nee ze vervroegen de herfstperiode...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:07 schreef Happel het volgende:
Ik snap de klacht niet. Perfect toch dat ze er weer zijn?
Eens! Van mij mogen pepernoten gewoon altijd op voorraad zijn in de winkel. Sinterklaas bestaat toch nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Yi-Long het volgende:
Bolletje moet niet zo zeiken. Als het aan mij zou liggen, zouden we het hele jaar marsepijn en chocoladekruidnoten kunnen kopen. Ben de afgelopen 2 weken al een paar keer de kruidvat binnengelopen om te checken of ze er al zijn.
Het is onmenselijk dat die lekkernij niet gewoon het hele jaar in de schappen ligt. Daarnaast is het al een paar weken echt herfst KUTweer, dus de warme chocolademelk is al weer tevoorschijn gekomen...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens! Van mij mogen pepernoten gewoon altijd op voorraad zijn in de winkel.Niet zo spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar buiten gekeken de laatste weken!? Als het dan toch van die depressieve kutweer is, dan wil ik dus ook gevulde speculaas en andere lekkere zaken...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
nee ze vervroegen de herfstperiode...
en wat is de klacht? :Squote:Op zondag 23 augustus 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Het topic van voorgaand jaar, kon ik zo snel even niet vinden (FOK! search), maar vandaag spotte ik bij de Jumbo de eerste zakken peper- en kruidnoten. Het is 25+ graden Celsius en net half augustus, maar dat mag de pret niet drukken om een zakje mee te nemen
[ afbeelding ]
Het is GVD al eind augustus en er zijn nog steeds geen peperquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:50 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Wie opent er een topic?
"Het is GVD al eind augustus en er zijn nog steeds geen pepernoten"
Houd jij niet van snoepgoed cfm?quote:
Nee, veel suiker en vetten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Houd jij niet van snoepgoed cfm?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar over 3,5 maand is 't al zover.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |