abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2009 @ 02:08:20 #151
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72453447
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:23 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Dat zijn geen regeltjes, dat is traditie, suffe muts
En verder wat 'Sanne' zegt: I.R. Baboon is onze huisbaas.

zaterdag 5 september 2009 00:23
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_72453452
Nu mag het weer!
  zaterdag 5 september 2009 @ 02:08:41 #153
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_72453453
Je doorbreekt de PI-traditie, Crack_.
  zaterdag 5 september 2009 @ 02:09:25 #154
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_72453463
En jullie posten er tussendoor, waardoor het allemaal weer onbegrijpelijk wordt.
pi_72453496
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:09 schreef broer het volgende:
En jullie posten er tussendoor, waardoor het allemaal weer onbegrijpelijk wordt.
Waar wordt het onbegrijpelijk dan?
We hebben nu 2 keer gezondigd, gewoon snel volposten en I.R. komt er nooit achter.
pi_72453514
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:08 schreef broer het volgende:
Je doorbreekt de PI-traditie, Crack_.
het spijt me
Baby darling doll face honey
  zaterdag 5 september 2009 @ 02:14:47 #157
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_72453525
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:12 schreef Sanne92 het volgende:
Waar wordt het onbegrijpelijk dan?
Nou ja, misschien overdreef ik het wat. Maar ik wilde graag nog een keer met die PI posten.
pi_72453618
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:14 schreef broer het volgende:

[..]

Nou ja, misschien overdreef ik het wat. Maar ik wilde graag nog een keer met die PI posten.
Oh sorry, dat had ik gemist.
pi_72453657
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:13 schreef Crack_ het volgende:
het spijt me
Ik kwam er trouwens achter dat jij en Mozy niet zulke goede vriendjes zijn, he?
Jullie hebben toch samen op school gezeten?
pi_72453670
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:26 schreef Sanne92 het volgende:

[..]

Ik kwam er trouwens achter dat jij en Mozy niet zulke goede vriendjes zijn, he?
Jullie hebben toch samen op school gezeten?
Huh, hoe bedoel je niet zulke goede vrienjes zijn ?
Ja, ik heb bij hem op school gezeten maar meer ook niet, hij had andere pauze's etc
Onze school is alleen niet zo heel groot dus iedereen kent elkaar, en nu sta ik in zijn jaarboek en hij in die van mij
pi_72453732
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:28 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Huh, hoe bedoel je niet zulke goede vrienjes zijn ?
Ja, ik heb bij hem op school gezeten maar meer ook niet, hij had andere pauze's etc
Onze school is alleen niet zo heel groot dus iedereen kent elkaar, en nu sta ik in zijn jaarboek en hij in die van mij
Ah, ondertekenen jullie nog steeds elkaars jaarboeken? Zie je, het is nog net als toen ik op school zat.
Alleen bestond het VMBO toen nog niet. Is het echt zo erg als ze zeggen, met vechten in de gangen en poortjes om wapens te checken enzo?
Of viel dat op jullie school wel mee?

Bij ons was het al heftig als je een leraar of lerares aan het huilen kreeg (..en ik heb de school natuurlijk een keer in de fik gestoken, maar dat had ik ooit al eens verteld volgens mij, maar dat was wel een uitzondering..en daar zijn ze gelukkig nooit achter gekomen. )
  zaterdag 5 september 2009 @ 02:35:47 #162
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72453739
Hoe gaat ie Lamon?
pi_72453802
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe gaat ie Lamon?
Wel okee, vandaag lekker gegeten en morgen misschien naar Public Enemies, omdat ik die nog steeds niet gezien heb....beetje rust op het moeder- en werkfront.

Wel denkt half FOK! inmiddels dat ik compleet gestoord ben, door dat provocerende gedrag van de laatste tijd, maar ja, het is maar een forum.
pi_72453851
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:35 schreef Sanne92 het volgende:

[..]

Ah, ondertekenen jullie nog steeds elkaars jaarboeken? Zie je, het is nog net als toen ik op school zat.
Alleen bestond het VMBO toen nog niet. Is het echt zo erg als ze zeggen, met vechten in de gangen en poortjes om wapens te checken enzo?
Of viel dat op jullie school wel mee?

Bij ons was het al heftig als je een leraar of lerares aan het huilen kreeg (..en ik heb de school natuurlijk een keer in de fik gestoken, maar dat had ik ooit al eens verteld volgens mij, maar dat was wel een uitzondering..en daar zijn ze gelukkig nooit achter gekomen. )
Huh ? hahaha, er was denk ik in de afgelopen 2 jaar op déze school (ik heb op 4 scholen gezeten ) één echt gevecht, en toen was ik ziek
Politie komt wel de kluisjes checken op drugs en wapens, maar dat is niet alleen op 't vmbo. Onze school was wel heel goed, staat volgens mij elk jaar op de 2e plek van beste middelbare school.. Maarja, onze school is een hartstikke nieuwe gebouw, 2 jaartjes oud. Dus een examen stunt zat er niet in (Ohja, ze hadden een bbq georganiseerd, maar mn school snapt niet dat er ook mensen zijn die geen vlees eten). Verder was mn school echt kei leuk, leraren die vroegen of het wel met je ging, en ik was iedereen z'n lievelingetje (bijna dan, maar het was echt zo ). Ik ben maar één keer de les uit gestuurd, en ik en mn vriendinnetjes uit de klas hebben echt nog steeds géén idee waarom dat was, want ik deed niks!

Maar onze school was absoluuuuuuut niet streng, en met drank etc ook niet.. Afgelopen gala mocht iedereen drinken (ook kindjes die 15 waren ;p) maargoed, daardoor was ik wel kei bezopen (je kreeg van die bonnetjes) en moest mijn mama mij ophalen zodat ik thuis bewusteloos in mn bed kon vallen

Neeee, school was leuk
Radio 538 is ook nog bij mij op school geweest, en als het heel hard had gesneeuwt en je belde op dat je later kwam zei onze lieve receptionist dat we maar thuis moesten blijven, en als je mobiel afging deden de leraren als ze niks hadden gehoord!

Ok, weer heel lul verhaal ;p
  zaterdag 5 september 2009 @ 02:47:51 #165
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72453863
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:41 schreef Sanne92 het volgende:

[..]

Wel okee, vandaag lekker gegeten en morgen misschien naar Public Enemies, omdat ik die nog steeds niet gezien heb....beetje rust op het moeder- en werkfront.

Wel denkt half FOK! inmiddels dat ik compleet gestoord ben, door dat provocerende gedrag van de laatste tijd, maar ja, het is maar een forum.
Over dat eerste: Mooi!
Over dat tweede: Ik weet wel beter
Zie sig.
pi_72453869
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:47 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zie sig.
Wat een mooie sig, hehe
pi_72453922
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:46 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Huh ? hahaha, er was denk ik in de afgelopen 2 jaar op déze school (ik heb op 4 scholen gezeten ) één echt gevecht, en toen was ik ziek
Politie komt wel de kluisjes checken op drugs en wapens, maar dat is niet alleen op 't vmbo. Onze school was wel heel goed, staat volgens mij elk jaar op de 2e plek van beste middelbare school.. Maarja, onze school is een hartstikke nieuwe gebouw, 2 jaartjes oud. Dus een examen stunt zat er niet in (Ohja, ze hadden een bbq georganiseerd, maar mn school snapt niet dat er ook mensen zijn die geen vlees eten). Verder was mn school echt kei leuk, leraren die vroegen of het wel met je ging, en ik was iedereen z'n lievelingetje (bijna dan, maar het was echt zo ). Ik ben maar één keer de les uit gestuurd, en ik en mn vriendinnetjes uit de klas hebben echt nog steeds géén idee waarom dat was, want ik deed niks!

Maar onze school was absoluuuuuuut niet streng, en met drank etc ook niet.. Afgelopen gala mocht iedereen drinken (ook kindjes die 15 waren ;p) maargoed, daardoor was ik wel kei bezopen (je kreeg van die bonnetjes) en moest mijn mama mij ophalen zodat ik thuis bewusteloos in mn bed kon vallen

Neeee, school was leuk
Radio 538 is ook nog bij mij op school geweest, en als het heel hard had gesneeuwt en je belde op dat je later kwam zei onze lieve receptionist dat we maar thuis moesten blijven, en als je mobiel afging deden de leraren als ze niks hadden gehoord!

Ok, weer heel lul verhaal ;p
Onze school stond bekend als de grootste drugsdealschool van Nederland.
Niet zo'n goede reputatie dus, alleen dat gebeurde allemaal stiekem dus het leek van buitenaf hartstikke netjes allemaal. En drinken mochten we ook op feesten, en ik ben ook een keer de klas uitgestuurd door mijn Aardrijkskundeleraar, maar die had gewoon de pik op mij, omdat aardrijkskunde me jeukte.

Er is dus niets veranderd.
En je hebt in 1 post met een gewoon verhaaltje het gezeik over het VMBO in 1000 andere topics onderuit gehaald. Ze doen alsof het allemaal een verzameling van tuig is ofzo...
Dat doe je goed, meisje.
pi_72453954
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:47 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zie sig.

Da's aardig.
pi_72453996
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:54 schreef Sanne92 het volgende:

[..]

Onze school stond bekend als de grootste drugsdealschool van Nederland.
Niet zo'n goede reputatie dus, alleen dat gebeurde allemaal stiekem dus het leek van buitenaf hartstikke netjes allemaal. En drinken mochten we ook op feesten, en ik ben ook een keer de klas uitgestuurd door mijn Aardrijkskundeleraar, maar die had gewoon de pik op mij, omdat aardrijkskunde me jeukte.

Er is dus niets veranderd.
En je hebt in 1 post met een gewoon verhaaltje het gezeik over het VMBO in 1000 andere topics onderuit gehaald. Ze doen alsof het allemaal een verzameling van tuig is ofzo...
Dat doe je goed, meisje.
Ja ik snap dat echt niet, iedereen was echt super lief voor elkaar. Als ik me kut voelde was dat altijd meteen te merken, en bijna iedereen uit mn klas en leraren kwamen even naar me toe of het wel ging. En natuurlijk hadden we ook wel eens ruzie, maar dat ging echt over niks en daarna moesten we altijd lachen ;p

Bij die politie controle is volgens mij maar één iemand opgepakt met een mes in zn kluisje, nou.. en dat was alles. Als er drugs bij mij op school zou worden verkocht wist ik er vast en zeker wel van, maarr volgens mij was dat niet zo (ja er zal vast wel iets verkocht zijn, maar er was geen dealer ofzoiets). En met dat er allemaal tuig op het vmbo zit, wij hadden (relatief) veel van die gangstermeisjes met gouden oorbellen etc, maar op het havo / vwo gebouw had je dan weer super veel emo's/gothic's/skaters.. dus tja

Ik heb aardrijkskunde ook meteeeen laten vallen toen dat kon, wat een shit vak En geschiedenis vond ik ook altijd kei kut (en nu moet ik dus eigenlijk 3 jaar geschiedenis in 1 jaar doen omdat ik afgelopen jaar geen geschiedenis meer had )

Hoezo had jij trouwens je school in de fik gestoken gek ?!
  zaterdag 5 september 2009 @ 03:09:32 #170
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72454022
OMG, wat ben ik dan toch uit de tijd met de Pietje Bel streken die ik uithaalde

Ik hield het bij suiker in de klas strooien, omdat de leraar altijd op kraakschoenen liep en dat dan extra werd benadrukt. Of een wekker op alarm in de kachel zetten, hetgeen resulteerde in een hels kabaal als ie afliep (ja, wij hadden nog een kachel in de lokalen!). Of als ik het bord moest schoonmaken, en daar dus GVD mijn pauze aan op moest offeren, het hele bord witkalken.

Volgens mij hadden ze bij mij op school nog niet eens ooit van drugs, messen, laat staan kluisjes, gehoord. Bij ons bleef iedereen van de spullen van een ander af!!

Ik heb nooit een kluisje gehad.

[/oudwijfdruiptaf]
pi_72454045
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 03:09 schreef ElizabethR het volgende:
OMG, wat ben ik dan toch uit de tijd met de Pietje Bel streken die ik uithaalde

Ik hield het bij suiker in de klas strooien, omdat de leraar altijd op kraakschoenen liep en dat dan extra werd benadrukt. Of een wekker op alarm in de kachel zetten, hetgeen resulteerde in een hels kabaal als ie afliep (ja, wij hadden nog een kachel in de lokalen!). Of als ik het bord moest schoonmaken, en daar dus GVD mijn pauze aan op moest offeren, het hele bord witkalken.

Volgens mij hadden ze bij mij op school nog niet eens ooit van drugs, messen, laat staan kluisjes, gehoord. Bij ons bleef iedereen van de spullen van een ander af!!

Ik heb nooit een kluisje gehad.

[/oudwijfdruiptaf]
Haha, maar het klinkt wel ontzettend leuk
Grappig toch, dat je al lol kon hebben met gewoon wat suiker op de grond, nu moet het soms gaan het met kapot maken van dingen..
nou, doe mij maar suiker op de grond, of de wijzers van de klok veranderen, en van die snoep krijtjes neerleggen en ruilen voor de echte krijtes (helaas hadden wij zo'n whiteboard )
  zaterdag 5 september 2009 @ 03:16:47 #172
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72454065
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 03:12 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Haha, maar het klinkt wel ontzettend leuk
Grappig toch, dat je al lol kon hebben met gewoon wat suiker op de grond, nu moet het soms gaan het met kapot maken van dingen..
nou, doe mij maar suiker op de grond, of de wijzers van de klok veranderen, en van die snoep krijtjes neerleggen en ruilen voor de echte krijtes (helaas hadden wij zo'n whiteboard )
Het was ook leuk! Ik was echt de gangmaker van de klas, 6 jaar lang.

En dingen kapot maken om lol te hebben? Sja, dat gaat er bij mij niet in. Ik ben echt blij dat ik in Ierland woon, waar de mentaliteit van de jeugd ongeveer op het peil is van het Nederland van 30 jaar geleden

Politiecontrole op school! Het moet niet gekker worden zeg!!
pi_72454072
Toffe reeks is dit toch.
Even lezen en dan beseffen dat je ernstig rap naar bed moet maken. .
pi_72454075
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 03:03 schreef Crack_ het volgende:
Hoezo had jij trouwens je school in de fik gestoken gek ?!
Het was een beetje per ongeluk, ik dacht dat het leuk was om vuurwerk door de brievenbus te gooien, maar het was een brievenbus met een houten omhulsel erachter.
Maar alleen de hal was afgefikt, dus het viel wel mee uiteindelijk.

Ik heb trouwens weer zin om te YouTube-chatten.

zaterdag 5 september 2009 @ 03:21:57 #175
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72454094
Sleep well, ye all

Off to bed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')