Niet lullen hequote:Op zondag 23 augustus 2009 16:57 schreef Mylene het volgende:
Bij de Action verkopen ze al kerstspullen.
Dat dus.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:57 schreef Mylene het volgende:
Daar heb ik inderdaad al kerstballen zien liggenquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:57 schreef Mylene het volgende:
je heb ze dan ook gekocht?quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad al kerstballen zien liggen
Dat die dingen dan niet over datum zijnquote:Op zondag 23 augustus 2009 17:00 schreef Hyman het volgende:
Wji verkochten ze 2 weken geleden alweer in de plus, maar dat was nog rest van vorig jaar.
Neequote:Op zondag 23 augustus 2009 17:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat die dingen dan niet over datum zijn
Omdat pepernoten bij sinterklaas horen, en dus niet in de zomer horenquote:Op zondag 23 augustus 2009 17:00 schreef J.Herrer het volgende:
Alsof je peper/kruidnoten alleen in december kan eten
Ze verkopen toch ook gewoon het hele jaar chips, of ander snoepgoed
Ah, kijk, dat was toen ook mijn topic! Wel later overigensquote:Op zondag 23 augustus 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
Lekker toch! En gebruik deze search dan gewoon.
Dan heb je binnen 10 seconden gevonden:
Jaarlijkse Pepernoten Topic
Dat mag niet, want dat is dizkremenazie! Tenzij er regenboogpieten op de verpakking staan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:38 schreef Mikkie het volgende:
Over een tijdje liggen die dingen het hele jaar in de winkel.
Vorige week deelden ze 'anti-pepernoten'-stickers uit op Arnhem.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Het topic van voorgaand jaar, kon ik zo snel even niet vinden (FOK! search), maar vandaag spotte ik bij de Jumbo de eerste zakken peper- en kruidnoten. Het is 25+ graden Celsius en net half augustus, maar dat mag de pret niet drukken om een zakje mee te nemen
[ afbeelding ]
klacht: ze zijn er al weer veuls te vroeg!
subklacht: mongolen hieronder die een discussie gaan hebben over peper/kruid noten!
Dat vind ik net zo sneu als dat de naam 'negerzoenen' niet meer mag.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:20 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dat mag niet, want dat is dizkremenazie! Tenzij er regenboogpieten op de verpakking staan.
Kansloze actie van een paar jaar geleden: regenboogpieten tegen dizkreminazie
Ja, en hoe noemt iedereen (incl. negers zelf) ze?quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo sneu als dat de naam 'negerzoenen' niet meer mag.
Ze heten nu chocoladekussen.
dat het woord "negerzoen" zogenaamd niet mocht, was een mediastunt van de fabrikant.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo sneu als dat de naam 'negerzoenen' niet meer mag.
Ze heten nu chocoladekussen.
" Wil jij een lekkere chocoladekus van mij? "quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:25 schreef Sjaaknelis het volgende:
[..]
Ja, en hoe noemt iedereen (incl. negers zelf) ze?
Inderdaad
Ik denk het niet, want verschillende fabrikanten van negerzoenen hebben de naam veranderd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dat het woord "negerzoen" zogenaamd niet mocht, was een mediastunt van de fabrikant.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want verschillende fabrikanten van negerzoenen hebben de naam veranderd.
Dus er is wel degelijk een link naar zogenaamd racisme.
Al moet je dan wel tenen van 4 meter lang hebben, wil je je beledigt voelen door een lekkernij.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerzoenquote:Op 19 december 2006 werd bekend gemaakt dat de rel rond de naamsverandering een actie was van de marketingafdeling van de fabrikant. Er werd hierdoor heel veel aandacht besteed aan de Zoenen, maar flinke omzetstijgingen bleven uit. De omzet daalde zelfs iets doordat er consumenten waren die door de naamsverandering het product links lieten liggen.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerzoenquote:Er zijn eerder benamingen met 'neger' in de loop der tijd gewijzigd, omdat zulke aanduidingen als discriminerend of racistisch kan worden ervaren; Duitse Negerküsse werden Schokoküsse of Schaumküsse, Franse Têtes de nègre werden Bisous de Mousse, Engelse Negro kisses werden Angel Kisses en Finse Neekerin suukot werd Brunberg suukot. Nederland en België vormden hierop echter een uitzondering.
In 2005 werd aangekondigd opnieuw te willen overwegen om de naam te wijzigen, omdat de Stichting Eer en Herstel Betalingen Slachtoffers van Slavernij in Suriname de naam, net als in de omringende landen, veranderd wilde zien.
Haha ja dat viel mij ook al opquote:Op zondag 23 augustus 2009 17:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat was toen ook mijn topic! Wel later overigens
gedaan, zijn niet te koop.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten en loop zo'n supermarkt binnen
Ik zal vanavond foto's maken als ik in de super loop, of geen foto's maken als ik er niet in loop.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |