Heb ik niet gezien helaas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:23 schreef Dirman het volgende:
Zijn er al paaseieren?
Precies, net zoals mensen die janken dat erwtensoep iets voor de winter is. Vind ik in de zomer net zo lekker. Gelukkig kun je dat het hele jaar door gewoon krijgen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:28 schreef TC03 het volgende:
Lekker toch. Waarom verkopen ze dat niet gewoon het hele jaar door.
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
PS! Ik klaag er niet om, ik vind het juist hilarisch.![]()
Who gives a fuck.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
Weet je zeker dat het niet de restanten van vorig jaar zijn?
Volgens mij zijn die dingen juist zo'n enorm succes omdat je ieder jaar weer een maandje of 7 zonder moet. Dan zijn ze alleen maar lekkerder als ze weer in de schappen liggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef Dennis121 het volgende:
Precies, net zoals mensen die janken dat erwtensoep iets voor de winter is. Vind ik in de zomer net zo lekker. Gelukkig kun je dat het hele jaar door gewoon krijgen.
Wat mij betreft mogen kruid- en pepernoten ook gewoon het hele jaar door verkocht worden.
Mjah misschien. Ik heb eigenlijk het idee dat als het altijd te krijgen is, je het niet zo vaak koopt, als dat je nu doet in de periode dat het te krijgen is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:51 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die dingen juist zo'n enorm succes omdat je ieder jaar weer een maandje of 7 zonder moet. Dan zijn ze alleen maar lekkerder als ze weer in de schappen liggen.
Ik krijg het nooit. Ik moet het kopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:58 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Mjah misschien. Ik heb eigenlijk het idee dat als het altijd te krijgen is, je het niet zo vaak koopt, als dat je nu doet in de periode dat het te krijgen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |