Dat er ook een verdediger moet komen staat allang vast, die lijkt alleen niet te komen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
Honda kopen.. en dan?
Net als vorig jaar toen we massaal aan het schreeuwen waren dat Wielaert maar moest komen.
Haha. Net of iedereen vorig jaar zo graag wilde dat Wielaert naar Ajax zou komen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
Honda kopen.. en dan?
Net als vorig jaar toen we massaal aan het schreeuwen waren dat Wielaert maar moest komen.
Dude... Honda vergelijken met Wielaert is zoquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
Honda kopen.. en dan?
Misschien heeft Ajax nog een paar verrassingen in petto, waar we als Ajax-supporters geen enkele weet van hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat er ook een verdediger moet komen staat allang vast, die lijkt alleen niet te komen.
Die is toen overgestapt naar Haarlem, geen contractverlenging. Dacht ik te herinneren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef DurQ het volgende:
Ik zag dat MacIntosh vandaag heeft gescoord voor Haarlem. Is hij nog eigendom van Ajax? En is het wat?
Ik zou ook niet blij zijn na een 0-0 tegen Sparta.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:08 schreef kevin6188 het volgende:
Zolang Hans Kraaij junior dat zegt, geloof ik er niks van. Die kerel kraamt enkel onzin uit.
Kraaijt was leuker geweestquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:08 schreef kevin6188 het volgende:
Zolang Hans Kraaij junior dat zegt, geloof ik er niks van. Die kerel kraamt enkel onzin uit.
Inderdaad, koop dan een echte verdediger.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Haha. Net of iedereen vorig jaar zo graag wilde dat Wielaert naar Ajax zou komen.
Ik iig niet.
Ik vraag mij serieus af of Honda er in 1 keer zal staan bij Ajax. Als je ziet hoe vrij hij nu nog kan spelen, en hoe weinig hij soms verdedigt; ik denk dat er bij Ajax veel meer van hem gevraagd zou worden, en daar kan hij het best moeilijk mee krijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar wel een geweldige speler die wij goed zouden kunnen gebruiken.
Enoh - De Zeeuw
------Honda--------
Suarez - Sulejmani
Wat wil je nog meer?
We hebben Wielaert onlangs gehaaldquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
We hebben toch eindelijk de goede weg ingeslagen na 10 jaar?
Iemand anders dan Sulejmani.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar wel een geweldige speler die wij goed zouden kunnen gebruiken.
Enoh - De Zeeuw
------Honda--------
Suarez - Sulejmani
Wat wil je nog meer?
Tsja, men verandert hier heel snel van mening hoor, ongelooflijk inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk dat Aissati, die een half jaar geleden nog als de grote verlosser werd bejubeld, nu bij niemand meer in de opstelling voorkomt. Die jongen kan echt wel voetballen hoor, dat komt er ook nog wel uit onder Jol.
dit keer? Eindelijk ziet men hier het licht!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef F1Bas het volgende:
Aha we hebben weer iemand om te bashen; Wielaert dit keer
Leuk he om iemand zijn mening niet gelijk af te kafferen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Je functioneert verder wel gewoon in het dagelijks leven?
Inderdaad, prutser. Hij, Sulejmani en Urby zijn prutsers. Het gaat helemaal niet 'na 10 jaar eindelijk goed'.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dit keer? Eindelijk ziet men hier het licht!
De jongen heeft 2 nadelen:quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk dat Aissati, die een half jaar geleden nog als de grote verlosser werd bejubeld, nu bij niemand meer in de opstelling voorkomt. Die jongen kan echt wel voetballen hoor, dat komt er ook nog wel uit onder Jol.
Dit keerquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef F1Bas het volgende:
Aha we hebben weer iemand om te bashen; Wielaert dit keer
Ook niet voor zijn aankoop geweest. Je zag al dat ie bij psv geen basisplek kon afdwingen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |