Ik heb zo'n klein mini-boompje, 20 cm ofzo, wit met 3 versierinkjes erin, die heeft tot een week of drie geleden op de kast gestaan. Waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:03 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Inderdaad, en die dennenboom kun je ook het hele jaar laten staan want je hebt toch ook andere planten in huis.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:36 schreef Adelante het volgende:
Kick.. nog zo'n twee weekjes warschijnlijk
Lekker!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:36 schreef Adelante het volgende:
Ja. En dan is het straks weer kerst.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:36 schreef Adelante het volgende:
Kick.. nog zo'n twee weekjes waarschijnlijk
Volgens mij moet je nog beter kijken, misschien liggen die kruidnoten nu al in de schappen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:36 schreef Adelante het volgende:
Goed gevonden, dat topic had ik 4 of 5 jaar geleden geopend.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef Skonk het volgende:
Ze zijn helemaal niet vroeger dan normaal
De eerste voorraad zakken kruidnoten zijn binnen.
En je kan niet zoeken
Op zaterdag 27 augustus 2005 om 00:21 om precies te zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed gevonden, dat topic had ik 4 of 5 jaar geleden geopend.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:13 schreef Fortitude het volgende:
Pepernoten met een chocoladelaagje.
Dat is altijd al zo vroeg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Te erg als die rommel nu al weer in de winkel ligt.
Jij zit toch alleen maar op je zolderkamer dus dat maakt verder niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef Penisbaard het volgende:
Reclame voor kerstballen, dat lag net in de brievenbus.
Jij ook!quote:
Dit dus!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:20 schreef Banzaiaap het volgende:
Bedankt Adelante.. Nu heb ik zin in Pepernoten.
Dat is zoooo lekkerquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:35 schreef linpunt het volgende:
ik ga denk ik toch pepernoten of taaitaai kopen en negeren dat het pepernoten en taaitaai is en het op brood eten!
Van twee jaar geleden: Nu al fokking pepernotenquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Het topic van voorgaand jaar, kon ik zo snel even niet vinden (FOK! search),
Ik schrok, dacht dat ik een week achterliep en afspraken had gemist, had eerst de kalender nodig en toen nog meer in de war, tot ik '2009' zag staan, phew.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Beste Adelante. Het is 23 augustus, dus we zijn al over de helft van deze maand
Het is geen regel, het is gewoon waar de klant wel en niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat een onnodige regel is dat toch, dat bepaalde etenswaren alleen aangeschaft kunnen worden gedurende een bepaald seizoenDat de vrije markt nog niet met die beperking heeft afgerekend.
Ik zit ook weleens niet op een product te wachten. Weet je wat ik dan doe? Dan koop ik het nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is geen regel, het is gewoon waar de klant wel en niet op zit te wachten.
Fight the system.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Met de hele KLB kudde een order plaatsen bij een bakker dan maar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |