Ben je dronken ofzo, Daggla? Of gewoon melig?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 04:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
I.R. Baboons semibikkeltijd, deel 110. Met een levende Lamon
Daar verder bikkelen.
quote:
-Bolt: De eerste Disney, die aan Pixar kan tippen, de eerste 10 minuten een beetje gejat van The Truman Show, maar daarna wordt ie zo leuk, en ook de graphics doen eindelijk niet onder voor Pixar.quote:
Staan beiden genoteerd. Allebei nog niet gezien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:18 schreef Arcee het volgende:
Had ik deze al getipt? Zo niet, dan bij deze en dan doe ik gelijk deze er ook bij, voor het geval ik die ook nog niet getipt had.
Ik vond het niet echt een remake, meer een vertaling. Alles was echt hetzelfde. Tim Rothquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:14 schreef Arcee het volgende:
Funny Games US
Verrassend goeie remake, maar haalt het niet bij het ijzersterke en beklemmende origineel.
Zij dat die Japanse shorts? Dan nog niet, maar wel opgevallen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt een remake, meer een vertaling. Alles was echt hetzelfde. Tim Roth.
Lamon, heb jij Three Extremes gezien?
Japans/Koreaans.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zij dat die Japanse shorts? Dan nog niet, maar wel opgevallen.
Maar in ons hart leeft hij mytisch voort.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Treurig dat Lamon ons heeft verlaten.
Vanaf nu is het kloonspotten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Treurig dat Lamon ons heeft verlaten.
Ik ben die van mij allemaal kwijt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
Vanaf nu is het kloonspotten.
Ik heb er al een op het oog.
Kloon of geen, een schizofreen is nooit alleen.quote:
Ik snap het niet. Dat is toch een voordeel?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:55 schreef sig000 het volgende:
Dat wel maar met 1 account loopt het postaantal zo snel op.
Ik heb 'm niet op msn jij grappenmakerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, slinger je msn aan en zeg dat hij terug moet komen.
Maar wel op ICQ.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet op msn jij grappenmaker
Noem mij eens 1 voordeel van het in de Fokpost top 500 staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Dat is toch een voordeel?
O, dan is het inderdaad wel oneerlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 'm niet op msn jij grappenmaker
Eer, prestige, aanzien, alle vrouwen die zich aan je voeten werpen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef sig000 het volgende:
Noem mij eens 1 voordeel van het in de Fokpost top 500 staan.
Dan had ik natuurlijk nooit dit gebruikersplaatje genomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Eer, prestige, aanzien, alle vrouwen die zich aan je voeten werpen.
Enzovoort.
Welke dan, wat is nou een echte chickmagnet, avatargewijs? David Beckham of zo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan had ik natuurlijk nooit dit gebruikersplaatje genomen.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:05 schreef sig000 het volgende:
Dan had ik natuurlijk nooit dit gebruikersplaatje genomen.
Vertelquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:38 schreef broer het volgende:
Vanaf nu is het kloonspotten.
Ik heb er al een op het oog.
Ho ho! Eerst zélf spotten. Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
VertelMag ook in pm. Moet, zelfs, denk ik.
Volgens mij issie echt ff tijdje weg, maar kan 't mishebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ho ho! Eerst zélf spotten. Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf.
Nooit kwam Berend Botje weerom.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:22 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij issie echt ff tijdje weg, maar kan 't mishebben.
Dat zou wel het verstandigst zijn, ja...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:22 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij issie echt ff tijdje weg, maar kan 't mishebben.
Het profileren is wat uit de hand gelopen denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou wel het verstandigst zijn, ja...
Ach, dit forum is zijn grootste probleem niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:27 schreef sig000 het volgende:
Het profileren is wat uit de hand gelopen denk ik.
Denk ik ook. Het is toffe gozert.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, dit forum is zijn grootste probleem niet.
Die kloon was al bezet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nooit kwam Berend Botje weerom.
Hmhm.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het profileren is wat uit de hand gelopen denk ik.
Ik had 't mis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou wel het verstandigst zijn, ja...
Ok ik ben niet helemaal helder meer, dus zeg nu eens duidelijk ?quote:
CRACK_ daar ben je weer! waar was je al die dagenquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok ik ben niet helemaal helder meer, dus zeg nu eens duidelijk ?
(Of ik ben natuurlijk een beetje dom vandaag, dat kan ook)
Lamon bestaat niet meer, die is veranderd in 17 jarige muts.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok ik ben niet helemaal helder meer, dus zeg nu eens duidelijk ?
(Of ik ben natuurlijk een beetje dom vandaag, dat kan ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |