Je praat tegen jezelfquote:Op zaterdag 5 september 2009 04:07 schreef jordeeeh het volgende:
Mag ik hier posten? Ja dat mag je Jordy.
:|quote:Op zondag 6 september 2009 03:36 schreef Stali het volgende:
Kick.
Ik heb gepost..
En morgen gaat die rotwekker weer om half acht.
Ik heb heel vaak spijt en ben vol beloften waar het nooit van komt. Have mercy.quote:Op zondag 6 september 2009 03:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
:|
Half acht! Wat doe je dan zo laat nog op joh
Hey, das toevalligquote:Op maandag 7 september 2009 01:30 schreef Sanne92 het volgende:
Wat te doen?
Een poging tot slapen of vier boterhammen met gesmolten kaas klaarmaken?
Dat is mijn dilemma van de dag.
(..en terwijl ik schrijf weet ik al dat het optie 2 wordt.)
Ik word wel eens bang van onze gelijke levenstijl.quote:Op maandag 7 september 2009 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hey, das toevallig
Ik had net ook 2 van die boterhammetjes met gesmolten kaas, maar ik laat ze zo lang in de magnetron dat die kaas donker wordt en het brood hard, en dát is pas lekker
Hmmmm, neequote:Op maandag 7 september 2009 01:54 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik word wel eens bang van onze gelijke levenstijl.
Als je me nu ook nog vertelt dat jij vandaag ook 2 mensen ontmoet hebt, die zo'n schattig wit bolognezertje hadden van een half jaar oud, die zich verexcuseerden omdat hij zo speels was, terwijl hij alleen maar leuk over de grond rolde, ga ik stuiteren.
Want dat zijn mijn twee leukste momenten van vandaag, gesmolten kaas, en een 6 maanden oude grappige bolognezer met vieze pootjes omdat hij in de modder gerold had.
In je bed jij, anders word ik heeeeeeeeeeeeeeeeel boos!quote:Op maandag 7 september 2009 02:02 schreef Stali het volgende:
Verdorie, flater op flater en het wordt almaar later ook.
Grrr!@#$%#@
Heb jij die beroemde (beruchte) kaas van Sardinie weleens gegeten?quote:Op maandag 7 september 2009 02:02 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik hou trouwens van alles wat met kaas te maken heeft, en croissantjes met gesmolten kaas zijn ook jaaaammmieieieie
Neequote:Op maandag 7 september 2009 02:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb jij die beroemde (beruchte) kaas van Sardinie weleens gegeten?
Het lijkt mij iig heel wat anders dan die lappen plastic van de Appie.
Ik ben gewend aan boze mensen.quote:Op maandag 7 september 2009 02:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In je bed jij, anders word ik heeeeeeeeeeeeeeeeel boos!
Da's idd erg lekker, en toast met sambal-smeerkaas, en kaas-uienbroodjes.quote:Op maandag 7 september 2009 02:02 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik hou trouwens van alles wat met kaas te maken heeft, en croissantjes met gesmolten kaas zijn ook jaaaammmieieieie
Kaasfondue kan zalig zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 02:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee
Ik ben wel een keer in frankrijk naar een kaasproeverij geweest, maar geen idee welke dat waren!
En ik heb ook nog nooit gekaas fonduet (shit hoe schrijf je dat .. ;o)
Ananas smeerkaasquote:Op maandag 7 september 2009 02:10 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Da's idd erg lekker, en toast met sambal-smeerkaas, en kaas-uienbroodjes.
Maar je moet wel weten Crack_ , ik eet ook wel eens vlees.
Een van mijn beste vrienden is vegetarisch, en ik heb veel van hem overgenomen, maar ik ben wel vleeseter, alleen zou ik willen dat de manier waarop de dieren waarvan ik eet behandeld worden, beter zou zijn.
Gaat dit ons 2de punt worden, na ons Kane-meningsverschil, of kunnen we hier overheen komen?
Nou snel anders schop ik je naar bed!quote:Op maandag 7 september 2009 02:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Kaasfondue kan zalig zijn..
Ik zal trouwens even zoeken op die andere rare kaas en dan ga ik heel erg slapen enzo.
Moment.
Gelukkig maar, ga je ook kamperen op Appelpop?quote:Op maandag 7 september 2009 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ananas smeerkaas![]()
En jij mag gewoon zoveel vlees eten als je zelf wilt hoor, ik ben niet zó erg. Ik eet ook gewoon winegums, en als ik kook hier thuis, bak ik gewoon vlees voor de niet vegetariërs (mn vader is ook vegetariër)!
Ik weet nog niet precies waarom ik nou vegetariër ben (ja ben het al zo lang, ik wou eerst gewoon met mn vader mee doen, maar is nooit opgehouden) maar ik denk, omdat ik het gewoon onnodig vind ?;o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |