eh nee, snap cynisme....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Inderdaad, prutser. Hij, Sulejmani en Urby zijn prutsers. Het gaat helemaal niet 'na 10 jaar eindelijk goed'.
Niet mee eens. Sulejmani en Emanuelson moeten goed gebruikt worden en dan horen ze altijd in de basis.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Inderdaad, prutser. Hij, Sulejmani en Urby zijn prutsers. Het gaat helemaal niet 'na 10 jaar eindelijk goed'.
Dat heb ik ook altijd zeer vreemd gevonden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dit keer? ben nooit blij met die gozer geweest en dat hij boven Oleguer geplaatst word is niet te geloven
En verder: Wielaert mag je niet vergelijken met een Urby. Die komt tenminste nog uit de jeugd. Sulejmani heeft talent, maar Wielaert is een paniek aankoop, totaal geen meerwaarde.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
een nieuwe verdediger kan ik begrijpen maar om Oleguer nu te verkopen zonder dat er al een nieuwe is snap ik ook niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:35 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd zeer vreemd gevonden.
Oleguer is beter dan Wielaert.
Talent vergaat soms wel(zie Luque) maar dan nog, ik heb nooit Emanuelson voor een langere periode Ajax 1-waardig gevonden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Niet mee eens. Sulejmani en Emanuelson moeten goed gebruikt worden en dan horen ze altijd in de basis.
Talent vergaat niet he.
Er wordt al tijden te veel geklaagd over Emanuelson, terwijl anderen vaak ook 'schuld' hebben.
En Sulejmani moet gewoon linksbuiten staan. En een aantal wedstrijden laten staan.
Net zoals Cvitanich in de spits. Suarez dan rechts.
Emanuelson presteert al jaren niet. Sulejmani behoort links buiten het veld te staan, en Cvitanich in de maandagochtend spitsquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Niet mee eens. Sulejmani en Emanuelson moeten goed gebruikt worden en dan horen ze altijd in de basis.
Talent vergaat niet he.
Er wordt al tijden te veel geklaagd over Emanuelson, terwijl anderen vaak ook 'schuld' hebben.
En Sulejmani moet gewoon linksbuiten staan. En een aantal wedstrijden laten staan.
Net zoals Cvitanich in de spits. Suarez dan rechts.
Oleguer wil zelf, ik kan het hem niet kwalijk nemen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
een nieuwe verdediger kan ik begrijpen maar om Oleguer nu te verkopen zonder dat er al een nieuwe is snap ik ook niet.
Het zou me niks verbazen, dat met die salarissen was al duidelijk btw.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:12 schreef Silenus het volgende:
Ik heb die hele Hans Kraaij jr. nog nooit bij Ajax gezien. Ja, tijdens het Amsterdam Tournament en soms met de KNVB-Beker.
Hoe kun je Dario afkeuren als je 'm nooit laat spelen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Emanuelson presteert al jaren niet. Sulejmani behoort links buiten het veld te staan, en Cvitanich in de maandagochtend spits
Oleguer beter dan Wielaert? Nou, dat vind ik niet. Beiden zijn overigens niet de verdedigers waar we behoefte aan hebben. Alderweireld is op dit moment de beste centrale verdediger, maar hij is eigenlijk nog niet klaar voor een volledig seizoen in de basis.
Hij heeft gespeeld vorig seizoen. En toen maakte hij geen indruk. Ook tijdens AT maakte hij geen positieve indruk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hoe kun je Dario afkeuren als je 'm nooit laat spelen?![]()
We zijn het wel eens over Alderweireld.
Omdat hij mocht vertrekken van Jolquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oleguer wil zelf, ik kan het hem niet kwalijk nemen...
Was te verwachten toch?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:46 schreef Fortitudo het volgende:
het ironische is dat aissati precies hetzelfde probleem kende bij psv als hij bij ajax nu heeft
Tegen RKC vond ik hem de eerste helft uitstekend, en tegen teams als Sparta is hij zo handig. Dat heeftie vorig jaar vaak genoeg laten zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij heeft gespeeld vorig seizoen. En toen maakte hij geen indruk. Ook tijdens AT maakte hij geen positieve indruk.
Jawel, en daarom is het niet 'opeens' zoals jij beweerd. Ik vind al vanaf het begin dat als de selectie zo blijft Ajax geen landskampioen wordt.. en dat geloof ik nog steeds.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef DurQ het volgende:
Als je dit forum doorleest lijkt t wel crisis in Amsterdam....![]()
Een nederlaag uit bij PSV, en een ongelukkig gelijkspel tegen Sparta en iedereen wordt opeens gek ofzo?
Niemand is hier zeker in staat om een beetje verder te kijken, of dingen in een groter perspectief te zien?
psv werd gek verklaard dat ze hem verkochten, maar ik vond het wel goede zet.quote:
Inderdaad.. ze hadden er toch al 2 van. En wij hebben weer 1 die niet presteert. Tegen Sparta vond ik 'm weer helemaal onzichtbaar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
psv werd gek verklaard dat ze hem verkochten, maar ik vond het wel goede zet.
zij hebben sowieso 4 miljoen + dik doorverkoop percentage en geen muitende marokkaan meer in selectie
Alsof hij lastig isquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef Fortitudo het volgende:
geen muitende marokkaan meer in selectie
Ik denk ook helemaal niet dat Ajax zomaar even kampioen wordt. Daarvoor is de concurrentie te goed. Dat is ook helemaal niet erg. Als Ajax wel kampioen wordt is dat mooi meegenomen. En die kans is best wel aanwezig hoor!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jawel, en daarom is het niet 'opeens' zoals jij beweerd. Ik vind al vanaf het begin dat als de selectie zo blijft Ajax geen landskampioen wordt.. en dat geloof ik nog steeds.
Slaat idd nergens op, ben het met je eensch. Door zo'n cultuur te creeëren gaat het weer verdomde lastig worden om een keer kampioen te worden. Bij elk gelijkspel gaan roepen dat niemand er een klote van kan en dat de helft verkocht moet worden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef DurQ het volgende:
Als je dit forum doorleest lijkt t wel crisis in Amsterdam....![]()
Een nederlaag uit bij PSV, en een ongelukkig gelijkspel tegen Sparta en iedereen wordt opeens gek ofzo?
Niemand is hier zeker in staat om een beetje verder te kijken, of dingen in een groter perspectief te zien?
Onder Jol viel Sulejmani gisteren niet als pure linksbuiten in. Emanuelson is regelmatig in zijn periode bij Ajax op een andere plek gezet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Talent vergaat soms wel(zie Luque) maar dan nog, ik heb nooit Emanuelson voor een langere periode Ajax 1-waardig gevonden.
En als Sulejmani speelt staat ie bijna altijd linksbuiten.. nooit het verschil kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |