Ik zat ook al te wachtenquote:
Ik kwam er vanochtend achter dat ie 20 meter van me vandaan stond op de campingquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef SnowCockroach het volgende:
Aisumasen, heb jij toevallig blonde lokken en een middenscheiding?
Hm, ik twijfel nog. Gisteren leek me één keer voldoende, maar het album is echt aan het groeien bij mijquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zat ook al te wachtenMaar kon geen catchy topic titel verzinnen deze keer.
Wie willen er trouwens allemaal 2x naar de HMH?
Ja dus?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kwam er vanochtend achter dat ie 20 meter van me vandaan stond op de camping
Ik. Maar kan niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wie willen er trouwens allemaal 2x naar de HMH?
Laat me raden, jij denkt dat ik een hysterisch skinny jeans-dragende, op Pete Doherty willen lijkende, indie-hipster ben, en jij stond in het rechtervak naast zo'n persoon? I'm afraid that's not mequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef SnowCockroach het volgende:
Aisumasen, heb jij toevallig blonde lokken en een middenscheiding?
Er is zowel een Sportpaleis (vrij groot) als een Lotto Arena (kleiner). In dit geval is het in de Lotto Arena.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:02 schreef Aisumasen het volgende:
Nooit geweest, maar het wordt toch ook Sportpaleis genoemd? Een huge arena in ieder geval... Heb nog nooit bij een 16+-concert identiteitscontrole meegemaakt. Sowieso is er geen probleem als je een 'begeleider' bij je hebt die ouder is dan 16 jaar. Maar toch erg flauw, zo'n regel.
Nou nee, ik zag iemand die de teksten wel kende en helemaal vooraan stond, ook bij een andere band (nou weet ik niet meer welkequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:52 schreef Aisumasen het volgende:
Laat me raden, jij denkt dat ik een hysterisch skinny jeans-dragende, op Pete Doherty willen lijkende, indie-hipster ben, en jij stond in het rechtervak naast zo'n persoon? I'm afraid that's not me! Voor de mensen in de wachtrij bij de Alpha: Ik was te herkennen aan het feit dat ik uitstraalde dat ik vond dat ik officieel te oud was geworden om 3 uur geplet te worden tussen de kids om vooraan te staan bij een band
.
Ach, daar waren wel meer van, ik voelde me ook wat oud tussen die kinderen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Voor de mensen in de wachtrij bij de Alpha: Ik was te herkennen aan het feit dat ik uitstraalde dat ik vond dat ik officieel te oud was geworden om 3 uur geplet te worden tussen de kids om vooraan te staan bij een band.
IIk vind Sketchead echt fantastisch.quote:And then there's you
You've changed
Ik ook niet, ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:20 schreef Assassin92 het volgende:
Ik heb Sketchead uberhaupt nog nergens kunnen vinden helaas!
Ja, eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
IIk vind Sketchead echt fantastisch.De Humbug-style waardeer ik zeer, maar ik vermoed dat een mix tussen de post-FWN en pre-Humbug stijl mij nog meer had kunnen bekoren.
Dat is dan weer jammer, dat iTunes een extra nummer krijgt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:22 schreef TC03 het volgende:
Bonustrack van Humbug speciaal voor iTunes.
Vernieuwend!quote:...featuring headliners Arctic Monkeys on their new album 'Humbug' and how recording in the desert with Josh Homme changed them.
quote:3VOOR12 bespreekt Album van de Week (35): Arctic Monkeys
Humbug is een ingetogen album dat barst van de ideeën
3VOOR12 NL Atze de Vrieze
dinsdag 25 augustus 2009 17:17
De eerste twee Arctic Monkeys-albums hadden iets onvermijdelijks. Alsof er niet over nagedacht was. Alsof die vier jongens uit het grauwe Sheffield op een dag gitaar, drums en bas opgepakt hadden en het eerste speelden wat in ze opkwam. Toevallig een plaat vol geweldige popliedjes. Moeiteloos, lichtvoetig, maar ook vernuftig. Hoe anders was het project The Last Shadow Puppets, dat frontman Alex Turner daarna deed met Miles Kane van The Rascals: een rijk gearrangeerde retroplaat met verwijzingen naar Scott Walker en filmmuziek uit de jaren zestig. Het derde Monkeys-album is geen kopie van dat project, maar volgt wel de lijn die ermee ingeslagen is: Humbug is een plaat die barst van de ideeën.
Om die ideeën te stroomlijnen, ging de band in zee met Queens Of The Stone Age-frontman Josh Homme. Zijn studio in de woestijn bij L.A. werd de broedplaats voor zeven van de tien songs. James Ford, die het hele tweede album voor zijn rekening nam, produceerde in Brooklyn de overige drie nummers, maar de cactussen heeft duidelijk meer indruk gemaakt. Dat is het duidelijkst te horen in Potion Approaching, een staccato gitaarsong met QOTSA-riffs, backing vocals en een psychedelisch middenstuk, waarin Turner bijna als Jim Morrison klinkt.
Dat psychedelische middenstuk staat niet op zichzelf. Humbug staat vol met tempowisselingen en nieuwe geluiden. Het geweldige Secret Door bijvoorbeeld is een song met twee gezichten. Het begint kalm, in een nachtelijke stad (Turner en zijn modellenmeisje achtervolgd door paparazzi?), verandert even een ouderwetse hectische popsong, om vervolgens weer terug te keren bij het zijn tagline: “Fools on parade, cavort and carry on for waiting eyes”.
De single Crying Lighting doet iets soortgelijks. Het begint spannend en ingetogen met een scherp brommende bas, een sterke gitaarhook en ingehouden zang. Langzaam maar zeker bloeit de song steeds verder open, met een marcherend slot als climax. De details in Turners zang zijn nog verder geperfectioneerd. Er zijn weinig zangers met zo’n uitgesproken dictie als hij. Zijn teksten zijn nog altijd heel gedetailleerd, maar wel abstracter dan voorheen. Toch is Crying Lightning typisch zo’n song die laat zien dat Arctic Monkeys meer is dan Turners backing band.
Ook de gouden liefdesballade Cornerstone is een klassieker in de dop. Daar staat tegenover dat Humbug iets meer missers kent dan we van Arctic Monkeys gewend zijn. Afgelopen zondag speelde de band op Lowlands bijna het hele nieuwe album. Drie songs stonden niet op de setlist. Niet toevallig zijn het de zwakste songs van het album: Dance Little Liar is een langzame track die de sprankeling van Cornerstone mist. Fire And The Thud is een mid-tempo woestijnrocker waarin de briljante hook ontbreekt. Het zes minuten durende slotstuk The Jeweller’s Hands lijkt op een afgekeurde Last Shadow Puppets liedje, ontdaan van strijkers.
Maar het belangrijkste is dat Alex Turner en de zijnen niet net als de Kaiser Chiefs bij album nummer drie door hun inspiratie heen zijn. In tegendeel: Humbug is niet eens een overgangsplaat, maar gewoon een gedurfde nieuwe stap. Dat lange haar voor het gezicht van drie bandleden wees er al op dat de band een introverte fase in ging. Humbug is geen donker album, maar heeft een ingehouden en minder direct geluid dan de eerste twee. Dat kost misschien iets meer moeite, maar beloningen zijn er meer dan genoeg.
Humbug van Arctic Monkeys verschijnt op Domino/Munich.
Dat wilden de monkeys niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:55 schreef Vatta het volgende:
Erg jammer dat er maar 15 minuten van het Lowlands optreden van AM op de site van 3 voor 12 hebben gezet.
Daarintegen staan wel de volledige concerten van Kasabian en Bloc Party wat weer een hoop goed maakt.
Toch vraag ik me af waarom ze niet het hele monkey concert erop hebben gezet.
Ach was leuk geweest maar je gaat natuurlijk voornamelijk voor de hoofdactquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:33 schreef Aisumasen het volgende:
Argh, nu baal ik helemaal dat ik de kaarten aan me voorbij heb moeten laten gaan: Them Crooked Vultures zeker als voorprogramma van de intieme gig in Londen vanavond.
Ik wist niet dat AM zelf wilde dat de show 16+ was.quote:Arctic Monkeys - HMH
10 & 11 november 2009 - De afsluiter van Lowlands 2009 komt terug voor meer! Op 10 en 11 november treden de Arctic Monkeys op in de Amsterdamse HMH. Bij het optreden wordt het publiek nog eens extra verwend met special guest en Lowlandsvriendjes van Arctic Monkeys: garage-rockband Eagles of Death Metal. Let op: op aanvraag van de band is de minimum leeftijd voor dit concert 16 jaar.
Met het net verschenen album ‘Humbug’ en een overweldigend optreden op Lowlands 2009 afgelopen weekend laten de mannen zien dat het hoofdstuk Arctic Monkeys nog lang niet gesloten is.
Kaartverkoop start a.s. zaterdag om 10.00u
Tuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:21 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ach was leuk geweest maar je gaat natuurlijk voornamelijk voor de hoofdact
Grappig, op de AM website staat gewoon all agesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef Toad het volgende:
Spuit 11, maar goed:
Uit de Live Nation nieuwsbrief:
[..]
Ik wist niet dat AM zelf wilde dat de show 16+ was.
Dit lijkt me gezeikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:01 schreef Aisumasen het volgende:
Bijna vergeten te zeggen, maar Bloc Party liet hun frustratie van het gebrek aan goede liedjes flink blijken op Lowlands. Als ik het goed onthouden heb, and correct me if I'm wrong, begon Bloc Party met: "Zo, dus straks spelen 'the almighty Arctic Monkeys'.... Ik kon ook wel lachen om: "Who's your favourite Monkey?. Iets later zei hij nog dat we vooral naar Grace Jones moesten gaan kijken (overlapping met AM). Alex vroeg aan het publiek of ze het naar hun zin hadden, en vroeg dat ook aan de mensen op de heuvel. Later hoorde ik dat dit een reactie zou zijn geweest op eenzelfde vraag van de zanger van Bloc Party aan het publiek op de heuvel... Weet iemand wat er precies gebeurde? Ergens tijdens de set van Bloc Party zag ik ook Jamie en Nick op de heuvel lopen bij de Alpha.
Ik hoorde ook dat ze elkaar belachelijk maakten. Heb echt geen idee wat er aan de hand was. Zal wel niet veel voorstellen. Lijkt me sterk dat ze een hekel aan elkaar hebben. Bloc Party is nog steeds beter dan een The Kooks waar Alex toen de gitaar van losmaakte tijdens een concertquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:01 schreef Aisumasen het volgende:
Bijna vergeten te zeggen, maar Bloc Party liet hun frustratie van het gebrek aan goede liedjes flink blijken op Lowlands. Als ik het goed onthouden heb, and correct me if I'm wrong, begon Bloc Party met: "Zo, dus straks spelen 'the almighty Arctic Monkeys'.... Ik kon ook wel lachen om: "Who's your favourite Monkey?. Iets later zei hij nog dat we vooral naar Grace Jones moesten gaan kijken (overlapping met AM). Alex vroeg aan het publiek of ze het naar hun zin hadden, en vroeg dat ook aan de mensen op de heuvel. Later hoorde ik dat dit een reactie zou zijn geweest op eenzelfde vraag van de zanger van Bloc Party aan het publiek op de heuvel... Weet iemand wat er precies gebeurde? Ergens tijdens de set van Bloc Party zag ik ook Jamie en Nick op de heuvel lopen bij de Alpha.
Haha, punt 1 is persoonlijke mening. Ik vroeg of iemand er meer van wist, en punt 2 hoeft er dus inderdaad niets mee te maken te hebben. Punt 4 was een willekeurige opmerking zonder verband met het verhaal. Punt 3: Ik weet zeker dat het plagend bedoeld was, vooral het cynische "almighty Monkeys".quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:25 schreef Irien het volgende:
[..]
Dit lijkt me gezeik
1. Bloc Party heeft geen gebrek aan goede liedjes en kregen een veel betere respons van het publiek dan AM
2. Ik denk dat Kele Grace Jones oprecht bewondert en dat daarom zei. "she is amazing" Je kon ook eerst een groot stuk Grace kijken en dan naar Arctic Monkeys (zoals ik deed)
3. Dat hij vraagt " who's your favourite Monkey?" hoeft helemaal geen sneer te zijn.
4. Dat Jamie en Nick Bloc Party checken lijkt mij ook uit oprechte interesse.
Volgens mij zijn het goede collega's.
In een interview met OOR noemde Kele zijn songteksten beter dan die van Arctic Monkeys. Hij vond ze overschat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:34 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Punt 3: Ik weet zeker dat het plagend bedoeld was, vooral het cynische "almighty Monkeys".
Van MusicFrom.nl: "Het lijkt er trouwens op dat de heren van Bloc Party niet zo'n fan zijn van Arctic Monkeys. Er worden wat grappen over monkeys gemaakt en tot twee keer toe worden we opgeroepen om te gaan kijken naar het optreden van Grace Jones, dat gedeeltelijk overlapt met die van Arctic Monkeys."
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bloc Party is nog steeds beter dan een The Kooks waar Alex toen de gitaar van losmaakte tijdens een concert
http://www.mirror.co.uk/c(...)ead-115875-20417936/quote:
Argh, komen die ook al.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:44 schreef AMDB het volgende:
Ik heb trouwens besloten toch maar 1 keer de Monkeys te gaan kijken in de HMH. Zit dan wss op stage en wil ook nog zeker naar The Dead Weather. Die moet ik gewoon zien, en tsja, geld
Morgen om 10.00 vvkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Argh, komen die ook al.
Ik ga ook (maar) één keertje naar AM.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/c(...)ead-115875-20417936/
Ik heb 'm gebookmarked, blijft een geweldig verhaal![]()
p.s. Ook al komt het van de Mirror![]()
Voorprogramma was daadwerkelijk Them Crooked Vultures, zoals we stiekem al de hele dag wisten.quote:My Propeller
Red Right Hand
Crying Lightning
Brianstorm
Still Take You Home
Dancefloor
Potion Approaching
Pretty Visitors
This House Is A Circus
If You Were There, Beware
Dangerous Animals
The View From The Afternoon
Cornerstone
Only Ones Who Know
Do Me A Favour
Fluorescent Adolescent
Secret Door
505
Wel beter dat IYWTB later in de setlist zit, kwam helemaal niet tot zijn recht als derde. In het midden is ook niet geweldig, als toegift is het beste.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef Aisumasen het volgende:
Show in Brixton Academy is net afgelopen, geen verrassingen in de setlist:
[..]
Voorprogramma was daadwerkelijk Them Crooked Vultures, zoals we stiekem al de hele dag wisten.
HMH 2007quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:56 schreef tim. het volgende:
[..]
Wel beter dat IYWTB later in de setlist zit, kwam helemaal niet tot zijn recht als derde. In het midden is ook niet geweldig, als toegift is het beste.
Hartstikke goed! Was nog beter geweest als 18+ want ik heb echt de schurft aan die irritante jonge meisjes die per sé vooraan willen staan maar gaan janken als er daar teveel wordt geduwdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef Toad het volgende:
Spuit 11, maar goed:
Uit de Live Nation nieuwsbrief:
[..]
Ik wist niet dat AM zelf wilde dat de show 16+ was.
Kan iemand dit even uittikken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:15 schreef MilanILF het volgende:
http://www.xfm.co.uk/artists/interviews/arctic-monkeys-on-humbug
Ik was echt benieuwd, maar ik kan dit echt niet volgenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:15 schreef MilanILF het volgende:
http://www.xfm.co.uk/artists/interviews/arctic-monkeys-on-humbug
Kon ik niet iigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:19 schreef maan. het volgende:
Hmm oud interview die jullie al kennen waarsch met john norris:
http://www.noisevox.org/splash_arctic_monkeys.php
Gelijk met iDeal.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:31 schreef Liefste. het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de betaling van die kaartjes mocht ik [mijn broertje] ze via livenation kunnen bemachtigen? Gelijk met internetbankieren of acceptgiro of whatever?
Oh gosh, dan moet ik er maar op vertrouwen dat hij niet mijn bankpas plundert en allemaal WoWshit kooptquote:
Ben het totaal niet met hem eensquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:00 schreef Aisumasen het volgende:
http://www.vk.tv/muziek/a(...)s_van_Arctic_Monkeys
Mja, ik vind dit album totaal niet wisselvallig. Ik heb om eerlijk te zijn geen enkel nummer waarvan ik zeg: "Jammer dat die erop staat"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:10 schreef Aisumasen het volgende:
Kan me wel vinden in de mening van Gijsbert Kamer, vooral dat de nummers geproduceerd door James Ford de hoogtepunten van de plaat vormen. Alleen vind ik dit album persoonlijk wél een schot in de roos.
quote:Ex-Arctic Monkeys man speaks about new band
Andy Nicholson talks about new project Book Club
Former Arctic Monkeys bassist Andy Nicholson has revealed how he came to join new band Joe Carnall And The Book Club.
With his former band set to headline the Reading And Leeds Festivals this weekend (August 28-30) Nicholson has been playing in the new outfit led by former Milburn man Carnall.
The band have played two gigs so far and have posted demos up at MySpace.com/thebookclubofficial. Nicholson left Arctic Monkeys in 2006 while Milburn split last year.
"Joe said he'd written some new songs," Nicholson told NME.COM. "I said, 'If you're not going to play bass on ’em, I'll do it."
He added that his admiration for Milburn was one of the reasons he was keen to work with Carnall. "Milburn were one of the first band we [Arctic Monkeys members] saw," he said. "They made us believe we could be in a band, so we started a band."
For the full interview with Nicholson see the new issue of NME, out now.
Item staat inderdaad niet zo veel nieuws in.quote:
Je hebt gelijk. Het verhaal uit de NME van eind mei strookt niet met wat we nu weten. Waarschijnlijk zijn er additionele partijen opgenomen in New York met James Ford, bij de nummers die al bijna volledig voltooid waren in de studio bij Josh Homme. Maar alleen van "Secret Door" weet ik dat het daadwerkelijk zo is. Of ze zijn in februari teruggeweest naar LA, maar dat lijkt me sterk. Evenals het onwaarschijnlijk is dat ze live een nummer wat ze één maand daarvoor in de studio voltooid hebben, in een minder voltooide versie spelen (gitaar-solo CL bv.).quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:39 schreef hallo-daar het volgende:
Jojo
weet iemand nou het precieze verhaal achter het recording-process? Alles met Josh is voor de Oceanië-tour opgenomen, na deze tour gingen ze met Ford aan de slag. Maar alle BDO liedjes (om ze zo maar even te noemen) zijn allemaal een beetje anders dan de studio-versies: CL is langer, de solo is anders, de tekst van de bridge van PA is anders etc. etc. En dat is overduidelijk geen improvisatie o.i.d. De liedjes zijn dus na de tour aangepast. Toch zijn de liedjes geproduced door Josh terwijl ze na de tour met Ford bezig gingen. Dat vind ik een klein beetje odd.
(ik kan alleen maar relevante info over dit uit topic 20 vinden) [..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:48 schreef Aisumasen het volgende:
Morgen hun headline-slot op het Reading Festival, vanaf 23:00 live op BBC3.
De uitzending start toch gelijk met hun optreden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:54 schreef Aisumasen het volgende:
De BBC kennende het complete optreden. Al nu de uitzending later start dan hun optreden, kan het ook een 'samenvatting' van een uur zijn.
Oef, moeilijk te zeggen... De muziekindustrie anno 2009 is voorspelbaar, en je kunt zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat ze niet op Pinkpop/Rock Werchter/T In The Park etc. staan. Maar misschien willen ze, net zoals dit jaar in het begin van het festival-seizoen, een keertje niet die geijkte paden bewandelen. Hoop persoonlijk nooit meer richting de hel Landgraaf af te reizen, maar ga er wel van uit dat het volgend jaar moet...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef conobram het volgende:
Aisumasen, wat denk jij, zouden ze weer op Pinkpop staan?
Hehehehehe...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hoop persoonlijk nooit meer richting de hel Landgraaf af te reizen, maar ga er wel van uit dat het volgend jaar moet...
Oh, foutje! Dacht dat ze om 21:30 plaatselijke tijd begonnen. In dat geval is het waarschijnlijk het complete optredenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De uitzending start toch gelijk met hun optreden?
http://www.readingfestival.com/lineup/artist.aspx?AID=10a782af-cec6-45d4-ab8a-5f5b01a4b227&artist=Arctic%20Monkeys
Stage time: 22:00
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00mgw6l
1. Sat 29 Aug 2009 22:00 BBC Three
(alhoewel ik wel net zie dat op het schedule van BBC3 idd 23 uur staat, maar als je er op klikt niet)
Oké, geweldigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oh, foutje! Dacht dat ze om 21:30 plaatselijke tijd begonnen. In dat geval is het waarschijnlijk het complete optreden. De uitzending van Reading/Leeds gaat tot 01:00 door. En ik zag ook dat het schema van BBC3 niet klopte.
Dus:quote:"I think at a festival you can't go on and play your new album back-to-back," guitarist Jamie Cook admitted. "It's not your show, is it? Well, you could do. We've been playing a lot of new ones."
Frontman Alex Turner agreed, but said it wouldn't feel right playing some of the band's older material.
"There's an impetus to want to play some of those older tunes and thenthere's others that seem a bit like your old homework, you know?" hesaid. "Dunno what to do about it really."
He's back!quote:Setlist Leeds Festival - 28/08/2009
'My Propeller'
'Red Right Hand'
'Crying Lightning'
'Brianstorm'
'Still Take You Home'
'I Bet You Look Good On The Dancefloor'
'Potion Approaching'
'Pretty Visitors'
'This House Is A Circus'
'If You Were There, Beware'
'When The Sun Goes Down'
'Dangerous Animals'
'The View From The Afternoon'
'Cornerstone'
'Only Ones Who Know'
'Do Me A Favour'
'Fluorescent Adolescent'
'Secret Door'
'505'
Ah, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:33 schreef Felixa het volgende:
Je kunt geen kaarten bij Livenation bestellen. Kan alleen bij Eventim.
Als je naar Livenation gaat en een paar keer doorklikt, kom je ook bij Eventim terecht maar je kunt het beste dus meteen naar Eventim gaan.
Moet je om 10 uur de pagina refreshen of springen de kaarten automatisch op groen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:33 schreef Felixa het volgende:
Je kunt geen kaarten bij Livenation bestellen. Kan alleen bij Eventim.
Als je naar Livenation gaat en een paar keer doorklikt, kom je ook bij Eventim terecht maar je kunt het beste dus meteen naar Eventim gaan.
Ik denk juist dat ze niet meer zo populair zijn als in het begin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:03 schreef Peter6000 het volgende:
Nog nooit zo makkelijk aan mijn kaartje gekomen.
Blijkbaar zijn ze toch nog niet zò populair.
Ik kende ze alleen van Mardy Bum, en zag ze op tv bij Lowlands.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze niet meer zo populair zijn als in het begin.
Nou ja, niet populair... ik bedoel meer dat de hype een beetje over is die er een paar jaar geleden nog wel was.
En veel mensen hebben ze natuurlijk vorige week nog gezien en de casual fan zal dan niet zo snel nog een keer gaan misschien.
Ja, ze staan nu nog steeds op groenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:35 schreef =HellFire= het volgende:
LiveNation deed zowaar nog goed zijn ding ook nog. Dik 20 minuten later kon je nog gewoon kaarten bestellen. Die band is ook zó passé he.![]()
Anyway, count me in on woensdag!
Matig, matig. Band kan haast wel opdoeken denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja, ze staan nu nog steeds op groen
Hoop het wel, want vorige keer stond er wel erg veel TMF publiek zeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:42 schreef Jeeh het volgende:
Misschien betekend dat, dat na 3 albums alle gilende tieners eindelijk niet meer hoeven en muziekminnend nederland van de muziek mag genieten
Terwijl je nog gewoon voor beide dagen kunt halen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:49 schreef leonie-89 het volgende:
Er bieden nu al mensen AM kaarten aan op marktplaats
Iemand beweerd dit:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Terwijl je nog gewoon voor beide dagen kunt halen.Nice...
Then again: Wie is er dommer, degenen die het aanbieden of degenen die tickets nu al via Marktplaats kopen?
quote:2 kaarten voor de uitverkochte Arctic Monkeys in de Heineken Music Hall op 10 november
Ach, volgend jaar maar een wijk extra nemen voor al dat snoep dan he!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:20 schreef Aisumasen het volgende:
Nog steeds pissig over de 11de. Wie verzint zoiets?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_(feest)quote:
Ik heb ook 1 kaart voor Antwerpen besteldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:51 schreef maan. het volgende:
kaart voor antwerpen besteld.. Nog niet uitverkocht na een dag.. Ga in mn 1tje kan ik optimaal genieten!
Ik speur wel een rip op morgen.quote:Arctic Monkeys Reading Performance Live on BBC 3 - 10pm Saturday 29th August
Ahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_(feest)
Yes please, Ik kan niet kijken!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:54 schreef Xrenity het volgende:
Overigens nog bevestiging over vanavond via de Facebook page
[..]
Ik speur wel een rip op morgen.
Maak me (ons?) nog wat jaloers jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:00 schreef Aisumasen het volgende:
Lang geleden dat ik voor een TV-uitzending thuis blijf op zaterdagavond.
Elk jaar is het Sint Maarten. Dat de Editors de 11e komen, is maar eenmalig. Mijn link met de 11e is logischer dan jouw link. Dude. Come on..... dah?!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Aha. Alsnog snap ik 'em dan niet
. De reden dat ik niet kan is omdat ik dan al bij m'n andere favoriete band in 013 ben: Editors. Denk nog wel na over Antwerpen, maar ga voor dat geld liever naar 3 kleine zaaltjes in Europa, mocht dat er nog van komen volgend jaar
.
Nee, ook nietquote:
Één van hun vele befaamde inside jokesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:05 schreef maan. het volgende:
[..]
Over wie hebben ze het nou eigenlijk?? [..]
Wat is eigenlijk de reden dat je naar Pukkelpop bent gegaan ipv Lowlands? Gewoon benieuwdquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:59 schreef tim. het volgende:
Ik ben voor het eerst naar een openluchtconcert van Arctic Monkeys geweest (Pukkelpop), en vond het niet echt bijzonder. Het optreden is misschien wel goed geweest, maar na de indrukwekkende andere acts van dat weekend kon het me niet bevredigen. Ik vind het meer een kunstje dat ze opvoeren, in plaats van een optreden dat me raakt omdat het zo strak is. Dat ik dat denk komt waarschijnlijk doordat ik FOK! en zodoende alle live-uitvoeringen al ken![]()
.[..]
Ik heb 'em ook aangeschaft, stukken goedkoper dan in de webshop, en toen ik het shirt in levende lijve zag was-ie toch stukken mooier! Alleen niet gedragen op het festivalterrein, toen ik er achter kwam dat de helft van het publiek datzelfde idee hadquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:22 schreef SnowCockroach het volgende:
Zijn trouwens er van de nieuwe t-shirts alleen maar met Matt Helders er op verkrijgbaar?
Alex komt lekker geïnteresseerd over met zn kauwgomquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:35 schreef Aisumasen het volgende:
Nog een leuk interview vanaf Pukkelpop, nu met Alex en Nick:
http://www.stubru.be/node/98728
[..]
Is niet echt meer een kwestie van vinden als het thema en de manier van vertellen bijna exact gelijk is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:45 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Alex komt lekker geïnteresseerd over met zn kauwgom![]()
Trouwens zijn er ook mensen die vinden dat de tekst van Cornerstone best wel op die van The Bakery lijkt?
De persoon waar ik mee ging dacht dat hij op vakantie was tijdens Lowlands/Pukkelpop. Hij bleek net op tijd terug te komen, maar toen hij daar achterkwam was Lowlands al uitverkochtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:35 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden dat je naar Pukkelpop bent gegaan ipv Lowlands? Gewoon benieuwd.
Nog een leuk interview vanaf Pukkelpop, nu met Alex en Nick:
http://www.stubru.be/node/98728
Hun optreden is al gedaan denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:41 schreef tim. het volgende:
Wordt tot nu toe alles van Arctic Monkeys op Reading uitgezonden? Geweldig.
Oeh, je hebt me nieuwschierig gemaaktquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:51 schreef Aisumasen het volgende:
Complete optreden van Reading uitgezonden op de BBC, zonder onderbrekingen, hippe presentatoren of logo's in beeld.
Perfecte setlist, met "Only Ones Who Know", "Cornerstone", "Secret Door" en "505" als absoluut hoogtepunt. Het publiek zong alles mee, oud én nieuw. Sterke keuze om "When The Sun Goes Down" te reanimeren voor deze optredens. Ook Alex was weer goed op dreef. "The View From The Afternoon" werd aangekondigd als: "......whatever people say I am........that's what I'm not.", en na drie nummers vroeg hij zich af: "Is there time for one more?". Het werd eens te meer duidelijk waarom Arctic Monkeys de beste band van dit moment is.
Alleen jammer dat Alex door "Only Ones Who Know" moest heenlullenquote:Arctic Monkeys defy cancellation rumours to headline Reading Festival
Sheffield band close second night of this year's event
Arctic Monkeys headlined the Reading Festival tonight (August 29), despite mischievous rumours spreading around site that they were going to pull their performance.
Unknown to the band, a festival-goer spread the suggestion earlier in the day that the Sheffield group would not follow up last night's Leeds Festival performance, but at no stage were they given any official confirmation of a possible cancellation by organisers.
Proving it was just a rumour, the band took to the Main Stage promptly in front of a massive crowd, playing a set that blended songs from new album 'Humbug' with older material.
Kicking off with 'Humbug' opener 'My Propeller', the band battled low sound levels that had dogged the stage all day. However, they played on undeterred, launching into former UK Number One single 'I Bet You Look Good On The Dancefloor'.
Following 'Pretty Visitors' and 'This House Is A Circus', 'When The Sun Goes Down' in particular proved a hit with the crowd.
"We're going to take things down for a bit, Reading," frontman Alex Turner informed the audience, ahead of a trilogy of 'Cornerstone', 'Only Ones Who Know' and 'Do Me A Favour'. "Are you excited?"
Ending their main set with 'Fluorescent Adolescent', the band returned to the stage to wrap things up with 'Secret Door' and '505'.
"Thank you very much for having us, Reading, enjoy the rest of your festival," Turner told the crowd. "You're an exceptional bunch!"
Arctic Monkeys played:
'My Propeller'
'Red Right Hand'
'Crying Lightning'
'Brianstorm'
'Still Take You Home'
'I Bet You Look Good On The Dancefloor'
'Potion Approaching'
'Pretty Visitors'
'This House Is A Circus'
'If You Were There, Beware'
'When The Sun Goes Down'
'Dangerous Animals'
'The View From The Afternoon'
'Cornerstone'
'Only Ones Who Know'
'Do Me A Favour'
'Fluorescent Adolescent'
'Secret Door'
'505'
Precies, het is eigenlijk een fantastisch nummer, minus de voorspelbare climax. Het is vooral de productie op plaat die het de das om doet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:12 schreef TC03 het volgende:
Live klinkt Crying Lightning zoveel epischer.
Natuurlijk, het klinkt goed. Maar als je de studio versie aan zet klinkt die gewoon beter en opzwepender.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:20 schreef Aisumasen het volgende:
Ik heb "Brianstorm" live ook nooit wat aan gevonden, maar nu dacht ik juist voor het eerst: "That's the spirit"!
Het gaat ook niet om de foutjes op zich, maar is als een indicatie dat ze technisch niet begaafd genoeg zijn om het nummer naar een hoger niveau te tillen. Omdat het al zo snel is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:33 schreef Aisumasen het volgende:
Sja, daarom is het een live-performance. Een paar foutjes maken mij niets uit. De gitaar van Alex begaf het op Lowlands ook onder "Dancefloor", maar dat hoort gewoon bij een rock 'n' roll-concert.
2 keer 42 welquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Arctic Monkeys is bij lange na geen 42 euro waard.
Dat zal wel de reden zijn dat veel geïnteresseerden afhaken, en met de ongeinspireerde drek dat 'Humbug' heet, is het niet meer dan terecht dat er zo weinig mensen hier op af komen.
Shit, kan ik mijn geld nog terugkrijgenquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Arctic Monkeys is bij lange na geen 42 euro waard.
Dat zal wel de reden zijn dat veel geïnteresseerden afhaken, en met de ongeinspireerde drek dat 'Humbug' heet, is het niet meer dan terecht dat er zo weinig mensen hier op af komen.
Tja, begrijpelijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:15 schreef Aisumasen het volgende:
Dat zal een heleboel boze gezichten opleveren. Ik vind deze setlist helemaal in orde (voor deze periode), maar zou persoonlijk wat meer "Favourite Worst Nightmare" B-kanten willen horen. "What If You Were Right First Time" past er prima tussen, en als "Only Ones Who Know kan, kan "Too Much To Ask" ook. "Vampires" mag ook terugkomen, en alhoewel ik dat al helemaal niet zie gebeuren, zou het best goed tussen de nieuwe nummers passen.
Dan heb je nog veel moois om te ontdekkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tja, begrijpelijkEn de setlist ziet er idd oké uit. Die b-kanten moet ik om eerlijk te zijn nog beluisteren
Maar sowieso vind ik een anderhalf uur setlist eigenlijk te kort, maar ach.
Idd, ben nog niet aan de vorige twee albums toegekomen, zal er morgen werk van makenquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:21 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel moois om te ontdekken. En als je bedenkt dat tot 2006 amper 40 minuten op het podium stonden...
.
Ze gebruikten hem een lange tijd als live-intro, dus daar zal het aan liggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:23 schreef Merkie het volgende:
Matador is volgens mij wel eens live gespeeld hoor? Hoewel, kan er geen enkel YouTube-filmpje van vinden, dus zal wel niet. Vreemd, wist het echt bijna zeker.
Je hebt misschien wel wat aan de handige OP, daar staat alles netjes inquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Idd, ben nog niet aan de vorige twee albums toegekomen, zal er morgen werk van makenEn 40 minuten, damn, dat is weinig
Ik zie het ja, ziet er handig uit ja! Hoe kan het ook anders, als het door jou gemaakt isquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:25 schreef Aisumasen het volgende:
Je hebt misschien wel wat aan de handige OP, daar staat alles netjes in. In ieder geval: Join the club
!
Oh ja, dat lijkt me een logische verklaringquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ze gebruikten hem een lange tijd als live-intro, dus daar zal het aan liggen.
Dankquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zie het ja, ziet er handig uit ja! Hoe kan het ook anders, als het door jou gemaakt is
Helemaal mee eens, daar zit echt geen misser tussen! En als losse EP's passen de tracks als geheel ook bij elkaar. Ik heb de FA 10" in de zomer van 2007 grijsgedraaid. Gelukkig niet letterlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:27 schreef Merkie het volgende:
De FWN B-sides zijn echt zeer goed. De bonustracks Da Frame 2R en Matador vind ik erg fijn, en daarnaast is What If You Were Right The First Time gewoon een fantastisch nummer dat perfect op FWN gepast had. Dan heb je nog de korte maar krachtige tracks Nettles en If You Found This, It's Probably Too Late die vanwege hun lengte de logische B-side zijn (anderhalve minuut), maar nog steeds ijzersterk zijn. Verder nog wat langzamere nummers zoals The Bakery en Too Much To Ask waarvan ik vooral de laatste erg sterk vind. En dan vergeet ik er vast nog een boel
. Alle B-sides samen zijn al een album opzich.
Ik moet zeggen dat ik dat een typische eigenschap vind van Humbug, je kan het zoveel afspelen als je wilt, beu word je het nooit, integendeel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:31 schreef Aisumasen het volgende:
Ik heb de FA 10" in de zomer van 2007 grijsgedraaid.
Ik heb een manier gevonden om (legaal!!) het terug te bekijken. Je moet UKtelly trial downloaden en vervolgens installeren. Dan start je IE op en klik je op Start en activeer je de trial. Klik dan op BBC. Je gaat naar de iPlayer site maar je moet eigenlijk naar http://www.bbc.co.uk/readingandleeds/2009/artists/arcticmonkeys/ gaan en voila: Legaal een concert. Het programma werkt maar voor 24 uur, maar langer heb je het niet nodig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:53 schreef Jacobuspower het volgende:
en nu maar hopen dat er snel een goede rip komt
En daarbij vind ik The Eagles of Death Metal + Arctic Monkeys samen 40 euro niet veel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:24 schreef kreuk050 het volgende:
Hoe bedoel je voor dat geld? Alle concerten in de HMH zijn toch zo rond de 40 euro?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
En daarbij vind ik The Eagles of Death Metal + Arctic Monkeys samen 40 euro niet veel.
Met beeld ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:14 schreef conobram het volgende:
Er staat trouwens een rip van het Reading concert in redelijk goede kwaliteit online.
quote:
Ik wacht op een high quality rip van de complete uitzending. Van de week is er een herhaling, en ik weet nu dat ze ook "Cornerstone" akoestisch gespeeld hebben. Hopelijk kan iemand uit Amerika het rechtstreeks vanaf de satelliet opnemen, maar dat zal wel weer niet...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:02 schreef Haunter het volgende:
Toffe versie van CL! Iemand een ripje?
Check ook de reacties op deze recensie:quote:ARCTIC MONKEYS - Humbug (DOMINO/MUNICH)
Termen als ‘veelbelovend’ en ‘talent’ kun je anno 2009 eigenlijk niet meer op Alex Turner loslaten. Na met z’n Arctic Monkeys zowel in 2006 als in 2007 de Plaat van het Jaar te hebben afgeleverd (althans, volgens een gezonde hoeveelheid critici en popliefhebbers) en zelfs van een ‘tussendoortje’ als The Last Shadow Puppets (2008) iets ontzagwekkends te hebben gemaakt, mag de pas 23-jarige zanger/gitarist/songschrijver gerust gelden als – en u mag me citeren – het grootste muzikale genie dat het Groot-Brittannië van de 21ste eeuw tot dusver heeft voortgebracht. Om maar meteen terzake te komen: Humbug verandert daar niets aan. En het is maar de vraag in hoeverre de inbreng van Queens Of The Stone Age-voorman Josh Homme, onder wiens productionele leiding het grootste deel van de plaat werd opgenomen, daar iets mee te maken heeft gehad.
Ik vermoed dat ie weinig grip had op de eigenzinnige Turner en zijn maten. De aanvankelijk verwachte en zelfs aangekondigde ‘hard rockende plaat vol stoner- en Black Sabbath-invloeden’ is Humbug dan ook niet geworden. De nadruk ligt zelfs meer op bas, drums en toetsen (!) dan op gitaren. Nee, áls Homme al iets van z’n habitat (de Californische woestijn) in de plaat heeft kunnen leggen, moet je dat zoeken in hogere sferen: psychedelica, surrealisme en andere zinsbegoocheling. In muzikale zin vertaalt zich dat keurig op z’n Arctic Monkeys. De heren keken op hun twee eerdere albums al niet op een schijnbeweginkje meer of minder en ook Humbug volgt die lijn: de drumpatronen van de woest om zich heen slaande Matt Helders gaan zelden recht vooruit, songs maken de merkwaardigste U-turns (let op de zwierige Bowie-pastiche aan begin én eind van Secret Door of de geestige glamrockgedaante die het lekker staccato hakkende Potion Approaching uiteindelijk aanneemt!) en het wemelt van de onverwachte breaks, stops, orgeltjes en koortjes. Nee, aan ideeën en variatie andermaal geen gebrek. Ook liet Turners Last Shadow Puppets-flirt met pseudo-kitscherige sixtiespop hier en daar sporen na: Cornerstone en Dance Little Liar, tezamen een welkom rustpunt halverwege het album, zijn nog nét niet cheesy. Daarna gaat ‘t overigens meteen de achtbaan in, met wat we gerust de meest opwindende botsing van deeltjes en impulsen in de nog jonge Arctic Monkeys-historie mogen noemen: Pretty Visitors. Progrock? Psychedelica? Mini-rockopera? Jeugdige onbezonnenheid? Horen is geloven. En ja, dat geldt eigenlijk voor de hele plaat, die qua impact, potentie en – ach, waarom niet – langdurige amusementswaarde (want hier kom je de maanden tot de eindejaarslijstjes wel mee door) nergens onderdoet voor z’n twee voorgangers.
Moeten we ‘t nog hebben over de poëet in Alex Turner? Dat scherpzinnige, welbespraakte en nu al met de Ironie Der Groten (van Davies tot Morrissey tot Cocker tot Albarn) gezegende kereltje dat op Humbug met veel flair en humor vorm geeft aan z’n langzaam scherper wordende blik op én begrip van all things human? ‘My propeller won’t spin and I can’t get it started on my own,’ zingt hij nog plagerig in opener My Propeller. Om vervolgens een album lang het tegendeel te bewijzen. Magnifiek. ERIK VAN DEN BERG
http://www.oor.nl/albums_details.asp?id=7505&albumType=1
quote:RenRenny 31-8-2009 17:05:55
Space invaders is dan wel een nieuwe hit maar ik moet toch zeggen dat ik het nummer slap vind. De drummer speelt niet erg duidelijk, doet erg vaak dezelfde trucjes en zijn timing is niet al te best.
Wel een leuke band maar niet voor mij.
Duidelijk. Al weet ik zeker dat ze die tracks binnen nu en 5 jaar weer gaan spelenquote:The band announce the hits are 'dead' and 'done'...
Arctic Monkeys have told Zane Lowe what songs they won’t be playing during live shows in the future. [..] you’re unlikely to hear classics Mardy Bum, Teddy Picker or Fake Tales of San Francisco- according to the band.
In an exclusive interview for MTV Two Alex Turner and Jamie Cook were asked about the live shows. Of those three tracks they both said: “Done” or “dead.” Singer Alex added: “You’ve got to move on.” But rest assured the Sheffield four-piece will still play some big hits. Turner told us: “I Bet You Look Good On The Dancefloor for instance… Its fun to play like, I buzz off playing that every night. That’s not done.”
Zegt 'ie nou dat ze niet doorgebroken zijn vanwege internet maar omdat ze gewoon "brilliant" zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 01:35 schreef Aisumasen het volgende:
Interview met de Zweedse TV:
Alex is goed in z'n hum. Fantastisch antwoord op de laatste vraag.
Valt zo wel heel erg op dat je de cd niet hebtquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:43 schreef MilanILF het volgende:
-songtekst vól fouten-
Ik snap wel dat er een verschil is maar dat het zó groot moet zijn is belachelijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:50 schreef jakkop het volgende:
Alsof nieuw uitgekomen cd's in NL ooit goedkoper zijn. Gewoon op cd-wow kopen.
Heb dat ene gedeelte geschreven, de rest van internt geplukt en niet meer naar gekeken. Denk je dat ik ff de hele songtekst over ga typen? Jullie kennen de rest van de tekst toch wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:32 schreef Griebus het volgende:
[..]
Valt zo wel heel erg op dat je de cd niet hebt
Vreemd dat Teddy Picker eigenlijk zo snel in de ban gedaan is. Was in december 2007 een single, en kort daarna stopten ze met touren. Vind het één van hun sterkere singles eigenlijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:22 schreef Aisumasen het volgende:
Hier nog een sessie met "Crying Lightning", "Pretty Visitors" en "Dangerous Animals": http://www.mtv.co.uk/artists/arctic-monkeys Opgenomen voor MTV2 met Zane Lowe. Opmerkelijke quotes uit het interview:
[..]
Duidelijk. Al weet ik zeker dat ze die tracks binnen nu en 5 jaar weer gaan spelen. Radiohead wilde "Creep" ook nooit meer spelen, en moet je nu eens kijken
. Op dit moment zijn ze er helemaal klaar mee, en vooral de tekst van 2 van die nummers is nogal ironisch als je kijkt naar waar Alex op dit moment leeft.
Maar na album 4 of 5 gaan ze toch terugkijken. En de kans om ineens "A Certain Romance" in te zetten na 5 jaar van afwezigheid, voor een verbijsterend publiek, laten ze vast niet schieten. Draagt alleen maar bij aan de populariteit van zulke classic songs. Denken jullie ook niet?
Wat is het nut van het neerplempen van onjuiste songteksten?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:02 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Heb dat ene gedeelte geschreven, de rest van internt geplukt en niet meer naar gekeken. Denk je dat ik ff de hele songtekst over ga typen? Jullie kennen de rest van de tekst toch wel.
/facepalm
The Fire And The Thud natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:02 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wat is het nut van het neerplempen van onjuiste songteksten?
OT: zijn er al meer accoustische nummers verschenen van Humbug?
Freudiaanse droom.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:36 schreef AMDB het volgende:
Ik droomde vannacht dat Alex ging optreden ergens, en dat ik met hem ging praten. Hij had z'n haar geblondeerd en praatte heel gay
Vind ik ook. Binnen één jaar was de meest recente single ineens niet meer goed genoeg. Na die laatste tournee van 2007 hebben ze 'em niet meer gespeeld.quote:Op donderdag 3 september 2009 02:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vreemd dat Teddy Picker eigenlijk zo snel in de ban gedaan is. Was in december 2007 een single, en kort daarna stopten ze met touren. Vind het één van hun sterkere singles eigenlijk.
Jep, heb ze getapedquote:Op donderdag 3 september 2009 11:02 schreef Griebus het volgende:
[..]
OT: zijn er al meer accoustische nummers verschenen van Humbug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:18 schreef Merkie het volgende:
Was het iemand al opgenomen dat er een hele goede opname is van het optreden in Duitsland van 20 augustus? Zo niet, dan nu wel.
Ik weet wel dat er ergens deze week een nog betere versie zal verschijnen, die samengesteld uit drie verschillende bronnen via knippen en plakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
Dat was ik dus net aan het typenquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er ergens deze week een nog betere versie zal verschijnen, die samengesteld uit drie verschillende bronnen via knippen en plakken.
The Fire and the Thud niet, niet in deze vorm. Dance Little Liar is echter wel 1 van mijn favorieten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:53 schreef Assassin92 het volgende:
Vinden jullie Fire and the Thud en Dance Little Liar ook 1 van de beste nummers van hun tot nu toe?
In je inbox schijnt hetquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:10 schreef Markeerstift het volgende:
waar kan ik Cornerstone akoestisch beluisteren?
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef maan. het volgende:
Cannot wait tot ik thuis ben en inbox.fm kan beluisteren:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |