Heeyquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
CRACK_ daar ben je weer! waar was je al die dagen?
Ziggo of UPC?quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heey
Nou internet deed het even niet meer, en toen ik internet terug had dacht ik "Flikker maar op allemaal" maar nu denk ik van "Ach ja fuck it" dus hier ben ik weer
whooo heey, blij dat je weer terug bentquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heey
Nou internet deed het even niet meer, en toen ik internet terug had dacht ik "Flikker maar op allemaal" maar nu denk ik van "Ach ja fuck it" dus hier ben ik weer
Ik had net afscheidsfeesje van iemand op mn werk, kei gezellig, en dotje leeft ook nog steeds, en ik ben bruiner geworden, en mn ouders zijn nog steeds op vakantie, en ik heb lekkere goedkope rosé gevonden, en morgen ga ik pizza maken, nou dit was het wel wat ik heb meegemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
whooo heey, blij dat je weer terug bent![]()
hehe, zoveel meegemaakt. nouja werken en FOK!en eiggquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had net afscheidsfeesje van iemand op mn werk, kei gezellig, en dotje leeft ook nog steeds, en ik ben bruiner geworden, en mn ouders zijn nog steeds op vakantie, en ik heb lekkere goedkope rosé gevonden, en morgen ga ik pizza maken, nou dit was het wel wat ik heb meegemaakt
En daaar ?:D
Yea, en het is echt tering snelquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's toch dat hele snelle via glasvezel?
Zoveel ? :pquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hehe, zoveel meegemaakt. nouja werken en FOK!en eigg
ojah wegens geldgebrek kan ik niet op de meeting komenquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea, en het is echt tering snel![]()
Echt heel heel heel snel!!
Als je de 10-jaar meeting bedoelt:quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ojah wegens geldgebrek kan ik niet op de meeting komen
Serieus, doe normaal gek!quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ojah wegens geldgebrek kan ik niet op de meeting komen
Die meet jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Als je de 10-jaar meeting bedoelt:
De camping waar ze em planden is failliet!
Of bedoelde je een andere meet, dan heb ik niets gezegd.
Ik was al in de war, maar nu nog meer .. ._Oquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Als je de 10-jaar meeting bedoelt:
De camping waar ze em planden is failliet!
Of bedoelde je een andere meet, dan heb ik niets gezegd.
Nu gaan ze een nieuwe plek zoeken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was al in de war, maar nu nog meer .. ._O
En nu ?!
Hopen dat meer regio's een glasvezelnetwerk uitrollen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea, en het is echt tering snel![]()
Echt heel heel heel snel!!
Vooral Ziggo wens ik vriendelijk een faillissement toe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopen dat meer regio's een glasvezelnetwerk uitrollen.
Ik zie die geldwolven van UPC en Ziggo failliet gaan. Kartelvorming, dure tarieven, ADSL beschimpen terwijl er met de bandbreedte gekloot wordt, klanten tot (suïcidale) wanhoop drijven...
En de NMa staat er bij en kijkt ernaar...
Zelfde datum ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:39 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nu gaan ze een nieuwe plek zoeken.
Brabantquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:41 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Vooral Ziggo wens ik vriendelijk een faillissement toe.
Wat een narigheid heb ik daar mee gehad zeg...
Horen we nog, zou voor jou wel gunstig zijn als het later wordt dan toch?quote:
Neequote:Op dinsdag 1 september 2009 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
WTF is hier aan de hand? Lamon weg?
Ja zeker weten!quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:41 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Horen we nog, zou voor jou wel gunstig zijn als het later wordt dan toch?
Ik hoop dat ze het op moeten schuiven.
Nee hoor, weer een relletje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
WTF is hier aan de hand? Lamon weg?
Je beseft wel dat je nog heel fok kusjes geeft ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:51 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee hoor, weer een relletje.
Maak je geen zorgen E. , nu kap ik er ECHT mee, die dingen.
Denk alleen niet dat ik alleen maar op internet zit, ik doe in het echt ook wel eens wat nuttigs.
Oh, ik ga niet teruglezen, want je hebt bij voorbaat gelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:51 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee hoor, weer een relletje.
Maak je geen zorgen E. , nu kap ik er ECHT mee, die dingen.
Denk alleen niet dat ik alleen maar op internet zit, ik doe in het echt ook wel eens wat nuttigs.
Wat zal ik erbij zetten? Kusjes is eigenlijk wel een beetje dom.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je nog heel fok kusjes geeft ?
Mja lamon, ondanks alles blijf je een toffe userquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wat zal ik erbij zetten? Kusjes is eigenlijk wel een beetje dom.
Hoe doet ze dat? Dat is wel erg knap!quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:10 schreef broer het volgende:
Ik heb geen idee of dit al heel oud is, maar ik kwam het zonet tegen. Schijnt de winnares van een of andere talentshow in de Oekraïne te zijn. Mijn bek viel open.
Ik heb echt geeeeen ideequote:Op dinsdag 1 september 2009 01:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wat zal ik erbij zetten? Kusjes is eigenlijk wel een beetje dom.
Zand op een lichtbak, neem ik aan. Maar wel erg knap, inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:21 schreef Sanne92 het volgende:
Haalt ze het zand weg op een wit bord ofzo?
Volgens mij is het idee wel heel erg oud, maar heb je heel veel van die "zand artiesten". Dat staat wel los van dat het heeeeel knap is en echt superrrr mooi, mn mond valt er ook nog steeds van open! En je verveeld je nooit als je het bekijkt, echt zo knap!quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:10 schreef broer het volgende:
Ik heb geen idee of dit al heel oud is, maar ik kwam het zonet tegen. Schijnt de winnares van een of andere talentshow in de Oekraïne te zijn. Mijn bek viel open.
Da's leuk maar je bent te vroeg, deze heugelijke mededeling had je ff tot na 1:00 moeten bewaren.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
Mn ouders zijn sinds vandaag terug van vakantie, en nu heeft mn vader hele (echt hele mooie!!!) oorbellen voor me gekocht in Frankrijk, echt heel heel mooi! Ik moest er bijna van huilen
Je ouders zijn terug en volgende week ga je heel hard bikkelen om die Havo te halen in 1 jaar tijd, en dan spreken we elkaar nooit meer.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
Mn ouders zijn sinds vandaag terug van vakantie, en nu heeft mn vader hele (echt hele mooie!!!) oorbellen voor me gekocht in Frankrijk, echt heel heel mooi! Ik moest er bijna van huilen
Je haalt nu het begrip bikkelen wel flink onderuit dat besef je wel hoop ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je ouders zijn terug en volgende week ga je heel hard bikkelen om die Havo te halen in 1 jaar tijd,
Het hangt van het profiel af...quote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je haalt nu het begrip bikkelen wel flink onderuit dat besef je wel hoop ik.
Ik weet het, maar Crack_ en ik zijn net Romeo & Juliet, ik wil ieder momentje met haar nog even pakken.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je haalt nu het begrip bikkelen wel flink onderuit dat besef je wel hoop ik.
Nee hoor in dit geval hangt het van het topic af.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het hangt van het profiel af...
Neeee gekkie, ik zal niet tot heel laat op fok zitten, maar in het weekend wel en ik heb volgens mij sowieso elke vrijdag vrij!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je ouders zijn terug en volgende week ga je heel hard bikkelen om die Havo te halen in 1 jaar tijd, en dan spreken we elkaar nooit meer.
Laten we nog even van de laatste dagen genieten.
Ik vertrouw dit niet...quote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar Crack_ en ik zijn net Romeo & Juliet, ik wil ieder momentje met haar nog even pakken.
Ons is een forbidden love.
Ik dacht dat je VWO deed?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeee gekkie, ik zal niet tot heel laat op fok zitten, maar in het weekend wel en ik heb volgens mij sowieso elke vrijdag vrij!![]()
En sorry sig, maar ik kon het even niet laten
Geen probleem hoor zal mij een rotzorg zijn maar het is zo leuk om die nutteloze regels ff te noemen.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Crack_ het volgende:
En sorry sig, maar ik kon het even niet laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |