Die dingen zijn meestal zo hard als beton. Ik zie altijd gewonde kindertjes afgevoerd worden als er met die dingen wordt gestrooid.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dat zijn kruidnoten hoor, geen pepernoten. (ik voel een patat vs friet-achtige discussie opkomen maar het is echt zo).
Dit zijn pepernoten:
[ afbeelding ]
Het hele jaar door kruidnoten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:25 schreef Ab-Normaal het volgende:
Shit hej nog half zomer en we hebben al pepernoten, waar gaat het heen.
Ik ben benieuwd wanneer het Intertoys boek op de deurmat ploft.quote:
vergeet ook niet de witmans aboriginalnoten-variant.quote:
Die zijn écht lekker ja, ga straks toch maar even bij de AH kijken.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dat zijn kruidnoten hoor, geen pepernoten. (ik voel een patat vs friet-achtige discussie opkomen maar het is echt zo).
Dit zijn pepernoten:
[ afbeelding ]
Het is patatquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dit zijn pepernoten:
[ afbeelding ]
Pepernotenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dit zijn pepernoten:
[ afbeelding ]
Daar sla je de plank volledig mis want zowel in pepernoten als in kruidnoten zitten niet dezelfde ingrediënten in dezelfde verhoudingen als bij speculaas.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef Elixabete het volgende:
Voor mij is het gewoon speculaas!
2 week geleden had de Jumbo ze al.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef Adelante het volgende:
klacht: pepernoten weer in de schappen bij AH
Precies! Zwarte Piet is gewoon een enge negert die kinderen slaat en kidnapped en dat is ie altijd geweest en zal ie altijd blijven!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:26 schreef zoalshetis het volgende:
afgezien dat kruidnootjes lekker zijn is er idd weer een discussie losgebarsten over een nederland cultuurgoed, de zwarte piet.
daar erger ik me het meest aan.
Idd. Ik moet op zijn minst vallende bladeren, gure herfstwind en versgemaakte stamppot hebben ervaren voordat ik daar aan toe ben.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Maar voor mij is het heel simpel, ik eet geen pepernoten voor de Goed Heiligman in het land is.
SINTERKLAAS BESTAAT NIET!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Maar voor mij is het heel simpel, ik eet geen pepernoten voor de Goed Heiligman in het land is.
God ook niet, toch zijn er voldoende mensen die ondanks alle weerwoorden zichzelf er toch van weten te overtuigen dat hij echt bestaat. Zo werkt dat bij mij ook bij Sint Nicolaas.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
SINTERKLAAS BESTAAT NIET!
..
...
..
Oh fuck...
Haha, nog serieus reageren ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
God ook niet, toch zijn er voldoende mensen die ondanks alle weerwoorden zichzelf er toch van weten te overtuigen dat hij echt bestaat. Zo werkt dat bij mij ook bij Sint Nicolaas.
Sinterklaas is een serieus onderwerpquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, nog serieus reageren ook![]()
.
PICS OR!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:40 schreef Agiath het volgende:
EUROSHOPPER KILOZAKKEN CHOCOLADE KRUIDNOTEN, WAAR WAAR!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:40 schreef Agiath het volgende:
EUROSHOPPER KILOZAKKEN CHOCOLADE KRUIDNOTEN, WAAR WAAR!
Wat een reden om pepernoten te hatenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:58 schreef Scherpkoekje het volgende:
Mijn zusje heeft iets tegen pepernoten sinds ze als klein kind ''expres pepernoten in haar ogen kreeg gestrooid''
borstplaatquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:48 schreef iamredleader het volgende:pepernoten
kruidnoten
borstplaat
speculaas
het is f*cking 28 augustus...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:45 schreef Knekwurst het volgende:
kanker pepernoten.. smerrige rommel
eig'k een synoniem voor tietpic!quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:45 schreef Knekwurst het volgende:
kanker pepernoten.. smerrige rommel
Wat schattig, debieltje kan niet zoveel verschillende dingetjes onthoudenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef Elixabete het volgende:
Voor mij is het gewoon speculaas!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:19 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat het vorig jaar 6 september was toen ik ze at. Het is dus helemaal niet eerder, vuile geschiedvervalser!!
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:41 schreef wannabeme het volgende:
Mijn overgrootoma (jawohl) had vroeger ookaltijd van die gore kikkers in een foliepapiertje die gevuld waren met wit kleverig () suikerspul
Die zooi heb ik lang niet meer gezien
Deze zijn niet lekker want dan zit de smaak van dat schuimsnoep ook aan de kruidnotenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:13 schreef hoerezooi het volgende:
machtig snoepgoed is dat toch allemaal![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is 'taaitaai', aan elkaar dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:03 schreef Florian_ het volgende:
taai taai is chill (schrijf je dat zo?) Ik vreet altijd hele zakken tegelijkertijd leeg van dat spul
![]()
We zijn gewoon al vroeg in de stemmingquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:31 schreef Thealexfiles het volgende:
Echt kansloos dat het al zo vroeg in de winkel ligt. Mensen die het nu kopen zijn landsverraders!
28 Augustus. Over 2 weken kerstkransjes plx, en doe dan ook gelijk maar paaseieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |