Niet teveel doen, je moet ook nog wat hersencellen overhouden voor later.quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien omdat ik juist heel veel ga nadenken ?
Hee, sig!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet teveel doen, je moet ook nog wat hersencellen overhouden voor later.
Ja sorryquote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
God wat een soap weer in FB, en wat zitten jij en WA er ineens tussen zeg
Ik heb vrees ik een totaal verschillende muzieksmaak.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:26 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hee, sig!
Het nieuwe Muse-album!!!!![]()
Of niets voor jou?
Oh ,al jaren!!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorryWist niet dat dat FOT zo'n wespennest was
![]()
Ik ga pitten
Er lopen meer soaps tegelijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
God wat een soap weer in FB, en wat zitten jij en WA er ineens tussen zeg
Ik zal het onthouden!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet teveel doen, je moet ook nog wat hersencellen overhouden voor later.
Krentenbol, FOK! op het nieuws vandaag vanwege de scholieren die gedDost hebben, het nieuwe Muse album, het foto-topic, het is chaos!quote:
Daarom ben ik er nog, was mijn leven aan het beteren maar op deze manier komt er weer niets van terecht.quote:
Hoe bedoel je ? ;oquote:Op woensdag 9 september 2009 01:35 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Krentenbol, FOK! op het nieuws vandaag vanwege de scholieren die gedDost hebben, het nieuwe Muse album, het foto-topic, het is chaos!
...en de serieuze voorliefde van mij voor Crack_ wordt een beetje ondergesneeuwd vandaag..
Het is geen rustige nacht.
...en dat stoort me echt.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lamon wilde aandacht trekken maar dat lukte niet zo goed door andere verwikkelingen.
Maar ik toch altijd aandacht voor lamon ?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lamon wilde aandacht trekken maar dat lukte niet zo goed door andere verwikkelingen.
Jantje Smit en de Havenzangers.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:52 schreef Crack_ het volgende:
Oh sig, wat is jouw muziek smaak dan eigenlijk ?
Komt aardig in de buurt.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jantje Smit en de Havenzangers.
Hazes wil ook nog wel.
Op goeie dagen draait ie de Carmina Burana, en in bad heeft ie altijd herman van Veen op staan, AJ Kwak.
I knowquote:
Wiequote:Op woensdag 9 september 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent Bertus Staigerpaip vergeten.
Nou Crack_ , mag Tim Kuik ook komen of is het alleen voor ons beidjes?quote:
Alles staat in FB.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:17 schreef TimKuik het volgende:
Waarom een nieuw account trouwens, Lamon?
Nog steeds en het is absoluut zeker nog een prima tijd om wakker te zijn.quote:
quote:
Ben je er achter dat je tussen de gestoorden hoort?quote:Wegens genoeg onderzoek hoe internet in elkaar steekt voorgoed van dit forum verdwenen.
Na vele doodverwensingen, gezamelijk volspammen van een mailbox, posten van foto's en bewerkte filmpjes, msn-nen over mensen die je enkel van internet kent en hoe je ze gaat "pakken" hoef ik er geen verdere info over. Mensen die op internet leven zijn psychisch gestoord.
En FOK! spant de kroon.
U mag het geld voor de meet houden, ik wil absoluut geen mensen ontmoeten die niet in deze samenleving passen, ik hou het wel bij ontwikkelde mensen en mensen die normaal wenselijk sociaal gedrag vertonen.
(Er is een handjevol uitzonderingen, maar mijn God, wat worden ze overschreeuwd door de gestoorden.. )
Bye, bye.
Maar minder erg dan sommige anderen?quote:Op woensdag 9 september 2009 02:28 schreef TimKuik het volgende:
Ben je er achter dat je tussen de gestoorden hoort?
Oh, rustig maar hoor !!quote:Op woensdag 9 september 2009 02:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nou Crack_ , mag Tim Kuik ook komen of is het alleen voor ons beidjes?
Je bent zo populair vannacht, ik word er onzeker van.
Ik vind jou heel normaal, wat ik niet normaal vind is dat mensen zo gemeen doen tegen jequote:Op woensdag 9 september 2009 02:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Maar minder erg dan sommige anderen?
Toch?
Omdat ik gewoon werk heb enzo, en ook gewoon uitga enzo, en niet anderen voor alles en nogwat uitscheld?
Zie je profielpagina...da's toch pas echt erg?
Ben je belazerd, ga nuttige dingen doen met je tijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:47 schreef TimKuik het volgende:
Oeh, Lamon, ik heb een animatie van je dansje gemaakt, mag ik hem plaatsen?
Je bent te vroegquote:Op donderdag 10 september 2009 01:13 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ben je belazerd, ga nuttige dingen doen met je tijd.
Nee, hoor.quote:
quote:
Zoals er in veel Ierse pubs staat, a stranger is a friend you just haven't met before.quote:
Nee, het is nog gewoon pril.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Zijn Lamon en Crack_ al getrouwd?
Neuh, niet raar. Misschien niet zo verstandig, maar er is ook menig leraar met een leerling afgegaan die nog steeds bij elkaar zijn. Elke relatie is weer een gok.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:12 schreef Sanne92 het volgende:
Nee, het is nog gewoon pril.
Wat vind jij van het leeftijdsverschil? Is dat raar?
Weet je wat het is, toen ik in zogenaamde "verstandige" relaties stapte bleken het telkens weer schijnheilige golddiggers te zijn, die enkel alleen om status en geld gaven, of zich helemaal kapot logen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, niet raar. Misschien niet zo verstandig, maar er is ook menig leraar met een leerling afgegaan die nog steeds bij elkaar zijn. Elke relatie is weer een gok.
Eigenlijk bedoelde ik dat ook, je moet gewoon doen wat je intuļtie je ingeeft (weer zo'n intens subtiele post van mijquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:25 schreef Sanne92 het volgende:
Weet je wat het is, toen ik in zogenaamde "verstandige" relaties stapte bleken het telkens weer schijnheilige golddiggers te zijn, die enkel alleen om status en geld gaven, of zich helemaal kapot logen...
Ik ben eigenlijk wel klaar met "verstandig"..![]()
Zo is dat, houd eerst maar eens een 'minimeet'quote:Maar aan de andere kant, we hebben elkaar nog niet eens ontmoet, dus het hoeft niets te zijn...maar ik ga het niet bij voorbaat afschrijven.
Ke bent 17 ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:25 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Weet je wat het is, toen ik in zogenaamde "verstandige" relaties stapte bleken het telkens weer schijnheilige golddiggers te zijn, die enkel alleen om status en geld gaven, of zich helemaal kapot logen...
Ik ben eigenlijk wel klaar met "verstandig"..
Maar aan de andere kant, we hebben elkaar nog niet eens ontmoet, dus het hoeft niets te zijn...maar ik ga het niet bij voorbaat afschrijven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nou niet zo raar, Tong.quote:
Kunnen we ook over jou zeggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:56 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo raar, Tong.
Toen Schmoopy en jij zo leuk met elkaar waren, was ik ook alleen maar enthousiast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |