Luque was al geen talent meer toen hij bij ajax kwam...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Talent vergaat soms wel(zie Luque)
Die kans is er altijd maar ik schat op dit moment AZ, PSV en Twente hoger in dan Ajax. Voornamelijk vanwege onze verdediging. Maar ook door de opstellingen steeds..spelers opstellen die niet presteren, dat mag Jol zich kwalijk nemen. Denk sowieso dat met onze selectie een 4-4-2 beter is door het gebrek aan goede aanvallers en omdat wij een sterke middenveld hebben. Wordt het voor onze verdediging ook iets makkelijker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:05 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik denk ook helemaal niet dat Ajax zomaar even kampioen wordt. Daarvoor is de concurrentie te goed. Dat is ook helemaal niet erg. Als Ajax wel kampioen wordt is dat mooi meegenomen. En die kans is best wel aanwezig hoor!
Ik denk dat er hier bij veel mensen een groot verschil zit in realisme en hun verwachtingspatroon. Ik snak zelf ook naar een kampioenschap van Ajax. Maar ik weet ook dat er nog minimaal 4 clubs zijn die dezelfde kansen hebben....
Nee maar meestal wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:08 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Onder Jol viel Sulejmani gisteren niet als pure linksbuiten in.
En.. is ie op 1 van die posities goed?quote:Emanuelson is regelmatig in zijn periode bij Ajax op een andere plek gezet.
Dan ben ik die vergetenquote:En Luque kreeg zowel bij Jol als bij Van Basten geen échte kans. En kreeg hij eens de kans, dan maakt hij een godsgruwelijk mooi doelpunt. In Engeland praten ze er nog over.![]()
Echt wel, je moet reizen over de hele wereld zonder eindverantwoordelijkheid. Dat is niet voor iedereen weggelegdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil ook scout van ajax worden. Zonder iets te doen toch geld verdienen
Ja, ik schat die ploegen ook hoger in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die kans is er altijd maar ik schat op dit moment AZ, PSV en Twente hoger in dan Ajax. Voornamelijk vanwege onze verdediging. Maar ook door de opstellingen steeds..spelers opstellen die niet presteren, dat mag Jol zich kwalijk nemen. Denk sowieso dat met onze selectie een 4-4-2 beter is door het gebrek aan goede aanvallers en omdat wij een sterke middenveld hebben. Wordt het voor onze verdediging ook iets makkelijker.
En we zien binnenkort wel hoe ver Feyenoord is.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee maar meestal wel.
[..]
En.. is ie op 1 van die posities goed?![]()
![]()
[..]
Dan ben ik die vergetenWelke?
Je hebt gelijk.. maar we hebben ook gezien wat er gebeurt in de huidige situatie als er druk wordt uitgeoefend. Zo kan t ook niet echt goed gaan lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:18 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ja, ik schat die ploegen ook hoger in.
4-4-2 is verdedigend niet altijd een beter systeem hoor. Ik weet niet of je het AT hebt gezien, vooral de eerste wedstrijd volgens mij. Doordat de linker en de rechter middenvelder aanvallend ingesteld zijn, krijgt de verdediging het juist extra moeilijk...maarja das een kwestie van trainen, proberen, goed coachen en TIJD.
Helaas is er geen tijd:P
Dat zou inderdaad een goede zijn maar ik zie t niet gebeuren. In Alves heb ik ook wel vetrouwen. In Benni niet echt.quote:Maar ik ben het wel met je eens dat 4-4-2 lekkerder is. Puur om de 2 spitsen dan! Ik snap niet dat ajax niet bijvoorbeeld vennegoor haalt. Heerlijk in combi met Suarez voorin toch? lekker ballen vasthouden/doorkoppen/inkoppen.
Ik ook.. en daarom is t zo frustrerendquote:Naja, gelukkig blijf ik altijd een Ajax fan
Heb geen idee, wedstijd niet gezien alleen de Goal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lag meer aan de keeper dacht ik?
Pak je toch eerst de bus over de Afsluitdijk en daar ergens naar een station of is dat duurder?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Leeuwarden
Lekker beroofd voelen als je naar een wedstrijd komt met de NS
Iets over dat Jol een beetje boos was omdat hij geen 5-6 miljoen meer mag uitgeven, terwijl hem dat wel beloofd is. Volgens Hans dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Nashje het volgende:
Nog nieuws vanavond in VI? Wat was dat van Hans Kraaij?
Ja maar had verwacht dat het wel korter zou zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik weet niet of t duurder is(zal niet zoveel uitmaken) maar dat duurt NOG langer. Het is al 2½, 3 uren reizen![]()
Een SPITS. Honda gaat de huidige problemen niet oplossenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar wel een geweldige speler die wij goed zouden kunnen gebruiken.
Enoh - De Zeeuw
------Honda--------
Suarez - Sulejmani
Wat wil je nog meer?
Honda moet zelfs voor 7/8 te halen zijn. Gewoon Siem verhuren dan aan ze, net als bijv. een Sarpong of Blind.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn ze helemaal van de pot gerukt bij Blackburn? 7 miljoen voor Benni.
Lap er in dat geval dan 3 miljoen bij en je hebt Honda.
quote:Lindgren wil Jols ongelijk bewijzen en blijven
Rasmus Lindgren is niet van plan om deze week te vertrekken bij Ajax. De Zweedse middenvelder is volgens coach Martin Jol niet meer nodig, maar de speler geeft zichzelf een half jaar om de Hagenaar het tegendeel te bewijzen. Lukt dat niet, dan vertrekt hij in de winter alsnog.
Ajax moet enkele spelers lozen wanneer zij nog nieuwe spelers wil halen en Lindgren was één van de kandidaten om te vertrekken. De voormalig aanvoerder laat tegenover RTVNH echter weten dat hij niet van plan is om te gaan. Lindgren heeft nog een contract die doorloopt tot medio 2012.
Jan-Arie van der Heijden wil wél vertrekken, zij het op huurbasis. Berichten dat hij rond zou zijn met RKC Waalwijk verwijst de Ajacied naar het land der fabelen. "RKC is concreet, maar er zijn ook andere clubs geïnteresseerd", aldus de 21-jarige middenvelder. Van der Heijden wil in ieder geval bij een club in de Eredivisie aan de slag.
Nieuwe spits zijn ze toch echt al stuk langer meebezig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:44 schreef BoNi het volgende:
Mooi om te zien dat tot twee weken geleden de aanval nog onze sterkste linie was en dat de prioriteit voor versterkingen toch echt de verdediging en het middenveld was en nu heeft niemand het meer over de verdediging en moet alles op alles gezet worden om een nieuwe spits te halen
Ze zijn met alle linies bezig (geweest) maar het gaat meer om de tendens die heerst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nieuwe spits zijn ze toch echt al stuk langer meebezig.
Dankzij Van Basten is al het geld nu op en zitten we met een hele volle bank waardeloze reserves. Het zal dus wel of een aanvaller of een verdediger worden. Ik reken nergens meer op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:44 schreef BoNi het volgende:
Mooi om te zien dat tot twee weken geleden de aanval nog onze sterkste linie was en dat de prioriteit voor versterkingen toch echt de verdediging en het middenveld was en nu heeft niemand het meer over de verdediging en moet alles op alles gezet worden om een nieuwe spits te halen
Ja, je hebt wat gemistquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Alves zou gisteren toch gepresenteerd worden dacht ik?!
Of heb ik iets gemist?
Op zich is het een goede mentaliteit dat Lindgren zich wil bewijzen en hij is één van de spelers die ik zelf ook liever niet zie vertrekken, maar voor Ajax is het niet echt gunstig natuurlijk.quote:
Hou toch op met van Basten overal de schuld van te gevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dankzij Van Basten is al het geld nu op en zitten we met een hele volle bank waardeloze reserves. Het zal dus wel of een aanvaller of een verdediger worden. Ik reken nergens meer op.
Ik geef hem helemaal niet overal de schuld van, maar noem jij maar eens een aankoop op van hem die niet vaak op de bank zit. De enige die ik mij kan bedenken is Enoh en die kwam als een gelukje uit de hemel vallen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou toch op met van Basten overal de schuld van te geven
Dat zijn aankopen van de club, niet puur Van Basten. En daarnaast zit er meer fout, al jaren. Ogararu, Kennedy, Luque, die vind ik echt erger dan die paar van Van Basten (op Sno na die echt volledig kansloos is).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:32 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik geef hem helemaal niet overal de schuld van, maar noem jij maar eens een aankoop op van hem die niet vaak op de bank zit. De enige die ik mij kan bedenken is Enoh en die kwam als een gelukje uit de hemel vallen.
35 miljoen geïnvesteerd in bankzitters. De waarheid is soms hard
Van Basten had de touwtjes in handen wat betreft het transferbeleid, dus hij is wel de eindverantwoordelijke. Die nutteloze faalhazen van de seizoenen ervoor kochten ook alleen maar mislukkelingen (uitzonderingen daargelaten), maar het verschil was dat die weinig kostten. Van Basten heeft de hele kas geleegd aan spelers die niet basiswaardig zijn. Sulejmani heeft nog steeds niet zijn oude vorm (al vind ik hem geen miskoop), Aissati is een leuk talent en Oleguer zie ik er liever staan dan Wielaert, maar het feit blijft dat geen van allen basisspelers zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn aankopen van de club, niet puur Van Basten. En daarnaast zit er meer fout, al jaren. Ogararu, Kennedy, Luque, die vind ik echt erger dan die paar van Van Basten (op Sno na die echt volledig kansloos is).
Mee eens, er zijn ook veel fouten gemaakt voordat van Basten iets te zeggen had bij Ajax. Ook lijkt het mij nog steeds zeer sterk dat van Basten een pot geld krijgt en dan op een dag terugkomt en in ene 16 miljoen heeft uitgegeven. Van Basten was dan wel de baas op technisch gebied, maar het is een club die een speler koopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn aankopen van de club, niet puur Van Basten. En daarnaast zit er meer fout, al jaren. Ogararu, Kennedy, Luque, die vind ik echt erger dan die paar van Van Basten (op Sno na die echt volledig kansloos is).
Maar is er een club die Lindgren wil kopen dan? Of desnoods transfervrij wil overnemen? Volgens mij zijn onze jongens niet zo gewild.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:26 schreef BoNi het volgende:
[..]
Op zich is het een goede mentaliteit dat Lindgren zich wil bewijzen en hij is één van de spelers die ik zelf ook liever niet zie vertrekken, maar voor Ajax is het niet echt gunstig natuurlijk.
Op dit moment heeft Ajax teveel contractspelers en het lijkt erop dat er pas iemand bij kan komen als er mensen verkocht gaan worden. Als nu iedereen die mag vertrekken deze houding aanneemt komen we nog niks verder.
Ik vind het allemaal erg tegenvallend. Daarbij: RKC en Sparta ... we hebben een spits nodig die goed is tegen RKC en Sparta, maar ook PSV, Twente, AZ, HSV, Villareal, Atletico, enz.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen RKC vond ik hem de eerste helft uitstekend, en tegen teams als Sparta is hij zo handig. Dat heeftie vorig jaar vaak genoeg laten zien.
Ik lees anders helemaal niets in de Spaanse media noch elders over een mogelijk vertrek van Oleguer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:20 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie Cvitanich en Oleguer een dezer dagen nog zeker vertrekken.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:21 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik lees anders helemaal niets in de Spaanse media noch elders over een mogelijk vertrek van Oleguer.
Ik zoek: Ajax foto'squote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Tim21 het volgende:
Ajacieden, ik ben opzoek naar een mooie Ajaxfoto voor aan de muur.
Mag een 'historische' foto zijn (Cruijff, MvB, Litmanen enz.) maar ook een nieuwe. Liefst een speler zonder tegenstander (duidelijk) op de foto. Heitinga juichend bij de bekerfinale niet.
Dus ken/heb je nog een mooie foto, die ik bij de fotograaf kan opvragen of al in hoge resolutie op inet staat graag even melden, desnoods via PM.
Notts County zeker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:12 schreef Dvm86 het volgende:
Overigens meldt Eurosport dat Ajax interesse heeft gehad in Sol Campbell. Maar die heeft een clubje uit de 2e divisie verkozen boven o.a. Ajax en Aston VillaMaar goed, deze naam heb ik eerder nog niet voorbij zien komen - wie weet met welke verrassingen ze nog komen.
Edit: naar verluidt gaat hij daar ongeveer EUR 3 miljoen verdienen!!! Die nieuwe investeerders ook altijd.
Ja maar vorig jaar stond hij als verdediger op de Ajaxsite hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:35 schreef fathank het volgende:
Mensen die Enoh rechtsback willen zetten
Inderdaad, die zijn overgenomen door een stel rijke Arabieren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |