Neeee gekkie, ik zal niet tot heel laat op fok zitten, maar in het weekend wel en ik heb volgens mij sowieso elke vrijdag vrij!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je ouders zijn terug en volgende week ga je heel hard bikkelen om die Havo te halen in 1 jaar tijd, en dan spreken we elkaar nooit meer.
Laten we nog even van de laatste dagen genieten.
Ik vertrouw dit niet...quote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar Crack_ en ik zijn net Romeo & Juliet, ik wil ieder momentje met haar nog even pakken.
Ons is een forbidden love.
Ik dacht dat je VWO deed?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeee gekkie, ik zal niet tot heel laat op fok zitten, maar in het weekend wel en ik heb volgens mij sowieso elke vrijdag vrij!![]()
En sorry sig, maar ik kon het even niet laten
Geen probleem hoor zal mij een rotzorg zijn maar het is zo leuk om die nutteloze regels ff te noemen.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Crack_ het volgende:
Kom ik zo slim over ja ?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeee gekkie, ik zal niet tot heel laat op fok zitten, maar in het weekend wel en ik heb volgens mij sowieso elke vrijdag vrij!![]()
Het zal vast bij een of ander sociologisch experiment horen, maar dit neemt inderdaad tamelijk zieke vormen aan.quote:
Ach, ik snap niet waarom jij hier uberhaupt een mening over hebt, ik voel me hartstikke vereerd en kei goed met die lieve woordjes, dussssssssquote:Op donderdag 3 september 2009 00:55 schreef broer het volgende:
[..]
Het zal vast bij een of ander sociologisch experiment horen, maar dit neemt inderdaad tamelijk zieke vormen aan.
Bijna..quote:Op donderdag 3 september 2009 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik word er bijna emotioneel van!
Heb ik één keer in mijn leven een mening, krijg ik dit weer...quote:Op donderdag 3 september 2009 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Ach, ik snap niet waarom jij hier uberhaupt een mening over hebt
Oh, nou sorryquote:Op donderdag 3 september 2009 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Heb ik één keer in mijn leven een mening, krijg ik dit weer...
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:03 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Bijna..
Ik meen het hoor.
Het komt niet zomaar even, we hebben er lang over gedaan, maar het mag niet.
Jij ruikt naar zoete liefde en een vleugje humor.quote:
Nou volgens mij stink ik want ik heb net gewerkt, maar als jij dat naar liefde en humor vind ruiken vind ik dat toch wel een groot complimentquote:Op donderdag 3 september 2009 01:40 schreef Fappie het volgende:
[..]
Jij ruikt naar zoete liefde en een vleugje humor.
Jij werkt toch in de horeca? Dan kun je niet stinken.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou volgens mij stink ik want ik heb net gewerkt, maar als jij dat naar liefde en humor vind ruiken vind ik dat toch wel een groot compliment
Niet ? Het is kei warm en ik moet de hele tijd op en neer rennen, nouquote:Op donderdag 3 september 2009 01:42 schreef Fappie het volgende:
[..]
Jij werkt toch in de horeca? Dan kun je niet stinken.
Ik lik je wel schoon.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet ? Het is kei warm en ik moet de hele tijd op en neer rennen, nou
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik dacht als ik zeg ik word er emotioneel van klinkt dat weer zo aanstellerig
Ik krijg er kippenvel van!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |