Die dingen zijn meestal zo hard als beton. Ik zie altijd gewonde kindertjes afgevoerd worden als er met die dingen wordt gestrooid.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dat zijn kruidnoten hoor, geen pepernoten. (ik voel een patat vs friet-achtige discussie opkomen maar het is echt zo).
Dit zijn pepernoten:
[ afbeelding ]
Het hele jaar door kruidnoten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:25 schreef Ab-Normaal het volgende:
Shit hej nog half zomer en we hebben al pepernoten, waar gaat het heen.
Ik ben benieuwd wanneer het Intertoys boek op de deurmat ploft.quote:
vergeet ook niet de witmans aboriginalnoten-variant.quote:
Die zijn écht lekker ja, ga straks toch maar even bij de AH kijken.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dat zijn kruidnoten hoor, geen pepernoten. (ik voel een patat vs friet-achtige discussie opkomen maar het is echt zo).
Dit zijn pepernoten:
[ afbeelding ]
Het is patatquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dit zijn pepernoten:
[ afbeelding ]
Pepernotenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dit zijn pepernoten:
[ afbeelding ]
Daar sla je de plank volledig mis want zowel in pepernoten als in kruidnoten zitten niet dezelfde ingrediënten in dezelfde verhoudingen als bij speculaas.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef Elixabete het volgende:
Voor mij is het gewoon speculaas!
2 week geleden had de Jumbo ze al.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef Adelante het volgende:
klacht: pepernoten weer in de schappen bij AH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |