzo. beetje loempiasaus erdoor met wat rijst, of niet
zoiets kan ook nog wel ja, dat heb ik ook allemaal wel in huis
Ja doei.
pi_72175878
Hartige taart met combinatie groente die je lekker lijkt? (volgens mij zou sowieso prei en champignon moeten kunnen, rest geen idee) Je hebt iig bladerdeeg.
pi_72175934
oh, en nog grana padano die op mag
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:06:27 #92
148689 Muis006
pi_72175966
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en nog grana padano die op mag
Geef die dan maar aan mij
pi_72176355
SPOILER
Ik eet vanavond courgette+tomaat uit de oven met gebakken aardappetljes en vis .
pi_72176408
ik denk dat ik Uniekhoorns idee vandaag ga uitvoeren, en bak er nog wat spekjes bij uit voor er doorheen

wat lijst erbij en klaar niet al te fancy, maar gewoon, simpel. Heb ook nog wat atjar ontdekt in de voorraadkast dus komt goed dank!
Ja doei.
pi_72176482
en en en en deze enchilada's ga ik volgende week maken als ik alleen thuis ben donderdag, even proberen

Dit recept is overigens ook geweldig lekker, maar die heb ik al geprobeerd
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:28:39 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72176627
Chico, echt de banken zijn slecht nu! Brrr.
Ben blij dat ik vorig jaar 10.000E heb kunnen vastzetten voor een jaar met 5% rente.

Ik eet wat Mo waarschijnlijk eet
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:29:40 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72176659
Boehoe, wist ik eindelijk wat ik ging eten vanavond, is de courgette op bij de AH

Dus nu eet ik vandaag: penne met tomaten-kaassaus, prei en gehakt.
En morgen een mexican rib dinges van AH met een maiskolf. Of twee.

Ik heb de afgelopen dagen echt NERGENS zin in en da's best lastig En dat terwijl ik normaliter bijna overal wel zin in heb en eerder moet uitkijken voor een aanval van vreetzakkeritis
pi_72176711
ik heb nog wel anderhalve courgette liggen! maar opsturen gaat niet werken vrees ik
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:33:21 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72176764
Ik maak zo gado gado met alle restjes groente die hier nog liggen. Iets voor jullie moblo?
pi_72176850
gado gado, wat gaat daar behalve groente nog meer in?
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:37:34 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72176882
Gadogadosaus

Nee, ik maak het altijd met diverse groente, ei, noodles en pindasaus. Soms neem ik "echte" gadogadosaus. Van die gebakken uitjes zijn er ook lekker bij,maar die zijn niet zo gezond.
pi_72176919

pindasaus.. ik heb nog kant en klare staan (van de Euroshopper, hij is echt héél lekker, helemaal met een klein beetje extra sambal er doorheen) en niet genoeg pindakaas heb om verse te maken is dat ook nog een optie!

Ik zal het even aan Mr.Mo voorleggen (die nu pas op de motor stapt naar het schijnt ) en dan mag hij kiezen
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:40:33 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72176956
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog wel anderhalve courgette liggen! maar opsturen gaat niet werken vrees ik
Hihi ik zie het voor me! Krijg je zo'n half-kleffe envelop met een halve courgette erin door de bus

Ik wou lasagne zonder lasagne eten, maar nu wordt het dan maar echte pasta
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:41:13 #104
148689 Muis006
pi_72176972
Maar je had toch geen ei?
pi_72176990
ja, gado gado zonder ei dan dus
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:50:12 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72177219
Mwehe misselijke dag waarbij van alles niet gaat zoals het gaan moet heeft als effect het volgende lijstje:

O: twee sneetjes volkoren brood met ham en kaas, getoast
T: plak banana bread
T: iets tijdens het koken om mn lijstje op te vullen stukje biefstukworst
D: volkorenpenne met gehakt, prei en tomatensaus
T: Ik denk een smoothie van yoghurt, banaan en aardbeien! dat pompt het totaal wat op
pi_72178347

Uiteindelijk ging ik niet naar Zweden maar naar Denemarken (móói! De eilanden dan. ). En ik heb ook niet gekano'd.
D&D, is je rug alweer opgeknapt? Ik heb nog wel aan je gedacht hoor, terwijl ik niet kanode .

Wel hebben we braaf tweemaal gerend. Rondjes van 8km.
De daktent was een succes, slaapt heerlijk en het is zeer comfortabel om het bed zó in en uit te klappen. Ik had er geen >¤2000,- voor over gehad, maar als erfstuk is het best een mazzeltje.

Gisternacht thuisgekomen, vandaag had ik nog vrij. In de tuin gewerkt. Wie koopt er in godesnaam courgettes bij de AH? Ik heb hier wel weer 10kg geoogst. Dit weekend maar eens bedenken hoe ik die ga wegmoffelen.

Vandaag een overmaat aan aubergines tot stoofpot verwerkt, met wat tomaat en bleekselderij . Stuk lamsgebraad erbij, couscous, appelmoes (valappels) met wat yoghurt toe.. Oost west thuis best .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72178431
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Britneyyyyy....!!

Ik heb morgen om 10:30 een intakegesprek bij Windesheim. Dan gaan we het over de stagemogelijkheden hebben, dus ik ben benieuwd. Ik blijk me nog t/m vrijdag in te kunnen schrijven, dus als het gesprek nergens op uitloopt, is er geen man overboord. Alleen moet ik dan weer over m'n toekomst gaan nadenken . Ik heb onlangs wel vrij positief contact gehad met het IVLOS (jaja, Razz, het kán! ), dus als het morgen nergens op uitloopt ga ik eens kijken of zij nog wat voor me kunnen betekenen.
Succes!

Ik heb een baaldag. eerst allemaal zeikerige mensen aan de telefoon en nu is het voor de ZOVEELSTE keer fout gegaan met mijn loonbetalingen... van de 7 die ik had moeten hebben heb ik er nu 6 waarvan er 5 (!!!) ook nog eens te laat waren... en mijn uitzendmevrouw is natuurlijk nergens te bereiken
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72178550
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Succes!

Ik heb een baaldag. eerst allemaal zeikerige mensen aan de telefoon en nu is het voor de ZOVEELSTE keer fout gegaan met mijn loonbetalingen... van de 7 die ik had moeten hebben heb ik er nu 6 waarvan er 5 (!!!) ook nog eens te laat waren... en mijn uitzendmevrouw is natuurlijk nergens te bereiken
Klote! Heeft je uitzendbureau geen algemeen nummer? Want dit kan echt niet zo hoor! (Mag ik vragen bij welk uitzendbureau je zit?)

Ik zit al in mijn sportkleertjes klaar voor Zumbaaaaa!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72178598
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef sigme het volgende:

Uiteindelijk ging ik niet naar Zweden maar naar Denemarken (móói! De eilanden dan. ). En ik heb ook niet gekano'd.
D&D, is je rug alweer opgeknapt? Ik heb nog wel aan je gedacht hoor, terwijl ik niet kanode .

De daktent was een succes, slaapt heerlijk en het is zeer comfortabel om het bed zó in en uit te klappen. Ik had er geen >¤2000,- voor over gehad, maar als erfstuk is het best een mazzeltje.

Gisternacht thuisgekomen, vandaag had ik nog vrij. In de tuin gewerkt. Wie koopt er in godesnaam courgettes bij de AH? Ik heb hier wel weer 10kg geoogst. Dit weekend maar eens bedenken hoe ik die ga wegmoffelen.

Vandaag een overmaat aan aubergines tot stoofpot verwerkt, met wat tomaat en bleekselderij . Stuk lamsgebraad erbij, couscous, appelmoes (valappels) met wat yoghurt toe.. Oost west thuis best .
Klinkt als een lekkere vakantie (en thuiskomst)! Al is kanoën in Zweden echt .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:42:13 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72178612
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Klote! Heeft je uitzendbureau geen algemeen nummer? Want dit kan echt niet zo hoor! (Mag ik vragen bij welk uitzendbureau je zit?)

Ik zit al in mijn sportkleertjes klaar voor Zumbaaaaa!

Zum-ba-whe-eh-eh-eh, eh-oh-oh-oh

Que te mueveeee!
pi_72178631
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zum-ba-whe-eh-eh-eh, eh-oh-oh-oh

Que te mueveeee!
Oooooooooh, dat dansje/liedje vind ik echt zoooooooo leuk! Hopelijk vanavond weer!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:43:11 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72178640
Malle wijven

Nog een paar dagen en ik ben weer zwart .

Ik ga eens afwassen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72178659
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef sigme het volgende:

Ja, die rug plaagt me nog steeds. Maar goed, zolang ik geen rare dingen doe valt het mee. Bij deze zijn bukken en dingen tillen dus rare dingen. .

Klinkt als een heerlijk reisje! Makkelijk zeg, met zo'n daktent.

En als je courgettes kwijt moet... .
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:57:48 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72179048
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oooooooooh, dat dansje/liedje vind ik echt zoooooooo leuk! Hopelijk vanavond weer!
Hop-hop-hop

Ik mag morgen weer! Het zomerrooster is voorbij, dus we krijgen ook weer op donderdag les!
pi_72181264
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hop-hop-hop

Ik mag morgen weer! Het zomerrooster is voorbij, dus we krijgen ook weer op donderdag les!
En we hadden 'm! Ik word daar echt zó vrolijk van!

Lekker dat je vaker kunt gaan! Ik kan alleen op woensdagavond
pi_72181585
wat een stilte ineens!

Lijstje uiteindelijk:

O: 2 eetlepels kwark met wat stukjes banaan
T: couscoussalade
L: grote bruine bol Filet americain
D: heeeeeeeel veel groenten, gewokt met wat spekjes erdoorheen en wat chilisaus en ketjap met rijst
T: wat magere kwark

Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:32:16 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72181883
tvp..

Het zimbabwaanse rundvlees is zooo geweldig. vanaf nu eet ik alleen nog maar bief! 2 dollar voor 2 reusachtige biefstukken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:34:39 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72181959
Best een mooi lijstje geworden, Mo!
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En we hadden 'm! Ik word daar echt zó vrolijk van!

Lekker dat je vaker kunt gaan! Ik kan alleen op woensdagavond
Woehoe Zumba-vrolijkheid

Ja ik vind het echt fijn! Ik kan officieel alleen op zaterdag (ivm: daar sta ik op de lijst), maar in de andere lessen kan je ook meedoen als er genoeg ruimte is - en tot nu toe hoefde ik nog nooit weg wegens teveel mensen In de praktijk kan ik dus maandagavond, donderdagavond en zaterdagochtend En binnenkort komt er nog een les bij op woensdagochtend
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:09:28 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72183034
Ben net terug van 2 uur wandelen... Zo even uitgebreid douchen en wachten tot vriend weer thuis is.
pi_72184366
TVP dmv lijstje:

O: 1x geroosterd brood met gesmolten 30+ kaas
T: appel wéér vergeten, dat zou me niet gebeuren als het een stroopwafel betrof, veronderstel ik
L: 1x geroosterd brood met kaas/komkommer, 2 of 3 crackers met filet A.
T: wodka, katjang
D: lasagne en groene salade. wel veel groenten in de lasagne. Toe: yoghurt met lime en zoetstof
T:stukje pure choco bij de thee
T:citroendropijsje
T: glaasje coolbest vitaminedrank
T: nog wat yoghurt misschien
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:02:17 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72184503
Smooooothieeee
pi_72184544
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Smooooothieeee
Voel je je weer beter, Indiaantje?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:12:44 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72184813
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Voel je je weer beter, Indiaantje?
Ja best wel, dank je! Niet meer misselijk en niet meer zo mekkerig om van alles Zo'n hangdag kan wonderen verrichten

En even een rondje lopen met het vriendje ook En we hebben een ijsje gehaald
pi_72184885
tvp!!
pi_72185112
Even een vraag voor de late avond.... wat zou een reden kunnen zijn dat een man niet met je wilt zoenen? Hij wil wel knuffelen en hij vind mij (denk ik ) ook wel leuk... maar hij wil niet zoenen? Hij heeft nog een nooit een vriendin gehad enzo.... misschien dat dat de reden is... Iemand enig ervaring hiermee? gister geen tijd gehad om dat te vragen uiteraard maar zit er een beetje mee in mijn maag...
pi_72185301
Ik kom alleen maar even binnen vallen

Ik heb nu 32 officiële punten en 38 punten in uren dus ik moet er nog !!!2!!!!

Aaaaaaaah.. Ik hoop ZO dat het gaat lukken!!!

En ik heb vandaag heel even geroeid en het was wel leuk eigenlijk Alleen is het in de stad niet echt heel bijzonder, tenzij je echt de hele avond bier wil drinken en bij een vereniging wil..

P.S. Ik moet er nog _2_ !!!!!!!

2!

Moet.Lukken.Moet.
pi_72185310
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:22 schreef Californium het volgende:
Even een vraag voor de late avond.... wat zou een reden kunnen zijn dat een man niet met je wilt zoenen? Hij wil wel knuffelen en hij vind mij (denk ik ) ook wel leuk... maar hij wil niet zoenen? Hij heeft nog een nooit een vriendin gehad enzo.... misschien dat dat de reden is... Iemand enig ervaring hiermee? gister geen tijd gehad om dat te vragen uiteraard maar zit er een beetje mee in mijn maag...
Hoe oud ben jij eigenlijk? En hoe oud is hij?
pi_72185350
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:22 schreef Californium het volgende:
Heeft hij ooit eerder gezoend?

@PF: woooow spannend!!!
pi_72185671
PF, kun je nog een her doen, of moet je nu bij docenten gaan slijmen om je extra credits te geven?

Ik heb 9 km gerend Tussendoor een keer een halve minuut gewandeld omdat de pijn in mijn ribben niet wegging, maar goed, dat zal ik maar niet beschouwen als algehele FAIL, want anders kom ik never nooit de Evy-lessen door Wel nice: 9,6 km/u gemiddeld. Misschien ga ik mijn eerste streven, 10 km in een uur, ooit nog eens halen
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:48:43 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72185966
9 km *clappity clappity* wat goedhoed!

PF: succes met die punten! 2 is idd niet veel Dat zullen de docenten vast wel met je eens zijn?

Cali: ik zou het niet weten! mijn jongens/mannen ervaring is beperkt tot 1 specimen

Ik ga slapies doen! Trusten allemaal!
pi_72186122
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk? En hoe oud is hij?
ik ben 20.... hij is 20.... Hij is 10 maanden jonger dan mij maar goed... Hij is wel lief
pi_72186165
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
9 km *clappity clappity* wat goedhoed!

PF: succes met die punten! 2 is idd niet veel Dat zullen de docenten vast wel met je eens zijn?

Cali: ik zou het niet weten! mijn jongens/mannen ervaring is beperkt tot 1 specimen

Ik ga slapies doen! Trusten allemaal!
ik ben idd een beetje bang dat hij idd kan afknappen dat ik al met veel jongens heb gezoend.... (ben de tel bij 15 ofzo kwijt geraakt ) En verder heb ik ook andere dingen gedaan waar ik niet al te trots op ben... maar dat terzijde
pi_72186196
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Heeft hij ooit eerder gezoend?

@PF: woooow spannend!!!
dat weet ik dus niet.....
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:00:20 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72186378
CF, 9 km? Wow, respect

Cali, wat gek dat ie niet wil zoenen?? Je ruikt wel lekker toch?
pi_72186426
volgens mij ruik ik prima idd Nog nooit klachten over gehad! Nouja... Heb gezegd dat hij volgende week maar eens langs moet komen dan ga ik het wel uit hem trekken
  Vis een optie? woensdag 26 augustus 2009 @ 23:08:30 #137
70532 loveli
N
pi_72186656
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Californium het volgende:

[..]

ik ben idd een beetje bang dat hij idd kan afknappen dat ik al met veel jongens heb gezoend.... (ben de tel bij 15 ofzo kwijt geraakt ) En verder heb ik ook andere dingen gedaan waar ik niet al te trots op ben... maar dat terzijde
Dat soort dingen vertel je toch gewoon niet? Vind zelf dat je niet al te veel relatiegeschiedenis moet willen weten van de ander.
crap in = crap out
pi_72186722
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat soort dingen vertel je toch gewoon niet? Vind zelf dat je niet al te veel relatiegeschiedenis moet willen weten van de ander.
Klopt idd.... maar ik heb ook vrienden die dingen van mij weten ... Tis niet dat ik een slet ben ofzo... maar mijn vrienden kunnen goed overdrijven
pi_72186727
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat. En: al helemaal niet als het allemaal nog reuze pril is. Veel te 'zware' materie voor de vlinder-fase
pi_72186749
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat. En: al helemaal niet als het allemaal nog reuze pril is. Veel te 'zware' materie voor de vlinder-fase
idd zowiezo nu nog niet nee
pi_72187084
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:55 schreef Californium het volgende:

[..]

dat weet ik dus niet.....
Het kan zijn dat ie bang is om het fout te doen (aangezien jij wel weet hoe/wat met zoenen) en bang is dat jij op hem afknapt? Dat zou tenminste mijn hersenspinsel zijn in deze situatie, maarja ik ben vrouw . Rook ie zelf wel lekker?

Ik doe op de valreep ook nog even mee met de TT, ik lijk wel een wijf zeg . Niets bijzonders hoor, gevalletje stress vermoed ik
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:19:15 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72187109
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef Californium het volgende:

[..]

Klopt idd.... maar ik heb ook vrienden die dingen van mij weten ... Tis niet dat ik een slet ben ofzo... maar mijn vrienden kunnen goed overdrijven
Slet
Hahaha, deed je ook vroeger met je vriendinnen, wie het meest had gezoend
Heb door verhuizing nog een dagboekje teruggevonden, oeps
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:20:12 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72187138
Whats up Chico??
pi_72187559
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Whats up Chico??
Ik ben niet meer zo zen als vanmorgen . Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik ongesteld moet worden .
  donderdag 27 augustus 2009 @ 06:46:33 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72191308
Goedemorgen .

Ha, ik ben de eerste . Zo naar Zwolle en ik ga véél te vroeg zijn, maar ik ben bang dat ik de campus niet kan vinden enzo (terwijl ik Marks iPhone met GPS meeneem ).
Niet meer actief op Fok!
pi_72191468
Goedemorgen ik wil even alle mensen hier feliciteren die dat verdienen, Californium met je BA, Vik met je misschien-bijna-vaste-opleidingsplannen, Maria met het over zijn van je hangdag, Moblo met het over zijn van de intro, Sigme met je fijne vakantie en welkom terug en iedereen die graag felicitaties wil mag zich bij deze ook aangesproken voelen .

Ik ga zo weer naar school, merk dat ik echt bijna geen tijd heb om hier te posten op maandag t/m donderdag, dus sorry maar ik hou 't allemaal niet zo bij .

Waar ik wel heel blij mee ben is dat ik op school nu wat beter in 't ritme zit dan vorig jaar en dus ook beter eet, mijn lijstje voor vandaag wordt daarom:

O: Kwark met nectarine en muesli
T: Appel
L: Twee boterhammen kipfilet/komkommer.
T: Plakje gemberkoek.
D: Risotto met broccoli en gerookte zalm .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2009 07:34:18 ]
  donderdag 27 augustus 2009 @ 07:57:10 #147
24188 Belana
kloon van belana
pi_72191592

ben weer terug uit Londen
Ik had een prachtig hotel met uitzicht op de towerbridge
maar verder vooral hard gewerkt
en nou mag ik weer flink aan de lijn gaan doen, want dat is daar niet echt gelukt.
stormy waters...
sailin'
pi_72191677
welkom terug Belana! En werkze Razz!

Goedemorgen!

Nog even een dagje werken, heb toch geld nodig

Lijstje voor vandaag:

O: 3 rijstwafels met pindakaas/sambal
L: grote bruine bol met filet americain en een pakje melk
D: uit eten bij Oporto in Nijmegen

En verder drink ik vandaag lekker veel groene thee

Gisteren goed bezig geweest voor bestuur, beleidsplan is zo goed als af, op de begroting na! Nu alleen nog een goed voor- en slotwoord schrijven met z'n vieren.. Maar dat komt wel na het weekend, eerst nog even lekker motorrijden in Luxemburg
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:19:59 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72191734
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef Californium het volgende:

[..]

Klinkt een beetje raar misschien, maar als hij op zoiets afknapt is hij eigenlijk niet echt geschikt voor jou. 't Is niet dat je meteen met de deur in huis moet vallen van "hé, ik heb met zoveel jongens gezoend en dat en dat gedaan", maar open en eerlijk kunnen zijn over jezelf vind ik toch wel een minimale voorwaarde voor een relatie. En daarbij, waar hebben we het over.... Je bent geen dertien meer hoor. Zo vreemd is het niet dat er jongens voor hem zijn geweest. Net zo min als het vreemd is dat jij voor hem de eerste bent.
pi_72192366
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Californium het volgende:
Mens hou toch op schei toch uit. Ik word dinsdag 24 en ben (in de afgelopen 1,5 jaar ofzo) met zoveel mannen naar bed gegaan dat ik bij 40 ( ) de tel kwijt geraakt ben. Zoenen met 15 jongens is niet schokkend als je 20 bent, en als hij daarop afknapt, kan hij je niet zien voor wie hij werkelijk is en is ie je dus ook niet waard. Maar dat zijn just my 2 cents en voor de rest ben ik helemaal niet bijgelezen, Sterkte
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:37:17 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72192766
Nou ik ben eindelijk ter plaatse maar wat een drama. De iPhone leidde me een hele rare kant op en ze zijn aan het verbouwen hier. Als ik het niet had gevraagd had ik het nooit gevonden. En het is wel een half uur lopen vanaf
het station . Ik vind Zwolle nu al een kutstad en ik heb dorst maar de kantine is nog niet open.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:42:24 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72192874
Whaah goed nieuws. De uitgeverij waarvoor ik freelance werk doe heeft vanaf oktober enkele maanden werk voor me voor drie dagen in de week :d en dat is dus heel interessant als de onderwijsoptie nog even de koelkast in moet :d
Niet meer actief op Fok!
pi_72192893
Kon je niet met de bus gaan, Vik? Lijn 2 stopt daar in de buurt, dacht ik?

Succes in ieder geval, vandaag!
pi_72192977
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Whaah goed nieuws. De uitgeverij waarvoor ik freelance werk doe heeft vanaf oktober enkele maanden werk voor me voor drie dagen in de week :d en dat is dus heel interessant als de onderwijsoptie nog even de koelkast in moet :d
Heej wat fijn voor je!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:57:21 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72193151
Ik weet niks van bussen. Stond niks over op de site van windesheim. Maar volgens mij heb ik een stuk omgelopen. Ik ben zo blij dat ik eindelijk wat lijk te kunnen gaan doen vanaf oktober. Drie dagen per week is ook perfect want het is wel allemaal thuiszitwerk en daar moet ik ook de discipline voor kunnen opbrengen. Dat wordt nog wel pittig. Maar ik doe iig weer relevante werkervaring op en ik werk het gat op mijn cv weg. Als het gesprek van vandaag nergens op uitloopt - en dat vermoed ik eigenlijk - houd ik ook nog genoeg tijd over om me te oriënteren op vso scholen, vragen of ik een dag mag meelopen enzo zodat ik in alle rust kan bepalen of het leraarschap echt wat voor me is en dat vind ik eigenlijk een prettiger scenario dan me nu halsoverkop ergens in te storten. Bovendien heb ik ook voldoende tijd om een stageplek te vinden als ik in februari of september begin. Wat doe ik hier eigenlijk nog?
Niet meer actief op Fok!
pi_72193248
Goedemorgen!

@ Californium: kun je hem niet gewoon vragen wat er is? Misschien is hij wel homo ofzo. En over dat aantal jongens: joh wat maakt dat uit, ik kwam laatst ook my little black book tegen - dat waren er iets meer dan ik me dacht te herinneren, en niet alleen jongens .

Ik vind dat je dat soort dingen gewoon moet kunnen vertellen hoor, mijn vriend weet al die dingen van mij - en ik ook van hem. Je verleden moet niet uitmaken, het gaat om wat je nu voor elkaar voelt.

Ladiela, en nog even een lijstje:
O: vanilleyoghurt met Quaker Balans
L: salade van een groene paprika, twee tomaten en wat zwarte olijven, met balsamico-azijn
T: cup-a-soupje
D: aardappeltjes met sperziebonen (lekker veel, 300 gram pp) en een Drenthse burger vriendje wilde het hebben omdat het er in de winkel zo lekker uit zag zal zo eens naar de kcal kijken.
T: druiven
pi_72193289
Goedemorgen.

Welkom treug Belana, heb je het leuk gehad?

Goed nieuws Vik!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje groenteballetjes met witlofsalade
T: gele en groene paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili
D: groenteomelet
T: 1 mojito, 2 pinacolada's

Planning voor vandaag:
O: yoghurt
T: onbekend
L: onbekend
T: onbekend
D: onbekend
pi_72193373
Goeiemorgen .

@Viking: ik herken het dilemma (wil ik het wel of wil ik het niet, vooral op het moment dat je net een besluit genomen hebt ) en heel veel succes met uitvinden wat je nou wil met komend jaar!
pi_72193421
Heh bah. Ik ben al 2 uur wakker en mijn lijf geeft aan dat er gegeten moet gaan worden, maar ik heb zó weinig trek. Bij het idee aan eten wordt ik al een beetje onpasselijk. Iemand nog tips?
pi_72193479
Even een cheer voor mij:

Ik ben toegelaten tot het bachelorproject van mijn eerste keuze!
pi_72193551
@ Cali: ik denk dat ie gewoon niet durfte ofzo! Denk in ieder geval niet dat het aan jou lag.

Goeiemorgen trouwens!
Ik had gister ook een date...met mijn buurjongen
Hij ziet me soms op de bushalte staan als hij voorbij rijdt met de auto, dus dan brengt hij me, gister dus ook. En toen belde hij 's avonds of ik nog zin had ergens wat te drinken. Hij is best oke en hij is de eerste waarbij het in mijn hoofd gaat van: sex sex sex sex eten sex sex, maar hij ook weer zo sexy dat hij me afstoot, kennen jullie dat?

Maargoed OT: lijstje van gisteren

O: Allbran met halfvolle melk
T: bramen
L: 3 knackebrod: 1 met ham, 2 met geitenkaas waar de honing al bijzit. Ik dacht nog: ik moet stoppen. Maar het was zo lekker
D: kipfilet met pesto, koriander en pancetta, krieltjes en sperziebonen en een beetje sla
T: biologische aardbeien yoghurt
T: een paar time out granenkoekjes, thee
pi_72193570
Gefeli PPP!
pi_72193589
Hurray voor PPP!
pi_72193590
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Heh bah. Ik ben al 2 uur wakker en mijn lijf geeft aan dat er gegeten moet gaan worden, maar ik heb zó weinig trek. Bij het idee aan eten wordt ik al een beetje onpasselijk. Iemand nog tips?
Groene thee in ieder geval, heb je een beetje een bodem.
pi_72193690
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef shinydiscoball het volgende:
.

Goeiemorgen trouwens!
Ik had gister ook een date...met mijn buurjongen
Hij ziet me soms op de bushalte staan als hij voorbij rijdt met de auto, dus dan brengt hij me, gister dus ook. En toen belde hij 's avonds of ik nog zin had ergens wat te drinken. Hij is best oke en hij is de eerste waarbij het in mijn hoofd gaat van: sex sex sex sex eten sex sex, maar hij ook weer zo sexy dat hij me afstoot, kennen jullie dat?

Nee!! Dat ken ik niet. Als ik zo vaak sex denk, dan stoot het mij niet af. In tegendeel zou ik zeggen.

Waarom heb jij dat wel denk je? Is het voor de rest geen geschikt iemand?
pi_72193726
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

O: vanilleyoghurt met Quaker Balans
L: salade van een groene paprika, twee tomaten en wat zwarte olijven, met balsamico-azijn
T: cup-a-soupje
D: aardappeltjes met sperziebonen (lekker veel, 300 gram pp) en een Drenthse burger vriendje wilde het hebben omdat het er in de winkel zo lekker uit zag zal zo eens naar de kcal kijken.
T: druiven
Hé, houd je de kcals nog in de gaten? Omdat je L en T behoorlijk calorie-arm zijn?
pi_72193747
@Lein: als ik veel stress heb dan kan ik ook niet eten. Het enige waar ik dan soms nog wel zin in heb is drooggebakken rijst, of biscuitjes of zo. Neem in ieder geval maar wat vitaminepillen en bedenk je dat het overgaat.

Of is het helemaal niet van de stress en verzin ik dat zelf?
pi_72193760
Bedankt allemaal!

Oh, cf, ik zal even tellen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:29:56 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72193808
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een cheer voor mij:

woei!
Niet meer actief op Fok!
pi_72193867
Ik kom op 1296 kcal, dat is idd wat minder. Suggesties?
pi_72193883
SDB, ik vind die L van gisteren niet zo zorgwekkend, eigenlijk. Knackebrod bevat écht heel weinig kcal Die avond-T is ernstiger

En nu hou ik op met lijstjes-mierenneuken
pi_72193960
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee!! Dat ken ik niet. Als ik zo vaak sex denk, dan stoot het mij niet af. In tegendeel zou ik zeggen.

Waarom heb jij dat wel denk je? Is het voor de rest geen geschikt iemand?
Ik weet niet waarom dat is. Hij heeft een levensstijl waar ik zelf heel ver vanaf sta, we hebben niet heel veel met elkaar gemeen. Er is alleen heel veel aantrekkingskracht maar ik ga niet zomaar met iemand naar bed als er verder niks is
pi_72193968
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:27 schreef conleche het volgende:
@Lein: als ik veel stress heb dan kan ik ook niet eten. Het enige waar ik dan soms nog wel zin in heb is drooggebakken rijst, of biscuitjes of zo. Neem in ieder geval maar wat vitaminepillen en bedenk je dat het overgaat.

Of is het helemaal niet van de stress en verzin ik dat zelf?
Het is wel degelijk stress ja. Ik ga maar even proberen om iets te eten. Thx allemaal
pi_72194014
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
SDB, ik vind die L van gisteren niet zo zorgwekkend, eigenlijk. Knackebrod bevat écht heel weinig kcal Die avond-T is ernstiger

En nu hou ik op met lijstjes-mierenneuken
Bedoel je die yoghurt of die koekjes? Die yoghurt was namelijk wel lekker romig, dus redelijk vol geloof ik
Ik at buiten de deur en had weer niet echt gekeken, ik had gewoon zin
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:38:31 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72194037
Ik krijg ook geen hap door mijn keel in geval van stress. Val wel snel af dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_72194125
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:37 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Bedoel je die yoghurt of die koekjes? Die yoghurt was namelijk wel lekker romig, dus redelijk vol geloof ik
Ik at buiten de deur en had weer niet echt gekeken, ik had gewoon zin
Nee, ik bedoel die koekjes. Ik ben fan van bio-aarbeienyoghurt, die dure van de natuurwinkel Die koekjes lijken gezonder dan ze zijn. Lees de etiketten: niet echt superveel vezelf, wel veel suiker.
pi_72194202
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:35 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom dat is. Hij heeft een levensstijl waar ik zelf heel ver vanaf sta, we hebben niet heel veel met elkaar gemeen. Er is alleen heel veel aantrekkingskracht maar ik ga niet zomaar met iemand naar bed als er verder niks is
O maar dan snap ik het beter. Als je van te voren al weet dat het niet echt iets kan worden...........aan de andere kant....als je allebei vrijgezel bent en er allebei een beetje hetzelfde instaat, zou ik er niet zoveel morele problemen mee hebben.............Maar goed, dat ligt voor iedereen weer anders natuurlijk.
pi_72194731
Nou hoezee.

O: twee sigaretten, cappuchino met volle melk en 2 scheppen rietsuiker, 2 volkoren boterhammen met vieze smeerworst.
T: Nog een boterham straks (getver)
L: Weet ik nog niet
T: Skippen want
D: Uit eten want papa is jarig.
pi_72194897
Nou Lein, dat kan nog wel wat gezonder

Mijn lijst:
O: 2 eitjes
T: flinke hand hazelnoten, wat druiven
L; 4 knackebrod hummus
Verder onbekend, want moet naar een bruiloft. Moet je met dit weer nou een panty aan, of niet?
  Vis een optie? donderdag 27 augustus 2009 @ 11:17:54 #180
70532 loveli
N
pi_72194967
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:14 schreef ColdFeet het volgende:

Mijn lijst:
O: 2 eitjes
T: flinke hand hazelnoten, wat druiven
L; 4 knackebrod hummus
Verder onbekend, want moet naar een bruiloft. Moet je met dit weer nou een panty aan, of niet?
Niet. Hooguit spray-on panty of been make-up, als je mijn huidskleur hebt.
crap in = crap out
pi_72195007
Mjaaa, ik heb ook spierwitte benen. Die 4 dagen Barcelona zijn allang weer van mijn vel verdwenen
Ik vind pumps/nette schoenen alleen altijd zo vervelend zitten met blote voeten!
pi_72195080
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
Mjaaa, ik heb ook spierwitte benen. Die 4 dagen Barcelona zijn allang weer van mijn vel verdwenen
Ik vind pumps/nette schoenen alleen altijd zo vervelend zitten met blote voeten!
Ik zou wel een panty doen hoor. Zit lekkerder dan blote voeten, en zo warm is het niet vandaag.
pi_72195215
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:14 schreef ColdFeet het volgende:

Weet ik. Maar het idee van eten wekt een op. Ik zal een T nemen na de lunch voor het diner. 10% vet griekse yoghurt met een beetje rozijnen erin ofzo?

Wat moet ik anders doen met eten?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:30:02 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72195238
Nou ik heb het gesprek gehad en ik ben nu veel optimistischer! Ze beginnen 7 sept dus in principe moet ik dan
een stageplek hebben en ze helpen ook met zoeken. Tot
nu toe is het altijd gelukt. Maar ik denk weer: wat als het niet lukt? Dan ben ik weer collegegeld kwijt enzo. Maar toch heb ik zoiets van: gewoon proberen wat heb ik verder te verliezen? wat vinden jullie?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:30:49 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72195252
Ik zit nu in bus 2 trouwens :p
Niet meer actief op Fok!
pi_72195505
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Weet ik. Maar het idee van eten wekt een op. Ik zal een T nemen na de lunch voor het diner. 10% vet griekse yoghurt met een beetje rozijnen erin ofzo?

Wat moet ik anders doen met eten?
Moet je die yoghurt nog kopen? Ik dat geval kun je beter de 0% nemen. In tegenstalling tot 'normale' magere yoghurt is die namelijk mild en superromig Afijn, het kan, ja. Nog niet de beste keus, maar je hoeft niet alles in één dag om te gooien.
pi_72195526
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb het gesprek gehad en ik ben nu veel optimistischer! Ze beginnen 7 sept dus in principe moet ik dan
nu toe is het altijd gelukt. Maar ik denk weer: wat als het niet lukt? Dan ben ik weer collegegeld kwijt enzo. Maar toch heb ik zoiets van: gewoon proberen wat heb ik verder te verliezen? wat vinden jullie?
doen!
Ja doei.
pi_72195863
quote:
Wat is het alternatief, in de bijstand blijven zitten in de hoop dat iemand je aanneemt voor een of ander baantje dat je misschien niet eens echt wilt maar aanneemt omdat je nou eenmaal iets moet hebben? Als je dit echt leuk vindt zou ik er gewoon voor gaan! In het allerergste geval ben je 1500 euro collegegeld kwijt, dat is ook niet het einde van de wereld.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:00:45 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72196027
Veel alternatieven heb ik idd niet. Ik krijg wel een jaar
prestatiebeurs die ik moet terugbetalen als ik voortijdig stop. Maar ja ik denk dat ik er in 2 maanden wel achter ben of het gaat werken of niet dus dan is de schade nog wel te overzien. Ik denk dat ik er pas echt achter kom of het wat is door het gewoon te doen. Als ik een goeie stageplek heb zie ik het wel goed komen.
Niet meer actief op Fok!
pi_72196201
Wat is er gebeurd met de sollicitatiecoach-optie?

En post je ook weer eens een lijstje?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:11:59 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72196335
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik ben eindelijk ter plaatse maar wat een drama. De iPhone leidde me een hele rare kant op en ze zijn aan het verbouwen hier. Als ik het niet had gevraagd had ik het nooit gevonden. En het is wel een half uur lopen vanaf
het station . Ik vind Zwolle nu al een kutstad en ik heb dorst maar de kantine is nog niet open.
Stel je niet aan Vik Het is 15-20 minuutjes lopen en dat doen hele volksstammen iedere dag, dus jij zal het ook wel overleven En kom niet aan Zwolle
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:15:43 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72196430
quote:
Kijk, dit wil ik horen En nu dag en nacht zoeken totdat je een stageplek hebt gevonden. Desnoods ga je met je OV (zodra je die hebt) alle scholen langs om je persoonlijk voor te stellen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:17:39 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72196485
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is er gebeurd met de sollicitatiecoach-optie?

En post je ook weer eens een lijstje?
heb gesolliciteerd maar moet ook maar afwachten of ik daar op gesprek kan komen. Ik ben het afwachten wel een beetje zat. Ik ga ook eens uitzoeken of ik ergens een teksttelefoon lan ronselen want dan kan ik zelf de dovenscholen en slechthorendenscholen eens bellen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:18:43 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72196511
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kijk, dit wil ik horen En nu dag en nacht zoeken totdat je een stageplek hebt gevonden. Desnoods ga je met je OV (zodra je die hebt) alle scholen langs om je persoonlijk voor te stellen.
zie m'n vorig post
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:27:51 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72196764
Lijst:
O: boterham achterham, beschuit appelstroop, gekookt ei, glas chocomelk (omdat het lekekr is)
L: boterham huzarensalade, appel
T: nectarine
T: handje zoute sticks
D: Kipsate gegrilde ui, paprika en komkommer
T:cola-wodka
pi_72196774
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je die yoghurt nog kopen? Ik dat geval kun je beter de 0% nemen. In tegenstalling tot 'normale' magere yoghurt is die namelijk mild en superromig Afijn, het kan, ja. Nog niet de beste keus, maar je hoeft niet alles in één dag om te gooien.
De 0% vet griekse yoghurt is 2,5 keer zo duur als 10% vet griekse yoghurt. En ik vind de 0% vet echt niet 2,5 keer lekkerder dan de volvette. En mijn lijf heeft ook vet nodig natuurlijk. Toch?
  Vis een optie? donderdag 27 augustus 2009 @ 12:38:01 #197
70532 loveli
N
pi_72197019
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

De 0% vet griekse yoghurt is 2,5 keer zo duur als 10% vet griekse yoghurt. En ik vind de 0% vet echt niet 2,5 keer lekkerder dan de volvette. En mijn lijf heeft ook vet nodig natuurlijk. Toch?
Yup. Vooral gezond vet, zoals visolie of olijfolie.
crap in = crap out
pi_72197055
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh, is dat zo? Ik koop altijd kleine bekertjes, en dan is de magere 20 cent goedkoper
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:47:48 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72197244
En mijn lijstjes zijn knudde dus ik post ff niks. Jullie vragen je vast af wat ik hier nog doe oh ik ga het zo druk krijgen de komende dagen. Met teksttelefoon zoeken en een stage vinden. Maar wel leuk druk!
Niet meer actief op Fok!
pi_72197617
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, is dat zo? Ik koop altijd kleine bekertjes, en dan is de magere 20 cent goedkoper
Dat is inderdaad vreselijk ja, maar het komt doordat die 0% vet er alleen van Total is, en de gewone ook van het huismerk en een of ander discountmerk, bij AH in elk geval. Voor mij ook elke keer weer een dilemma. Uiteindelijk neem ik dan maar Biogarde, da's ook mager en best lekker.
pi_72197698
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een cheer voor mij:

Yeah . Welk project is het?

@Lein: Iets met monsterd na de maaltijd maar: ja heel herkenbaar, ik loop er nu al 4 weken mee rond en ontbijt nu met waterijsjes en drop . Fruit zoals nectarines gaat er bij mij vaak nog wel in, omdat het vochtig is. Of vloeibaar voedsel. Je hoeft niet te kauwen, dus is minder afstotelijk.

Ik krijg daarstraks verdomme maar een half broodje op in de stad. Een echt lekker broodje, met surinaamse kip/ei/kerriesaus van de HEMA. Ik had ontbeten met een waterijsje en een paar dropjes ( ) en alsnog kon ik na de helft écht niet meer . Wtf?

En wat een smerig weer is het vandaag . Ik laat mn gezicht buiten de deur zien en ben meteen kletsnat van het benauwde zweet. En die regenbui tussendoor hielp ook niet echt met afkoelen.
pi_72197809
zow, gelunched, wel met een extra broodje, want had mega veel trek

dus geen tussendoortje en vanavond lekker uit eten

goed bezig op 't werk en net ook mijn eigen zooi een beetje zitten regelen, vullen van agenda's enzo, overzicht de gekste
Ja doei.
pi_72197839
TVP en mijn lijstje

O; slapen
L:?
d; ?
ghehe
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72197853
Het is dit project:

(even onder spoilertags voor degenen die het niet hoeven te weten )
SPOILER
Het lijkt me echt leuk !
pi_72197988
Chico! Wat is er in hemelsnaam met jou aan de hand? Tijd om weer te gaan studeren? Maak dan een smoothie als ontbijt, ofzo!
pi_72198050
Ik wil bloeden. Nu. .
pi_72198101
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil bloeden. Nu. .
* ColdFeet haalt haar nagels over DAD's gezicht
pi_72198113
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil bloeden. Nu. .
Ik ook ! Ik voel het de hele week al aankomen, maar het zet maar niet door.
pi_72198184
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Chico! Wat is er in hemelsnaam met jou aan de hand? Tijd om weer te gaan studeren? Maak dan een smoothie als ontbijt, ofzo!
Ja dat vraag ik me ook af! Ik hoop maar dat het thuiszit-ritme het probleem is want ik zou niet weten wat er anders mis is? Het weer? Stress (dan eet ik altijd heel erg veel)? Ik neem me iedere ochtend voor goed te ontbijten, het is de afgelopen 3 dagen gelukt en dan maak ik er nu weer een potje van . Zo ken ik mij niet. Maar zoals een vriendin van me al zei: jij hebt wel vaker dit soort periodes gehad en dat ging altijd vanzelf voorbij.

@PPP: Stoer! En max 6 studenten? .
pi_72198307
O: was cappuchino van volle melk met 2 scheppen rietsuiker, 2 volkorenboterhammen met smeerworst
T: Geskipt
L: 250 ml volvette griekse yoghurt (gelukkig hadden de die dure, matig lekkere van Total niet ) met een ruime 150 gram aardbeien, bramen, frambozen en bosbessen Met een glas half jus half marie heinriette. Die yoghurt was 130 kcal per 100 ml, dus in totaal maar 325 kcal. Hardstikke redelijk al zeg ik het zelf
pi_72198324
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af! Ik hoop maar dat het thuiszit-ritme het probleem is want ik zou niet weten wat er anders mis is? Het weer? Stress (dan eet ik altijd heel erg veel)? Ik neem me iedere ochtend voor goed te ontbijten, het is de afgelopen 3 dagen gelukt en dan maak ik er nu weer een potje van . Zo ken ik mij niet. Maar zoals een vriendin van me al zei: jij hebt wel vaker dit soort periodes gehad en dat ging altijd vanzelf voorbij.

Zorgen dat je niet meer in de verleiding kan komen Ijsjes eruit, dropjes eruit. Of ergens neer laten zetten waar je het niet kan vinden.
pi_72198354
ColdFeet! Kan je geen stay-up kousen aandoen? Doe ik altijd in de lente/herfst: wel gekousde benen, maar geen pantystof om je kont Of een grove net/fantasiepanty precies in je huidskleur, of nog wat lichter.
pi_72198356
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Bij mij helpt seks om één of andere reden altijd wel.

Iets heel anders: ik ga waarschijnlijk in oktober naar New York met mijn mama.
Nu alleen nog even kijken hoe we dat gaan regelen, want voor haar is zo'n combinatie van vliegticket en hotel veruit het goedkoopst maar ik ben al eerder in de VS dus dan zou ik moeten vragen of ik alleen het hotel kan boeken zodat we wel een tweepersoonskamer hebben. Of zoiets.
Iemand nog tips?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:26:56 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72198402
Jongens, mag ik even mopperen? Ik vind jullie lijstjes echt schandalig slecht de laatste tijd. Te weinig, te ongezond en nog troep bovendien. Jullie hebben echt een schop onder de kont nodig Niet van mij, daar ben ik niet voor in de wieg gelegd, maar misschien wil iemand anders dat wel op zich nemen?

dit slaat natuurlijk niet op iedereen, maar is een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan"
pi_72198407
ik vond mijn lijstje best goed
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:27:48 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72198427
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef Laureline het volgende:
ColdFeet! Kan je geen stay-up kousen aandoen? Doe ik altijd in de lente/herfst: wel gekousde benen, maar geen pantystof om je kont Of een grove net/fantasiepanty precies in je huidskleur, of nog wat lichter.
Ik vind netpanty's altijd wat ordi. Maar die kunnen dus weer? Voel jij je dan niet net een rollade?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:28:13 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72198439
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Iets van schoen en aantrekken.....
pi_72198463
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Iets van schoen en aantrekken.....

je zei het in het algemeen en ik vind dat ik vandaag een puik lijstje heb
Ja doei.
pi_72198467
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:24 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Zorgen dat je niet meer in de verleiding kan komen Ijsjes eruit, dropjes eruit. Of ergens neer laten zetten waar je het niet kan vinden.
Ik heb zo'n vermoeden dat mn ouders niet staan te juichen als ik de droppot verstop of de ijsjes buiten de vriezer bewaar . Maar je hebt gelijk, ik moet mezelf gewoon niet de kans geven om zooi te gaan eten. Morgenochtend een tosti of brinta en voor 11 uur nog.
pi_72198473
quote:
Als je je aangesproken voelt, moet er een kern van waarheid in zitten Dus.

En ik eet ook jankwaardig slecht de laatste week ongeveer dus ik voel me ook aangesproken. Maar er daadwerkelijk wat aan doen... Moeilijk hoor
pi_72198507
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als je je aangesproken voelt, moet er een kern van waarheid in zitten Dus.
Dus.

ok.

Ja doei.
pi_72198509
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Chicolate het volgende:

Ik heb zo'n vermoeden dat mn ouders niet staan te juichen als ik de droppot verstop of de ijsjes buiten de vriezer bewaar . Maar je hebt gelijk, ik moet mezelf gewoon niet de kans geven om zooi te gaan eten. Morgenochtend een tosti of brinta en voor 11 uur nog.
Ik organiseer dan altijd een schop-systeem, als ik voor een bepaalde tijd iets moet doen. Vraag dan vriendinnen of familie me erop te attenderen Werkt goed voor mij.
pi_72198519
Mijn lijstje vandaag is redelijk netjes:
O: 2x geroosterd brood met avocado
T: bakje Activia
L: 2 boterhammen met 30+-kaas
T: bakje halfvolle yoghurt, tenzij we vroeg eten
D: rijst met Quornblokjes, veel roerbakgroente en saus uit een pot van Patak's
T: fruit, glaasje wijn
pi_72198531
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Dus.

ok.

Jij voelt je aangesproken Ik bedoelde het als aardig ietsje, niet om je te dissen. Ik ben miss-S niet
pi_72198566
ik zeg alleen dat ik mijn lijstje puik vind, en Tink postte ' algemeen ' --> jullie

en dan ben ik het daar dus niet mee eens, want ik val ook onder de algemene 'jullie' omdat ik hier ook post...
Ja doei.
pi_72198571
quote:
Tink zegt toch ook dat het niet op iedereen slaat en dat de mensen met slechte lijstjes zelf wel weten wie ze zijn. Zie het stukje in subscript.
pi_72198584
oh, dat had ik niet gelezen.. my bad..
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:32:55 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72198587
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je zei het in het algemeen en ik vind dat ik vandaag een puik lijstje heb
Nietus.
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:dit slaat natuurlijk niet op iedereen, maar is een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan"
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:35:07 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72198647
Ben zelf ook geen heilige hoor

Daglijstje
o. boterham met dun mayo en een ei + probiotisch drankje
t. -
l. portie kibbeling met ravigottesaus
t. 4 dropjes en huis schoonmaken
d. maiskolf + mexicaanse wraps (vega, kip of gehakt)
pi_72198681
ik meng mezelf wel gewoon even bij de labielo's

maar vanavond lekker romantisch uit eten en dan komt alles goed
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:37:32 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72198735
*schopje R&P
pi_72198838
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja, maar 6, maar er zijn ook maar iets van 40 studenten leerproblemen, dus het is niet zo dat ik als één van de heel weinigen ben uitgekozen ofzo hoor .

Er zijn ook projecten waar ze maar 2 studenten voor zoeken zelfs .
pi_72198918
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik organiseer dan altijd een schop-systeem, als ik voor een bepaalde tijd iets moet doen. Vraag dan vriendinnen of familie me erop te attenderen Werkt goed voor mij.
Bij deze de vraag of er morgen iemand rond half 11 wil roepen dat ik gezond moet gaan ontbijten . Als ik het al eerder voor elkaar heb zal ik het wel posten . Wie weet werkt dit voor mij ook wel.

Oh PF!! (als je dit nog leest) De Perry Sport in de stationsstraat heeft van nu tot 1 oktober 50% korting op alles in de winkel omdat die opgeheven wordt (ze gaan naar het nieuwe deel). Dus . Ik heb nu een badpak .
  Vis een optie? donderdag 27 augustus 2009 @ 13:44:25 #234
70532 loveli
N
pi_72199009
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
dit slaat natuurlijk niet op iedereen, maar is een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan"
Met blote voeten, netkousen, hold-ups of panty's?
crap in = crap out
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:45:08 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72199047
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Je vergeet sokken
pi_72199131
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Irritant hè! Ik ben al een kilo zwaarder, zo labiel als de pest, laat alles vallen... ik ben er helemaal klaar voor. .

En Mini, seks hielp niet. .
pi_72199166
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
Jongens, mag ik even mopperen? Ik vind jullie lijstjes echt schandalig slecht de laatste tijd. Te weinig, te ongezond en nog troep bovendien. Jullie hebben echt een schop onder de kont nodig Niet van mij, daar ben ik niet voor in de wieg gelegd, maar misschien wil iemand anders dat wel op zich nemen?

Bedoel je mij daar ook mee? Ik beacht laatst zelf ook dat ik WB chips ook wel weer even wat strenger kan zijn Ik denk overigens dat vooral degenen die geen lijstjes posten, echt slecht bezig zijn.

Laureline, holdups is wel een plan ja Ik heb alleen geen flauw idee meer welke maat ik nu heb En vrij dun jurkje, dus ze mogen niet knellen. Hmm. Zo nog even langs de Inno fietsen, dan.
pi_72199186
lein, vanwaar de slechte eterij en de stress??

Mijn lijstje van gister was zo :
O: appelflap, boterham filet a
L: zweedse gehaktballetjes en friet van de Ikea
D: pasta met zalm, tilapia, groente en creme fraiche

Hmm ook niet echt om over naar huis te schrijven he?
pi_72199194
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Jaja, Miss Cheesecake Zelfs als je geitenwollen sokken draagt, past 'ie nog
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:51:15 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72199249
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: boterham achterham, beschuit appelstroop, gekookt ei, glas chocomelk (omdat het lekekr is)
L: boterham huzarensalade, appel
Stokje kipsate met een stokje paprika en ui gegrild
T: nectarine
T: handje zoute sticks
D: Kipsate gegrilde ui, paprika en komkommer
Stoommaaltijd gamba's met limoenroomsaus en tagiatelle (500 kcal)
:cola-wodka
  Vis een optie? donderdag 27 augustus 2009 @ 13:51:19 #241
70532 loveli
N
pi_72199257
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk overigens dat vooral degenen die geen lijstjes posten, echt slecht bezig zijn.
crap in = crap out
pi_72199340
Ik ben mij er ook volledig van bewust dat ik niet goed eet. Ik ben vandaag weer wezen sporten en ga echt m'n best weer doen, maar het is demotiverend om wél goed te eten en veel te sporten, en alleen maar aan te komen!
pi_72199441
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben mij er ook volledig van bewust dat ik niet goed eet. Ik ben vandaag weer wezen sporten en ga echt m'n best weer doen, maar het is demotiverend om wél goed te eten en veel te sporten, en alleen maar aan te komen!
Ik vind wel dat jij, sinds je 'serieus' aan het koken bent geslagen, zoveel betere D's hebt dan eerst! Misschien kun je voor de variatie zo nu en dan eens wat grotere porties koken en lunchen met kliekjes? Vind ik altijd wel lekker.
pi_72199502
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Irritant hè! Ik ben al een kilo zwaarder, zo labiel als de pest, laat alles vallen... ik ben er helemaal klaar voor. .

En Mini, seks hielp niet. .
Ik heb vooral zo'n spanning op mijn buik, alsof er een baksteen op ligt. Ik moet me eigenlijk morgen wegen, maar als ik dan nog niet ongesteld ben, stel ik het een dagje uit, want ik weet zeker dat ik ook zwaarder ben nu .
pi_72199546
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind wel dat jij, sinds je 'serieus' aan het koken bent geslagen, zoveel betere D's hebt dan eerst! Misschien kun je voor de variatie zo nu en dan eens wat grotere porties koken en lunchen met kliekjes? Vind ik altijd wel lekker.
Dank je wel! . Vanavond eten we courgettes gevuld met risotto. .

Dat is op zich een idee natuurlijk, maar ik ben zo dol op m'n geroosterde boterhammetjes met appelstroop. .
pi_72199599
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dank je wel! . Vanavond eten we courgettes gevuld met risotto. .

Dat is op zich een idee natuurlijk, maar ik ben zo dol op m'n geroosterde boterhammetjes met appelstroop. .
Dat is toch ook prima? Tenzij je er meteen vijf eet
pi_72199681
DaD! Receptje?
Ja doei.
pi_72199977
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is toch ook prima? Tenzij je er meteen vijf eet
Nee, twee, en een gekookt eitje. .
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
DaD! Receptje?
Nodig:

2 courgettes
1 ui, gesnipperd
2 tomaten, in stukjes
zout en peper
500 ml groentebouillon
200 gr risottorijst
75 gr geraspte kaas

ovenschaal

Verwarm de over voor op 210 graden. Halveer de courgettes in de lengte en hol ze uit. Bestrooi ze met zout en peper, 25 min in de oven in een ovenschaal met 150 ml bouillon.
Maak de risotto met de tomatenstukjes. Meng met 50 gr kaas.
Vul de courgettehelften met de risotto, doe de rest van de kaas erover en gratineer 5 min onder de grill tot de kaas gesmolten is.
pi_72200003
jum
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:21:31 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72200355
Die courgettes
Da's een Sonja recept maar die heeft ook een heerlijke witloftaart dus dat geeft niet
pi_72200417
Je kunt de prut die je uit de courgettes haalt trouwens ook fijnhakken en door de risotto doen, DaD. Zonde om weg te gooien
pi_72200577
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Die courgettes
Da's een Sonja recept maar die heeft ook een heerlijke witloftaart dus dat geeft niet
Echt? Het stond in Lekker leven, de Allerhande van de Super de Boer.

Ik wilde er soep van maken, CF!
pi_72200715
Ja, dat is natuurlijk ook een puik plan! Lekker met een snufje kerrie, vind ik.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:31:25 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72200731
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Echt? Het stond in Lekker leven, de Allerhande van de Super de Boer.

Ik wilde er soep van maken, CF!
Tis een heel algemeen recept en dan nog, het maakt niet uit, klinkt heerlijk!

Maandag word ik eindelijk geopereerd aan mijn andere oog, dat is toch wel een opluchting en mijn bbq kg. ben ik ook kwijt
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:31:33 #255
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72200737
Lijstje gisteren:
O: 2 weetabix met melk
L: kliekje bietenrisotto met veel rucola
T: kokosmacroon
D: salade met forelmousse en gerookte zalm, een enorm stuk beenham met ketjap-chilisaus, wat gestoomde? groenten en een paar krulfrietjes, brownie met ijs en chocoladesaus

Vandaag (laat opgestaan):
O: 2 weetabix met melk
L: 3 knäckebröd met frambozenjam light
T: geen, ik herhaal, geen koekjes! maar een sinaasappel ofzo en een gekookt eitje bij honger
D: pasta met courgetteroomsaus, erwtjes en kip
T: bakje vanillevla

Ik ben nog steeds geheel carbverslaafd, word er helemaal onrustig van Ik at heel veel koolhydraten tijdens het werken, die had ik toen ook wel nodig. Maar nu niet
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:34:35 #256
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72200852
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Tis een heel algemeen recept en dan nog, het maakt niet uit, klinkt heerlijk!

Maandag word ik eindelijk geopereerd aan mijn andere oog, dat is toch wel een opluchting en mijn bbq kg. ben ik ook kwijt
Tof Hoe doe je dat nu dan, met 1 goed oog? Krijg je niet barstende hoofdpijn? Kreeg ik altijd als ik weer eens niet in staat was een van m'n harde lenzen in te houden
Nog zenuwachtig voor het volgende oog?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:38:24 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72200980
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:34 schreef SiTu het volgende:

[..]

Tof Hoe doe je dat nu dan, met 1 goed oog? Krijg je niet barstende hoofdpijn? Kreeg ik altijd als ik weer eens niet in staat was een van m'n harde lenzen in te houden
Nog zenuwachtig voor het volgende oog?
Ik zit hier nu met mijn slechte oog afgeplakt, heb geen lenzen en met 1 brilglas werkt ook niet.
Nee, niet zenuwachtig, kan niet wachten! Gewoon zin

Zo enorm slecht zijn je lijstjes toch niet... maar een kokosmacroon, hoe krijg je het door je keel Haha
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:45:12 #258
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72201183
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik zit hier nu met mijn slechte oog afgeplakt, heb geen lenzen en met 1 brilglas werkt ook niet.

Zo enorm slecht zijn je lijstjes toch niet... maar een kokosmacroon, hoe krijg je het door je keel Haha

Nee, valt op zich nog wel mee, maar weinig groenten en fruit en ik heb zo'n zin in héél veel suiker Ik eet nu toch maar meteen een gekookt eitje, in de hoop dat mijn lichaam zoiets heeft van "goh, eiwitten zijn ook best lekker "

Ook onhandig. Wel fijn dat het toch nog op redelijk korte termijn kan Succes alvast, ik zit komend weekend op een familiereünie van mijn vriend, dus dan ga ik niet internetten
pi_72201215
Fijn, uniekhoorn! Is al snel! Heb je dan nog genoeg vrije dagen om even bij te komen daarna?
pi_72201238
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:49 schreef cyclechick het volgende:
lein, vanwaar de slechte eterij en de stress??
Relatieproblemen met kaas. Door mij. Ik twijfel.
pi_72201250
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:45 schreef SiTu het volgende:

[..]

Nee, valt op zich nog wel mee, maar weinig groenten en fruit en ik heb zo'n zin in héél veel suiker Ik eet nu toch maar meteen een gekookt eitje, in de hoop dat mijn lichaam zoiets heeft van "goh, eiwitten zijn ook best lekker "
Afkicken van de suikers is echt zwaar! Streng zijn en veel thee drinken hielp bij mij wel
pi_72201268
O ja!! Lijstje:
O: 1 x brood met kaas en ham uit de oven/grill
S: Stepshape/bodyshape
L: salade van: jonge bladsla, rauwe, heel dun gesneden preiringetjes, een gekookt eitje, een volkoren boterham, geroosterd en in 4en gesneden, met op ieder stukje een plakje geitenkaas en dat dan even gegrild. Dressing van witte balsamico, Dijonmosterd, zout, peper, zoetstof en half olijfolie, half zonnebloem.
T: glas coolbest vitaminesap gemengd met Optimel framboos
T: wodka/katjang
D: restje lasagne, toe: yoghurt of citroenijs.

Ik vind het een prachtlijst en m'n salade was goddelijk.
pi_72201343
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lastig zeg, dan kan ik me voorstellen dat je niet kunt wachten. Fijn dat het maandag al kan!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:50:19 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72201356
Zo, pfff.
Even geen tijd gehad om bij te lezen, want ik heb enorm veel te regelen ineens.
Zonet even gebeld met de IB-groep om wat dingen te vragen en nu staat niks me meer in de weg om me in te schrijven . Het plan is om morgen en volgende week scholen voor doven en sh te gaan benaderen om te smeken vragen om een stageplek. Lukt dat niet, dan is het helaas pindakaas, maar dan kan het vooralsnog niet doorgaan. En dan annuleer ik mijn aanvraag voor studiefinanciering weer.

Wat wel echt balen is: het aanvragen van de OV duurt even en in de tussentijd heb ik geen recht op vergoeding. Dus dat gaat me wel een paar honderd euro kosten. Hopelijk duurt het niet te lang voor ik hem krijg, want ik moet twee keer per week naar Zwolle en twee keer naar de stageplek. Als de stageplek in Amersfoort / Utrecht of Amsterdam is (en die kans is groot, want hier in Groningen heb ik maar 1 optie), dan zit ik wel snel in Amersfoort natuurlijk, want een maand lang 2 keer per week een retourtje Groningen - Amersfoort, dat is natuurlijk niet te doen (en dan heb ik het nog niet eens over de reistijd, dat kan gewoon niet).
Niet meer actief op Fok!
pi_72201403
Lekker zeg, die salade, Cootje
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:53:57 #266
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72201490
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Afkicken van de suikers is echt zwaar! Streng zijn en veel thee drinken hielp bij mij wel
Ja, thee helpt wel
pi_72201575
Nou ja, veel drinken algemeen. Maar van water krijg ik altijd zo'n plensbuik
  Vis een optie? donderdag 27 augustus 2009 @ 15:03:06 #268
70532 loveli
N
pi_72201815
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Wat wel echt balen is: het aanvragen van de OV duurt even en in de tussentijd heb ik geen recht op vergoeding. Dus dat gaat me wel een paar honderd euro kosten. Hopelijk duurt het niet te lang voor ik hem krijg, want ik moet twee keer per week naar Zwolle en twee keer naar de stageplek. Als de stageplek in Amersfoort / Utrecht of Amsterdam is (en die kans is groot, want hier in Groningen heb ik maar 1 optie), dan zit ik wel snel in Amersfoort natuurlijk, want een maand lang 2 keer per week een retourtje Groningen - Amersfoort, dat is natuurlijk niet te doen (en dan heb ik het nog niet eens over de reistijd, dat kan gewoon niet).
Je mag toch twee keer per jaar je OV vergeten en dan geld terugvragen ofzo? Als dat nog steeds zo is, scheelt je dat alvast 2 kaartjes.
crap in = crap out
pi_72201821
Nog steeds spannend dus Vik! Maar ik kan me niet voorstellen dat je geen stageplek zou kunnen vinden, ze zouden juist blij moeten zijn dat iemand zoals jij (universtitair geschoold en zelf doof/slechthorend) in het speciaal onderwijs wil werken! Intelligentie én persoonlijke ervaring, wat willen ze nou nog meer .

Tink, volgens mij had ik 2 heel goede dagen, niet te weinig en gezond. Vandaag is het echter niet zo mooi en dat duurt wel een paar dagen, want we willen dit weekend verhuizen. Erg druk dus en koken schiet er waarschijnlijk bij in... (Tussendoor nog een sollicitatiebrief geschreven en verstuurd, zag de vacature gister en morgen is de sluitingsdatum! Heel andere brief voor ook een heel ander soort functie, ik ben echt benieuwd of het wat wordt!!!)

O: bak perzikyoghurt
T: cornetto (vriezer moet leeg )
L: 2 boterhammen met beenhamsalade
T: stukje chocola
T: cracker philadelphia light
D: lasagne van de slager
T: handje amandelen
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72201955
Slim om verse kant-en-klaar te halen als je druk bent, Phaidra. Ligt een beetje aan je slager, maar best kans dat er nog wat groente aan te pas is gekomen

Spannend van die baan, ik ben wel benieuwd nu wat voor functie het is! Of hou je dat liever even stil?

Afijn, ik ga racen, nog even snel panty's kopen, optutten en rap naar NL, hopelijk net voor de files uit!
pi_72201979
Hoe lang kun je couscoussalade een beetje bewaren in de koelkast? Wil dus voor als ik weer ritme heb een groooooooooooooooooooooooooooooooooooooote bak maken zodat ik elke dag een kleine portie mee kan nemen...
Ja doei.
pi_72201982
Klinkt als een goed plan Viking. Ga je dan bij je zus logeren ofzo?

Phaidra: je lijstje ziet er helemaal niet zo slecht uit hoor! Er mag misschien wel nog wat fruit bij.
pi_72202048
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe lang kun je couscoussalade een beetje bewaren in de koelkast? Wil dus voor als ik weer ritme heb een groooooooooooooooooooooooooooooooooooooote bak maken zodat ik elke dag een kleine portie mee kan nemen...
Meer dan een halve week zou ik niet doen denk ik. Maar ja, na een paar dagen heb je misschien toch wel weer zin in wat anders. Ik maak dat soort dingen vaak als ik toch in de keuken sta voor het avondeten, of je moet gewoon meteen 's avonds iets eten waarvan je de restjes mee kunt nemen.
pi_72202275
Mini, dat is nog wel een goed plan ja! Er liggen nog kiwi's!

CF, je hebt PM.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72202582
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Relatieproblemen met kaas. Door mij. Ik twijfel.
Oh jeetje, wat vervelend voor jullie allebei! jullie hebben al best lang iets toch? sterkte in ieder geval

Viking; je kunt ook de trein instappen en vragen wie een OV heeft en of je mee mag reizen, (of heb je al een kortingskaart?) dan kun je in ieder geval met korting reizen!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:39:30 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72202973
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:03 schreef Phaidra het volgende:
Nog steeds spannend dus Vik! Maar ik kan me niet voorstellen dat je geen stageplek zou kunnen vinden, ze zouden juist blij moeten zijn dat iemand zoals jij (universtitair geschoold en zelf doof/slechthorend) in het speciaal onderwijs wil werken! Intelligentie én persoonlijke ervaring, wat willen ze nou nog meer .

Er moet ook plek zijn, dat is een beetje het punt .
Lekker: ik wil me inschrijven via Studielink, maar mijn opleiding staat er niet tussen . Al gebeld met het infocentrum, maar die wisten het ook niet ) ) en nu heb ik twee andere nrs gekregen, dus die ook nog even bellen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72203291
Studielink
Ja doei.
pi_72204024
Allo,

Ik ben ook een labiele trut vandaag
Met een lijstje:

O: yoghurt met 3 lepels muesli
S: 40 min fietsen
T: boterham kipfilet
L: 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham vruchtenhagel, beker optimel
S: 40 min fietsen
T: beetje kwark met ietsje ranja
D: tartaartje, gekookte aardappels, sperziebonen uit blik
T: niets lekkers nemen vanavond bij de ikea
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:29:17 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72204493
Net lijstje Ek!

Zo, ik ga maar weer 2 uur wandelen, moet toch wat
pi_72204529
ohja ik voeg toe 2 plakjes volkoren ontbijtkoek
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:10:36 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72205711
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Studielink
Nou niet echt dus .

En ik heb nog een probleem, want ik moet een studiecode hebben, maar als je googlet op studiecode vind je écht niks. En ik had vandaag de papieren voor de IB-groep de deur uit willen doen, want volgens mij verwerken ze alles op vrijdag. Grmbl!

Wat een drama, dat inschrijven .

Ik heb wel vijf scholen waar ik om een stage kan vragen: één in Haren (Gn), twee in Utrecht en twee in Amsterdam .

Ik hoop dat het allemaal lukt, want ik begin er nu wel écht zin in te krijgen .

@ CC: ja ik heb al een kortingskaart . Als ik een maand zonder OV zit gaat het me maximaal 164 euro kosten heb ik uitgerekend.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:15:08 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72205850
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Klinkt als een goed plan Viking. Ga je dan bij je zus logeren ofzo?
In het begin misschien even. Of op de stadscamping . Maar dat laatste liever niet. Maar ik zie me ook niet lang bij m'n zus zitten, dus ik ga gewoon een urgente oproep plaatsen op kamernet . Maar eerst maar even afwachten of het écht doorgaat .

En nu even teruglezen . Ik voel me een beetje egoïstisch nu . Met m'n niet aan slank gerelateerde off topic studie-gelul.
Niet meer actief op Fok!
pi_72206310
het was sarcasme, vik
Ja doei.
pi_72206411
Viking, vanuit Amersfoort moet je dan toch ook nog naar Utrecht of A'dam? Of is die 164 alleen het verschil tussen daarheen reizen vanuit Groningen of vanuit Amersfoort? -edit- Oh wacht, dat is niet logisch.
Dat is nog wel op te brengen, of niet? Krijg je trouwens geen reiskostenvergoeding vanuit je stage?

Nog meer offtopic, ik dacht even snel een term uit een artikel op te zoeken die ik niet kende, kom ik terecht in een zwaar wiskundig verhaal over nullclines. Help!
Gelukkig is er zoiets als sosmath.com.

[ Bericht 14% gewijzigd door Mini_rulez op 27-08-2009 17:42:50 ]
pi_72206599
mijn LaTeX editor is op een naar moment naar de klote gegaan teh dramahs....
Ja doei.
pi_72207228
PPP - Gefeliciteerd met je onderzoeksbachelordinges! Het klinkt echt heel interessant, zeker omdat ik zelf natuurlijk voor de klas sta en een taal doceer. Laat je eens weten wat er uit het onderzoek komt als jullie "klaar" zijn?
En Uniekhoorn - Wat fijn dat ze je andere oog nu ook doen kan je straks helemaal zonder bril goed zien eigenlijk?
Vik - klinkt goed allemaal maar tegelijk vind ik het ook wat ingewikkeld te volgen. Ga je nou naar Amersfoort verhuizen? Of blijf je in Groningen en dan met de trein naar Windesheim?

Mijn definitieve lijstje voor vandaag (Tink, komt 't door de keuring? )

O: Kwark met nectarine, muesli
T: Appel vergeten wegens druk , dus...
L: Twee boterhammen kipfilet, een appel, een grote kop groentesoep
T: Plakje gemberkoek en kop cappucino
D: Penne met broccoli en gerookte zalm.
T: Aardbeien en rode bessen met yoghurt.

Vanavond sla ik Evy 8 over, ik wil hem morgen doen, ben namelijk op school door m'n enkel gezakt, dus vanavond even met pootje omhoog op de bank denk ik, doet echt pijn .
Wel heel lief van een leerling, "zal ik ijs voor uw enkel halen mevrouw?" en een ander wilde m'n tas wel dragen schatjes.

Ik heb zo'n fijn begin op school dit jaar trouwens ik heb zo veel geleerd van vorig jaar over lesgeven dat ik daar nu van kan profiteren, en dat is fijn en geeft veel rust.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2009 18:10:28 ]
pi_72207258

klaar om uit eten te gaan
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:06:12 #288
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72207262
m'n stage is klaar! Einde aan de verveling! En zondag gaan m'n truck en ik aan de lange reis beginnen. Ergens vind ik het wel heel erg spannend om in m'n eentje door dit land te gaan crossen. Maar goed, t komt vast wel goed.

Ik moet nog even een lesje band verwisselen krijgen, voordat ik weg ga. Dat lijkt me wel verstandig.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:30:05 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72208017
En weer terug.

Rustig aan Razz... en ja kan straks zonder bril

Mo! Mooie dame, eet smakelijk bij de portugees (wat kan je daar krijgen eiks?)

Aknynke
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:37:12 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72208249
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Viking, vanuit Amersfoort moet je dan toch ook nog naar Utrecht of A'dam? Of is die 164 alleen het verschil tussen daarheen reizen vanuit Groningen of vanuit Amersfoort? -edit- Oh wacht, dat is niet logisch.
Dat is nog wel op te brengen, of niet? Krijg je trouwens geen reiskostenvergoeding vanuit je stage?

Nog meer offtopic, ik dacht even snel een term uit een artikel op te zoeken die ik niet kende, kom ik terecht in een zwaar wiskundig verhaal over nullclines. Help!
Gelukkig is er zoiets als sosmath.com.
Die 164 euro is als ik een maand lang 2 keer per week een retour A'foort-Zwolle doe en 2 keer een retour Amsterdam-Amersfoort. Het plan is om eerst de dovenschool hier te bellen om te vragen of ze plek hebben, want dan hoef ik niet zo halsoverkop naar Amersfoort en anders ga ik Utrecht en A'dam bellen. Als ik het komende half jaar in Groningen blijf ga ik wel proberen om de LiO-stage in Utrecht of Amsterdam te doen, anders zit ik te lang vast in Groningen .

Maar de opties zijn dus:

In Groningen blijven wonen en in Haren stage lopen.
Of in Amersfoort wonen en in Utrecht stage lopen.
Of in Amersfoort wonen en in Amsterdam stagelopen

@ Razz: het is ook heel erg ingewikkeld allemaal, dat wil je niet weten .

Ik blijf hoe dan ook vasthouden aan Amersfoort als enig alternatief voor Groningen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72209033
Ik heb some serious shopping gedaan. . Drie shirtjes, een vest voor naar de sportschool, een boleroachtig vestje, een riem, een armband, een stapel ondergoed en een GyneFix (die was wel veruit het duurste). . En wat cadeautjes.

Jeetje Vik, wat komt er dan veel op je af zeg. Ik hoop dat je het allemaal voor elkaar krijgt, spannend!

M'n lijstje is best ok denk ik, met een heerlijk verwenmomentje tijdens het shoppen .

O: Brinta
S: kracht en cardio in de sportschool, anderhalf uur (240 buikspieroefeningen!)
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, 1 'gewoon' met pindakaas, gekookt eitje
T: thee en appeltaart
D: courgette gevuld met risotto, misschien een courgettesoepje erbij en anders bewaar ik die voor morgen

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 27-08-2009 19:14:33 ]
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:04:58 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72209074
Mootje Netjes hoor! En je ketting is teh awesome

In het kader van schoeisel en aantrekken: ik vind mijn lijstjes (afgezien van mn zielige hangdag gisteren ) best wel tof de laatste tijd, vooral sinds ik de cola in het weekend laat staan, en geen chips of chocola snaai enzo

Vandaag heb ik mezelf een stroopwafel toegestaan! Daar had ik al een tijd trek in en een collegaatje deelde ze uit Beter zo dan dat ik meteen een heel pak koop

O: Beetje muesli met melk
T: snee brood met ham en kaas
L: snee brood met ham en kaas, snee brood met pindakaas
T: stroopwafel
T: snee brood met pindakaas
D: mexican rib met twee maïskolven
S: Zumba
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:06:45 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72209148
Wat spannend Vik, zo hier en daar krijg ik wat mee!

Oh, ik mis m'n vriendje echt enorm. Nog 20 dagen voordat ik hem weer zie. Hopelijk gaan die 20 dagen heel erg snel..
pi_72209517
Haii

Je ziet er leuk uit Mo!
pi_72209655

Ben wel bijgelezen maar het meeste alweer vergeten. Waar toepasselijk: welkom terug, succes met weer beginnen met werken / studeren / stageplek/kamer vinden ehm nette lijstjes eten oogoperaties en wat dies meer zij.

Ik eet trouwens nette lijstjes, ik doe nooit anders, of ik ze nu post of niet. Alleen die dagelijkse tussendoor van 500 kcal, die is niet netjes. Morgen is de geplande tussendoor een haring, dat is wel netjes, en gezond, en lekker.

Vandaag:
brinta
4 roggebroodjes, 1 boterham pindakaas
1 chocoladereep
Avondeten: linzen met groente + wat gegrild spek. Toe: Appelmoes + magere kwark.
1 port
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:28:51 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72209860
Linzen
Haring

Dat moet ik ook weer es eten!

Heujjj ik heb weer eens ergens zin in! En dat terwijl ik net een maiskolf achter de kiezen heb
pi_72210272
Maïskolf .
Dan mis ik echt de magnetron. Verder is dat ding nergens goed voor, maar maïskolf uit de magnetron..

In geen jaren gehad dus .
pi_72210320
Maandag gesprek met decaan

En ik heb gister geroeid (heel even ) en het was leuk!!
pi_72210321
@ Razz: zal het laten weten, het lijkt mij ook echt interessant allemaal !
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:47:35 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72210493
Ik kan ook een schrijftolk aanvragen voor de lessen op de hogeschool zelf. Wel fijn op zich, want dan hoef ik me minder in te spannen om alles te kunnen volgen, ergo: minder moe aan het eind van de dag.
Er staan ook foto's van de tolken op de tolksite. Even een aantrekkelijke dame uitzoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_72210953
Ik wist helemaal niet dat dat bestond Vik! Wat een uitkomst moet dat zijn! Ik vroeg me wel al tijden af hoe dat in z'n werk ging, studeren met een auditieve of visuele handicap, en dit is best logisch eigenlijk
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')