Bullshit. Hij is dit seizoen afgetraind en fysiek sterk, er spelen dit maal factoren mee die niks met zijn instelling te maken hebben. Dat zijn talent er niet uit komt lijkt me duidelijk, fysiek is hij echter een andere Sulejmani dan die van vorig seizoen. Positioneel heeft Sulejmani een probleem bij Ajax, zoals hier boven beschreven.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef Gabbylicious het volgende:
Mickey is gewoon niet professioneel genoeg.
Ben het helemaal met je eens. En die spits komt ook nog wel deze week.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:52 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Dan komt het allemaal goed.
Kom op zeg. We hebben 16m voor die knakker neergelegd, ja wanbeleid, maar dan mag je toch wel íéts meer verwachten dan wat hij tot nu toe heeft laten zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:52 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Bullshit. Hij is dit seizoen afgetraind en fysiek sterk, er spelen dit maal factoren mee die niks met zijn instelling te maken hebben. Dat zijn talent er niet uit komt lijkt me duidelijk, fysiek is hij echter een andere Sulejmani dan die van vorig seizoen. Positioneel heeft Sulejmani een probleem bij Ajax, zoals hier boven beschreven.
quote:
quote:Wesley Sneijder blijft ook dit seizoen bij Ajax. Dat heeft de 23-jarige middenvelder vrijdagavond bekendgemaakt tijdens een persconferentie in De Lutte, waar Ajax momenteel op trainingskamp is.
Sneijder stond in de belangstelling van diverse buitenlandse clubs, maar heeft naar eigen zeggen besloten minstens nog een jaar in Amsterdam te blijven. De 35-voudig international heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2009.
Zou verstandig zijn. Kun je andere spelers een kansje geven, en belangrijke krachten sparen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil dat ze donderdag zonder Luis spelen.
Ik weet niet wie ik liever zie, Alves of Benni.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:54 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. En die spits komt ook nog wel deze week.en honda hopelijk ook
Voor in de OP.quote:Singin: dont worry bout a thing,
cause every little thing gonna be all right.
Singin: dont worry (dont worry) bout a thing,
cause every little thing gonna be all right!
Ja, maar ik geloofde Sneijder toen al niet. Op de één of andere manier geloof ik Luis wel, geen idee hoe dat komt.quote:
Je spreekt langs andere meningen af. Ik zeg toch ook niet dat hij goed presteert of wel ? Ik weerleg het feit dat jij hem onprofessioneel noemt. Dat slaat namelijk nergens op. Dat hij niet goed presteert lijkt me duidelijk, maar zijn verwachtingspatroon schetsen aan de hand van die 16 miljoen die door het achterlijke Ajax bestuur lachwekkend genoeg betaald werd is ook krom. Alsof die jongen daar beter van wordt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:54 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Kom op zeg. We hebben 16m voor die knakker neergelegd, ja wanbeleid, maar dan mag je toch wel íéts meer verwachten dan wat hij tot nu toe heeft laten zien.
Wat mij betreft speelt ie elke week, puur omdat Ajax niet veel beters heeft. Maar in een Ajax-waardig team is er absoluut geen plaats voor hem.
Honda.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik liever zie, Alves of Benni.
Benni is een Ajacied natuurlijk maar Alves heeft zich als goalgetter in de Eredivisie natuurlijk meer bewezen.
Ik vind Alves maar een rare knakker.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik liever zie, Alves of Benni.
Benni is een Ajacied natuurlijk maar Alves heeft zich als goalgetter in de Eredivisie natuurlijk meer bewezen.
En jij had het over niet Ajax waardige spelers?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ik vind Alves maar een rare knakker.
Ik maak geen grap als ik zeg liever Sibon te hebben.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ik vind Alves maar een rare knakker.
Ik maak geen grap als ik zeg liever Sibon te hebben.
Waar ligt het dan aan dat Mickey niet presteert?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:58 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Je spreekt langs andere meningen af. Ik zeg toch ook niet dat hij goed presteert of wel ? Ik weerleg het feit dat jij hem onprofessioneel noemt. Dat slaat namelijk nergens op. Dat hij niet goed presteert lijkt me duidelijk, maar zijn verwachtingspatroon schetsen aan de hand van die 16 miljoen die door het achterlijke Ajax bestuur lachwekkend genoeg betaald werd is ook krom. Alsof die jongen daar beter van wordt.
Sorry, had het iets beter moeten formuleren. "type Sibon" Technisch en fysiek goed in orde, kan kaatsen, koppen en werkt hard.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En jij had het over niet Ajax waardige spelers?
Als je Vermaelen niet verkocht had had je nu een geweldig duo achterin; Alderweireld/Vermaelenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoor van jullie nog geen goeie verdedigers? Alleen maar aanvallers?
Ik denk dat Suarez een stuk betrouwbaarder is dan Sneijder.quote:
en dan verkoop je hem en speelt ie weer de sterren van de hemelquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:01 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Waar ligt het dan aan dat Mickey niet presteert?
Eerst was het het systeem dat hem niet lag, toen was het een vormcrisis, daarna hadden we zijn fysieke gesteldheid.
Sorry maar een voetballer die zoveel talent heeft maar al meer dan een jaar helemaal niets laat zien heeft echt een mentaal probleem.
Omdat die een stuk makkelijker te noemen zijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoor van jullie nog geen goeie verdedigers? Alleen maar aanvallers?
Hell no. Geen houthakkers aub.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:03 schreef navigator het volgende:
[..]
@ Gabbylicious: SibonJij bent zeker ook een voorstander van Vennegoor of Koevermans?
Ja maar het is net zo belangrijk. Misschien nog wel belangrijker.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:04 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat die een stuk makkelijker te noemen zijn
Ja dat hebben we gezien bij groningenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:03 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik denk dat Suarez een stuk betrouwbaarder is dan Sneijder.
@ Gabbylicious: SibonJij bent zeker ook een voorstander van Vennegoor of Koevermans?
Tja, dan ligt het alsnog aan hem. Hij kan dan gewoon niet presteren bij Ajax. Druk te groot?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en dan verkoop je hem en speelt ie weer de sterren van de hemel
Weer goedpraterij als het gaat over de prestaties van Sulejmani. Hij heeft wedstrijden zat de gelegenheid gehad om zich te bewijzen, normaal gesproken had Ajax het allang opgegeven met zo'n speler. Omdat de afschrijving te hoog is blijft men maar met hem doorgaan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:04 schreef Wooldoor het volgende:
Geef Sulejmani gewoon een keer de vrije rol of de rol van Suarez, het zal ook wel schelen als die jongen ook een keer zelfvertrouwen krijgt.
Alweer?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef Fortitudo het volgende:
Het schijnt dat Wilhelmsson in de belangstelling staat van Ajax
Ja, maar af en toe laten spelen en dan weer niet heeft ook geen zin. Of geef hem helemaal de kans en laat hem gewoon 5 wedstrijden achter elkaar spelen of geef het op.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Weer goedpraterij als het gaat over de prestaties van Sulejmani. Hij heeft wedstrijden zat de gelegenheid gehad om zich te bewijzen, normaal gesproken had Ajax het allang opgegeven met zo'n speler. Omdat de afschrijving te hoog is blijft men maar met hem doorgaan.
En Defour ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef Fortitudo het volgende:
Het schijnt dat Wilhelmsson in de belangstelling staat van Ajax
Niemand speelt 5 wedstrijden achterelkaar bij Ajax, alleen Suarez, De Zeeuw en Steekquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe laten spelen en dan weer niet heeft ook geen zin. Of geef hem helemaal de kans en laat hem gewoon 5 wedstrijden achter elkaar spelen of geef het op.
Moet Ajax eens doen bij hem.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:08 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Niemand speelt 5 wedstrijden achterelkaar bij Ajax, alleen Suarez, De Zeeuw en Steek
Ja, of andersom... Huntelaar, van der Vaart en Sneijder speelden top bij Ajax en zijn nu misluktquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:09 schreef Lebawski het volgende:
Is het niet vreemd dat spelers zo vaak mislukken bij Ajax, en elders wel goed presteren ? Binnen en rondom de club zit er ook iets niet goed, iets dat door Jol en de zijne een stukje wordt gedimd tegenwoordig.
Omdat je bij Ajax gewoon elke wedstrijd top moet zijn. Bij Twente kan je nog wel eens verzaken, maar in een volle ArenA word je opgegeten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:09 schreef Lebawski het volgende:
Is het niet vreemd dat spelers zo vaak mislukken bij Ajax, en elders wel goed presteren ? Binnen en rondom de club zit er ook iets niet goed, iets dat door Jol en de zijne een stukje wordt gedimd tegenwoordig.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, of andersom... Huntelaar, van der Vaart en Sneijder speelden top bij Ajax en zijn nu mislukt
sneijder mislukt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, of andersom... Huntelaar, van der Vaart en Sneijder speelden top bij Ajax en zijn nu mislukt
Hij heeft bij Heerenveen laten zien dat hij over beschikt over: snelheid, een passeeractie, scoringsvermogen. Iets wat je totaal niet van hem terug zie bij Ajax. Tuurlijk was 16 miljoen teveel maar je gaat zo'n dure speler toch nog lang niet afschrijven. Hij is het voetbal toch niet ineens verleerd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Weer goedpraterij als het gaat over de prestaties van Sulejmani. Hij heeft wedstrijden zat de gelegenheid gehad om zich te bewijzen, normaal gesproken had Ajax het allang opgegeven met zo'n speler. Omdat de afschrijving te hoog is blijft men maar met hem doorgaan.
Misschien omdat hij een half jaar heeft laten zien VEEL beter te kunnen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Cvitaquote:Cvitanich wijst Spaanse aanbiedingen af: Ajax of Argentinië
24 augustus 2009 RvN Yahoo Sports
Martin Jol gaf vrijdag aan dat een transfer van dario Cvitanich terug naar Argentinië niet aan de orde is. Die clubs zouden de spits ook niet kunnen betalen. Bij San Lorenzo en River Plate heerst er desondanks nog hoop op de komst van de aanvaller van Ajax. Een woordvoerder van River Plate liet vanmorgen in Argentijnse media weten te verwachten dat Ajax maandag zal reageren op het voorstel van die club.
Ajax Netwerk
Zelf liet Cvitanich in een radio-interview met La Red weten dat het Ajax of Argentinië voor hem zal worden. "Ik heb aanbiedingen uit Spanje, maar als ik niet terugkeer naar Argentinië, blijf ik in Nederland. Als ik terugkeer naar mijn eigen land, is dat vanwege sportieve redenen, zonder de economische kant uit het oog te verliezen. Maar als ik terugga, is het om aan spelen toe te komen.'
Ajax Netwerk
Volgens Cvitanich verandert de houding van de directie over een transfer van de aanvaller met de week en is het voor hem daarom moeilijk te zeggen wat het zal gaan worden.
Ik vind niet dat hij een echte kans heeft gekregen. Als hij een wedstrijd wat minder speelde, speelde hij de wedstrijd erna gelijk niet meer.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
CvitaJammer dat hij het niet heeft kunnen waarmaken.
Precies. En blessures die hem parten speelde.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij een echte kans heeft gekregen. Als hij een wedstrijd wat minder speelde, speelde hij de wedstrijd erna gelijk niet meer.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:52 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Dan komt het allemaal goed.
Er is wel ergens een topic hier op VBL met ajax foto's..quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Tim21 het volgende:
Ajacieden, ik ben opzoek naar een mooie Ajaxfoto voor aan de muur.
Mag een 'historische' foto zijn (Cruijff, MvB, Litmanen enz.) maar ook een nieuwe. Liefst een speler zonder tegenstander (duidelijk) op de foto. Heitinga juichend bij de bekerfinale niet.
Dus ken/heb je nog een mooie foto, die ik bij de fotograaf kan opvragen of al in hoge resolutie op inet staat graag even melden, desnoods via PM.
zo slecht heft hij het niet gedaan. Maar ja sommige branden hem al af op zijn eerste seizoen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Rumille het volgende:
Ik zou het echt jammer vinden, mocht Dario weggaan. Helemaal omdat we dan daarna geen spits meer hebben.
Darko.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Rumille het volgende:
Ik zou het echt jammer vinden, mocht Dario weggaan. Helemaal omdat we dan daarna geen spits meer hebben.
Inderdaad. Zet Dario in de spits en Suarez met een vrije rol op rechts en Sulejmani op links en houdt dat gewoon aan en ga niet elke week de opstelling omgooien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Rumille het volgende:
Inderdaad. Het is best simpel, maar op één of andere manier vindt de technische staf het keer op keer nodig om een opstelling om te gooien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Inderdaad. Zet Dario in de spits en Suarez met een vrije rol op rechts en Sulejmani op links en houdt dat gewoon aan en ga niet elke week de opstelling omgooien.
Ja en hij heeft zich ook nooit echt kunnen bewijzenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Rumille het volgende:
Je vergeet Berbatov!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Alweer?
Boussoufa en Dufour zeker ook
quote:Cruijff: Jol herstelt fout Ajax van veertien jaar geleden
24 augustus 2009 RvN
In zijn column in De Telegraaf stelt Johan Cruijff blij te zijn dat Martin Jol de fout van Ajax van veertien jaar geleden heeft hersteld om de A-selectie (in de Arena) te scheiden van de rest van de club (op De Toekomst).
Ajax Netwerk
Zo’n veertien jaar geleden deden de oud-spelers van Ajax een speciale oproep richting het toenmalige bestuur. „Wat je ook doet, hou de club bij elkaar.” We doelden daarmee op het voornemen om met de A-selectie de ArenA in te trekken, maar de rest van de club op De Toekomst te stallen. We waren bang dat zo de ziel van Ajax zou worden aangetast. Helaas is dat ook uitgekomen. Mensen die bij Ajax zijn opgegroeid, weten precies wat ik bedoel. Voor de buitenwacht misschien een detail, maar het is de essentie van Ajax.'
Dit is een versteegrobje van vanochtend, maar als je hem dan post, post de gehele column...quote:
Mag het een recente speler zijn, of een echte Ajacied zoals jouw rijtje (plus Blind, etc)?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Tim21 het volgende:
Mag een 'historische' foto zijn (Cruijff, MvB, Litmanen enz.) maar ook een nieuwe. Liefst een speler zonder tegenstander (duidelijk) op de foto. Heitinga juichend bij de bekerfinale niet.
Dus ken/heb je nog een mooie foto, die ik bij de fotograaf kan opvragen of al in hoge resolutie op inet staat graag even melden, desnoods via PM.
Sorry dat ik niet de hele dag het forum rondhang of alle andere websites over voetbal in de gaten houd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dit is een versteegrobje van vanochtend, maar als je hem dan post, post de gehele column...
Raffie trouwens waarschijnlijk naar Arsenal of Liverpool.. zie hem het liefst bij Arsenal terecht komen. Daarnaast heeft Liverpool weinig te besteden.
ja die werden zondag ook al uitgezondenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:18 schreef navigator het volgende:
Reclame net op Veronica voor Slovan - Ajax as. donderdag:
"Ajax is niet meer te stuiten"
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
Sulejmani nog meer vertrouwen geven!?! Die MickeyDonald heeft al veel te veel kansen gehad. Laat 'm maar naar Hamburger SV of fc Aviko gaan.
Snel een goede spits halen, dan kan Cvitanich ook weg.
Een opstelling met Sulejmani, Cvitanich en Aissati?
Ja, als je ook Vertonghen, Rommedahl en Urby niet opstelt hou je weinig over. En dat is precies het probleem van deze selectie: veel te weinig kwaliteit!quote:
Maar Suarez heeft z'n broertje naar A'dam laten verhuizen, dat zal vast niet voor 6 dagen zijn.quote:
Het zou idd triest zijn mocht Ajax Cvitanich bij het grof vuil zetten. Hij heeft verdomme geen enkele échte kans gehad. Laten we zeggen een hele rits wedstrijden achter elkaar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Rumille het volgende:
Juist. Het is allemaal niet zo moeilijk, zoals al eerder is vermeld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Inderdaad. Zet Dario in de spits en Suarez met een vrije rol op rechts en Sulejmani op links en houdt dat gewoon aan en ga niet elke week de opstelling omgooien.
Stekelenburg;quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:58 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Juist. Het is allemaal niet zo moeilijk, zoals al eerder is vermeld.
Kerel, ik zit hier pas een paar weken en ik lach me nu al stuk met jou !quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
Sulejmani nog meer vertrouwen geven!?! Die MickeyDonald heeft al veel te veel kansen gehad. Laat 'm maar naar Hamburger SV of fc Aviko gaan.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, Anita;
Donald, De Zeeuw, De Jong, Lindgren, Zeegelaar;
Suarez
Inderdaad, het is allemaal niet zo moeilijk.
Wat een kut opstelling.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Suarez
Inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij een echte kans heeft gekregen. Als hij een wedstrijd wat minder speelde, speelde hij de wedstrijd erna gelijk niet meer.
Dat is de eerste fase. De tweede fase is waar je je af gaat vragen of hij trolled of gewoon gezegend is met een extra chromosoom. De derde fase heeft vaak met iets toewensen te makenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:07 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Kerel, ik zit hier pas een paar weken en ik lach me nu al stuk met jou !
Are you fucking kidding me?quote:McCarthy in beeld voor terugkeer bij Ajax
Ajax heeft in de zoektocht naar een extra spits Benni McCarthy in het vizier. Ook Afonso Alves staat nog steeds op het lijstje.
De 31-jarige McCarthy, die van 1997 tot 1999 voor Ajax uitkwam, staat nog tot medio 2011 onder contract bij Blackburn Rovers. Om een terugkeer naar Amsterdam te bewerkstelligen moet Ajax waarschijnlijk met zeven miljoen euro over de brug komen.
De transfersom is voorlopig het probleem. Ajax-trainer Martin Jol moet wachten tot er een speler is verkocht. Pas dan is er in Amsterdam budget om een nieuwe spits aan te trekken. Dat blokkeert ook de komst van Alves. Om de kosten te drukken onderzoekt Ajax of het huren van de Braziliaanse aanvaller van Middlesbrough haalbaar is.
Barca veranderd zijn opstelling nog vaker dan Bassie. Waarom geen Sno meer eigenlijk?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Suarez
Die anderen doen het goed. Alleen Lindgren heeft nog niet gespeeld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:26 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Barca veranderd zijn opstelling nog vaker dan Bassie. Waarom geen Sno meer eigenlijk?
7 miljoen voor Benni, NEE aubquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef navigator het volgende:
7 miljoen voor Benni, het mot niet gekker worden!
Honda halen, dat moet sowieso. Een miljoen of 5 en een paar spelers erbij moet toch wel op te brengen zijn.
Iedere euro voor die vent is er één te veel. Paniekaankoop is het. Zijn we bijna van Cvitanich af, zouden we Benni McCarthy kopenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:34 schreef kevin6188 het volgende:
Pff, 7 miljoen voor McCarthy is me wat te veel van het goede eigenlijk...
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Iedere euro voor die vent is er één te veel. Paniekaankoop is het. Zijn we bijna van Cvitanich af, zouden we Benni McCarthy kopen
Maar wel een geweldige speler die wij goed zouden kunnen gebruiken.quote:
We hebben toch eindelijk de goede weg ingeslagen na 10 jaar?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:57 schreef Dvm86 het volgende:
Maar we zullen wel weer een afdankertje kopen.
Dat er ook een verdediger moet komen staat allang vast, die lijkt alleen niet te komen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
Honda kopen.. en dan?
Net als vorig jaar toen we massaal aan het schreeuwen waren dat Wielaert maar moest komen.
Haha. Net of iedereen vorig jaar zo graag wilde dat Wielaert naar Ajax zou komen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
Honda kopen.. en dan?
Net als vorig jaar toen we massaal aan het schreeuwen waren dat Wielaert maar moest komen.
Dude... Honda vergelijken met Wielaert is zoquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
Honda kopen.. en dan?
Misschien heeft Ajax nog een paar verrassingen in petto, waar we als Ajax-supporters geen enkele weet van hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat er ook een verdediger moet komen staat allang vast, die lijkt alleen niet te komen.
Die is toen overgestapt naar Haarlem, geen contractverlenging. Dacht ik te herinneren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef DurQ het volgende:
Ik zag dat MacIntosh vandaag heeft gescoord voor Haarlem. Is hij nog eigendom van Ajax? En is het wat?
Ik zou ook niet blij zijn na een 0-0 tegen Sparta.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:08 schreef kevin6188 het volgende:
Zolang Hans Kraaij junior dat zegt, geloof ik er niks van. Die kerel kraamt enkel onzin uit.
Kraaijt was leuker geweestquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:08 schreef kevin6188 het volgende:
Zolang Hans Kraaij junior dat zegt, geloof ik er niks van. Die kerel kraamt enkel onzin uit.
Inderdaad, koop dan een echte verdediger.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Haha. Net of iedereen vorig jaar zo graag wilde dat Wielaert naar Ajax zou komen.
Ik iig niet.
Ik vraag mij serieus af of Honda er in 1 keer zal staan bij Ajax. Als je ziet hoe vrij hij nu nog kan spelen, en hoe weinig hij soms verdedigt; ik denk dat er bij Ajax veel meer van hem gevraagd zou worden, en daar kan hij het best moeilijk mee krijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar wel een geweldige speler die wij goed zouden kunnen gebruiken.
Enoh - De Zeeuw
------Honda--------
Suarez - Sulejmani
Wat wil je nog meer?
We hebben Wielaert onlangs gehaaldquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
We hebben toch eindelijk de goede weg ingeslagen na 10 jaar?
Iemand anders dan Sulejmani.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Enoh - De Zeeuw
------Honda--------
Suarez - Sulejmani
Wat wil je nog meer?
Tsja, men verandert hier heel snel van mening hoor, ongelooflijk inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk dat Aissati, die een half jaar geleden nog als de grote verlosser werd bejubeld, nu bij niemand meer in de opstelling voorkomt. Die jongen kan echt wel voetballen hoor, dat komt er ook nog wel uit onder Jol.
dit keer? Eindelijk ziet men hier het licht!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef F1Bas het volgende:
Aha we hebben weer iemand om te bashen; Wielaert dit keer
Leuk he om iemand zijn mening niet gelijk af te kafferen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Je functioneert verder wel gewoon in het dagelijks leven?
Inderdaad, prutser. Hij, Sulejmani en Urby zijn prutsers. Het gaat helemaal niet 'na 10 jaar eindelijk goed'.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dit keer? Eindelijk ziet men hier het licht!
De jongen heeft 2 nadelen:quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk dat Aissati, die een half jaar geleden nog als de grote verlosser werd bejubeld, nu bij niemand meer in de opstelling voorkomt. Die jongen kan echt wel voetballen hoor, dat komt er ook nog wel uit onder Jol.
Dit keerquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef F1Bas het volgende:
Aha we hebben weer iemand om te bashen; Wielaert dit keer
Ook niet voor zijn aankoop geweest. Je zag al dat ie bij psv geen basisplek kon afdwingen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
eh nee, snap cynisme....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Inderdaad, prutser. Hij, Sulejmani en Urby zijn prutsers. Het gaat helemaal niet 'na 10 jaar eindelijk goed'.
Niet mee eens. Sulejmani en Emanuelson moeten goed gebruikt worden en dan horen ze altijd in de basis.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Inderdaad, prutser. Hij, Sulejmani en Urby zijn prutsers. Het gaat helemaal niet 'na 10 jaar eindelijk goed'.
Dat heb ik ook altijd zeer vreemd gevonden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dit keer? ben nooit blij met die gozer geweest en dat hij boven Oleguer geplaatst word is niet te geloven
En verder: Wielaert mag je niet vergelijken met een Urby. Die komt tenminste nog uit de jeugd. Sulejmani heeft talent, maar Wielaert is een paniek aankoop, totaal geen meerwaarde.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
een nieuwe verdediger kan ik begrijpen maar om Oleguer nu te verkopen zonder dat er al een nieuwe is snap ik ook niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:35 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd zeer vreemd gevonden.
Oleguer is beter dan Wielaert.
Talent vergaat soms wel(zie Luque) maar dan nog, ik heb nooit Emanuelson voor een langere periode Ajax 1-waardig gevonden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Niet mee eens. Sulejmani en Emanuelson moeten goed gebruikt worden en dan horen ze altijd in de basis.
Talent vergaat niet he.
Er wordt al tijden te veel geklaagd over Emanuelson, terwijl anderen vaak ook 'schuld' hebben.
En Sulejmani moet gewoon linksbuiten staan. En een aantal wedstrijden laten staan.
Net zoals Cvitanich in de spits. Suarez dan rechts.
Emanuelson presteert al jaren niet. Sulejmani behoort links buiten het veld te staan, en Cvitanich in de maandagochtend spitsquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Niet mee eens. Sulejmani en Emanuelson moeten goed gebruikt worden en dan horen ze altijd in de basis.
Talent vergaat niet he.
Er wordt al tijden te veel geklaagd over Emanuelson, terwijl anderen vaak ook 'schuld' hebben.
En Sulejmani moet gewoon linksbuiten staan. En een aantal wedstrijden laten staan.
Net zoals Cvitanich in de spits. Suarez dan rechts.
Oleguer wil zelf, ik kan het hem niet kwalijk nemen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
een nieuwe verdediger kan ik begrijpen maar om Oleguer nu te verkopen zonder dat er al een nieuwe is snap ik ook niet.
Het zou me niks verbazen, dat met die salarissen was al duidelijk btw.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:12 schreef Silenus het volgende:
Ik heb die hele Hans Kraaij jr. nog nooit bij Ajax gezien. Ja, tijdens het Amsterdam Tournament en soms met de KNVB-Beker.
Hoe kun je Dario afkeuren als je 'm nooit laat spelen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Emanuelson presteert al jaren niet. Sulejmani behoort links buiten het veld te staan, en Cvitanich in de maandagochtend spits
Oleguer beter dan Wielaert? Nou, dat vind ik niet. Beiden zijn overigens niet de verdedigers waar we behoefte aan hebben. Alderweireld is op dit moment de beste centrale verdediger, maar hij is eigenlijk nog niet klaar voor een volledig seizoen in de basis.
Hij heeft gespeeld vorig seizoen. En toen maakte hij geen indruk. Ook tijdens AT maakte hij geen positieve indruk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hoe kun je Dario afkeuren als je 'm nooit laat spelen?![]()
We zijn het wel eens over Alderweireld.
Omdat hij mocht vertrekken van Jolquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oleguer wil zelf, ik kan het hem niet kwalijk nemen...
Was te verwachten toch?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:46 schreef Fortitudo het volgende:
het ironische is dat aissati precies hetzelfde probleem kende bij psv als hij bij ajax nu heeft
Tegen RKC vond ik hem de eerste helft uitstekend, en tegen teams als Sparta is hij zo handig. Dat heeftie vorig jaar vaak genoeg laten zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij heeft gespeeld vorig seizoen. En toen maakte hij geen indruk. Ook tijdens AT maakte hij geen positieve indruk.
Jawel, en daarom is het niet 'opeens' zoals jij beweerd. Ik vind al vanaf het begin dat als de selectie zo blijft Ajax geen landskampioen wordt.. en dat geloof ik nog steeds.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef DurQ het volgende:
Als je dit forum doorleest lijkt t wel crisis in Amsterdam....![]()
Een nederlaag uit bij PSV, en een ongelukkig gelijkspel tegen Sparta en iedereen wordt opeens gek ofzo?
Niemand is hier zeker in staat om een beetje verder te kijken, of dingen in een groter perspectief te zien?
psv werd gek verklaard dat ze hem verkochten, maar ik vond het wel goede zet.quote:
Inderdaad.. ze hadden er toch al 2 van. En wij hebben weer 1 die niet presteert. Tegen Sparta vond ik 'm weer helemaal onzichtbaar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
psv werd gek verklaard dat ze hem verkochten, maar ik vond het wel goede zet.
zij hebben sowieso 4 miljoen + dik doorverkoop percentage en geen muitende marokkaan meer in selectie
Alsof hij lastig isquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef Fortitudo het volgende:
geen muitende marokkaan meer in selectie
Ik denk ook helemaal niet dat Ajax zomaar even kampioen wordt. Daarvoor is de concurrentie te goed. Dat is ook helemaal niet erg. Als Ajax wel kampioen wordt is dat mooi meegenomen. En die kans is best wel aanwezig hoor!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jawel, en daarom is het niet 'opeens' zoals jij beweerd. Ik vind al vanaf het begin dat als de selectie zo blijft Ajax geen landskampioen wordt.. en dat geloof ik nog steeds.
Slaat idd nergens op, ben het met je eensch. Door zo'n cultuur te creeëren gaat het weer verdomde lastig worden om een keer kampioen te worden. Bij elk gelijkspel gaan roepen dat niemand er een klote van kan en dat de helft verkocht moet worden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef DurQ het volgende:
Als je dit forum doorleest lijkt t wel crisis in Amsterdam....![]()
Een nederlaag uit bij PSV, en een ongelukkig gelijkspel tegen Sparta en iedereen wordt opeens gek ofzo?
Niemand is hier zeker in staat om een beetje verder te kijken, of dingen in een groter perspectief te zien?
Onder Jol viel Sulejmani gisteren niet als pure linksbuiten in. Emanuelson is regelmatig in zijn periode bij Ajax op een andere plek gezet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Talent vergaat soms wel(zie Luque) maar dan nog, ik heb nooit Emanuelson voor een langere periode Ajax 1-waardig gevonden.
En als Sulejmani speelt staat ie bijna altijd linksbuiten.. nooit het verschil kunnen maken.
Luque was al geen talent meer toen hij bij ajax kwam...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Talent vergaat soms wel(zie Luque)
Die kans is er altijd maar ik schat op dit moment AZ, PSV en Twente hoger in dan Ajax. Voornamelijk vanwege onze verdediging. Maar ook door de opstellingen steeds..spelers opstellen die niet presteren, dat mag Jol zich kwalijk nemen. Denk sowieso dat met onze selectie een 4-4-2 beter is door het gebrek aan goede aanvallers en omdat wij een sterke middenveld hebben. Wordt het voor onze verdediging ook iets makkelijker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:05 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik denk ook helemaal niet dat Ajax zomaar even kampioen wordt. Daarvoor is de concurrentie te goed. Dat is ook helemaal niet erg. Als Ajax wel kampioen wordt is dat mooi meegenomen. En die kans is best wel aanwezig hoor!
Ik denk dat er hier bij veel mensen een groot verschil zit in realisme en hun verwachtingspatroon. Ik snak zelf ook naar een kampioenschap van Ajax. Maar ik weet ook dat er nog minimaal 4 clubs zijn die dezelfde kansen hebben....
Nee maar meestal wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:08 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Onder Jol viel Sulejmani gisteren niet als pure linksbuiten in.
En.. is ie op 1 van die posities goed?quote:Emanuelson is regelmatig in zijn periode bij Ajax op een andere plek gezet.
Dan ben ik die vergetenquote:En Luque kreeg zowel bij Jol als bij Van Basten geen échte kans. En kreeg hij eens de kans, dan maakt hij een godsgruwelijk mooi doelpunt. In Engeland praten ze er nog over.![]()
Echt wel, je moet reizen over de hele wereld zonder eindverantwoordelijkheid. Dat is niet voor iedereen weggelegdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil ook scout van ajax worden. Zonder iets te doen toch geld verdienen
Ja, ik schat die ploegen ook hoger in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die kans is er altijd maar ik schat op dit moment AZ, PSV en Twente hoger in dan Ajax. Voornamelijk vanwege onze verdediging. Maar ook door de opstellingen steeds..spelers opstellen die niet presteren, dat mag Jol zich kwalijk nemen. Denk sowieso dat met onze selectie een 4-4-2 beter is door het gebrek aan goede aanvallers en omdat wij een sterke middenveld hebben. Wordt het voor onze verdediging ook iets makkelijker.
En we zien binnenkort wel hoe ver Feyenoord is.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee maar meestal wel.
[..]
En.. is ie op 1 van die posities goed?![]()
![]()
[..]
Dan ben ik die vergetenWelke?
Je hebt gelijk.. maar we hebben ook gezien wat er gebeurt in de huidige situatie als er druk wordt uitgeoefend. Zo kan t ook niet echt goed gaan lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:18 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ja, ik schat die ploegen ook hoger in.
4-4-2 is verdedigend niet altijd een beter systeem hoor. Ik weet niet of je het AT hebt gezien, vooral de eerste wedstrijd volgens mij. Doordat de linker en de rechter middenvelder aanvallend ingesteld zijn, krijgt de verdediging het juist extra moeilijk...maarja das een kwestie van trainen, proberen, goed coachen en TIJD.
Helaas is er geen tijd:P
Dat zou inderdaad een goede zijn maar ik zie t niet gebeuren. In Alves heb ik ook wel vetrouwen. In Benni niet echt.quote:Maar ik ben het wel met je eens dat 4-4-2 lekkerder is. Puur om de 2 spitsen dan! Ik snap niet dat ajax niet bijvoorbeeld vennegoor haalt. Heerlijk in combi met Suarez voorin toch? lekker ballen vasthouden/doorkoppen/inkoppen.
Ik ook.. en daarom is t zo frustrerendquote:Naja, gelukkig blijf ik altijd een Ajax fan
Heb geen idee, wedstijd niet gezien alleen de Goal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lag meer aan de keeper dacht ik?
Pak je toch eerst de bus over de Afsluitdijk en daar ergens naar een station of is dat duurder?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Leeuwarden
Lekker beroofd voelen als je naar een wedstrijd komt met de NS
Iets over dat Jol een beetje boos was omdat hij geen 5-6 miljoen meer mag uitgeven, terwijl hem dat wel beloofd is. Volgens Hans dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Nashje het volgende:
Nog nieuws vanavond in VI? Wat was dat van Hans Kraaij?
Ja maar had verwacht dat het wel korter zou zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik weet niet of t duurder is(zal niet zoveel uitmaken) maar dat duurt NOG langer. Het is al 2½, 3 uren reizen![]()
Een SPITS. Honda gaat de huidige problemen niet oplossenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Enoh - De Zeeuw
------Honda--------
Suarez - Sulejmani
Wat wil je nog meer?
Honda moet zelfs voor 7/8 te halen zijn. Gewoon Siem verhuren dan aan ze, net als bijv. een Sarpong of Blind.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn ze helemaal van de pot gerukt bij Blackburn? 7 miljoen voor Benni.
Lap er in dat geval dan 3 miljoen bij en je hebt Honda.
quote:Lindgren wil Jols ongelijk bewijzen en blijven
Rasmus Lindgren is niet van plan om deze week te vertrekken bij Ajax. De Zweedse middenvelder is volgens coach Martin Jol niet meer nodig, maar de speler geeft zichzelf een half jaar om de Hagenaar het tegendeel te bewijzen. Lukt dat niet, dan vertrekt hij in de winter alsnog.
Ajax moet enkele spelers lozen wanneer zij nog nieuwe spelers wil halen en Lindgren was één van de kandidaten om te vertrekken. De voormalig aanvoerder laat tegenover RTVNH echter weten dat hij niet van plan is om te gaan. Lindgren heeft nog een contract die doorloopt tot medio 2012.
Jan-Arie van der Heijden wil wél vertrekken, zij het op huurbasis. Berichten dat hij rond zou zijn met RKC Waalwijk verwijst de Ajacied naar het land der fabelen. "RKC is concreet, maar er zijn ook andere clubs geïnteresseerd", aldus de 21-jarige middenvelder. Van der Heijden wil in ieder geval bij een club in de Eredivisie aan de slag.
Nieuwe spits zijn ze toch echt al stuk langer meebezig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:44 schreef BoNi het volgende:
Mooi om te zien dat tot twee weken geleden de aanval nog onze sterkste linie was en dat de prioriteit voor versterkingen toch echt de verdediging en het middenveld was en nu heeft niemand het meer over de verdediging en moet alles op alles gezet worden om een nieuwe spits te halen
Ze zijn met alle linies bezig (geweest) maar het gaat meer om de tendens die heerst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nieuwe spits zijn ze toch echt al stuk langer meebezig.
Dankzij Van Basten is al het geld nu op en zitten we met een hele volle bank waardeloze reserves. Het zal dus wel of een aanvaller of een verdediger worden. Ik reken nergens meer op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:44 schreef BoNi het volgende:
Mooi om te zien dat tot twee weken geleden de aanval nog onze sterkste linie was en dat de prioriteit voor versterkingen toch echt de verdediging en het middenveld was en nu heeft niemand het meer over de verdediging en moet alles op alles gezet worden om een nieuwe spits te halen
Ja, je hebt wat gemistquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Alves zou gisteren toch gepresenteerd worden dacht ik?!
Of heb ik iets gemist?
Op zich is het een goede mentaliteit dat Lindgren zich wil bewijzen en hij is één van de spelers die ik zelf ook liever niet zie vertrekken, maar voor Ajax is het niet echt gunstig natuurlijk.quote:
Hou toch op met van Basten overal de schuld van te gevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dankzij Van Basten is al het geld nu op en zitten we met een hele volle bank waardeloze reserves. Het zal dus wel of een aanvaller of een verdediger worden. Ik reken nergens meer op.
Ik geef hem helemaal niet overal de schuld van, maar noem jij maar eens een aankoop op van hem die niet vaak op de bank zit. De enige die ik mij kan bedenken is Enoh en die kwam als een gelukje uit de hemel vallen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou toch op met van Basten overal de schuld van te geven
Dat zijn aankopen van de club, niet puur Van Basten. En daarnaast zit er meer fout, al jaren. Ogararu, Kennedy, Luque, die vind ik echt erger dan die paar van Van Basten (op Sno na die echt volledig kansloos is).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:32 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik geef hem helemaal niet overal de schuld van, maar noem jij maar eens een aankoop op van hem die niet vaak op de bank zit. De enige die ik mij kan bedenken is Enoh en die kwam als een gelukje uit de hemel vallen.
35 miljoen geïnvesteerd in bankzitters. De waarheid is soms hard
Van Basten had de touwtjes in handen wat betreft het transferbeleid, dus hij is wel de eindverantwoordelijke. Die nutteloze faalhazen van de seizoenen ervoor kochten ook alleen maar mislukkelingen (uitzonderingen daargelaten), maar het verschil was dat die weinig kostten. Van Basten heeft de hele kas geleegd aan spelers die niet basiswaardig zijn. Sulejmani heeft nog steeds niet zijn oude vorm (al vind ik hem geen miskoop), Aissati is een leuk talent en Oleguer zie ik er liever staan dan Wielaert, maar het feit blijft dat geen van allen basisspelers zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn aankopen van de club, niet puur Van Basten. En daarnaast zit er meer fout, al jaren. Ogararu, Kennedy, Luque, die vind ik echt erger dan die paar van Van Basten (op Sno na die echt volledig kansloos is).
Mee eens, er zijn ook veel fouten gemaakt voordat van Basten iets te zeggen had bij Ajax. Ook lijkt het mij nog steeds zeer sterk dat van Basten een pot geld krijgt en dan op een dag terugkomt en in ene 16 miljoen heeft uitgegeven. Van Basten was dan wel de baas op technisch gebied, maar het is een club die een speler koopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn aankopen van de club, niet puur Van Basten. En daarnaast zit er meer fout, al jaren. Ogararu, Kennedy, Luque, die vind ik echt erger dan die paar van Van Basten (op Sno na die echt volledig kansloos is).
Maar is er een club die Lindgren wil kopen dan? Of desnoods transfervrij wil overnemen? Volgens mij zijn onze jongens niet zo gewild.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:26 schreef BoNi het volgende:
[..]
Op zich is het een goede mentaliteit dat Lindgren zich wil bewijzen en hij is één van de spelers die ik zelf ook liever niet zie vertrekken, maar voor Ajax is het niet echt gunstig natuurlijk.
Op dit moment heeft Ajax teveel contractspelers en het lijkt erop dat er pas iemand bij kan komen als er mensen verkocht gaan worden. Als nu iedereen die mag vertrekken deze houding aanneemt komen we nog niks verder.
Ik vind het allemaal erg tegenvallend. Daarbij: RKC en Sparta ... we hebben een spits nodig die goed is tegen RKC en Sparta, maar ook PSV, Twente, AZ, HSV, Villareal, Atletico, enz.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen RKC vond ik hem de eerste helft uitstekend, en tegen teams als Sparta is hij zo handig. Dat heeftie vorig jaar vaak genoeg laten zien.
Ik lees anders helemaal niets in de Spaanse media noch elders over een mogelijk vertrek van Oleguer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:20 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie Cvitanich en Oleguer een dezer dagen nog zeker vertrekken.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:21 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik lees anders helemaal niets in de Spaanse media noch elders over een mogelijk vertrek van Oleguer.
Ik zoek: Ajax foto'squote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Tim21 het volgende:
Notts County zeker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:12 schreef Dvm86 het volgende:
Overigens meldt Eurosport dat Ajax interesse heeft gehad in Sol Campbell. Maar die heeft een clubje uit de 2e divisie verkozen boven o.a. Ajax en Aston VillaMaar goed, deze naam heb ik eerder nog niet voorbij zien komen - wie weet met welke verrassingen ze nog komen.
Edit: naar verluidt gaat hij daar ongeveer EUR 3 miljoen verdienen!!! Die nieuwe investeerders ook altijd.
Ja maar vorig jaar stond hij als verdediger op de Ajaxsite hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:35 schreef fathank het volgende:
Mensen die Enoh rechtsback willen zetten
Inderdaad, die zijn overgenomen door een stel rijke Arabieren.quote:
We mogen in eigen huis toch wel winnen van Sparta.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:48 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn overgenomen door een stel rijke Arabieren.
Ontopic: Ik begin een beetje moe te worden van al de doemdenkers hier, er zijn zondag genoeg kansen gecreerd en dat ze niet vallen is pech. We zijn niet van de mat gespeeld door Sparta zoals vorig seizoen wel tegen dit soort teams.
Dat klopt, maar het ligt in dit geval niet aan Jol ofzo. Het positieve punt is dat er genoeg kansen waren. Zo'n wedstrijd als deze zegt niets over de rest van het seizoen denk ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
We mogen in eigen huis toch wel winnen van Sparta.
Zeuren bij deze scheids kan je beter niet doen. Je hebt direct een kaart aan de broek.quote:Costas Kapitanis is door de UEFA aangewezen als scheidsrechter voor de returnwedstrijd in de Europa League tegen Slovan Bratislava. De arbiter uit Cyprus wordt donderdag in Slowakije bijgestaan door zijn landgenoten en assistent-scheidsrechters Andreas Xanthou en Michael Soteriou. Kapitanis floot niet eerder een officieel duel van Ajax.
Panayiotis Kailis vervult in het Tehelné Pole Stadion de rol van vierde official. De return tussen Slovan Bratislava en Ajax begint donderdag om 18.30 uur en is live te volgen op deze website - middels een minutenverslag - en te zien op Veronica. Ajax won de thuiswedstrijd tegen de kampioen van Slowakije afgelopen donderdag met 5-0.
Met postzegel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeuren bij deze scheids kan je beter niet doen. Je hebt direct een kaart aan de broek.
En hebben Erikson aangesteld als technisch directeur. Daar gaan nog wel een paar spelers van naam heen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:48 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn overgenomen door een stel rijke Arabieren.
Ontopic: Ik begin een beetje moe te worden van al de doemdenkers hier, er zijn zondag genoeg kansen gecreerd en dat ze niet vallen is pech. We zijn niet van de mat gespeeld door Sparta zoals vorig seizoen wel tegen dit soort teams.
Die naam heb ik hier nog gedropt voor de geinquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:12 schreef Dvm86 het volgende:
Overigens meldt Eurosport dat Ajax interesse heeft gehad in Sol Campbell. Maar die heeft een clubje uit de 2e divisie verkozen boven o.a. Ajax en Aston VillaMaar goed, deze naam heb ik eerder nog niet voorbij zien komen - wie weet met welke verrassingen ze nog komen.
Edit: naar verluidt gaat hij daar ongeveer EUR 3 miljoen verdienen!!! Die nieuwe investeerders ook altijd.
quote:Alves nog geblesseerd
Marvin Emnes komt dinsdagavond waarschijnlijk alweer in actie voor Middlesbrough, dat in het kader van het League Cup-toernooi op bezoek gaat bij Nottingham Forest. De 21-jarige aanvaller werd zaterdag nog per brancard van het veld gedragen.
Voor Emnes was het duel met Doncaster Rovers al na zestien minuten afgelopen. De aanvaller kon niet verder spelen na een harde botsing met doelman Neil Sullivan. De international van Jong Oranje heeft geen blijvende schade overgehouden aan het incident.
In tegenstelling tot Emnes kan manager Gareth Southgate voorlopig niet beschikken over Afonso Alves. De Braziliaan, die in de belangstelling staat van Ajax, heeft last van een achillespeesblessure en een teenkwetsuur. Middenvelder Gary O'Neill moet een herniaoperatie ondergaan.
Het lijkt me echt super als Honda komt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:57 schreef Nashje het volgende:
Ajax moet als een gek gaan investeren in Honda. Gewoon doen. Die gast is echt fenomenaal en in Japan worden ze allemaal gek als 'ie naar het grote Ajax gaat. Ik hoop echt dat hij komt. En Ajax moet gewoon spelers gaan pushen naar andere clubs.
Liever Honda dan een spits. Honda kan Suarez vervangen als 'ie een keer afwezig is, Alves of een McCarthy niet. Honda maakt ook doelpunten, is veel creatiever dan de spitsen die ik noemde. Lekker met 3 aanvallende middenvelders spelen.
Ik hoop dat hij blijft.. Denk echt wel dat hij het goed kan doen, maarja dan moet hij wel spelen natuurlijk. En Honda moet ook gewoon komen. dan leg je die 10 miljoen maar op tafel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:03 schreef Noshiba het volgende:
Gister liep ik heel toevallig een argentijn tegen het lijf met een gigantische zonnebril. Ik meende hem te herkennen en zei hey dario en hij reageerde.
Hij ging uiteten hier in de stad.
Heb heel snel gevraagd of hij bij ajax bleef, daarop zei hij: I don't know.
Dus we zullen zien.
Dario moet gewoon het vertrouwen krijgen. Dit werkt zo toch ook niet. Dario moet er elke keer staan als ie nog 5 minuutjes mag meedoen. Op deze wijze kun je 15 spitsen gaan halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het lijkt me echt super als Honda komt.
Van mij mag Dario z'n kans ook nog gaan krijgen, heb wel vertrouwen in hem.
Niet aan beginnen hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:58 schreef Urquhart het volgende:
Mochten we trouwens voor Alves gaan:
[..]
quote:Ajax sprak al met Koevermans
25-08-09
P$V-spits Danny Koevermans is op dit moment de meest realistische speler, die de overstap naar Ajax kan maken. Binnen Ajax wordt rekening gehouden met een vertrek van Luis Suárez. Daarnaast is men niet langer overtuigd van de kwaliteiten van Dario Cvitanich, die terug zou kunnen naar Argentinië. Vanuit de scouting wordt aan highlow.nl medegedeeld dat al met Koevermans is gesproken.
Het zit de 31-jarige Danny Koevermans dwars dat hij in zijn carrière op hoog niveau nooit een basisplaats heeft weten te veroveren. Nadat de Schiedammer pas als 22-jarige onder Willem van Hanegem doorbrak bij Sparta, bleef hij vijf seizoenen bij de Kasteelclub voetballen. In 2005 maakte hij de overstap naar AZ, maar bij de Alkmaarders werd hij niet langer als centrumspits gebruikt. Vanaf de bank werd hij steeds vaker ingezet als pinchhitter.
De trotse Koevermans vond dat niets en liet zich door P$V ophalen. Nadat hij zowel in rotterdam met Sparta als in Alkmaar met AZ een kampioenschaal misliep, wist hij in 2008 eindelijk als landskampioen het seizoen af te sluiten met P$V. Ook in Eindhoven is Koevermans dé man om een wedstrijd open te breken, zoals afgelopen zondag. P$V stond met 1-0 achter tegen NAC Breda, maar met twee doelpunten keerde de Schiedammer hoogstpersoonlijk het tij.
Ajax heeft inmiddels met Koevermans gesproken, terwijl ook Alfons Alves en Benny McCarthy nog op het verlanglijstje staan van Martin Jol. Ajax zag zondagmiddag Luis Suárez falen als spits en speelde roemloos met 0-0 gelijk. Dario Cvitanich kan terug naar Argentinië, waar River Plate en San Lorenzo hem willen inlijven. Beide clubs zouden hem inmiddels al hebben ingeschreven bij de Fifa voor internationale wedstrijden.
Het mag de naam scouting niet dragen als je met dit soort voorstellen komt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vanuit de scouting wordt aan highlow.nl medegedeeld dat al met Koevermans is gesproken.
Dat is ook het eerste dat in mij op kwam. Ik wil wel een baan als scout bij Ajax. Die verdienen ze makkelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het mag de naam scouting niet dragen als je met dit soort voorstellen komt.
Plet schiet Ajax wel naar de titel inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Gewoon net als beenhakker doet die lui de Jupiler league in sturen en ook naar de hoofdklasse
Zijn wij nou de enige die niet blind zijn, jezus man.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:24 schreef Tommeke het volgende:
Ja, Koevermans zat bij AZ en nu bij PSV op de bank, dan zou hij het bij ons wel maken
Een 'falende' Suarez bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar dat vertrouwen en verlangen in Honda vandaan komt.
Ja, het is een goede speler, maar niet het soort speler dat Ajax nodig heeft.
Straks zit hij er een paar weken en kan hij niets, omdat er geen duidelijke spits voor hem staat.
Mwah, we hebben veel middenvelders, dat wel. Maar niet één heeft een goed scorend vermogenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar dat vertrouwen en verlangen in Honda vandaan komt.
Ja, het is een goede speler, maar niet het soort speler dat Ajax nodig heeft.
Idd, we missen een type Litmanen/Sneijder/Van der Vaart.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mwah, we hebben veel middenvelders, dat wel. Maar niet één heeft een goed scorend vermogen
Perez had nu natuurlijk een belangrijke rol kunnen spelen in dit elftal...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, we missen een type Litmanen/Sneijder/Van der Vaart.
Klopt, dat is erg zonde geweest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Perez had nu natuurlijk een belangrijke rol kunnen spelen in dit elftal...
Het is toch te belachelijk voor woorden dat een scouting van de grootste voetbalclub van Nederland het niet voor elkaar krijgt om een spits te scouten in het buitenland? Of is het het bestuur dat niets doet met de scoutingsrapporten? Onder Beenhakker beleefden we een gouden periode - met talent uit Roemenië, Brazilië en Tunesië. Nu geloof ik best dat Beenhakker een goed netwerk heeft, maar ik mag toch veronderstellen dat de scouting van Ajax deze spelers gescout heeft, daar Beenhakker echt niet al die landen zelf bezocht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:06 schreef Pedroso het volgende:
Ajax heeft in ieder geval wel een type Koevermans of VOH nodig.
Nu is bijna iedere voorzet of corner zinloos omdat er geen koppend vermogen in de voorhoede zit.
Doodzonde, het kan je zomaar +15 goals per seizoen opleveren.
Niet dat ik voor Koevermans pleit, verder is het niet veel maar er zullen toch wel meer van dat soort types rondlopen die meer kwaliteit hebben dan Koevermans ?
En Martina is ook weer terugquote:Honda-deadline bij VVV en de vraagprijs is geboden!
Geef ze eens ongelijk! VVV wil koste wat kost voorkomen dat het Keisuke Honda kwijtraakt op een moment dat er geen opvolger meer aangetrokken kan worden. De club uit Venlo geeft clubs tot vrijdag (drie dagen voor de sluiting van de transfermarkt) de mogelijkheid Keisuke Honda over te nemen. Als zich dan nog geen koper heeft gemeld die aan de wensen van de club en speler voldoen, dan blijft de Japanner in Limburg.
Er zijn overigens al clubs geweest die de vraagprijs hebben geboden voor de Japanner (zo’n 10 miljoen!), maar dat zijn clubs waar Honda niet naar toe wil. Dat vertelt VVV-voorzitter Berden vandaag, aldus VI.nl. Hij weet ook te melden dat Feyenoord zich nog niet heeft gemeld in Venlo en dat VVV geen zaken doet met investeerders, maar alleen met andere voetbalclubs.
Wie weet kom je daar talent tegen die je goed kan gebruiken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Plet schiet Ajax wel naar de titel inderdaad.
Lol.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Smolarek zit zonder club volgens mij. Noem ook maar iemand
Lucius ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Smolarek zit zonder club volgens mij. Noem ook maar iemand
Hehe ik wist niet dat het zo'n diehard was. Die jongen heeft al zo veel clubs gehad dacht dat het niet zoveel voor hem uit zou maken welk shirt hij aan moet doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lol.
Die wilde nog niet in de spelersbus van Ajax stappen toen die van Dortmund kapot ging. Clubs speelden toen oefenpotje in Duitsland.
Haha, inderdaad. Vond ik op zich wel een mooie actie van hem, net als Raymon Sluijter die tijdens een sponsordag (van ABN Amro dacht ik) niet in een Ajaxshirt wilde tennissen. Toen ik nog jong en onbezonnen was heb ik een keer een hele heisa lopen trappen op een familieverjaardag omdat ik mijn cola niet uit een PSV-glas wilde drinken. Achteraf veel te veel eer gegeven, nu ik oud en volwassen ben zou ik natuurlijk niks laten merken, die cola opdrinken en het glas dan in het toilet weer volpissen en na 5 minuten vragen of iemand nog wat van m'n fanta wil.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lol.
Die wilde nog niet in de spelersbus van Ajax stappen toen die van Dortmund kapot ging. Clubs speelden toen oefenpotje in Duitsland.
Que?quote:Seedorf niet blij met rol als bankzitter
Clarence Seedorf moet naar alle waarschijnlijkheid het komende seizoen genoegen nemen met een plek op de reservebank. De middenvelder van AC Milan speelde in de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen geen minuut.
De supporters hadden vorig seizoen de nodige kritiek op Seedorf en ook de nieuwe trainer Leonardo lijkt de Nederlands international niet al te hoog te hebben zitten. Het moet voor de aanvallende middenvelder een domper zijn, want hij speelde al 223 duels voor Milan, waarin hij 36 goals wist te maken.
Tegen Siena wist Milan met 1-2 te winnen, ook zonder Seedorf. "Gisteren bleef ik op de bank, maar ik blijf goed trainen", zegt hij tegen Odeon TV. "Ik ben goed aan het herstellen. De derby tegen Inter? Daar wil ik het niet over hebben."
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Vond ik op zich wel een mooie actie van hem, net als Raymon Sluijter die tijdens een sponsordag (van ABN Amro dacht ik) niet in een Ajaxshirt wilde tennissen. Toen ik nog jong en onbezonnen was heb ik een keer een hele heisa lopen trappen op een familieverjaardag omdat ik mijn cola niet uit een PSV-glas wilde drinken. Achteraf veel te veel eer gegeven, nu ik oud en volwassen ben zou ik natuurlijk niks laten merken, die cola opdrinken en het glas dan in het toilet weer volpissen en na 5 minuten vragen of iemand nog wat van m'n fanta wil.
Hij is nog niet helemaal fitquote:
?quote:
Of hij staat niet meer in zijn ideale basiselfquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Barca post alsof ie a) dood is. B) verpatst is c) zwaar geblesseerd is
Tweede uitstekende toevoeging aan dit topic na je postzegel 'grap'.quote:
Wie is welkom?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:04 schreef Chadi het volgende:
Nou Welkom zou ik zeggen maar niet als je daar een transfersom voor uit moet trekken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Of hij staat niet meer in zijn ideale basiself
En wat boeit dat de rest van Fok!quote:
Bekende schrijfstijl heeft die posterquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:13 schreef Jasza het volgende:
Post van Ajax netwerk:
Tsja...
Al sinds rkc thuis communiceert Jol niet meer echt met hem.
Toen is die ook gewisseld en volgde die ´trui-incident´ waar die 2500eu boete voor moest betalen.
Het is heel simpel voor onze grote vriend uit Baradero, Dario en dat weet ie zelf ook.
Of hij blijft in Amsterdam of hij verkast naar een topclub in Argentina en dat wordt de komende dagen bekend gemaakt.
Hij heeft het prima hier naar zijn zin(mist zijn familia soms,logisch) maar hij wilt graag spelen en vertrouwen krijgen en als die dat hier niet meer krijgt dan maar eventueel bij een topclub in eige land waar die wel de kans krijgt,want iedereen kent hem in Argentina toen die topscoorder was van Argentina 1 seizoen....
Trui incident? weet iemand daar iets van, beetje kansloos van Jol als hij hem daarom niet opstelt.
Mag jij nou alweer naar binnen ouwe boef?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bekende schrijfstijl heeft die poster
Jezus, ik moest dat stuk drie keer lezen voordat ik überhaupt wist waar het over gingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:13 schreef Jasza het volgende:
Post van Ajax netwerk:
Tsja...
Al sinds rkc thuis communiceert Jol niet meer echt met hem.
Toen is die ook gewisseld en volgde die ´trui-incident´ waar die 2500eu boete voor moest betalen.
Het is heel simpel voor onze grote vriend uit Baradero, Dario en dat weet ie zelf ook.
Of hij blijft in Amsterdam of hij verkast naar een topclub in Argentina en dat wordt de komende dagen bekend gemaakt.
Hij heeft het prima hier naar zijn zin(mist zijn familia soms,logisch) maar hij wilt graag spelen en vertrouwen krijgen en als die dat hier niet meer krijgt dan maar eventueel bij een topclub in eige land waar die wel de kans krijgt,want iedereen kent hem in Argentina toen die topscoorder was van Argentina 1 seizoen....
Trui incident? weet iemand daar iets van, beetje kansloos van Jol als hij hem daarom niet opstelt.
Na dit seizoen weer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mag jij nou alweer naar binnen ouwe boef?![]()
Tering.... hoezo ongeschoold!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bekende schrijfstijl heeft die poster
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tering.... hoezo ongeschoold!![]()
Wat schrijft die gast onwijs slecht, of woont ie pas een paar jaar in NL?
Wat dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:18 schreef kevin6188 het volgende:
Kende dat verhaal wel van een trui-incident en boete. Maar weet niet hoe het precies zit.
Nou, ik wist dat er iets met een trui was gebeurd en dat Dario een (flinke) boete had gekregen. Meer niet.quote:
Nee, ik ben meer bang dat er op 1 september nog mensen vertrekkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:51 schreef Jasza het volgende:
Worden jullie met de dag ook meer sceptisch of er nog wel iemand komt?
Nee, dat valt eigenlijk best mee. Nog geen paniek hier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:51 schreef Jasza het volgende:
Wordt vast iets van: We kijken met de winter wel of we nog iemand nodig hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:51 schreef Jasza het volgende:
quote:
Mwa als er echt wat speelt met River dan gaat Dario echt niet mee naar Slowakije hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:13 schreef Barca het volgende:
Kennedy!?!Ogararu
Vertonghen
Emanuelson
Sulejmani
![]()
Anita staat er ook bij. Dus dat van Dario zegt niks.
Ik hoop het wel, laat die andere maar een kans krijgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:13 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik hoop niet dat Jol een B-elftal het veld in stuurt, je weet nooit wat er nog kan gebeuren daar.
Vertonghen is niveautje Tongelre. Kan niet verdedigen, kan niet opbouwen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa als er echt wat speelt met River dan gaat Dario echt niet mee naar Slowakije hoor![]()
Wat is er in godsnaam mis met Vertonghen, laatste 2 wedstrijden centraal deed hij het prima.
Lol, Vertonghen heeft een uitstekende pass hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Vertonghen is niveautje Tongelre. Kan niet verdedigen, kan niet opbouwen.
Ogararu laten spelen en hopen dat er nog een club komt? of Silva is bezig met een andere club?quote:
en een goed schotquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol, Vertonghen heeft een uitstekende pass hoor![]()
Als je dat niet doorhebt dan snap je er ook weinig van.
Wel Zeegelaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:18 schreef Seam het volgende:
Ziet ernaar uit dat De Jong weer lekker wat speeltijd gaat krijgen
Waarom trouwens zo weinig jeugdspelers genomen? Geen Zeegelaar of van der Heijden
Ik heb die Belg anders nog geen bal fatsoenlijk zien raken. Verder is zijn positiespel bedroevend en speelt hij onvoldoende op de man. Hij moet er veel meer bovenop zitten!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol, Vertonghen heeft een uitstekende pass hoor![]()
Als je dat niet doorhebt dan snap je er ook weinig van.
hiermee maak je jezelf al helemaal belachelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb die Belg anders nog geen bal fatsoenlijk zien raken.
Ogararu zei vorige week nog dat hij misschien wel in Amsterdam bleef.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ogararu laten spelen en hopen dat er nog een club komt? of Silva is bezig met een andere club?
Ja man, dadelijk verliezen we met 6-0quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:13 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik hoop niet dat Jol een B-elftal het veld in stuurt, je weet nooit wat er nog kan gebeuren daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |