Hell no. Geen houthakkers aub.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:03 schreef navigator het volgende:
[..]
@ Gabbylicious: SibonJij bent zeker ook een voorstander van Vennegoor of Koevermans?
Ja maar het is net zo belangrijk. Misschien nog wel belangrijker.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:04 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat die een stuk makkelijker te noemen zijn
Ja dat hebben we gezien bij groningenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:03 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik denk dat Suarez een stuk betrouwbaarder is dan Sneijder.
@ Gabbylicious: SibonJij bent zeker ook een voorstander van Vennegoor of Koevermans?
Tja, dan ligt het alsnog aan hem. Hij kan dan gewoon niet presteren bij Ajax. Druk te groot?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en dan verkoop je hem en speelt ie weer de sterren van de hemel
Weer goedpraterij als het gaat over de prestaties van Sulejmani. Hij heeft wedstrijden zat de gelegenheid gehad om zich te bewijzen, normaal gesproken had Ajax het allang opgegeven met zo'n speler. Omdat de afschrijving te hoog is blijft men maar met hem doorgaan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:04 schreef Wooldoor het volgende:
Geef Sulejmani gewoon een keer de vrije rol of de rol van Suarez, het zal ook wel schelen als die jongen ook een keer zelfvertrouwen krijgt.
Alweer?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef Fortitudo het volgende:
Het schijnt dat Wilhelmsson in de belangstelling staat van Ajax
Ja, maar af en toe laten spelen en dan weer niet heeft ook geen zin. Of geef hem helemaal de kans en laat hem gewoon 5 wedstrijden achter elkaar spelen of geef het op.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Weer goedpraterij als het gaat over de prestaties van Sulejmani. Hij heeft wedstrijden zat de gelegenheid gehad om zich te bewijzen, normaal gesproken had Ajax het allang opgegeven met zo'n speler. Omdat de afschrijving te hoog is blijft men maar met hem doorgaan.
En Defour ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef Fortitudo het volgende:
Het schijnt dat Wilhelmsson in de belangstelling staat van Ajax
Niemand speelt 5 wedstrijden achterelkaar bij Ajax, alleen Suarez, De Zeeuw en Steekquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe laten spelen en dan weer niet heeft ook geen zin. Of geef hem helemaal de kans en laat hem gewoon 5 wedstrijden achter elkaar spelen of geef het op.
Moet Ajax eens doen bij hem.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:08 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Niemand speelt 5 wedstrijden achterelkaar bij Ajax, alleen Suarez, De Zeeuw en Steek
Ja, of andersom... Huntelaar, van der Vaart en Sneijder speelden top bij Ajax en zijn nu misluktquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:09 schreef Lebawski het volgende:
Is het niet vreemd dat spelers zo vaak mislukken bij Ajax, en elders wel goed presteren ? Binnen en rondom de club zit er ook iets niet goed, iets dat door Jol en de zijne een stukje wordt gedimd tegenwoordig.
Omdat je bij Ajax gewoon elke wedstrijd top moet zijn. Bij Twente kan je nog wel eens verzaken, maar in een volle ArenA word je opgegeten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:09 schreef Lebawski het volgende:
Is het niet vreemd dat spelers zo vaak mislukken bij Ajax, en elders wel goed presteren ? Binnen en rondom de club zit er ook iets niet goed, iets dat door Jol en de zijne een stukje wordt gedimd tegenwoordig.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, of andersom... Huntelaar, van der Vaart en Sneijder speelden top bij Ajax en zijn nu mislukt
sneijder mislukt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, of andersom... Huntelaar, van der Vaart en Sneijder speelden top bij Ajax en zijn nu mislukt
Hij heeft bij Heerenveen laten zien dat hij over beschikt over: snelheid, een passeeractie, scoringsvermogen. Iets wat je totaal niet van hem terug zie bij Ajax. Tuurlijk was 16 miljoen teveel maar je gaat zo'n dure speler toch nog lang niet afschrijven. Hij is het voetbal toch niet ineens verleerd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Weer goedpraterij als het gaat over de prestaties van Sulejmani. Hij heeft wedstrijden zat de gelegenheid gehad om zich te bewijzen, normaal gesproken had Ajax het allang opgegeven met zo'n speler. Omdat de afschrijving te hoog is blijft men maar met hem doorgaan.
Misschien omdat hij een half jaar heeft laten zien VEEL beter te kunnen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Cvitaquote:Cvitanich wijst Spaanse aanbiedingen af: Ajax of Argentinië
24 augustus 2009 RvN Yahoo Sports
Martin Jol gaf vrijdag aan dat een transfer van dario Cvitanich terug naar Argentinië niet aan de orde is. Die clubs zouden de spits ook niet kunnen betalen. Bij San Lorenzo en River Plate heerst er desondanks nog hoop op de komst van de aanvaller van Ajax. Een woordvoerder van River Plate liet vanmorgen in Argentijnse media weten te verwachten dat Ajax maandag zal reageren op het voorstel van die club.
Ajax Netwerk
Zelf liet Cvitanich in een radio-interview met La Red weten dat het Ajax of Argentinië voor hem zal worden. "Ik heb aanbiedingen uit Spanje, maar als ik niet terugkeer naar Argentinië, blijf ik in Nederland. Als ik terugkeer naar mijn eigen land, is dat vanwege sportieve redenen, zonder de economische kant uit het oog te verliezen. Maar als ik terugga, is het om aan spelen toe te komen.'
Ajax Netwerk
Volgens Cvitanich verandert de houding van de directie over een transfer van de aanvaller met de week en is het voor hem daarom moeilijk te zeggen wat het zal gaan worden.
Ik vind niet dat hij een echte kans heeft gekregen. Als hij een wedstrijd wat minder speelde, speelde hij de wedstrijd erna gelijk niet meer.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
CvitaJammer dat hij het niet heeft kunnen waarmaken.
Precies. En blessures die hem parten speelde.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij een echte kans heeft gekregen. Als hij een wedstrijd wat minder speelde, speelde hij de wedstrijd erna gelijk niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |