Hihihi noepjequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef luckass het volgende:
Ik heb net mijn eerste zakje chocoladepepernoten gehaald van dit jaar. Nu pas ja.
Die wil ik echt graag proeven - waar kun je dat kopen?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:46 schreef Mixende_match het volgende:
ohh ik heb net kruidnootjes ontbij op van bolletje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekkkuurrr
0,99 centen hier.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
KLACHT
...of eigenlijk 2 klachten
1: De chocolade kruidnoten bij het Kruidvat zijn dit jaar wel een heel stuk duurder dan voorgaande jaren
Waar je 4-5 jaar geleden nog 1 euro betaalde voor een zak van 350 gram, was het vorig jaar geloof ik al 1,40 voor diezelfde zak. Maar zojuist kom ik bij de Kruidvat, en dan kost een lullig zakje van 250 gram(!) nu 1,50!![]()
![]()
![]()
2: Nog steeds geen truffelkruidnoten bij de Kruidvat
Oh, blijkbaar is het me wel geluktquote:Op donderdag 16 september 2010 17:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Gisteren 2 kg pepernoten gekregenZoveel krijg ik nooit op!
Probeer eens Spar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
KLACHT
...of eigenlijk 2 klachten
1: De chocolade kruidnoten bij het Kruidvat zijn dit jaar wel een heel stuk duurder dan voorgaande jaren
Waar je 4-5 jaar geleden nog 1 euro betaalde voor een zak van 350 gram, was het vorig jaar geloof ik al 1,40 voor diezelfde zak. Maar zojuist kom ik bij de Kruidvat, en dan kost een lullig zakje van 250 gram(!) nu 1,50!![]()
![]()
![]()
2: Nog steeds geen truffelkruidnoten bij de Kruidvat
Hier in Alkmaar Centrum stond er met stift naast dat het 1,49 was. Ik dacht ze ook ergens anders wel voor 1 euro tegengekomen te zijn, dus ik schrok ervan...quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Anne het volgende:
[..]
0,99 centen hier.
Ik heb er ook al behoorlijk wat mijn mond in zien gaan. Maar ik heb me redelijk ingehouden.
Spar ziet hier redelijk in de buurt. Wat hebben die dan? Voordelige choc. kruidnoten, of truffelnoten? Ow, en die truffelnoten van Bolletje hoef ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Probeer eens Spar.
Als er eentje bij jou in de buurt is...
Daar gaan we weerquote:Ze zijn vroeg dit jaar: In een Groningse Spar-supermarkt liggen de eerste pepernoten al klaar bij de kassa, bedoeld als impulsaankoop.
'Studenten en jongeren zijn er gek op', vertelt bedrijfsleider Jacobs aan de Levensmiddelenkrant. Volgens de krant zijn consumenten al jaren verdeeld over de vraag wanneer het geschikte moment is om producten als pepernoten weer in de winkels te verkopen. Sommigen vinden dat de lekkernij het hele jaar verkrijgbaar moet zijn, anderen pleiten voor een exclusieve verkoop in december.
Verkoop ze dan ook in DECEMBER!!!quote:Ze zijn vroeg dit jaar: In een Groningse Spar-supermarkt liggen de eerste pepernoten al klaar bij de kassa, bedoeld als impulsaankoop.
'Studenten en jongeren zijn er gek op', vertelt bedrijfsleider Jacobs aan de Levensmiddelenkrant. Volgens de krant zijn consumenten al jaren verdeeld over de vraag wanneer het geschikte moment is om producten als pepernoten weer in de winkels te verkopen. Sommigen vinden dat de lekkernij het hele jaar verkrijgbaar moet zijn, anderen pleiten voor een exclusieve verkoop in december.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |