quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Vond ik op zich wel een mooie actie van hem, net als Raymon Sluijter die tijdens een sponsordag (van ABN Amro dacht ik) niet in een Ajaxshirt wilde tennissen. Toen ik nog jong en onbezonnen was heb ik een keer een hele heisa lopen trappen op een familieverjaardag omdat ik mijn cola niet uit een PSV-glas wilde drinken. Achteraf veel te veel eer gegeven, nu ik oud en volwassen ben zou ik natuurlijk niks laten merken, die cola opdrinken en het glas dan in het toilet weer volpissen en na 5 minuten vragen of iemand nog wat van m'n fanta wil.
Hij is nog niet helemaal fitquote:
?quote:
Of hij staat niet meer in zijn ideale basiselfquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Barca post alsof ie a) dood is. B) verpatst is c) zwaar geblesseerd is
Tweede uitstekende toevoeging aan dit topic na je postzegel 'grap'.quote:
Wie is welkom?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:04 schreef Chadi het volgende:
Nou Welkom zou ik zeggen maar niet als je daar een transfersom voor uit moet trekken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Of hij staat niet meer in zijn ideale basiself
En wat boeit dat de rest van Fok!quote:
Bekende schrijfstijl heeft die posterquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:13 schreef Jasza het volgende:
Post van Ajax netwerk:
Tsja...
Al sinds rkc thuis communiceert Jol niet meer echt met hem.
Toen is die ook gewisseld en volgde die ´trui-incident´ waar die 2500eu boete voor moest betalen.
Het is heel simpel voor onze grote vriend uit Baradero, Dario en dat weet ie zelf ook.
Of hij blijft in Amsterdam of hij verkast naar een topclub in Argentina en dat wordt de komende dagen bekend gemaakt.
Hij heeft het prima hier naar zijn zin(mist zijn familia soms,logisch) maar hij wilt graag spelen en vertrouwen krijgen en als die dat hier niet meer krijgt dan maar eventueel bij een topclub in eige land waar die wel de kans krijgt,want iedereen kent hem in Argentina toen die topscoorder was van Argentina 1 seizoen....
Trui incident? weet iemand daar iets van, beetje kansloos van Jol als hij hem daarom niet opstelt.
Mag jij nou alweer naar binnen ouwe boef?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bekende schrijfstijl heeft die poster
Jezus, ik moest dat stuk drie keer lezen voordat ik überhaupt wist waar het over gingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:13 schreef Jasza het volgende:
Post van Ajax netwerk:
Tsja...
Al sinds rkc thuis communiceert Jol niet meer echt met hem.
Toen is die ook gewisseld en volgde die ´trui-incident´ waar die 2500eu boete voor moest betalen.
Het is heel simpel voor onze grote vriend uit Baradero, Dario en dat weet ie zelf ook.
Of hij blijft in Amsterdam of hij verkast naar een topclub in Argentina en dat wordt de komende dagen bekend gemaakt.
Hij heeft het prima hier naar zijn zin(mist zijn familia soms,logisch) maar hij wilt graag spelen en vertrouwen krijgen en als die dat hier niet meer krijgt dan maar eventueel bij een topclub in eige land waar die wel de kans krijgt,want iedereen kent hem in Argentina toen die topscoorder was van Argentina 1 seizoen....
Trui incident? weet iemand daar iets van, beetje kansloos van Jol als hij hem daarom niet opstelt.
Na dit seizoen weer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mag jij nou alweer naar binnen ouwe boef?![]()
Tering.... hoezo ongeschoold!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bekende schrijfstijl heeft die poster
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tering.... hoezo ongeschoold!![]()
Wat schrijft die gast onwijs slecht, of woont ie pas een paar jaar in NL?
Wat dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:18 schreef kevin6188 het volgende:
Kende dat verhaal wel van een trui-incident en boete. Maar weet niet hoe het precies zit.
Nou, ik wist dat er iets met een trui was gebeurd en dat Dario een (flinke) boete had gekregen. Meer niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |