Niet lullen hequote:Op zondag 23 augustus 2009 16:57 schreef Mylene het volgende:
Bij de Action verkopen ze al kerstspullen.
Dat dus.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:57 schreef Mylene het volgende:
Daar heb ik inderdaad al kerstballen zien liggenquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:57 schreef Mylene het volgende:
je heb ze dan ook gekocht?quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad al kerstballen zien liggen
Dat die dingen dan niet over datum zijnquote:Op zondag 23 augustus 2009 17:00 schreef Hyman het volgende:
Wji verkochten ze 2 weken geleden alweer in de plus, maar dat was nog rest van vorig jaar.
Neequote:Op zondag 23 augustus 2009 17:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat die dingen dan niet over datum zijn
Omdat pepernoten bij sinterklaas horen, en dus niet in de zomer horenquote:Op zondag 23 augustus 2009 17:00 schreef J.Herrer het volgende:
Alsof je peper/kruidnoten alleen in december kan eten
Ze verkopen toch ook gewoon het hele jaar chips, of ander snoepgoed
Ah, kijk, dat was toen ook mijn topic! Wel later overigensquote:Op zondag 23 augustus 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
Lekker toch! En gebruik deze search dan gewoon.
Dan heb je binnen 10 seconden gevonden:
Jaarlijkse Pepernoten Topic
Dat mag niet, want dat is dizkremenazie! Tenzij er regenboogpieten op de verpakking staan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:38 schreef Mikkie het volgende:
Over een tijdje liggen die dingen het hele jaar in de winkel.
Vorige week deelden ze 'anti-pepernoten'-stickers uit op Arnhem.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Het topic van voorgaand jaar, kon ik zo snel even niet vinden (FOK! search), maar vandaag spotte ik bij de Jumbo de eerste zakken peper- en kruidnoten. Het is 25+ graden Celsius en net half augustus, maar dat mag de pret niet drukken om een zakje mee te nemen
[ afbeelding ]
klacht: ze zijn er al weer veuls te vroeg!
subklacht: mongolen hieronder die een discussie gaan hebben over peper/kruid noten!
Dat vind ik net zo sneu als dat de naam 'negerzoenen' niet meer mag.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:20 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dat mag niet, want dat is dizkremenazie! Tenzij er regenboogpieten op de verpakking staan.
Kansloze actie van een paar jaar geleden: regenboogpieten tegen dizkreminazie
Ja, en hoe noemt iedereen (incl. negers zelf) ze?quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo sneu als dat de naam 'negerzoenen' niet meer mag.
Ze heten nu chocoladekussen.
dat het woord "negerzoen" zogenaamd niet mocht, was een mediastunt van de fabrikant.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo sneu als dat de naam 'negerzoenen' niet meer mag.
Ze heten nu chocoladekussen.
" Wil jij een lekkere chocoladekus van mij? "quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:25 schreef Sjaaknelis het volgende:
[..]
Ja, en hoe noemt iedereen (incl. negers zelf) ze?
Inderdaad
Ik denk het niet, want verschillende fabrikanten van negerzoenen hebben de naam veranderd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dat het woord "negerzoen" zogenaamd niet mocht, was een mediastunt van de fabrikant.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want verschillende fabrikanten van negerzoenen hebben de naam veranderd.
Dus er is wel degelijk een link naar zogenaamd racisme.
Al moet je dan wel tenen van 4 meter lang hebben, wil je je beledigt voelen door een lekkernij.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerzoenquote:Op 19 december 2006 werd bekend gemaakt dat de rel rond de naamsverandering een actie was van de marketingafdeling van de fabrikant. Er werd hierdoor heel veel aandacht besteed aan de Zoenen, maar flinke omzetstijgingen bleven uit. De omzet daalde zelfs iets doordat er consumenten waren die door de naamsverandering het product links lieten liggen.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerzoenquote:Er zijn eerder benamingen met 'neger' in de loop der tijd gewijzigd, omdat zulke aanduidingen als discriminerend of racistisch kan worden ervaren; Duitse Negerküsse werden Schokoküsse of Schaumküsse, Franse Têtes de nègre werden Bisous de Mousse, Engelse Negro kisses werden Angel Kisses en Finse Neekerin suukot werd Brunberg suukot. Nederland en België vormden hierop echter een uitzondering.
In 2005 werd aangekondigd opnieuw te willen overwegen om de naam te wijzigen, omdat de Stichting Eer en Herstel Betalingen Slachtoffers van Slavernij in Suriname de naam, net als in de omringende landen, veranderd wilde zien.
Haha ja dat viel mij ook al opquote:Op zondag 23 augustus 2009 17:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat was toen ook mijn topic! Wel later overigens
gedaan, zijn niet te koop.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten en loop zo'n supermarkt binnen
Ik zal vanavond foto's maken als ik in de super loop, of geen foto's maken als ik er niet in loop.quote:
Shit je hebt gelijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:46 schreef pumpkineater het volgende:
Er is ook altijd een bepaalde groep mensen die het altijd over pepernoten hebben terwijl ze kruidnoten bedoelen!
Ja, ik zag hetquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:57 schreef Mylene het volgende:
Ik las Action in DCquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:43 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik werk bij de Action in het DC en zag maandag de kerstspullen al binnenkomenEn jahoor, vrijdag richting de winkels en zaterdag in de schappen, triest gewoon eigenlijk
![]()
De eerste Sinterklaasspullen daarentegen zijn nog niet binnen
Bij de bakker waar ik werk maken ze een paar keer per jaar oliebollen. Blijkbaar vinden mensen dat wel lekker een keer tussen het jaar door. Word goed verkocht. Best raar eigenlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb gisteren nog snert gehad en vorige week 2 oliebollen!
Waarom zou ik dat alleen nemen als het "de tijd" er voor is.
Goed idee!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:15 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik zit met een dubbel gevoel hierover.
Voor mezelf vind ik het niet erg dat ze er liggen, want ze zijn gewoon lekker die kruidnoten.
Voor mijn neefje is het wel irritant, want die vraagt nu al wanneer Sinterklaas komt en die komt pas over een maand of 2/3.
Dus mijn oplossing is: Verkoop ze het hele jaar, maar vanaf dat Sinterklaas aankomt en weg gaat met Sinterklaas op de verpakking en de rest van het jaar gewoon met wat anders
Zwarte piet is al heel het jaar te zien, en te ruiken in de supermarkten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:58 schreef Neleos het volgende:
Ik dacht al dat ik Sinterklaas rook toen ik net in de supermarkt liep.
He bahquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:09 schreef KlappernootatWork het volgende:
Grote handvol ij je koffie gooien..
Waarom klaag je er nu wel over?quote:Op zondag 23 augustus 2009 17:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat was toen ook mijn topic! Wel later overigens
Kolere. Ik dacht alles wel gehoord te hebben maar er blijken serieus mensen te zijn die naar pepernoten gaan staan kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:42 schreef Dynastic het volgende:
PEPERNOTENNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA METEEN NAAR DE JUMBO OM TE KIJKEN, BEDANKT VOOR DE TIP!
(IK BEN SERIEUS)
PEPERNOTENNNNNNNNNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensch, ik zou het hoogstens wat opmerkelijk vinden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb deze klacht nooit gesnaptWtf boeit het als er pepernoten in augustus, of voor mijn part eind mei in de schappen liggen?
![]()
Jij ging naar Lowlandsquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:35 schreef koffiegast het volgende:
ik at gister speculaas bij een evenementje
Ik ga nooit meer naar de kermisquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik niet, het is nog geen kermis of nieuwjaar hier.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik weet niet eens wanneer het kermis is
Nou lekker danquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Och, je weet maar nooit.
Als het bij ons kermis is worden een paar huizen hermetisch afgesloten omdat alles kapot kan opeens.
Mijn piemel hoort ook niet bij je moeder maar ik stop em er toch ook gewoon in?quote:Op zondag 23 augustus 2009 17:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat pepernoten bij sinterklaas horen, en dus niet in de zomer horen?
Inderdaad, en die dennenboom kun je ook het hele jaar laten staan want je hebt toch ook andere planten in huis.quote:Op zondag 23 augustus 2009 17:00 schreef J.Herrer het volgende:
Alsof je peper/kruidnoten alleen in december kan eten
Ze verkopen toch ook gewoon het hele jaar chips, of ander snoepgoed
Ik heb zo'n klein mini-boompje, 20 cm ofzo, wit met 3 versierinkjes erin, die heeft tot een week of drie geleden op de kast gestaan. Waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:03 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Inderdaad, en die dennenboom kun je ook het hele jaar laten staan want je hebt toch ook andere planten in huis.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:36 schreef Adelante het volgende:
Kick.. nog zo'n twee weekjes warschijnlijk
Lekker!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:36 schreef Adelante het volgende:
Ja. En dan is het straks weer kerst.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:36 schreef Adelante het volgende:
Kick.. nog zo'n twee weekjes waarschijnlijk
Volgens mij moet je nog beter kijken, misschien liggen die kruidnoten nu al in de schappen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:36 schreef Adelante het volgende:
Goed gevonden, dat topic had ik 4 of 5 jaar geleden geopend.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef Skonk het volgende:
Ze zijn helemaal niet vroeger dan normaal
De eerste voorraad zakken kruidnoten zijn binnen.
En je kan niet zoeken
Op zaterdag 27 augustus 2005 om 00:21 om precies te zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed gevonden, dat topic had ik 4 of 5 jaar geleden geopend.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:13 schreef Fortitude het volgende:
Pepernoten met een chocoladelaagje.
Dat is altijd al zo vroeg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Te erg als die rommel nu al weer in de winkel ligt.
Jij zit toch alleen maar op je zolderkamer dus dat maakt verder niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef Penisbaard het volgende:
Reclame voor kerstballen, dat lag net in de brievenbus.
Jij ook!quote:
Dit dus!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:20 schreef Banzaiaap het volgende:
Bedankt Adelante.. Nu heb ik zin in Pepernoten.
Dat is zoooo lekkerquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:35 schreef linpunt het volgende:
ik ga denk ik toch pepernoten of taaitaai kopen en negeren dat het pepernoten en taaitaai is en het op brood eten!
Van twee jaar geleden: Nu al fokking pepernotenquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Het topic van voorgaand jaar, kon ik zo snel even niet vinden (FOK! search),
Ik schrok, dacht dat ik een week achterliep en afspraken had gemist, had eerst de kalender nodig en toen nog meer in de war, tot ik '2009' zag staan, phew.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Beste Adelante. Het is 23 augustus, dus we zijn al over de helft van deze maand
Het is geen regel, het is gewoon waar de klant wel en niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat een onnodige regel is dat toch, dat bepaalde etenswaren alleen aangeschaft kunnen worden gedurende een bepaald seizoenDat de vrije markt nog niet met die beperking heeft afgerekend.
Ik zit ook weleens niet op een product te wachten. Weet je wat ik dan doe? Dan koop ik het nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is geen regel, het is gewoon waar de klant wel en niet op zit te wachten.
Fight the system.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Met de hele KLB kudde een order plaatsen bij een bakker dan maar?
Wat is sinterklaas?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:43 schreef Hondenfluitje het volgende:
De eerste Sinterklaasspullen daarentegen zijn nog niet binnen
Ja, heerlijk!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:31 schreef Symphonic het volgende:
Nog een week of 6 dan worden de eerste tuincentra alweer omgebouwd tot kerstmarkten.
Schijnt dat Sinterklaas ook al bij jullie in Arnhem zitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:36 schreef Adelante het volgende:
Wie zegt dat ze dat niet zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2009 17:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat die dingen dan niet over datum zijn
http://www.distrifood.nl/(...)eg-met-pepernoot.htmquote:BEILEN – C1000 Mulder in Beilen heeft sinds gisteren pepernoten in het schap. Dit tot ergernis van fabrikant Bolletje.
Bolletje zegt bij monde van een marketingmanager in het Algemeen Dagblad het ‘niet goed’ te vinden om in augustus al pepernoten te verkopen. ‘Dat doet afbreuk aan het winterse gevoel dat er echt bij hoort. Leg ze pas in het najaar in de winkels’, aldus marketingmanager Welles.
C1000-ondernemer Mulder zegt dat de klanten juist blij zijn met het snoepgoed. ‘Onze klanten zijn razend enthousiast. Met al die regen krijgen mensen er vanzelf trek in.’ De meeste supermarkten verkopen pepernoten pas vanaf de tweede week van september. Ook C1000 levert de pepernoten pas vanaf volgende maand. ‘Maar ik heb ze zelf ingekocht’, aldus Mulder.
Idd.. marsepein jum!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Yi-Long het volgende:
Bolletje moet niet zo zeiken. Als het aan mij zou liggen, zouden we het hele jaar marsepijn en chocoladekruidnoten kunnen kopen. Ben de afgelopen 2 weken al een paar keer de kruidvat binnengelopen om te checken of ze er al zijn.
Het is onmenselijk dat die lekkernij niet gewoon het hele jaar in de schappen ligt. Daarnaast is het al een paar weken echt herfst KUTweer, dus de warme chocolademelk is al weer tevoorschijn gekomen...
nee ze vervroegen de herfstperiode...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:07 schreef Happel het volgende:
Ik snap de klacht niet. Perfect toch dat ze er weer zijn?
Eens! Van mij mogen pepernoten gewoon altijd op voorraad zijn in de winkel. Sinterklaas bestaat toch nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Yi-Long het volgende:
Bolletje moet niet zo zeiken. Als het aan mij zou liggen, zouden we het hele jaar marsepijn en chocoladekruidnoten kunnen kopen. Ben de afgelopen 2 weken al een paar keer de kruidvat binnengelopen om te checken of ze er al zijn.
Het is onmenselijk dat die lekkernij niet gewoon het hele jaar in de schappen ligt. Daarnaast is het al een paar weken echt herfst KUTweer, dus de warme chocolademelk is al weer tevoorschijn gekomen...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens! Van mij mogen pepernoten gewoon altijd op voorraad zijn in de winkel.Niet zo spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar buiten gekeken de laatste weken!? Als het dan toch van die depressieve kutweer is, dan wil ik dus ook gevulde speculaas en andere lekkere zaken...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
nee ze vervroegen de herfstperiode...
en wat is de klacht? :Squote:Op zondag 23 augustus 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Het topic van voorgaand jaar, kon ik zo snel even niet vinden (FOK! search), maar vandaag spotte ik bij de Jumbo de eerste zakken peper- en kruidnoten. Het is 25+ graden Celsius en net half augustus, maar dat mag de pret niet drukken om een zakje mee te nemen
[ afbeelding ]
Het is GVD al eind augustus en er zijn nog steeds geen peperquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:50 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Wie opent er een topic?
"Het is GVD al eind augustus en er zijn nog steeds geen pepernoten"
Houd jij niet van snoepgoed cfm?quote:
Nee, veel suiker en vetten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Houd jij niet van snoepgoed cfm?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar over 3,5 maand is 't al zover.
Zit je op de basisschoolquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:43 schreef Poemgirl het volgende:
Volgens mij bedoel je KRUIDnoten.
Mensen die het verschil niet weten tussen pepernoten en kruidnoten (inlusief mijn basisschooljuffen)
Nu maak je je eigen klacht onterechtquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:09 schreef Adelante het volgende:
Ik heb ze gekauft en nu met warme chocomel
ooh kom ze brengenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik heb vandaag chocoladekruidnoten op. Het was een sensationele en glorieuze ervaring.
Ze waren van een gulle vriendin tijdens de pauzequote:Op dinsdag 14 september 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh kom ze brengen![]()
mijn super had ze niet
ik heb eerlijk gezegd nog niet heel hard en goed gezochtquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ze waren van een gulle vriendin tijdens de pauzeMisschien moet je nieuwe vrienden zoeken die naast een goede super wonen?
Ik weet niet eens of de mijne ze al heeft.
Ik ook niet. Maar de AH zal ze vast wel hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd nog niet heel hard en goed gezocht
ik ga morgen eens kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de AH zal ze vast wel hebben.
Smiechtquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb al drie zakken chocoladepepernoten op.
Laat Sonja het niet horenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Overigens schrijven ze allemaal pepernoot terwijl ze kruidnoot bedoelenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:45 schreef Wing het volgende:
2010 belde, ze willen dat iedereen daar gaan posten
Pepernoten in supermarkt
Overigens
2008 - Nu al fokking pepernoten
2007 - aahhhh pepernoten in supermarkt!
2006 (had er zelfs 2) - Pepernoten, ze zijn er weer.
& Nu al sinterklaassnoepgoed in de supermarkt.
2005 - De eerste voorraad zakken kruidnoten zijn binnen.
Ach zoek ze zelf maar op
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)y=relevance&s_fields[]=titel&s_fields[]=bericht&s_fields[]=reacties&selectfora[]=5&status[]=open&status[]=gesloten&status[]=sticky&status[]=openstick&status[]=centraal
Ik ben blij dat ik ze nog niet heb gezienquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Strak plan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ze nog niet heb gezien. Die dingen zijn verslavend.
En nu ik hier lees, krijg ik er zin in. Gloeiende!
Dat wordt morgen toch een sprintje naar de supermarkt.
Ja écht heel erg. Ik ben blij dat ik mijn boodschappen voor de komende drie dagen al in huis heb.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik doe inspiratie op voor een nieuw topic.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:43 schreef Poemgirl het volgende:
Mensen die het verschil niet weten tussen pepernoten en kruidnoten (inlusief mijn basisschooljuffen)
De naam ''Sonja'' niet associëren metquote:Op woensdag 15 september 2010 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sonja Bakker moet in een isoleercel gegooid worden...
Ik weet het verschil, maar zeg alsnog pepernoten omdat iedereen dat zegt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:43 schreef Poemgirl het volgende:
wat levert het me op als ik ze kom brengen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf? Is dat nieuw?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:46 schreef Mixende_match het volgende:
ohh ik heb net kruidnootjes ontbij op van bolletje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekkkuurrr
Ben gister ook gezwichtquote:Op woensdag 15 september 2010 10:46 schreef Mixende_match het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekkkuurrr
Ranzig dusquote:Op woensdag 15 september 2010 10:56 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja dat spul is lekker met banaanmelk.
jaa, lekker! dat zijn kleine kruidnootjes, stukjes chocolade en stukjes cruesliquote:
Of van de banketbakkerquote:
waar zijn ze op te halen?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Gisteren 2 kg pepernoten gekregenZoveel krijg ik nooit op!
Deze waren iig van de C1000quote:Op donderdag 16 september 2010 17:48 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
waar zijn ze op te halen?
Schuddebuikjesachtige zooi?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
jaa, lekker! dat zijn kleine kruidnootjes, stukjes chocolade en stukjes cruesli
Ik was ook altijd tegen, totdat ik chocladepepernoten kocht een week geleden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:34 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Zijn ze d'r alweer ja? Belachelijk. Ik heb in de voorgaande jaren altijd de verleiding weerstaan en netjes pas in december kruidnoten ingeslagen. Kijken of het me dit jaar ook lukt.
Hihihi noepjequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef luckass het volgende:
Ik heb net mijn eerste zakje chocoladepepernoten gehaald van dit jaar. Nu pas ja.
Die wil ik echt graag proeven - waar kun je dat kopen?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:46 schreef Mixende_match het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekkkuurrr
0,99 centen hier.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
KLACHT
...of eigenlijk 2 klachten
1: De chocolade kruidnoten bij het Kruidvat zijn dit jaar wel een heel stuk duurder dan voorgaande jaren
Waar je 4-5 jaar geleden nog 1 euro betaalde voor een zak van 350 gram, was het vorig jaar geloof ik al 1,40 voor diezelfde zak. Maar zojuist kom ik bij de Kruidvat, en dan kost een lullig zakje van 250 gram(!) nu 1,50!![]()
![]()
![]()
2: Nog steeds geen truffelkruidnoten bij de Kruidvat
Oh, blijkbaar is het me wel geluktquote:Op donderdag 16 september 2010 17:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Gisteren 2 kg pepernoten gekregenZoveel krijg ik nooit op!
Probeer eens Spar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
KLACHT
...of eigenlijk 2 klachten
1: De chocolade kruidnoten bij het Kruidvat zijn dit jaar wel een heel stuk duurder dan voorgaande jaren
Waar je 4-5 jaar geleden nog 1 euro betaalde voor een zak van 350 gram, was het vorig jaar geloof ik al 1,40 voor diezelfde zak. Maar zojuist kom ik bij de Kruidvat, en dan kost een lullig zakje van 250 gram(!) nu 1,50!![]()
![]()
![]()
2: Nog steeds geen truffelkruidnoten bij de Kruidvat
Hier in Alkmaar Centrum stond er met stift naast dat het 1,49 was. Ik dacht ze ook ergens anders wel voor 1 euro tegengekomen te zijn, dus ik schrok ervan...quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Anne het volgende:
[..]
0,99 centen hier.
Ik heb er ook al behoorlijk wat mijn mond in zien gaan. Maar ik heb me redelijk ingehouden.
Spar ziet hier redelijk in de buurt. Wat hebben die dan? Voordelige choc. kruidnoten, of truffelnoten? Ow, en die truffelnoten van Bolletje hoef ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Probeer eens Spar.
Als er eentje bij jou in de buurt is...
Daar gaan we weerquote:Ze zijn vroeg dit jaar: In een Groningse Spar-supermarkt liggen de eerste pepernoten al klaar bij de kassa, bedoeld als impulsaankoop.
'Studenten en jongeren zijn er gek op', vertelt bedrijfsleider Jacobs aan de Levensmiddelenkrant. Volgens de krant zijn consumenten al jaren verdeeld over de vraag wanneer het geschikte moment is om producten als pepernoten weer in de winkels te verkopen. Sommigen vinden dat de lekkernij het hele jaar verkrijgbaar moet zijn, anderen pleiten voor een exclusieve verkoop in december.
Verkoop ze dan ook in DECEMBER!!!quote:Ze zijn vroeg dit jaar: In een Groningse Spar-supermarkt liggen de eerste pepernoten al klaar bij de kassa, bedoeld als impulsaankoop.
'Studenten en jongeren zijn er gek op', vertelt bedrijfsleider Jacobs aan de Levensmiddelenkrant. Volgens de krant zijn consumenten al jaren verdeeld over de vraag wanneer het geschikte moment is om producten als pepernoten weer in de winkels te verkopen. Sommigen vinden dat de lekkernij het hele jaar verkrijgbaar moet zijn, anderen pleiten voor een exclusieve verkoop in december.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |