1e is slotje en 2e kijk ik straks ff naar als ik tijd heb we zijn net een uurtje of 2 aangekomen op vakantiequote:Op maandag 7 september 2009 18:56 schreef SpeedyRich het volgende:
SQL injectie
kan die van een slotje worden voorzien of naar onz ?
Kamergenoot's wireless internet verbreken.
kan deze opgeruimd worden, een homo dicussie kunnen ze in sex doen en overige berichten van TS niet serieus nemen is ook niks
fijne vakantie en bedanktquote:Op maandag 7 september 2009 19:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
1e is slotje en 2e kijk ik straks ff naar als ik tijd heb we zijn net een uurtje of 2 aangekomen op vakantie.
Slotjes er op kan het wel gaan opschonen maar schiet net zo hard waar de zelfde richting in aangezien ze toch al aan het flamen zijn. en thanks ^^quote:
Ik zou even de search gebruiken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil binnekort een nieuwe TV gaan kopen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.Ik wil nu even een topic openen over wat goede TV's zijn voor een redelijke prijs. Mag dat of wordt het topic dan gelijk gesloten en krijg ik een nekschot?
Okay dank je voor je snelle reactiequote:Op dinsdag 8 september 2009 10:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou even de search gebruiken.
Zijn er al meerdere over geweest, ook recent.
Omdat de afbeelding van Cothen niet op een nette site staat.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef ReWout het volgende:
In dit topic:
Hoeveel mp3's heb jij op je hd staan?
Krijg ik een melding van chrome dat het een gevaarlijke website is... waarom?
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sterf.
Aan kanker, achter je hartkleppen.
Ok wacht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vergeet die over je moeder er niet bij te quoten. Jankzak.
quote:
quote:[quote]Op vrijdag 11 september 2009 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sterf.
Aan kanker, achter je hartkleppen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ja, dat geldt ook voor je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |