Owww ik wil ook.quote:
Het is dat ik altijd al rode wangen heb, dan zie je niet dat ik bloos!quote:
Nou ja, de tijden zijn veranderd blijkbaar, dus dan maar aanpassen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:16 schreef Arcee het volgende:
Sjezus, de laagste userid hier is tegenwoordig 257.824.
Dank u.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:27 schreef Arcee het volgende:
Users lager dan 257.824 niet meegerekend, uiteraard, broer.
Same here.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:29 schreef broer het volgende:
Dank u.
Ik heb een laag user-id dus ik besta.
Was de op één na laatste act op Lowlands.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:34 schreef Arcee het volgende:
Damn, wat een fijn deuntje is dit toch.
Ben jij eigenlijk wel eens naar Depeche Mode geweest, Arcee?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:34 schreef Arcee het volgende:
Damn, wat een fijn deuntje is dit toch.
Nee, nooit. Ik ben niet zo van live, maar meer van de (perfecte) studio-opname.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:39 schreef Sanne92 het volgende:
Ben jij eigenlijk wel eens naar Depeche Mode geweest, Arcee?
Zeker.quote:Ik kan me herinneren dat jij ze ook goed vond.
Heb je de superaudio cd's die 2 of 3 jaar terug gemaakt zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, nooit. Ik ben niet zo van live, maar meer van de (perfecte) studio-opname.
[..]
Zeker.
Beste nummer ooit gemaakt.
Nee, heb ik niet, maar klinkt als iets wat ik zou willen hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:48 schreef Sanne92 het volgende:
Heb je de superaudio cd's die 2 of 3 jaar terug gemaakt zijn?
Die zijn echt geweldig om te luisteren, ik vind het nog steeds eeuwig jammer dat dat medium niet geslaagd is.
Al hun cd's zijn een paar jaar terug opnieuw geremasterd en als super-audio cd uitgebracht. Ik heb alleen de dubbel cd van 101 live op superaudio, en het is zoooh goed!quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet, maar klinkt als iets wat ik zou willen hebben.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:56 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Al hun cd's zijn een paar jaar terug opnieuw geremasterd en als super-audio cd uitgebracht. Ik heb alleen de dubbel cd van 101 live op superaudio, en het is zoooh goed!
Ze hebben echt hun best gedaan om het beste geluid te vinden.
En Enjoy The Silence is inderdaad goud.
Blof.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
IDD hadden ze maar altijd de silence enjoyced
Tong gaat ook weer leggequote:Op vrijdag 4 september 2009 03:40 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Blof.![]()
Radiohead![]()
..en nu moet ik ff pissen trouwens.
Maar dit topic is van I.R. Baboon, dat mogen wij niet zomaar doen, we kunnen samen wel een andere reeks maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een idee, laten we die stomme regeltjes weg halen, die regeltjes dat we pas na één uur mogen post, ik heb daar nameijk echt geen geduld voor
Dat zijn geen regeltjes, dat is traditie, suffe mutsquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een idee, laten we die stomme regeltjes weg halen, die regeltjes dat we pas na één uur mogen post, ik heb daar nameijk echt geen geduld voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |