Het zou idd triest zijn mocht Ajax Cvitanich bij het grof vuil zetten. Hij heeft verdomme geen enkele échte kans gehad. Laten we zeggen een hele rits wedstrijden achter elkaar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Rumille het volgende:
Ik zou het echt jammer vinden, mocht Dario weggaan. Helemaal omdat we dan daarna geen spits meer hebben.
Juist. Het is allemaal niet zo moeilijk, zoals al eerder is vermeld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Inderdaad. Zet Dario in de spits en Suarez met een vrije rol op rechts en Sulejmani op links en houdt dat gewoon aan en ga niet elke week de opstelling omgooien.
Stekelenburg;quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:58 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Juist. Het is allemaal niet zo moeilijk, zoals al eerder is vermeld.
Kerel, ik zit hier pas een paar weken en ik lach me nu al stuk met jou !quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
Sulejmani nog meer vertrouwen geven!?! Die MickeyDonald heeft al veel te veel kansen gehad. Laat 'm maar naar Hamburger SV of fc Aviko gaan.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, Anita;
Donald, De Zeeuw, De Jong, Lindgren, Zeegelaar;
Suarez
Inderdaad, het is allemaal niet zo moeilijk.
Wat een kut opstelling.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Suarez
Inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij een echte kans heeft gekregen. Als hij een wedstrijd wat minder speelde, speelde hij de wedstrijd erna gelijk niet meer.
Dat is de eerste fase. De tweede fase is waar je je af gaat vragen of hij trolled of gewoon gezegend is met een extra chromosoom. De derde fase heeft vaak met iets toewensen te makenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:07 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Kerel, ik zit hier pas een paar weken en ik lach me nu al stuk met jou !
Are you fucking kidding me?quote:McCarthy in beeld voor terugkeer bij Ajax
Ajax heeft in de zoektocht naar een extra spits Benni McCarthy in het vizier. Ook Afonso Alves staat nog steeds op het lijstje.
De 31-jarige McCarthy, die van 1997 tot 1999 voor Ajax uitkwam, staat nog tot medio 2011 onder contract bij Blackburn Rovers. Om een terugkeer naar Amsterdam te bewerkstelligen moet Ajax waarschijnlijk met zeven miljoen euro over de brug komen.
De transfersom is voorlopig het probleem. Ajax-trainer Martin Jol moet wachten tot er een speler is verkocht. Pas dan is er in Amsterdam budget om een nieuwe spits aan te trekken. Dat blokkeert ook de komst van Alves. Om de kosten te drukken onderzoekt Ajax of het huren van de Braziliaanse aanvaller van Middlesbrough haalbaar is.
Barca veranderd zijn opstelling nog vaker dan Bassie. Waarom geen Sno meer eigenlijk?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Suarez
Die anderen doen het goed. Alleen Lindgren heeft nog niet gespeeld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:26 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Barca veranderd zijn opstelling nog vaker dan Bassie. Waarom geen Sno meer eigenlijk?
7 miljoen voor Benni, NEE aubquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef navigator het volgende:
7 miljoen voor Benni, het mot niet gekker worden!
Honda halen, dat moet sowieso. Een miljoen of 5 en een paar spelers erbij moet toch wel op te brengen zijn.
Iedere euro voor die vent is er één te veel. Paniekaankoop is het. Zijn we bijna van Cvitanich af, zouden we Benni McCarthy kopenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:34 schreef kevin6188 het volgende:
Pff, 7 miljoen voor McCarthy is me wat te veel van het goede eigenlijk...
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Iedere euro voor die vent is er één te veel. Paniekaankoop is het. Zijn we bijna van Cvitanich af, zouden we Benni McCarthy kopen
Maar wel een geweldige speler die wij goed zouden kunnen gebruiken.quote:
We hebben toch eindelijk de goede weg ingeslagen na 10 jaar?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:57 schreef Dvm86 het volgende:
Maar we zullen wel weer een afdankertje kopen.
Dat er ook een verdediger moet komen staat allang vast, die lijkt alleen niet te komen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
Honda kopen.. en dan?
Net als vorig jaar toen we massaal aan het schreeuwen waren dat Wielaert maar moest komen.
Haha. Net of iedereen vorig jaar zo graag wilde dat Wielaert naar Ajax zou komen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
Honda kopen.. en dan?
Net als vorig jaar toen we massaal aan het schreeuwen waren dat Wielaert maar moest komen.
Dude... Honda vergelijken met Wielaert is zoquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
Honda kopen.. en dan?
Misschien heeft Ajax nog een paar verrassingen in petto, waar we als Ajax-supporters geen enkele weet van hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat er ook een verdediger moet komen staat allang vast, die lijkt alleen niet te komen.
Die is toen overgestapt naar Haarlem, geen contractverlenging. Dacht ik te herinneren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef DurQ het volgende:
Ik zag dat MacIntosh vandaag heeft gescoord voor Haarlem. Is hij nog eigendom van Ajax? En is het wat?
Ik zou ook niet blij zijn na een 0-0 tegen Sparta.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:08 schreef kevin6188 het volgende:
Zolang Hans Kraaij junior dat zegt, geloof ik er niks van. Die kerel kraamt enkel onzin uit.
Kraaijt was leuker geweestquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:08 schreef kevin6188 het volgende:
Zolang Hans Kraaij junior dat zegt, geloof ik er niks van. Die kerel kraamt enkel onzin uit.
Inderdaad, koop dan een echte verdediger.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Haha. Net of iedereen vorig jaar zo graag wilde dat Wielaert naar Ajax zou komen.
Ik iig niet.
Ik vraag mij serieus af of Honda er in 1 keer zal staan bij Ajax. Als je ziet hoe vrij hij nu nog kan spelen, en hoe weinig hij soms verdedigt; ik denk dat er bij Ajax veel meer van hem gevraagd zou worden, en daar kan hij het best moeilijk mee krijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar wel een geweldige speler die wij goed zouden kunnen gebruiken.
Enoh - De Zeeuw
------Honda--------
Suarez - Sulejmani
Wat wil je nog meer?
We hebben Wielaert onlangs gehaaldquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
We hebben toch eindelijk de goede weg ingeslagen na 10 jaar?
Iemand anders dan Sulejmani.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar wel een geweldige speler die wij goed zouden kunnen gebruiken.
Enoh - De Zeeuw
------Honda--------
Suarez - Sulejmani
Wat wil je nog meer?
Tsja, men verandert hier heel snel van mening hoor, ongelooflijk inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk dat Aissati, die een half jaar geleden nog als de grote verlosser werd bejubeld, nu bij niemand meer in de opstelling voorkomt. Die jongen kan echt wel voetballen hoor, dat komt er ook nog wel uit onder Jol.
dit keer? Eindelijk ziet men hier het licht!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef F1Bas het volgende:
Aha we hebben weer iemand om te bashen; Wielaert dit keer
Leuk he om iemand zijn mening niet gelijk af te kafferen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Je functioneert verder wel gewoon in het dagelijks leven?
Inderdaad, prutser. Hij, Sulejmani en Urby zijn prutsers. Het gaat helemaal niet 'na 10 jaar eindelijk goed'.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dit keer? Eindelijk ziet men hier het licht!
De jongen heeft 2 nadelen:quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk dat Aissati, die een half jaar geleden nog als de grote verlosser werd bejubeld, nu bij niemand meer in de opstelling voorkomt. Die jongen kan echt wel voetballen hoor, dat komt er ook nog wel uit onder Jol.
Dit keerquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef F1Bas het volgende:
Aha we hebben weer iemand om te bashen; Wielaert dit keer
Ook niet voor zijn aankoop geweest. Je zag al dat ie bij psv geen basisplek kon afdwingen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
eh nee, snap cynisme....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Inderdaad, prutser. Hij, Sulejmani en Urby zijn prutsers. Het gaat helemaal niet 'na 10 jaar eindelijk goed'.
Niet mee eens. Sulejmani en Emanuelson moeten goed gebruikt worden en dan horen ze altijd in de basis.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Inderdaad, prutser. Hij, Sulejmani en Urby zijn prutsers. Het gaat helemaal niet 'na 10 jaar eindelijk goed'.
Dat heb ik ook altijd zeer vreemd gevonden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dit keer? ben nooit blij met die gozer geweest en dat hij boven Oleguer geplaatst word is niet te geloven
En verder: Wielaert mag je niet vergelijken met een Urby. Die komt tenminste nog uit de jeugd. Sulejmani heeft talent, maar Wielaert is een paniek aankoop, totaal geen meerwaarde.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
een nieuwe verdediger kan ik begrijpen maar om Oleguer nu te verkopen zonder dat er al een nieuwe is snap ik ook niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:35 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd zeer vreemd gevonden.
Oleguer is beter dan Wielaert.
Talent vergaat soms wel(zie Luque) maar dan nog, ik heb nooit Emanuelson voor een langere periode Ajax 1-waardig gevonden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Niet mee eens. Sulejmani en Emanuelson moeten goed gebruikt worden en dan horen ze altijd in de basis.
Talent vergaat niet he.
Er wordt al tijden te veel geklaagd over Emanuelson, terwijl anderen vaak ook 'schuld' hebben.
En Sulejmani moet gewoon linksbuiten staan. En een aantal wedstrijden laten staan.
Net zoals Cvitanich in de spits. Suarez dan rechts.
Emanuelson presteert al jaren niet. Sulejmani behoort links buiten het veld te staan, en Cvitanich in de maandagochtend spitsquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Niet mee eens. Sulejmani en Emanuelson moeten goed gebruikt worden en dan horen ze altijd in de basis.
Talent vergaat niet he.
Er wordt al tijden te veel geklaagd over Emanuelson, terwijl anderen vaak ook 'schuld' hebben.
En Sulejmani moet gewoon linksbuiten staan. En een aantal wedstrijden laten staan.
Net zoals Cvitanich in de spits. Suarez dan rechts.
Oleguer wil zelf, ik kan het hem niet kwalijk nemen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
een nieuwe verdediger kan ik begrijpen maar om Oleguer nu te verkopen zonder dat er al een nieuwe is snap ik ook niet.
Het zou me niks verbazen, dat met die salarissen was al duidelijk btw.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:12 schreef Silenus het volgende:
Ik heb die hele Hans Kraaij jr. nog nooit bij Ajax gezien. Ja, tijdens het Amsterdam Tournament en soms met de KNVB-Beker.
Hoe kun je Dario afkeuren als je 'm nooit laat spelen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Emanuelson presteert al jaren niet. Sulejmani behoort links buiten het veld te staan, en Cvitanich in de maandagochtend spits
Oleguer beter dan Wielaert? Nou, dat vind ik niet. Beiden zijn overigens niet de verdedigers waar we behoefte aan hebben. Alderweireld is op dit moment de beste centrale verdediger, maar hij is eigenlijk nog niet klaar voor een volledig seizoen in de basis.
Hij heeft gespeeld vorig seizoen. En toen maakte hij geen indruk. Ook tijdens AT maakte hij geen positieve indruk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hoe kun je Dario afkeuren als je 'm nooit laat spelen?![]()
We zijn het wel eens over Alderweireld.
Omdat hij mocht vertrekken van Jolquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oleguer wil zelf, ik kan het hem niet kwalijk nemen...
Was te verwachten toch?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:46 schreef Fortitudo het volgende:
het ironische is dat aissati precies hetzelfde probleem kende bij psv als hij bij ajax nu heeft
Tegen RKC vond ik hem de eerste helft uitstekend, en tegen teams als Sparta is hij zo handig. Dat heeftie vorig jaar vaak genoeg laten zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij heeft gespeeld vorig seizoen. En toen maakte hij geen indruk. Ook tijdens AT maakte hij geen positieve indruk.
Jawel, en daarom is het niet 'opeens' zoals jij beweerd. Ik vind al vanaf het begin dat als de selectie zo blijft Ajax geen landskampioen wordt.. en dat geloof ik nog steeds.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef DurQ het volgende:
Als je dit forum doorleest lijkt t wel crisis in Amsterdam....![]()
Een nederlaag uit bij PSV, en een ongelukkig gelijkspel tegen Sparta en iedereen wordt opeens gek ofzo?
Niemand is hier zeker in staat om een beetje verder te kijken, of dingen in een groter perspectief te zien?
psv werd gek verklaard dat ze hem verkochten, maar ik vond het wel goede zet.quote:
Inderdaad.. ze hadden er toch al 2 van. En wij hebben weer 1 die niet presteert. Tegen Sparta vond ik 'm weer helemaal onzichtbaar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
psv werd gek verklaard dat ze hem verkochten, maar ik vond het wel goede zet.
zij hebben sowieso 4 miljoen + dik doorverkoop percentage en geen muitende marokkaan meer in selectie
Alsof hij lastig isquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef Fortitudo het volgende:
geen muitende marokkaan meer in selectie
Ik denk ook helemaal niet dat Ajax zomaar even kampioen wordt. Daarvoor is de concurrentie te goed. Dat is ook helemaal niet erg. Als Ajax wel kampioen wordt is dat mooi meegenomen. En die kans is best wel aanwezig hoor!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jawel, en daarom is het niet 'opeens' zoals jij beweerd. Ik vind al vanaf het begin dat als de selectie zo blijft Ajax geen landskampioen wordt.. en dat geloof ik nog steeds.
Slaat idd nergens op, ben het met je eensch. Door zo'n cultuur te creeëren gaat het weer verdomde lastig worden om een keer kampioen te worden. Bij elk gelijkspel gaan roepen dat niemand er een klote van kan en dat de helft verkocht moet worden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef DurQ het volgende:
Als je dit forum doorleest lijkt t wel crisis in Amsterdam....![]()
Een nederlaag uit bij PSV, en een ongelukkig gelijkspel tegen Sparta en iedereen wordt opeens gek ofzo?
Niemand is hier zeker in staat om een beetje verder te kijken, of dingen in een groter perspectief te zien?
Onder Jol viel Sulejmani gisteren niet als pure linksbuiten in. Emanuelson is regelmatig in zijn periode bij Ajax op een andere plek gezet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Talent vergaat soms wel(zie Luque) maar dan nog, ik heb nooit Emanuelson voor een langere periode Ajax 1-waardig gevonden.
En als Sulejmani speelt staat ie bijna altijd linksbuiten.. nooit het verschil kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |