Ben je dronken ofzo, Daggla? Of gewoon melig?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 04:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
I.R. Baboons semibikkeltijd, deel 110. Met een levende Lamon
Daar verder bikkelen.
quote:
-Bolt: De eerste Disney, die aan Pixar kan tippen, de eerste 10 minuten een beetje gejat van The Truman Show, maar daarna wordt ie zo leuk, en ook de graphics doen eindelijk niet onder voor Pixar.quote:
Staan beiden genoteerd. Allebei nog niet gezien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:18 schreef Arcee het volgende:
Had ik deze al getipt? Zo niet, dan bij deze en dan doe ik gelijk deze er ook bij, voor het geval ik die ook nog niet getipt had.
Ik vond het niet echt een remake, meer een vertaling. Alles was echt hetzelfde. Tim Rothquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:14 schreef Arcee het volgende:
Funny Games US
Verrassend goeie remake, maar haalt het niet bij het ijzersterke en beklemmende origineel.
Zij dat die Japanse shorts? Dan nog niet, maar wel opgevallen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt een remake, meer een vertaling. Alles was echt hetzelfde. Tim Roth.
Lamon, heb jij Three Extremes gezien?
Japans/Koreaans.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zij dat die Japanse shorts? Dan nog niet, maar wel opgevallen.
Maar in ons hart leeft hij mytisch voort.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Treurig dat Lamon ons heeft verlaten.
Vanaf nu is het kloonspotten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Treurig dat Lamon ons heeft verlaten.
Ik ben die van mij allemaal kwijt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
Vanaf nu is het kloonspotten.
Ik heb er al een op het oog.
Kloon of geen, een schizofreen is nooit alleen.quote:
Ik snap het niet. Dat is toch een voordeel?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:55 schreef sig000 het volgende:
Dat wel maar met 1 account loopt het postaantal zo snel op.
Ik heb 'm niet op msn jij grappenmakerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, slinger je msn aan en zeg dat hij terug moet komen.
Maar wel op ICQ.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet op msn jij grappenmaker
Noem mij eens 1 voordeel van het in de Fokpost top 500 staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Dat is toch een voordeel?
O, dan is het inderdaad wel oneerlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 'm niet op msn jij grappenmaker
Eer, prestige, aanzien, alle vrouwen die zich aan je voeten werpen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef sig000 het volgende:
Noem mij eens 1 voordeel van het in de Fokpost top 500 staan.
Dan had ik natuurlijk nooit dit gebruikersplaatje genomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Eer, prestige, aanzien, alle vrouwen die zich aan je voeten werpen.
Enzovoort.
Welke dan, wat is nou een echte chickmagnet, avatargewijs? David Beckham of zo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan had ik natuurlijk nooit dit gebruikersplaatje genomen.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:05 schreef sig000 het volgende:
Dan had ik natuurlijk nooit dit gebruikersplaatje genomen.
Vertelquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:38 schreef broer het volgende:
Vanaf nu is het kloonspotten.
Ik heb er al een op het oog.
Ho ho! Eerst zélf spotten. Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
VertelMag ook in pm. Moet, zelfs, denk ik.
Volgens mij issie echt ff tijdje weg, maar kan 't mishebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ho ho! Eerst zélf spotten. Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf.
Nooit kwam Berend Botje weerom.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:22 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij issie echt ff tijdje weg, maar kan 't mishebben.
Dat zou wel het verstandigst zijn, ja...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:22 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij issie echt ff tijdje weg, maar kan 't mishebben.
Het profileren is wat uit de hand gelopen denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou wel het verstandigst zijn, ja...
Ach, dit forum is zijn grootste probleem niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:27 schreef sig000 het volgende:
Het profileren is wat uit de hand gelopen denk ik.
Denk ik ook. Het is toffe gozert.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, dit forum is zijn grootste probleem niet.
Die kloon was al bezet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nooit kwam Berend Botje weerom.
Hmhm.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het profileren is wat uit de hand gelopen denk ik.
Ik had 't mis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou wel het verstandigst zijn, ja...
Ok ik ben niet helemaal helder meer, dus zeg nu eens duidelijk ?quote:
CRACK_ daar ben je weer! waar was je al die dagenquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok ik ben niet helemaal helder meer, dus zeg nu eens duidelijk ?
(Of ik ben natuurlijk een beetje dom vandaag, dat kan ook)
Lamon bestaat niet meer, die is veranderd in 17 jarige muts.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok ik ben niet helemaal helder meer, dus zeg nu eens duidelijk ?
(Of ik ben natuurlijk een beetje dom vandaag, dat kan ook)
Heeyquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
CRACK_ daar ben je weer! waar was je al die dagen?
Ziggo of UPC?quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heey
Nou internet deed het even niet meer, en toen ik internet terug had dacht ik "Flikker maar op allemaal" maar nu denk ik van "Ach ja fuck it" dus hier ben ik weer
whooo heey, blij dat je weer terug bentquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heey
Nou internet deed het even niet meer, en toen ik internet terug had dacht ik "Flikker maar op allemaal" maar nu denk ik van "Ach ja fuck it" dus hier ben ik weer
Ik had net afscheidsfeesje van iemand op mn werk, kei gezellig, en dotje leeft ook nog steeds, en ik ben bruiner geworden, en mn ouders zijn nog steeds op vakantie, en ik heb lekkere goedkope rosé gevonden, en morgen ga ik pizza maken, nou dit was het wel wat ik heb meegemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
whooo heey, blij dat je weer terug bent![]()
hehe, zoveel meegemaakt. nouja werken en FOK!en eiggquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had net afscheidsfeesje van iemand op mn werk, kei gezellig, en dotje leeft ook nog steeds, en ik ben bruiner geworden, en mn ouders zijn nog steeds op vakantie, en ik heb lekkere goedkope rosé gevonden, en morgen ga ik pizza maken, nou dit was het wel wat ik heb meegemaakt
En daaar ?:D
Yea, en het is echt tering snelquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's toch dat hele snelle via glasvezel?
Zoveel ? :pquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hehe, zoveel meegemaakt. nouja werken en FOK!en eigg
ojah wegens geldgebrek kan ik niet op de meeting komenquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea, en het is echt tering snel![]()
Echt heel heel heel snel!!
Als je de 10-jaar meeting bedoelt:quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ojah wegens geldgebrek kan ik niet op de meeting komen
Serieus, doe normaal gek!quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ojah wegens geldgebrek kan ik niet op de meeting komen
Die meet jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Als je de 10-jaar meeting bedoelt:
De camping waar ze em planden is failliet!
Of bedoelde je een andere meet, dan heb ik niets gezegd.
Ik was al in de war, maar nu nog meer .. ._Oquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Als je de 10-jaar meeting bedoelt:
De camping waar ze em planden is failliet!
Of bedoelde je een andere meet, dan heb ik niets gezegd.
Nu gaan ze een nieuwe plek zoeken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was al in de war, maar nu nog meer .. ._O
En nu ?!
Hopen dat meer regio's een glasvezelnetwerk uitrollen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea, en het is echt tering snel![]()
Echt heel heel heel snel!!
Vooral Ziggo wens ik vriendelijk een faillissement toe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopen dat meer regio's een glasvezelnetwerk uitrollen.
Ik zie die geldwolven van UPC en Ziggo failliet gaan. Kartelvorming, dure tarieven, ADSL beschimpen terwijl er met de bandbreedte gekloot wordt, klanten tot (suïcidale) wanhoop drijven...
En de NMa staat er bij en kijkt ernaar...
Zelfde datum ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:39 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nu gaan ze een nieuwe plek zoeken.
Brabantquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:41 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Vooral Ziggo wens ik vriendelijk een faillissement toe.
Wat een narigheid heb ik daar mee gehad zeg...
Horen we nog, zou voor jou wel gunstig zijn als het later wordt dan toch?quote:
Neequote:Op dinsdag 1 september 2009 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
WTF is hier aan de hand? Lamon weg?
Ja zeker weten!quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:41 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Horen we nog, zou voor jou wel gunstig zijn als het later wordt dan toch?
Ik hoop dat ze het op moeten schuiven.
Nee hoor, weer een relletje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
WTF is hier aan de hand? Lamon weg?
Je beseft wel dat je nog heel fok kusjes geeft ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:51 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee hoor, weer een relletje.
Maak je geen zorgen E. , nu kap ik er ECHT mee, die dingen.
Denk alleen niet dat ik alleen maar op internet zit, ik doe in het echt ook wel eens wat nuttigs.
Oh, ik ga niet teruglezen, want je hebt bij voorbaat gelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:51 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee hoor, weer een relletje.
Maak je geen zorgen E. , nu kap ik er ECHT mee, die dingen.
Denk alleen niet dat ik alleen maar op internet zit, ik doe in het echt ook wel eens wat nuttigs.
Wat zal ik erbij zetten? Kusjes is eigenlijk wel een beetje dom.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je nog heel fok kusjes geeft ?
Mja lamon, ondanks alles blijf je een toffe userquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wat zal ik erbij zetten? Kusjes is eigenlijk wel een beetje dom.
Hoe doet ze dat? Dat is wel erg knap!quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:10 schreef broer het volgende:
Ik heb geen idee of dit al heel oud is, maar ik kwam het zonet tegen. Schijnt de winnares van een of andere talentshow in de Oekraïne te zijn. Mijn bek viel open.
Ik heb echt geeeeen ideequote:Op dinsdag 1 september 2009 01:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wat zal ik erbij zetten? Kusjes is eigenlijk wel een beetje dom.
Zand op een lichtbak, neem ik aan. Maar wel erg knap, inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:21 schreef Sanne92 het volgende:
Haalt ze het zand weg op een wit bord ofzo?
Volgens mij is het idee wel heel erg oud, maar heb je heel veel van die "zand artiesten". Dat staat wel los van dat het heeeeel knap is en echt superrrr mooi, mn mond valt er ook nog steeds van open! En je verveeld je nooit als je het bekijkt, echt zo knap!quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:10 schreef broer het volgende:
Ik heb geen idee of dit al heel oud is, maar ik kwam het zonet tegen. Schijnt de winnares van een of andere talentshow in de Oekraïne te zijn. Mijn bek viel open.
Da's leuk maar je bent te vroeg, deze heugelijke mededeling had je ff tot na 1:00 moeten bewaren.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
Mn ouders zijn sinds vandaag terug van vakantie, en nu heeft mn vader hele (echt hele mooie!!!) oorbellen voor me gekocht in Frankrijk, echt heel heel mooi! Ik moest er bijna van huilen
Je ouders zijn terug en volgende week ga je heel hard bikkelen om die Havo te halen in 1 jaar tijd, en dan spreken we elkaar nooit meer.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
Mn ouders zijn sinds vandaag terug van vakantie, en nu heeft mn vader hele (echt hele mooie!!!) oorbellen voor me gekocht in Frankrijk, echt heel heel mooi! Ik moest er bijna van huilen
Je haalt nu het begrip bikkelen wel flink onderuit dat besef je wel hoop ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je ouders zijn terug en volgende week ga je heel hard bikkelen om die Havo te halen in 1 jaar tijd,
Het hangt van het profiel af...quote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je haalt nu het begrip bikkelen wel flink onderuit dat besef je wel hoop ik.
Ik weet het, maar Crack_ en ik zijn net Romeo & Juliet, ik wil ieder momentje met haar nog even pakken.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je haalt nu het begrip bikkelen wel flink onderuit dat besef je wel hoop ik.
Nee hoor in dit geval hangt het van het topic af.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het hangt van het profiel af...
Neeee gekkie, ik zal niet tot heel laat op fok zitten, maar in het weekend wel en ik heb volgens mij sowieso elke vrijdag vrij!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je ouders zijn terug en volgende week ga je heel hard bikkelen om die Havo te halen in 1 jaar tijd, en dan spreken we elkaar nooit meer.
Laten we nog even van de laatste dagen genieten.
Ik vertrouw dit niet...quote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar Crack_ en ik zijn net Romeo & Juliet, ik wil ieder momentje met haar nog even pakken.
Ons is een forbidden love.
Ik dacht dat je VWO deed?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeee gekkie, ik zal niet tot heel laat op fok zitten, maar in het weekend wel en ik heb volgens mij sowieso elke vrijdag vrij!![]()
En sorry sig, maar ik kon het even niet laten
Geen probleem hoor zal mij een rotzorg zijn maar het is zo leuk om die nutteloze regels ff te noemen.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Crack_ het volgende:
Kom ik zo slim over ja ?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeee gekkie, ik zal niet tot heel laat op fok zitten, maar in het weekend wel en ik heb volgens mij sowieso elke vrijdag vrij!![]()
Het zal vast bij een of ander sociologisch experiment horen, maar dit neemt inderdaad tamelijk zieke vormen aan.quote:
Ach, ik snap niet waarom jij hier uberhaupt een mening over hebt, ik voel me hartstikke vereerd en kei goed met die lieve woordjes, dussssssssquote:Op donderdag 3 september 2009 00:55 schreef broer het volgende:
[..]
Het zal vast bij een of ander sociologisch experiment horen, maar dit neemt inderdaad tamelijk zieke vormen aan.
Bijna..quote:Op donderdag 3 september 2009 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik word er bijna emotioneel van!
Heb ik één keer in mijn leven een mening, krijg ik dit weer...quote:Op donderdag 3 september 2009 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Ach, ik snap niet waarom jij hier uberhaupt een mening over hebt
Oh, nou sorryquote:Op donderdag 3 september 2009 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Heb ik één keer in mijn leven een mening, krijg ik dit weer...
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:03 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Bijna..
Ik meen het hoor.
Het komt niet zomaar even, we hebben er lang over gedaan, maar het mag niet.
Jij ruikt naar zoete liefde en een vleugje humor.quote:
Nou volgens mij stink ik want ik heb net gewerkt, maar als jij dat naar liefde en humor vind ruiken vind ik dat toch wel een groot complimentquote:Op donderdag 3 september 2009 01:40 schreef Fappie het volgende:
[..]
Jij ruikt naar zoete liefde en een vleugje humor.
Jij werkt toch in de horeca? Dan kun je niet stinken.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou volgens mij stink ik want ik heb net gewerkt, maar als jij dat naar liefde en humor vind ruiken vind ik dat toch wel een groot compliment
Niet ? Het is kei warm en ik moet de hele tijd op en neer rennen, nouquote:Op donderdag 3 september 2009 01:42 schreef Fappie het volgende:
[..]
Jij werkt toch in de horeca? Dan kun je niet stinken.
Ik lik je wel schoon.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet ? Het is kei warm en ik moet de hele tijd op en neer rennen, nou
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik dacht als ik zeg ik word er emotioneel van klinkt dat weer zo aanstellerig
Ik krijg er kippenvel van!quote:
quote:
Owww ik wil ook.quote:
Het is dat ik altijd al rode wangen heb, dan zie je niet dat ik bloos!quote:
Nou ja, de tijden zijn veranderd blijkbaar, dus dan maar aanpassen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:16 schreef Arcee het volgende:
Sjezus, de laagste userid hier is tegenwoordig 257.824.
Dank u.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:27 schreef Arcee het volgende:
Users lager dan 257.824 niet meegerekend, uiteraard, broer.
Same here.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:29 schreef broer het volgende:
Dank u.
Ik heb een laag user-id dus ik besta.
Was de op één na laatste act op Lowlands.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:34 schreef Arcee het volgende:
Damn, wat een fijn deuntje is dit toch.
Ben jij eigenlijk wel eens naar Depeche Mode geweest, Arcee?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:34 schreef Arcee het volgende:
Damn, wat een fijn deuntje is dit toch.
Nee, nooit. Ik ben niet zo van live, maar meer van de (perfecte) studio-opname.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:39 schreef Sanne92 het volgende:
Ben jij eigenlijk wel eens naar Depeche Mode geweest, Arcee?
Zeker.quote:Ik kan me herinneren dat jij ze ook goed vond.
Heb je de superaudio cd's die 2 of 3 jaar terug gemaakt zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, nooit. Ik ben niet zo van live, maar meer van de (perfecte) studio-opname.
[..]
Zeker.
Beste nummer ooit gemaakt.
Nee, heb ik niet, maar klinkt als iets wat ik zou willen hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:48 schreef Sanne92 het volgende:
Heb je de superaudio cd's die 2 of 3 jaar terug gemaakt zijn?
Die zijn echt geweldig om te luisteren, ik vind het nog steeds eeuwig jammer dat dat medium niet geslaagd is.
Al hun cd's zijn een paar jaar terug opnieuw geremasterd en als super-audio cd uitgebracht. Ik heb alleen de dubbel cd van 101 live op superaudio, en het is zoooh goed!quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet, maar klinkt als iets wat ik zou willen hebben.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:56 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Al hun cd's zijn een paar jaar terug opnieuw geremasterd en als super-audio cd uitgebracht. Ik heb alleen de dubbel cd van 101 live op superaudio, en het is zoooh goed!
Ze hebben echt hun best gedaan om het beste geluid te vinden.
En Enjoy The Silence is inderdaad goud.
Blof.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
IDD hadden ze maar altijd de silence enjoyced
Tong gaat ook weer leggequote:Op vrijdag 4 september 2009 03:40 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Blof.![]()
Radiohead![]()
..en nu moet ik ff pissen trouwens.
Maar dit topic is van I.R. Baboon, dat mogen wij niet zomaar doen, we kunnen samen wel een andere reeks maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een idee, laten we die stomme regeltjes weg halen, die regeltjes dat we pas na één uur mogen post, ik heb daar nameijk echt geen geduld voor
Dat zijn geen regeltjes, dat is traditie, suffe mutsquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een idee, laten we die stomme regeltjes weg halen, die regeltjes dat we pas na één uur mogen post, ik heb daar nameijk echt geen geduld voor
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zijn geen regeltjes, dat is traditie, suffe muts![]()
En verder wat 'Sanne' zegt: I.R. Baboon is onze huisbaas.
Waar wordt het onbegrijpelijk dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:09 schreef broer het volgende:
En jullie posten er tussendoor, waardoor het allemaal weer onbegrijpelijk wordt.
Oh sorry, dat had ik gemist.quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:14 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, misschien overdreef ik het wat. Maar ik wilde graag nog een keer met die PI posten.
Ik kwam er trouwens achter dat jij en Mozy niet zulke goede vriendjes zijn, he?quote:
Huh, hoe bedoel je niet zulke goede vrienjes zijn ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:26 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik kwam er trouwens achter dat jij en Mozy niet zulke goede vriendjes zijn, he?
Jullie hebben toch samen op school gezeten?
Ah, ondertekenen jullie nog steeds elkaars jaarboeken? Zie je, het is nog net als toen ik op school zat.quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, hoe bedoel je niet zulke goede vrienjes zijn ?
Ja, ik heb bij hem op school gezeten maar meer ook niet, hij had andere pauze's etc
Onze school is alleen niet zo heel groot dus iedereen kent elkaar, en nu sta ik in zijn jaarboek en hij in die van mij
Wel okee, vandaag lekker gegeten en morgen misschien naar Public Enemies, omdat ik die nog steeds niet gezien heb....beetje rust op het moeder- en werkfront.quote:
Huh ? hahaha, er was denk ik in de afgelopen 2 jaar op déze school (ik heb op 4 scholen gezetenquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:35 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ah, ondertekenen jullie nog steeds elkaars jaarboeken? Zie je, het is nog net als toen ik op school zat.
Alleen bestond het VMBO toen nog niet. Is het echt zo erg als ze zeggen, met vechten in de gangen en poortjes om wapens te checken enzo?
Of viel dat op jullie school wel mee?
Bij ons was het al heftig als je een leraar of lerares aan het huilen kreeg (..en ik heb de school natuurlijk een keer in de fik gestoken, maar dat had ik ooit al eens verteld volgens mij, maar dat was wel een uitzondering..en daar zijn ze gelukkig nooit achter gekomen.)
Over dat eerste: Mooi!quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:41 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wel okee, vandaag lekker gegeten en morgen misschien naar Public Enemies, omdat ik die nog steeds niet gezien heb....beetje rust op het moeder- en werkfront.
Wel denkt half FOK! inmiddels dat ik compleet gestoord ben, door dat provocerende gedrag van de laatste tijd, maar ja, het is maar een forum.
Wat een mooie sig, hehequote:Op zaterdag 5 september 2009 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Over dat eerste: Mooi!
Over dat tweede: Ik weet wel beter
Zie sig.
Onze school stond bekend als de grootste drugsdealschool van Nederland.quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh ? hahaha, er was denk ik in de afgelopen 2 jaar op déze school (ik heb op 4 scholen gezeten) één echt gevecht, en toen was ik ziek
Politie komt wel de kluisjes checken op drugs en wapens, maar dat is niet alleen op 't vmbo. Onze school was wel heel goed, staat volgens mij elk jaar op de 2e plek van beste middelbare school.. Maarja, onze school is een hartstikke nieuwe gebouw, 2 jaartjes oud. Dus een examen stunt zat er niet in (Ohja, ze hadden een bbq georganiseerd, maar mn school snapt niet dat er ook mensen zijn die geen vlees eten). Verder was mn school echt kei leuk, leraren die vroegen of het wel met je ging, en ik was iedereen z'n lievelingetje (bijna dan, maar het was echt zo). Ik ben maar één keer de les uit gestuurd, en ik en mn vriendinnetjes uit de klas hebben echt nog steeds géén idee waarom dat was, want ik deed niks!
Maar onze school was absoluuuuuuut niet streng, en met drank etc ook niet.. Afgelopen gala mocht iedereen drinken (ook kindjes die 15 waren ;p) maargoed, daardoor was ik wel kei bezopen (je kreeg van die bonnetjes) en moest mijn mama mij ophalen zodat ik thuis bewusteloos in mn bed kon vallen
Neeee, school was leuk
Radio 538 is ook nog bij mij op school geweest, en als het heel hard had gesneeuwt en je belde op dat je later kwam zei onze lieve receptionist dat we maar thuis moesten blijven, en als je mobiel afging deden de leraren als ze niks hadden gehoord!
Ok, weer heel lul verhaal ;p
quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Over dat eerste: Mooi!
Over dat tweede: Ik weet wel beter
Zie sig.
Ja ik snap dat echt niet, iedereen was echt super lief voor elkaar. Als ik me kut voelde was dat altijd meteen te merken, en bijna iedereen uit mn klas en leraren kwamen even naar me toe of het wel ging. En natuurlijk hadden we ook wel eens ruzie, maar dat ging echt over niks en daarna moesten we altijd lachen ;pquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:54 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Onze school stond bekend als de grootste drugsdealschool van Nederland.
Niet zo'n goede reputatie dus, alleen dat gebeurde allemaal stiekem dus het leek van buitenaf hartstikke netjes allemaal. En drinken mochten we ook op feesten, en ik ben ook een keer de klas uitgestuurd door mijn Aardrijkskundeleraar, maar die had gewoon de pik op mij, omdat aardrijkskunde me jeukte.
Er is dus niets veranderd.
En je hebt in 1 post met een gewoon verhaaltje het gezeik over het VMBO in 1000 andere topics onderuit gehaald. Ze doen alsof het allemaal een verzameling van tuig is ofzo...
Dat doe je goed, meisje.![]()
Haha, maar het klinkt wel ontzettend leukquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:09 schreef ElizabethR het volgende:
OMG, wat ben ik dan toch uit de tijd met de Pietje Bel streken die ik uithaalde![]()
Ik hield het bij suiker in de klas strooien, omdat de leraar altijd op kraakschoenen liep en dat dan extra werd benadrukt. Of een wekker op alarm in de kachel zetten, hetgeen resulteerde in een hels kabaal als ie afliep (ja, wij hadden nog een kachel in de lokalen!). Of als ik het bord moest schoonmaken, en daar dus GVD mijn pauze aan op moest offeren, het hele bord witkalken.
Volgens mij hadden ze bij mij op school nog niet eens ooit van drugs, messen, laat staan kluisjes, gehoord. Bij ons bleef iedereen van de spullen van een ander af!!
Ik heb nooit een kluisje gehad.
[/oudwijfdruiptaf]
Het was ook leuk! Ik was echt de gangmaker van de klas, 6 jaar lang.quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, maar het klinkt wel ontzettend leuk
Grappig toch, dat je al lol kon hebben met gewoon wat suiker op de grond, nu moet het soms gaan het met kapot maken van dingen..
nou, doe mij maar suiker op de grond, of de wijzers van de klok veranderen, en van die snoep krijtjes neerleggen en ruilen voor de echte krijtes (helaas hadden wij zo'n whiteboard)
Het was een beetje per ongeluk, ik dacht dat het leuk was om vuurwerk door de brievenbus te gooien, maar het was een brievenbus met een houten omhulsel erachter.quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:03 schreef Crack_ het volgende:
Hoezo had jij trouwens je school in de fik gestoken gek ?!
Je praat tegen jezelfquote:Op zaterdag 5 september 2009 04:07 schreef jordeeeh het volgende:
Mag ik hier posten? Ja dat mag je Jordy.
:|quote:Op zondag 6 september 2009 03:36 schreef Stali het volgende:
Kick.
Ik heb gepost..
En morgen gaat die rotwekker weer om half acht.
Ik heb heel vaak spijt en ben vol beloften waar het nooit van komt. Have mercy.quote:Op zondag 6 september 2009 03:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
:|
Half acht! Wat doe je dan zo laat nog op joh
Hey, das toevalligquote:Op maandag 7 september 2009 01:30 schreef Sanne92 het volgende:
Wat te doen?
Een poging tot slapen of vier boterhammen met gesmolten kaas klaarmaken?
Dat is mijn dilemma van de dag.
(..en terwijl ik schrijf weet ik al dat het optie 2 wordt.)
Ik word wel eens bang van onze gelijke levenstijl.quote:Op maandag 7 september 2009 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hey, das toevallig
Ik had net ook 2 van die boterhammetjes met gesmolten kaas, maar ik laat ze zo lang in de magnetron dat die kaas donker wordt en het brood hard, en dát is pas lekker
Hmmmm, neequote:Op maandag 7 september 2009 01:54 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik word wel eens bang van onze gelijke levenstijl.
Als je me nu ook nog vertelt dat jij vandaag ook 2 mensen ontmoet hebt, die zo'n schattig wit bolognezertje hadden van een half jaar oud, die zich verexcuseerden omdat hij zo speels was, terwijl hij alleen maar leuk over de grond rolde, ga ik stuiteren.
Want dat zijn mijn twee leukste momenten van vandaag, gesmolten kaas, en een 6 maanden oude grappige bolognezer met vieze pootjes omdat hij in de modder gerold had.
In je bed jij, anders word ik heeeeeeeeeeeeeeeeel boos!quote:Op maandag 7 september 2009 02:02 schreef Stali het volgende:
Verdorie, flater op flater en het wordt almaar later ook.
Grrr!@#$%#@
Heb jij die beroemde (beruchte) kaas van Sardinie weleens gegeten?quote:Op maandag 7 september 2009 02:02 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik hou trouwens van alles wat met kaas te maken heeft, en croissantjes met gesmolten kaas zijn ook jaaaammmieieieie
Neequote:Op maandag 7 september 2009 02:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb jij die beroemde (beruchte) kaas van Sardinie weleens gegeten?
Het lijkt mij iig heel wat anders dan die lappen plastic van de Appie.
Ik ben gewend aan boze mensen.quote:Op maandag 7 september 2009 02:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In je bed jij, anders word ik heeeeeeeeeeeeeeeeel boos!
Da's idd erg lekker, en toast met sambal-smeerkaas, en kaas-uienbroodjes.quote:Op maandag 7 september 2009 02:02 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik hou trouwens van alles wat met kaas te maken heeft, en croissantjes met gesmolten kaas zijn ook jaaaammmieieieie
Kaasfondue kan zalig zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 02:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee
Ik ben wel een keer in frankrijk naar een kaasproeverij geweest, maar geen idee welke dat waren!
En ik heb ook nog nooit gekaas fonduet (shit hoe schrijf je dat .. ;o)
Ananas smeerkaasquote:Op maandag 7 september 2009 02:10 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Da's idd erg lekker, en toast met sambal-smeerkaas, en kaas-uienbroodjes.
Maar je moet wel weten Crack_ , ik eet ook wel eens vlees.
Een van mijn beste vrienden is vegetarisch, en ik heb veel van hem overgenomen, maar ik ben wel vleeseter, alleen zou ik willen dat de manier waarop de dieren waarvan ik eet behandeld worden, beter zou zijn.
Gaat dit ons 2de punt worden, na ons Kane-meningsverschil, of kunnen we hier overheen komen?
Nou snel anders schop ik je naar bed!quote:Op maandag 7 september 2009 02:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Kaasfondue kan zalig zijn..
Ik zal trouwens even zoeken op die andere rare kaas en dan ga ik heel erg slapen enzo.
Moment.
Gelukkig maar, ga je ook kamperen op Appelpop?quote:Op maandag 7 september 2009 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ananas smeerkaas![]()
En jij mag gewoon zoveel vlees eten als je zelf wilt hoor, ik ben niet zó erg. Ik eet ook gewoon winegums, en als ik kook hier thuis, bak ik gewoon vlees voor de niet vegetariërs (mn vader is ook vegetariër)!
Ik weet nog niet precies waarom ik nou vegetariër ben (ja ben het al zo lang, ik wou eerst gewoon met mn vader mee doen, maar is nooit opgehouden) maar ik denk, omdat ik het gewoon onnodig vind ?;o
He, een heeeeeele tijd geleden hadden wij het over levensstijl en hoe ik met dingen omging, en jij zei dat je benieuwd was hoe dat dan zou gaan, weet jij dat eigenlijk nog?quote:Op maandag 7 september 2009 02:18 schreef Stali het volgende:
Gevonden! Casu Marzu it is.
En pfff, die Duitsers kunnen het echt weerzinwekkend maken he. Maar goed dat wisten we natuurlijk al..
Jaaaaa, ik ga kampereeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op maandag 7 september 2009 02:17 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ga je ook kamperen op Appelpop?
Kane komt ook, he?(
)
Eh bah, ik heb genoeg gezien..quote:Op maandag 7 september 2009 02:18 schreef Stali het volgende:
Gevonden! Casu Marzu it is.
En pfff, die Duitsers kunnen het echt weerzinwekkend maken he. Maar goed dat wisten we natuurlijk al..
Ik ben wel eens een keer naar Appelpop geweest, maar toen was het nog heel klein, en maar 1 dag. Nu is het echt GROOT geworden, nog groter dan Waterpop.quote:Op maandag 7 september 2009 02:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik ga kampereeeeeeeeeeeeeeeen
In een tentje met 2 vriendinnetjes, en veels te veel alcohol en sigaretten terwijl ik eigenlijk niet rook (ja slecht he, komt door de alcohol)
En kane komt, yesyes
Ik heb ook echt geeeeeen idee.quote:Op maandag 7 september 2009 02:20 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
He, een heeeeeele tijd geleden hadden wij het over levensstijl en hoe ik met dingen omging, en jij zei dat je benieuwd was hoe dat dan zou gaan, weet jij dat eigenlijk nog?
En toch he? Het ziet er niet uit, maar als ik de kans krijg zou ik het proeven, jij niet?quote:Op maandag 7 september 2009 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh bah, ik heb genoeg gezien..
Als ik kaas eet en ik heb dit soort dingen gezien moet ik daar altijd aan denken, en das niet leuk
Ja, en nog steeds gratisquote:Op maandag 7 september 2009 02:27 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een keer naar Appelpop geweest, maar toen was het nog heel klein, en maar 1 dag. Nu is het echt GROOT geworden, nog groter dan Waterpop.
Nee bahbahbah, NEEquote:Op maandag 7 september 2009 02:29 schreef Stali het volgende:
[..]
En toch he? Het ziet er niet uit, maar als ik de kans krijg zou ik het proeven, jij niet?
Jah, die maden zijn behoorlijk eng inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2009 02:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee bahbahbah, NEE
Ik ben wel heeeel benieuwd hoe het zou smaken, maar toch niet zó benieuwd dat ik het zou willen proeven
Ik ruik wel, daar kun je ook al veel uit op maken
Huuuuuuuuuuuuuuup, als je nu niet gaat schop ik je zo hard dat je morgen de hele dag in bed moet blijven liggen met een hele pijnlijke kont (en nee dat is niet leuk!)quote:Op maandag 7 september 2009 02:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, die maden zijn behoorlijk eng inderdaad.
De beste romige kazen stinken enorm. Een enkele keer per jaar koop ik er weleens een en die moet dan bewaard in de schuur.
Zeg, schop eens wat harder, want hier krijg echt spijt van morgen.
Rock Wechter is gaaf. 1 podium en 1 tent, en de beste acts.quote:Op maandag 7 september 2009 02:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en nog steeds gratis
Ik wou eigenlijk naar pinkpop (nee dat lieg ik, eigenlijk naar rock werchter, maar ja..) en dat kon allemaal niet want ná pinkpop had ik meteen mn examen duits en biologie, pff!
Ik was nog op Sanne aan het wachten maar die tikt maar niet door he?quote:Op maandag 7 september 2009 02:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuup, als je nu niet gaat schop ik je zo hard dat je morgen de hele dag in bed moet blijven liggen met een hele pijnlijke kont (en nee dat is niet leuk!)
Fuck, ik loop echt achterquote:Op maandag 7 september 2009 02:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Rock Wechter is gaaf. 1 podium en 1 tent, en de beste acts.
Ik heb Sting, Muse, Garbage, Suzanne Vega, Placebo, The Prodigy, en weet ik wat allemaal daar gezien, en het is Belgie, en daar zijn ze zwaar relaxed met volume, dus het gaat net even harder dan in Nederland.
Beachrock was trouwens ook in Belgie, maar dat bestaat niet meer, ze hadden toen 1 of andere gast, David nogwat, hij speelde een liedje over mars ofo, die optradt.![]()
![]()
Meisjes plagen...
Geen dank, slaap lekker!quote:Op maandag 7 september 2009 02:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik was nog op Sanne aan het wachten maar die tikt maar niet door he?
Er is wel wat komen dagen maar ik weet niet meer precies wat het topic nu was.
Welterusten allebei..
En bedankt voor die schop..
Dit is gewoon 100% Chinees voor mijquote:Op maandag 7 september 2009 02:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Rock Wechter is gaaf. 1 podium en 1 tent, en de beste acts.
Ik heb Sting, Muse, Garbage, Suzanne Vega, Placebo, The Prodigy, en weet ik wat allemaal daar gezien, en het is Belgie, en daar zijn ze zwaar relaxed met volume, dus het gaat net even harder dan in Nederland.
Beachrock was trouwens ook in Belgie, maar dat bestaat niet meer, ze hadden toen 1 of andere gast, David nogwat, hij speelde een liedje over mars ofo, die optradt.![]()
![]()
Meisjes plagen...
Eerlijkheidstopic...dingen aan mensen geven zomaar...altruisme....nog steeds geen belletje?quote:Op maandag 7 september 2009 02:42 schreef Stali het volgende:
Sanne!
Beetje oplepelen en ik zometeen maar wakker liggen he.
Ja ? Maar das gewoon Nederlands hoor!quote:Op maandag 7 september 2009 02:44 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dit is gewoon 100% Chinees voor mij
Fuuuuuuuuuuuuuuck, ik moet nog zoveel inhalenquote:Op maandag 7 september 2009 02:44 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ja, 2 jaar geleden ofzo, in de Arena.
En zoentjes vragen inderdaad...
Ja echtquote:Op maandag 7 september 2009 02:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ? Maar das gewoon Nederlands hoor!
Ho, nu begin jij ook een beetje chinees te pratenquote:Op maandag 7 september 2009 02:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja echt! Maar als jullie het over World of Warcraft gaan hebben dan praten jullie ook 100% Chinees voor mij!
Maar nu snap je wel wat ik bedoelquote:Op maandag 7 september 2009 02:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ho, nu begin jij ook een beetje chinees te praten
Ik doe niet aan WoW, dat schijnt verslavend te zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 02:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja echt! Maar als jullie het over World of Warcraft gaan hebben dan praten jullie ook 100% Chinees voor mij!
quote:Op maandag 7 september 2009 02:45 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Eerlijkheidstopic...dingen aan mensen geven zomaar...altruisme....nog steeds geen belletje?
Van Wow was maar een voorbeeld, dat muziek verslavend is heb je wel gelijk inquote:Op maandag 7 september 2009 02:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan WoW, dat schijnt verslavend te zijn.
En muziek is ook wel verslavend, maar voor iedereen en altijd cool.
En ik wil eigenlijk Crack_ gewoon een keertje uitvragen, maar ze is zo jong, en ik ben zo oud, en ik denk dat ik het niet moet doen, omdat het raar zou zijn en ongepast...want ze gaat over een week crowdsurfende jongetjes naar beneden trekken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Shit, ga nou eens! :pquote:Op maandag 7 september 2009 03:02 schreef Stali het volgende:
Toch nieuwsgierig en nu weet ik het wel!!
Sanne..
quote:Op maandag 7 september 2009 03:04 schreef Teezie het volgende:
[..]
Van Wow was maar een voorbeeld, dat muziek verslavend is heb je wel gelijk in
En ik loog het was maar 90 % Chinees, en dat laatste stukje vind ik niet terug in je oude reactie, maar laat maar zittenTeez, ik snap je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom leg je het niet even uit ?Baby darling doll face honey
Laat maar zittenquote:Op maandag 7 september 2009 03:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Teez, ik snap je niet
Waarom leg je het niet even uit ?
Hihi ja, daar slaap ik altijd op met mn hoofd, daarom is ie zo platquote:Op maandag 7 september 2009 03:20 schreef Teezie het volgende:
[..]
Laat maar zittenje hebt wel een coole knuffelbeertje
...en iedereen kan er wat in vinden.quote:Op maandag 7 september 2009 03:04 schreef Teezie het volgende:
dat muziek verslavend is heb je wel gelijk in
Uhu, van deze 2 nummers moet ik aaaltijd huilenquote:Op maandag 7 september 2009 03:24 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
...en iedereen kan er wat in vinden.
Ik heb zo'n wolf, alleen zijn kraaloogje is kwijt, al een paar jaarquote:Op maandag 7 september 2009 03:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi ja, daar slaap ik altijd op met mn hoofd, daarom is ie zo plat![]()
Maar ik had mn kamer niet echt opgeruimd, dus dat is niet zo netjes he!
Inderdaadquote:Op maandag 7 september 2009 03:24 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
...en iedereen kan er wat in vinden.
Is zeker zo, maar je praat wel over het feit dat ik je net uitvroeg heen.quote:Op maandag 7 september 2009 03:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, van deze 2 nummers moet ik aaaltijd huilen
En ik kan er echt niks aan doen, (maar het zijn van die nummers die ik zo af en toe beluister en tegen mezelf zeg dat andere mensen het slechter hebben, en dat ik altijd aan de mensen met kanker moet denken, WANT DIE VERDIENEN HET NIET en dan ook echt niet)
Hmm, ik dacht iets te lezen dat je het niet aan mij vroeg maar tegen Teezie zei ?! :pquote:Op maandag 7 september 2009 03:32 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Is zeker zo, maar je praat wel over het feit dat ik je net uitvroeg heen.
Durf je geen antwoord te geven?
Zo doe ik dat in gevallen waar het een beetje aparter is dan gewoonlijk, omdat je eigenlijk een beetje jong bent, maar volwassen voor je leeftijd, en ik het eigenlijk nog nooit aan iemand gevraagd heb die ik niet eerst heb ontmoet, dus ik vind dat dat tekent voor je karakter, als je iemand zo ver kunt krijgen om dat te doen.quote:Op maandag 7 september 2009 03:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht iets te lezen dat je het niet aan mij vroeg maar tegen Teezie zei ?! :p
Maar, ik zal er over na denken
Het wil niet erg lukken met het vroeg naar bed gaan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:26 schreef Stali het volgende:
Ik zou om 23:00 uur naar bed zijn gegaan..
Fijne nacht.
Ik ben 's avonds ook altijd veel verdrietigerquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:31 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het wil niet erg lukken met het vroeg naar bed gaan?
Ik ken dat.
Maar 's nachts is het wel leuk, als anderen slapen, en alle lichten uit zijn overal, dan wordt alles rustig, en kun je je gedachtes op een rijtje gaan zetten.
Bij mij komen er dan voornamelijk demonen langs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:31 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het wil niet erg lukken met het vroeg naar bed gaan?
Ik ken dat.
Maar 's nachts is het wel leuk, als anderen slapen, en alle lichten uit zijn overal, dan wordt alles rustig, en kun je je gedachtes op een rijtje gaan zetten.
Waarom Crack_ ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben 's avonds ook altijd veel verdrietiger
Trusten, Stali.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij mij komen er dan voornamelijk demonen langs..
Was eerder even weg met Ryan en Ollie (hondje) en op zich wel lekker wandelen terwijl iedereen ligt te slapen.
Ga nu toch wel proberen om te slapen. Wens jullie bikkels een gezellige nacht toe..
Misschien omdat ik juist heel veel ga nadenken ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:43 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Waarom Crack_ ?
Ik ben 's nachts wel emotioneler, maar niet altijd verdrietiger...
Niet teveel doen, je moet ook nog wat hersencellen overhouden voor later.quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien omdat ik juist heel veel ga nadenken ?
Hee, sig!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet teveel doen, je moet ook nog wat hersencellen overhouden voor later.
Ja sorryquote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
God wat een soap weer in FB, en wat zitten jij en WA er ineens tussen zeg
Ik heb vrees ik een totaal verschillende muzieksmaak.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:26 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hee, sig!
Het nieuwe Muse-album!!!!![]()
Of niets voor jou?
Oh ,al jaren!!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorryWist niet dat dat FOT zo'n wespennest was
![]()
Ik ga pitten
Er lopen meer soaps tegelijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
God wat een soap weer in FB, en wat zitten jij en WA er ineens tussen zeg
Ik zal het onthouden!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet teveel doen, je moet ook nog wat hersencellen overhouden voor later.
Krentenbol, FOK! op het nieuws vandaag vanwege de scholieren die gedDost hebben, het nieuwe Muse album, het foto-topic, het is chaos!quote:
Daarom ben ik er nog, was mijn leven aan het beteren maar op deze manier komt er weer niets van terecht.quote:
Hoe bedoel je ? ;oquote:Op woensdag 9 september 2009 01:35 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Krentenbol, FOK! op het nieuws vandaag vanwege de scholieren die gedDost hebben, het nieuwe Muse album, het foto-topic, het is chaos!
...en de serieuze voorliefde van mij voor Crack_ wordt een beetje ondergesneeuwd vandaag..
Het is geen rustige nacht.
...en dat stoort me echt.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lamon wilde aandacht trekken maar dat lukte niet zo goed door andere verwikkelingen.
Maar ik toch altijd aandacht voor lamon ?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lamon wilde aandacht trekken maar dat lukte niet zo goed door andere verwikkelingen.
Jantje Smit en de Havenzangers.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:52 schreef Crack_ het volgende:
Oh sig, wat is jouw muziek smaak dan eigenlijk ?
Komt aardig in de buurt.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jantje Smit en de Havenzangers.
Hazes wil ook nog wel.
Op goeie dagen draait ie de Carmina Burana, en in bad heeft ie altijd herman van Veen op staan, AJ Kwak.
I knowquote:
Wiequote:Op woensdag 9 september 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent Bertus Staigerpaip vergeten.
Nou Crack_ , mag Tim Kuik ook komen of is het alleen voor ons beidjes?quote:
Alles staat in FB.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:17 schreef TimKuik het volgende:
Waarom een nieuw account trouwens, Lamon?
Nog steeds en het is absoluut zeker nog een prima tijd om wakker te zijn.quote:
quote:
Ben je er achter dat je tussen de gestoorden hoort?quote:Wegens genoeg onderzoek hoe internet in elkaar steekt voorgoed van dit forum verdwenen.
Na vele doodverwensingen, gezamelijk volspammen van een mailbox, posten van foto's en bewerkte filmpjes, msn-nen over mensen die je enkel van internet kent en hoe je ze gaat "pakken" hoef ik er geen verdere info over. Mensen die op internet leven zijn psychisch gestoord.
En FOK! spant de kroon.
U mag het geld voor de meet houden, ik wil absoluut geen mensen ontmoeten die niet in deze samenleving passen, ik hou het wel bij ontwikkelde mensen en mensen die normaal wenselijk sociaal gedrag vertonen.
(Er is een handjevol uitzonderingen, maar mijn God, wat worden ze overschreeuwd door de gestoorden.. )
Bye, bye.
Maar minder erg dan sommige anderen?quote:Op woensdag 9 september 2009 02:28 schreef TimKuik het volgende:
Ben je er achter dat je tussen de gestoorden hoort?
Oh, rustig maar hoor !!quote:Op woensdag 9 september 2009 02:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nou Crack_ , mag Tim Kuik ook komen of is het alleen voor ons beidjes?
Je bent zo populair vannacht, ik word er onzeker van.
Ik vind jou heel normaal, wat ik niet normaal vind is dat mensen zo gemeen doen tegen jequote:Op woensdag 9 september 2009 02:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Maar minder erg dan sommige anderen?
Toch?
Omdat ik gewoon werk heb enzo, en ook gewoon uitga enzo, en niet anderen voor alles en nogwat uitscheld?
Zie je profielpagina...da's toch pas echt erg?
Ben je belazerd, ga nuttige dingen doen met je tijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:47 schreef TimKuik het volgende:
Oeh, Lamon, ik heb een animatie van je dansje gemaakt, mag ik hem plaatsen?
Je bent te vroegquote:Op donderdag 10 september 2009 01:13 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ben je belazerd, ga nuttige dingen doen met je tijd.
Nee, hoor.quote:
quote:
Zoals er in veel Ierse pubs staat, a stranger is a friend you just haven't met before.quote:
Nee, het is nog gewoon pril.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Zijn Lamon en Crack_ al getrouwd?
Neuh, niet raar. Misschien niet zo verstandig, maar er is ook menig leraar met een leerling afgegaan die nog steeds bij elkaar zijn. Elke relatie is weer een gok.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:12 schreef Sanne92 het volgende:
Nee, het is nog gewoon pril.
Wat vind jij van het leeftijdsverschil? Is dat raar?
Weet je wat het is, toen ik in zogenaamde "verstandige" relaties stapte bleken het telkens weer schijnheilige golddiggers te zijn, die enkel alleen om status en geld gaven, of zich helemaal kapot logen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, niet raar. Misschien niet zo verstandig, maar er is ook menig leraar met een leerling afgegaan die nog steeds bij elkaar zijn. Elke relatie is weer een gok.
Eigenlijk bedoelde ik dat ook, je moet gewoon doen wat je intuïtie je ingeeft (weer zo'n intens subtiele post van mijquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:25 schreef Sanne92 het volgende:
Weet je wat het is, toen ik in zogenaamde "verstandige" relaties stapte bleken het telkens weer schijnheilige golddiggers te zijn, die enkel alleen om status en geld gaven, of zich helemaal kapot logen...
Ik ben eigenlijk wel klaar met "verstandig"..![]()
Zo is dat, houd eerst maar eens een 'minimeet'quote:Maar aan de andere kant, we hebben elkaar nog niet eens ontmoet, dus het hoeft niets te zijn...maar ik ga het niet bij voorbaat afschrijven.
Ke bent 17 ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:25 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Weet je wat het is, toen ik in zogenaamde "verstandige" relaties stapte bleken het telkens weer schijnheilige golddiggers te zijn, die enkel alleen om status en geld gaven, of zich helemaal kapot logen...
Ik ben eigenlijk wel klaar met "verstandig"..
Maar aan de andere kant, we hebben elkaar nog niet eens ontmoet, dus het hoeft niets te zijn...maar ik ga het niet bij voorbaat afschrijven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nou niet zo raar, Tong.quote:
Kunnen we ook over jou zeggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:56 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo raar, Tong.
Toen Schmoopy en jij zo leuk met elkaar waren, was ik ook alleen maar enthousiast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |