Heb ik niet gezien helaas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:23 schreef Dirman het volgende:
Zijn er al paaseieren?
Precies, net zoals mensen die janken dat erwtensoep iets voor de winter is. Vind ik in de zomer net zo lekker. Gelukkig kun je dat het hele jaar door gewoon krijgen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:28 schreef TC03 het volgende:
Lekker toch. Waarom verkopen ze dat niet gewoon het hele jaar door.
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
PS! Ik klaag er niet om, ik vind het juist hilarisch.![]()
Who gives a fuck.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
Weet je zeker dat het niet de restanten van vorig jaar zijn?
Volgens mij zijn die dingen juist zo'n enorm succes omdat je ieder jaar weer een maandje of 7 zonder moet. Dan zijn ze alleen maar lekkerder als ze weer in de schappen liggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef Dennis121 het volgende:
Precies, net zoals mensen die janken dat erwtensoep iets voor de winter is. Vind ik in de zomer net zo lekker. Gelukkig kun je dat het hele jaar door gewoon krijgen.
Wat mij betreft mogen kruid- en pepernoten ook gewoon het hele jaar door verkocht worden.
Mjah misschien. Ik heb eigenlijk het idee dat als het altijd te krijgen is, je het niet zo vaak koopt, als dat je nu doet in de periode dat het te krijgen is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:51 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die dingen juist zo'n enorm succes omdat je ieder jaar weer een maandje of 7 zonder moet. Dan zijn ze alleen maar lekkerder als ze weer in de schappen liggen.
Ik krijg het nooit. Ik moet het kopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:58 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Mjah misschien. Ik heb eigenlijk het idee dat als het altijd te krijgen is, je het niet zo vaak koopt, als dat je nu doet in de periode dat het te krijgen is.
Ja, koop ze maar gauw.. nu ze nog het minst taai zijnquote:
De C1000 hier had ze al wel vandaag. Ik vond het ook al erg vroegquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:45 schreef _David_ het volgende:
_David_ gaat morgen eens bij de plaatselijke Super De Boer kijken of ze ze al verkopen... heerlijk..Kruidnootjes
Hehe ja. Eerst eet je je rond aan alle pure, dan zijn die niet zo lekker meer en ga je aan de witte, en dan lust je die matige melkchocolade dingen toch ineens ook wel... en net op het moment dat je weer zin hebt in die lekkere pure is het tijd voor een nieuwe zakquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Ah, nee! Dat zijn van die afgrijselijke dingen! Net als wanneer de paaseitjes weer overal liggenKruidnootjes zijn lekker.. maar NU even NIET!
Ik heb verdomme nog geen zomer gezien man!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Ah, nee! Dat zijn van die afgrijselijke dingen! Net als wanneer de paaseitjes weer overal liggenKruidnootjes zijn lekker.. maar NU even NIET!
Ik heb verdomme nog geen zomer gezien man!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:49 schreef wise het volgende:
over een week liggen de oliebollen er al.
Je kan het hele jaar door oliebollen kopen bij een gebakkraam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:49 schreef wise het volgende:
over een week liggen de oliebollen er al.
quote:
of zelf bakkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan het hele jaar door oliebollen kopen bij een gebakkraam.
\quote:
Of uitpoepen als je de vorige dag veel (olijf) olie achtige substanties hebt gegeten...quote:
quote:
Ik zou zo'n zak dus met jou moeten delen. Ik heb het liefst de melkchocolade exemplaren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:25 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Hehe ja. Eerst eet je je rond aan alle pure, dan zijn die niet zo lekker meer en ga je aan de witte, en dan lust je die matige melkchocolade dingen toch ineens ook wel... en net op het moment dat je weer zin hebt in die lekkere pure is het tijd voor een nieuwe zak![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |