Naja, account aanmaken en gelijk met een linkje strooien.quote:
Persoonlijk zou ik nooit een Samsung kopen. vriend van me heeft er gewerkt en heb teveel horrorverhalen gehoord.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Bill_E het volgende:
Eigenlijk is iedere lcd ( of plasma) een miskoop als je deze tv hebt gezien :
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/samsung-ue40b7000/
Wel iets duurder dan 850..
vertel...quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik nooit een Samsung kopen. vriend van me heeft er gewerkt en heb teveel horrorverhalen gehoord.
Vertel 's waarom dat ding zoveel beter is dan een goeie plasma?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Bill_E het volgende:
Eigenlijk is iedere lcd ( of plasma) een miskoop als je deze tv hebt gezien :
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/samsung-ue40b7000/
Wel iets duurder dan 850..
iig het stroomverbruik van de plasmaquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef PP. het volgende:
[..]
Vertel 's waarom dat ding zoveel beter is dan een goeie plasma?
Elk simpel muurtje kan je wel een tv aan ophangen, mits je de jusite bevestigingsmaterialen gebruikt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:14 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
iig het stroomverbruik van de plasma, daarnaast zijn LED tvs heel wat dunner en dus ook makkelijker mee te jatten
![]()
waarschijnlijk dus ook lichter, waardoor ophangen aan minder sterkere muren ook wat beter gaat dan de zware lcd/plasma's
30 euro is toch weer 30 euro, of je het prijsverschil ook daadwerkelijk in de jaren terug krijgt is nog maar de vraag, maar daar ging het niet om ^^quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Elk simpel muurtje kan je wel een tv aan ophangen, mits je de jusite bevestigingsmaterialen gebruikt.
En het stroomverbruik scheelt 30 euro per jaar vergeleken met een lcd.
Betere beeldkwaliteit <=> iets minder verbruikquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:14 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
iig het stroomverbruik van de plasma, daarnaast zijn LED tvs heel wat dunner en dus ook makkelijker mee te jatten
![]()
waarschijnlijk dus ook lichter, waardoor ophangen aan minder sterkere muren ook wat beter gaat dan de zware lcd/plasma's
Ook bij een plasma is zwart niet echt zwart.. deze tv wint.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef PP. het volgende:
[..]
Vertel 's waarom dat ding zoveel beter is dan een goeie plasma?
Heb je daarvoor ook maar enigzins bewijs? Een link naar een vergelijkende test ofzo?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ook bij een plasma is zwart niet echt zwart.. deze tv wint.
Reactietijd van plasma kan nog steeds geen lcd tegen op. Plasma wint.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ook bij een plasma is zwart niet echt zwart.. deze tv wint.
Ik heb het gezien met mijn eigen ogen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:28 schreef PP. het volgende:
[..]
Heb je daarvoor ook maar enigzins bewijs? Een link naar een vergelijkende test ofzo?
Je ogen zijn geijkt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:30 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb het gezien met mijn eigen ogen.
Nonargument.. reactie tijd is tegenwoordig sneller dan dat onze ogen bij kunnen houdenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Reactietijd van plasma kan nog steeds geen lcd tegen op. Plasma wint.
Ach , boeit mij het ook. Ik ga gamen, ajuus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:32 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Nonargument.. reactie tijd is tegenwoordig sneller dan dat onze ogen bij kunnen houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |