abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72127788
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Inderdaad, prutser. Hij, Sulejmani en Urby zijn prutsers. Het gaat helemaal niet 'na 10 jaar eindelijk goed'.
eh nee, snap cynisme....
pi_72127834
quote:

[..]

Inderdaad, prutser. Hij, Sulejmani en Urby zijn prutsers. Het gaat helemaal niet 'na 10 jaar eindelijk goed'.
Niet mee eens. Sulejmani en Emanuelson moeten goed gebruikt worden en dan horen ze altijd in de basis.
Talent vergaat niet he.
Er wordt al tijden te veel geklaagd over Emanuelson, terwijl anderen vaak ook 'schuld' hebben.

En Sulejmani moet gewoon linksbuiten staan. En een aantal wedstrijden laten staan.
Net zoals Cvitanich in de spits. Suarez dan rechts.
Kluivert en Ronaldo twee der beste centrale aanvallers ooit.
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:34:35 #128
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_72127842
Op Tenerife trouwens nog een mooie foto van Rijkaard gekocht met hanftekening. Een actie-foto van het Nederlands elftal. Met een mooi lijstje erom. Hangt hier nu mooi in de kamer
pi_72127874
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:31 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Dit keer ? ben nooit blij met die gozer geweest en dat hij boven Oleguer geplaatst word is niet te geloven
Dat heb ik ook altijd zeer vreemd gevonden.
Oleguer is beter dan Wielaert.
pi_72127876
quote:

[..]

En verder: Wielaert mag je niet vergelijken met een Urby. Die komt tenminste nog uit de jeugd. Sulejmani heeft talent, maar Wielaert is een paniek aankoop, totaal geen meerwaarde.
pi_72127948
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:35 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd zeer vreemd gevonden.
Oleguer is beter dan Wielaert.
een nieuwe verdediger kan ik begrijpen maar om Oleguer nu te verkopen zonder dat er al een nieuwe is snap ik ook niet.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72127954
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:

[..]

Niet mee eens. Sulejmani en Emanuelson moeten goed gebruikt worden en dan horen ze altijd in de basis.
Talent vergaat niet he.
Er wordt al tijden te veel geklaagd over Emanuelson, terwijl anderen vaak ook 'schuld' hebben.

En Sulejmani moet gewoon linksbuiten staan. En een aantal wedstrijden laten staan.
Talent vergaat soms wel(zie Luque) maar dan nog, ik heb nooit Emanuelson voor een langere periode Ajax 1-waardig gevonden.

En als Sulejmani speelt staat ie bijna altijd linksbuiten.. nooit het verschil kunnen maken.
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:39:29 #133
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72127978
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:

[..]

Talent vergaat niet he.

Emanuelson presteert al jaren niet. Sulejmani behoort links buiten het veld te staan, en Cvitanich in de maandagochtend spits

Oleguer beter dan Wielaert? Nou, dat vind ik niet. Beiden zijn overigens niet de verdedigers waar we behoefte aan hebben. Alderweireld is op dit moment de beste centrale verdediger, maar hij is eigenlijk nog niet klaar voor een volledig seizoen in de basis.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72127991
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

een nieuwe verdediger kan ik begrijpen maar om Oleguer nu te verkopen zonder dat er al een nieuwe is snap ik ook niet.
Oleguer wil zelf, ik kan het hem niet kwalijk nemen...
pi_72128079
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:12 schreef Silenus het volgende:
Ik heb die hele Hans Kraaij jr. nog nooit bij Ajax gezien. Ja, tijdens het Amsterdam Tournament en soms met de KNVB-Beker.
Het zou me niks verbazen, dat met die salarissen was al duidelijk btw.
pi_72128149
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:39 schreef Barca het volgende:

[..]

Emanuelson presteert al jaren niet. Sulejmani behoort links buiten het veld te staan, en Cvitanich in de maandagochtend spits

Oleguer beter dan Wielaert? Nou, dat vind ik niet. Beiden zijn overigens niet de verdedigers waar we behoefte aan hebben. Alderweireld is op dit moment de beste centrale verdediger, maar hij is eigenlijk nog niet klaar voor een volledig seizoen in de basis.
Hoe kun je Dario afkeuren als je 'm nooit laat spelen?
We zijn het wel eens over Alderweireld.
pi_72128150
Cvitanich linksbuiten? Vorig jaar werd nota bene tegen Borac duidelijk dat dit nooit wat gaat worden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:46:21 #138
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72128165
het ironische is dat aissati precies hetzelfde probleem kende bij psv als hij bij ajax nu heeft
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:48:11 #139
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72128211
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:45 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Hoe kun je Dario afkeuren als je 'm nooit laat spelen?
We zijn het wel eens over Alderweireld.
Hij heeft gespeeld vorig seizoen. En toen maakte hij geen indruk. Ook tijdens AT maakte hij geen positieve indruk.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72128215
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:40 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Oleguer wil zelf, ik kan het hem niet kwalijk nemen...
Omdat hij mocht vertrekken van Jol
AJAX AMSTERDAM!
pi_72128348
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:46 schreef Fortitudo het volgende:
het ironische is dat aissati precies hetzelfde probleem kende bij psv als hij bij ajax nu heeft
Was te verwachten toch?
pi_72128349
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:48 schreef Barca het volgende:

[..]

Hij heeft gespeeld vorig seizoen. En toen maakte hij geen indruk. Ook tijdens AT maakte hij geen positieve indruk.
Tegen RKC vond ik hem de eerste helft uitstekend, en tegen teams als Sparta is hij zo handig. Dat heeftie vorig jaar vaak genoeg laten zien.
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:54:35 #143
203638 DurQ
pi_72128378
Als je dit forum doorleest lijkt t wel crisis in Amsterdam....

Een nederlaag uit bij PSV, en een ongelukkig gelijkspel tegen Sparta en iedereen wordt opeens gek ofzo?

Niemand is hier zeker in staat om een beetje verder te kijken, of dingen in een groter perspectief te zien?
pi_72128439
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef DurQ het volgende:

Een nederlaag uit bij PSV, en een ongelukkig gelijkspel tegen Sparta en iedereen wordt opeens gek ofzo?

Niemand is hier zeker in staat om een beetje verder te kijken, of dingen in een groter perspectief te zien?
Jawel, en daarom is het niet 'opeens' zoals jij beweerd. Ik vind al vanaf het begin dat als de selectie zo blijft Ajax geen landskampioen wordt.. en dat geloof ik nog steeds.
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:58:28 #145
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72128474
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Was te verwachten toch?
psv werd gek verklaard dat ze hem verkochten, maar ik vond het wel goede zet.

zij hebben sowieso 4 miljoen + dik doorverkoop percentage en geen muitende marokkaan meer in selectie
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72128530
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

psv werd gek verklaard dat ze hem verkochten, maar ik vond het wel goede zet.

zij hebben sowieso 4 miljoen + dik doorverkoop percentage en geen muitende marokkaan meer in selectie
Inderdaad.. ze hadden er toch al 2 van. En wij hebben weer 1 die niet presteert. Tegen Sparta vond ik 'm weer helemaal onzichtbaar.
pi_72128568
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef Fortitudo het volgende:

geen muitende marokkaan meer in selectie
Alsof hij lastig is
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:05:13 #148
203638 DurQ
pi_72128657
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:57 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Jawel, en daarom is het niet 'opeens' zoals jij beweerd. Ik vind al vanaf het begin dat als de selectie zo blijft Ajax geen landskampioen wordt.. en dat geloof ik nog steeds.
Ik denk ook helemaal niet dat Ajax zomaar even kampioen wordt. Daarvoor is de concurrentie te goed. Dat is ook helemaal niet erg. Als Ajax wel kampioen wordt is dat mooi meegenomen. En die kans is best wel aanwezig hoor!

Ik denk dat er hier bij veel mensen een groot verschil zit in realisme en hun verwachtingspatroon. Ik snak zelf ook naar een kampioenschap van Ajax. Maar ik weet ook dat er nog minimaal 4 clubs zijn die dezelfde kansen hebben....
pi_72128727
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef DurQ het volgende:

Slaat idd nergens op, ben het met je eensch. Door zo'n cultuur te creeëren gaat het weer verdomde lastig worden om een keer kampioen te worden. Bij elk gelijkspel gaan roepen dat niemand er een klote van kan en dat de helft verkocht moet worden.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_72128736
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Talent vergaat soms wel(zie Luque) maar dan nog, ik heb nooit Emanuelson voor een langere periode Ajax 1-waardig gevonden.

En als Sulejmani speelt staat ie bijna altijd linksbuiten.. nooit het verschil kunnen maken.
Onder Jol viel Sulejmani gisteren niet als pure linksbuiten in. Emanuelson is regelmatig in zijn periode bij Ajax op een andere plek gezet.

En Luque kreeg zowel bij Jol als bij Van Basten geen échte kans. En kreeg hij eens de kans, dan maakt hij een godsgruwelijk mooi doelpunt. In Engeland praten ze er nog over.
Luque achter Cvitanich en Sulejmani en Suarez op de flanken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')