Van Wow was maar een voorbeeld, dat muziek verslavend is heb je wel gelijk inquote:Op maandag 7 september 2009 02:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan WoW, dat schijnt verslavend te zijn.
En muziek is ook wel verslavend, maar voor iedereen en altijd cool.
En ik wil eigenlijk Crack_ gewoon een keertje uitvragen, maar ze is zo jong, en ik ben zo oud, en ik denk dat ik het niet moet doen, omdat het raar zou zijn en ongepast...want ze gaat over een week crowdsurfende jongetjes naar beneden trekken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Shit, ga nou eens! :pquote:Op maandag 7 september 2009 03:02 schreef Stali het volgende:
Toch nieuwsgierig en nu weet ik het wel!!
Sanne..
quote:Op maandag 7 september 2009 03:04 schreef Teezie het volgende:
[..]
Van Wow was maar een voorbeeld, dat muziek verslavend is heb je wel gelijk in
En ik loog het was maar 90 % Chinees, en dat laatste stukje vind ik niet terug in je oude reactie, maar laat maar zittenTeez, ik snap je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom leg je het niet even uit ?Baby darling doll face honey
Laat maar zittenquote:Op maandag 7 september 2009 03:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Teez, ik snap je niet
Waarom leg je het niet even uit ?
Hihi ja, daar slaap ik altijd op met mn hoofd, daarom is ie zo platquote:Op maandag 7 september 2009 03:20 schreef Teezie het volgende:
[..]
Laat maar zittenje hebt wel een coole knuffelbeertje
...en iedereen kan er wat in vinden.quote:Op maandag 7 september 2009 03:04 schreef Teezie het volgende:
dat muziek verslavend is heb je wel gelijk in
Uhu, van deze 2 nummers moet ik aaaltijd huilenquote:Op maandag 7 september 2009 03:24 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
...en iedereen kan er wat in vinden.
Ik heb zo'n wolf, alleen zijn kraaloogje is kwijt, al een paar jaarquote:Op maandag 7 september 2009 03:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi ja, daar slaap ik altijd op met mn hoofd, daarom is ie zo plat![]()
Maar ik had mn kamer niet echt opgeruimd, dus dat is niet zo netjes he!
Inderdaadquote:Op maandag 7 september 2009 03:24 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
...en iedereen kan er wat in vinden.
Is zeker zo, maar je praat wel over het feit dat ik je net uitvroeg heen.quote:Op maandag 7 september 2009 03:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, van deze 2 nummers moet ik aaaltijd huilen
En ik kan er echt niks aan doen, (maar het zijn van die nummers die ik zo af en toe beluister en tegen mezelf zeg dat andere mensen het slechter hebben, en dat ik altijd aan de mensen met kanker moet denken, WANT DIE VERDIENEN HET NIET en dan ook echt niet)
Hmm, ik dacht iets te lezen dat je het niet aan mij vroeg maar tegen Teezie zei ?! :pquote:Op maandag 7 september 2009 03:32 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Is zeker zo, maar je praat wel over het feit dat ik je net uitvroeg heen.
Durf je geen antwoord te geven?
Zo doe ik dat in gevallen waar het een beetje aparter is dan gewoonlijk, omdat je eigenlijk een beetje jong bent, maar volwassen voor je leeftijd, en ik het eigenlijk nog nooit aan iemand gevraagd heb die ik niet eerst heb ontmoet, dus ik vind dat dat tekent voor je karakter, als je iemand zo ver kunt krijgen om dat te doen.quote:Op maandag 7 september 2009 03:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht iets te lezen dat je het niet aan mij vroeg maar tegen Teezie zei ?! :p
Maar, ik zal er over na denken
Het wil niet erg lukken met het vroeg naar bed gaan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:26 schreef Stali het volgende:
Ik zou om 23:00 uur naar bed zijn gegaan..
Fijne nacht.
Ik ben 's avonds ook altijd veel verdrietigerquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:31 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het wil niet erg lukken met het vroeg naar bed gaan?
Ik ken dat.
Maar 's nachts is het wel leuk, als anderen slapen, en alle lichten uit zijn overal, dan wordt alles rustig, en kun je je gedachtes op een rijtje gaan zetten.
Bij mij komen er dan voornamelijk demonen langs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:31 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het wil niet erg lukken met het vroeg naar bed gaan?
Ik ken dat.
Maar 's nachts is het wel leuk, als anderen slapen, en alle lichten uit zijn overal, dan wordt alles rustig, en kun je je gedachtes op een rijtje gaan zetten.
Waarom Crack_ ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben 's avonds ook altijd veel verdrietiger
Trusten, Stali.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij mij komen er dan voornamelijk demonen langs..
Was eerder even weg met Ryan en Ollie (hondje) en op zich wel lekker wandelen terwijl iedereen ligt te slapen.
Ga nu toch wel proberen om te slapen. Wens jullie bikkels een gezellige nacht toe..
Misschien omdat ik juist heel veel ga nadenken ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:43 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Waarom Crack_ ?
Ik ben 's nachts wel emotioneler, maar niet altijd verdrietiger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |