CRACK_ daar ben je weer! waar was je al die dagenquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok ik ben niet helemaal helder meer, dus zeg nu eens duidelijk ?
(Of ik ben natuurlijk een beetje dom vandaag, dat kan ook)
Lamon bestaat niet meer, die is veranderd in 17 jarige muts.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok ik ben niet helemaal helder meer, dus zeg nu eens duidelijk ?
(Of ik ben natuurlijk een beetje dom vandaag, dat kan ook)
Heeyquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
CRACK_ daar ben je weer! waar was je al die dagen?
Ziggo of UPC?quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heey
Nou internet deed het even niet meer, en toen ik internet terug had dacht ik "Flikker maar op allemaal" maar nu denk ik van "Ach ja fuck it" dus hier ben ik weer
whooo heey, blij dat je weer terug bentquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heey
Nou internet deed het even niet meer, en toen ik internet terug had dacht ik "Flikker maar op allemaal" maar nu denk ik van "Ach ja fuck it" dus hier ben ik weer
Ik had net afscheidsfeesje van iemand op mn werk, kei gezellig, en dotje leeft ook nog steeds, en ik ben bruiner geworden, en mn ouders zijn nog steeds op vakantie, en ik heb lekkere goedkope rosé gevonden, en morgen ga ik pizza maken, nou dit was het wel wat ik heb meegemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
whooo heey, blij dat je weer terug bent![]()
hehe, zoveel meegemaakt. nouja werken en FOK!en eiggquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had net afscheidsfeesje van iemand op mn werk, kei gezellig, en dotje leeft ook nog steeds, en ik ben bruiner geworden, en mn ouders zijn nog steeds op vakantie, en ik heb lekkere goedkope rosé gevonden, en morgen ga ik pizza maken, nou dit was het wel wat ik heb meegemaakt
En daaar ?:D
Yea, en het is echt tering snelquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's toch dat hele snelle via glasvezel?
Zoveel ? :pquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hehe, zoveel meegemaakt. nouja werken en FOK!en eigg
ojah wegens geldgebrek kan ik niet op de meeting komenquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea, en het is echt tering snel![]()
Echt heel heel heel snel!!
Als je de 10-jaar meeting bedoelt:quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ojah wegens geldgebrek kan ik niet op de meeting komen
Serieus, doe normaal gek!quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ojah wegens geldgebrek kan ik niet op de meeting komen
Die meet jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Als je de 10-jaar meeting bedoelt:
De camping waar ze em planden is failliet!
Of bedoelde je een andere meet, dan heb ik niets gezegd.
Ik was al in de war, maar nu nog meer .. ._Oquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Als je de 10-jaar meeting bedoelt:
De camping waar ze em planden is failliet!
Of bedoelde je een andere meet, dan heb ik niets gezegd.
Nu gaan ze een nieuwe plek zoeken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was al in de war, maar nu nog meer .. ._O
En nu ?!
Hopen dat meer regio's een glasvezelnetwerk uitrollen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea, en het is echt tering snel![]()
Echt heel heel heel snel!!
Vooral Ziggo wens ik vriendelijk een faillissement toe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopen dat meer regio's een glasvezelnetwerk uitrollen.
Ik zie die geldwolven van UPC en Ziggo failliet gaan. Kartelvorming, dure tarieven, ADSL beschimpen terwijl er met de bandbreedte gekloot wordt, klanten tot (suïcidale) wanhoop drijven...
En de NMa staat er bij en kijkt ernaar...
Zelfde datum ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:39 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nu gaan ze een nieuwe plek zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |