quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:52 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Dan komt het allemaal goed.
Er is wel ergens een topic hier op VBL met ajax foto's..quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Tim21 het volgende:
Ajacieden, ik ben opzoek naar een mooie Ajaxfoto voor aan de muur.
Mag een 'historische' foto zijn (Cruijff, MvB, Litmanen enz.) maar ook een nieuwe. Liefst een speler zonder tegenstander (duidelijk) op de foto. Heitinga juichend bij de bekerfinale niet.
Dus ken/heb je nog een mooie foto, die ik bij de fotograaf kan opvragen of al in hoge resolutie op inet staat graag even melden, desnoods via PM.
zo slecht heft hij het niet gedaan. Maar ja sommige branden hem al af op zijn eerste seizoen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Rumille het volgende:
Ik zou het echt jammer vinden, mocht Dario weggaan. Helemaal omdat we dan daarna geen spits meer hebben.
Darko.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Rumille het volgende:
Ik zou het echt jammer vinden, mocht Dario weggaan. Helemaal omdat we dan daarna geen spits meer hebben.
Inderdaad. Zet Dario in de spits en Suarez met een vrije rol op rechts en Sulejmani op links en houdt dat gewoon aan en ga niet elke week de opstelling omgooien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Rumille het volgende:
Inderdaad. Het is best simpel, maar op één of andere manier vindt de technische staf het keer op keer nodig om een opstelling om te gooien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Inderdaad. Zet Dario in de spits en Suarez met een vrije rol op rechts en Sulejmani op links en houdt dat gewoon aan en ga niet elke week de opstelling omgooien.
Ja en hij heeft zich ook nooit echt kunnen bewijzenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Rumille het volgende:
Je vergeet Berbatov!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Alweer?
Boussoufa en Dufour zeker ook
quote:Cruijff: Jol herstelt fout Ajax van veertien jaar geleden
24 augustus 2009 RvN
In zijn column in De Telegraaf stelt Johan Cruijff blij te zijn dat Martin Jol de fout van Ajax van veertien jaar geleden heeft hersteld om de A-selectie (in de Arena) te scheiden van de rest van de club (op De Toekomst).
Ajax Netwerk
Zo’n veertien jaar geleden deden de oud-spelers van Ajax een speciale oproep richting het toenmalige bestuur. „Wat je ook doet, hou de club bij elkaar.” We doelden daarmee op het voornemen om met de A-selectie de ArenA in te trekken, maar de rest van de club op De Toekomst te stallen. We waren bang dat zo de ziel van Ajax zou worden aangetast. Helaas is dat ook uitgekomen. Mensen die bij Ajax zijn opgegroeid, weten precies wat ik bedoel. Voor de buitenwacht misschien een detail, maar het is de essentie van Ajax.'
Dit is een versteegrobje van vanochtend, maar als je hem dan post, post de gehele column...quote:
Mag het een recente speler zijn, of een echte Ajacied zoals jouw rijtje (plus Blind, etc)?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Tim21 het volgende:
Ajacieden, ik ben opzoek naar een mooie Ajaxfoto voor aan de muur.
Mag een 'historische' foto zijn (Cruijff, MvB, Litmanen enz.) maar ook een nieuwe. Liefst een speler zonder tegenstander (duidelijk) op de foto. Heitinga juichend bij de bekerfinale niet.
Dus ken/heb je nog een mooie foto, die ik bij de fotograaf kan opvragen of al in hoge resolutie op inet staat graag even melden, desnoods via PM.
Sorry dat ik niet de hele dag het forum rondhang of alle andere websites over voetbal in de gaten houd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dit is een versteegrobje van vanochtend, maar als je hem dan post, post de gehele column...
Raffie trouwens waarschijnlijk naar Arsenal of Liverpool.. zie hem het liefst bij Arsenal terecht komen. Daarnaast heeft Liverpool weinig te besteden.
ja die werden zondag ook al uitgezondenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:18 schreef navigator het volgende:
Reclame net op Veronica voor Slovan - Ajax as. donderdag:
"Ajax is niet meer te stuiten"
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
Sulejmani nog meer vertrouwen geven!?! Die MickeyDonald heeft al veel te veel kansen gehad. Laat 'm maar naar Hamburger SV of fc Aviko gaan.
Snel een goede spits halen, dan kan Cvitanich ook weg.
Een opstelling met Sulejmani, Cvitanich en Aissati?
Ja, als je ook Vertonghen, Rommedahl en Urby niet opstelt hou je weinig over. En dat is precies het probleem van deze selectie: veel te weinig kwaliteit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |