Zit je op de basisschoolquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:43 schreef Poemgirl het volgende:
Volgens mij bedoel je KRUIDnoten.
Mensen die het verschil niet weten tussen pepernoten en kruidnoten (inlusief mijn basisschooljuffen)
Nu maak je je eigen klacht onterechtquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:09 schreef Adelante het volgende:
Ik heb ze gekauft en nu met warme chocomel
ooh kom ze brengenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik heb vandaag chocoladekruidnoten op. Het was een sensationele en glorieuze ervaring.
Ze waren van een gulle vriendin tijdens de pauzequote:Op dinsdag 14 september 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh kom ze brengen![]()
mijn super had ze niet
ik heb eerlijk gezegd nog niet heel hard en goed gezochtquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ze waren van een gulle vriendin tijdens de pauzeMisschien moet je nieuwe vrienden zoeken die naast een goede super wonen?
Ik weet niet eens of de mijne ze al heeft.
Ik ook niet. Maar de AH zal ze vast wel hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd nog niet heel hard en goed gezocht
ik ga morgen eens kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de AH zal ze vast wel hebben.
Smiechtquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb al drie zakken chocoladepepernoten op.
Laat Sonja het niet horenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Overigens schrijven ze allemaal pepernoot terwijl ze kruidnoot bedoelenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:45 schreef Wing het volgende:
2010 belde, ze willen dat iedereen daar gaan posten
Pepernoten in supermarkt
Overigens
2008 - Nu al fokking pepernoten
2007 - aahhhh pepernoten in supermarkt!
2006 (had er zelfs 2) - Pepernoten, ze zijn er weer.
& Nu al sinterklaassnoepgoed in de supermarkt.
2005 - De eerste voorraad zakken kruidnoten zijn binnen.
Ach zoek ze zelf maar op
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)y=relevance&s_fields[]=titel&s_fields[]=bericht&s_fields[]=reacties&selectfora[]=5&status[]=open&status[]=gesloten&status[]=sticky&status[]=openstick&status[]=centraal
Ik ben blij dat ik ze nog niet heb gezienquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Strak plan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ze nog niet heb gezien. Die dingen zijn verslavend.
En nu ik hier lees, krijg ik er zin in. Gloeiende!
Dat wordt morgen toch een sprintje naar de supermarkt.
Ja écht heel erg. Ik ben blij dat ik mijn boodschappen voor de komende drie dagen al in huis heb.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ze nog niet heb gezien. Die dingen zijn verslavend.
En nu ik hier lees, krijg ik er zin in. Gloeiende!
Dat wordt morgen toch een sprintje naar de supermarkt.
Ik doe inspiratie op voor een nieuw topic.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:43 schreef Poemgirl het volgende:
Volgens mij bedoel je KRUIDnoten.
Mensen die het verschil niet weten tussen pepernoten en kruidnoten (inlusief mijn basisschooljuffen)
De naam ''Sonja'' niet associëren metquote:Op woensdag 15 september 2010 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sonja Bakker moet in een isoleercel gegooid worden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |