Naja, account aanmaken en gelijk met een linkje strooien.quote:
Persoonlijk zou ik nooit een Samsung kopen. vriend van me heeft er gewerkt en heb teveel horrorverhalen gehoord.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Bill_E het volgende:
Eigenlijk is iedere lcd ( of plasma) een miskoop als je deze tv hebt gezien :
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/samsung-ue40b7000/
Wel iets duurder dan 850..
vertel...quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik nooit een Samsung kopen. vriend van me heeft er gewerkt en heb teveel horrorverhalen gehoord.
Vertel 's waarom dat ding zoveel beter is dan een goeie plasma?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Bill_E het volgende:
Eigenlijk is iedere lcd ( of plasma) een miskoop als je deze tv hebt gezien :
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/samsung-ue40b7000/
Wel iets duurder dan 850..
iig het stroomverbruik van de plasmaquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef PP. het volgende:
[..]
Vertel 's waarom dat ding zoveel beter is dan een goeie plasma?
Elk simpel muurtje kan je wel een tv aan ophangen, mits je de jusite bevestigingsmaterialen gebruikt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:14 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
iig het stroomverbruik van de plasma, daarnaast zijn LED tvs heel wat dunner en dus ook makkelijker mee te jatten
![]()
waarschijnlijk dus ook lichter, waardoor ophangen aan minder sterkere muren ook wat beter gaat dan de zware lcd/plasma's
30 euro is toch weer 30 euro, of je het prijsverschil ook daadwerkelijk in de jaren terug krijgt is nog maar de vraag, maar daar ging het niet om ^^quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Elk simpel muurtje kan je wel een tv aan ophangen, mits je de jusite bevestigingsmaterialen gebruikt.
En het stroomverbruik scheelt 30 euro per jaar vergeleken met een lcd.
Betere beeldkwaliteit <=> iets minder verbruikquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:14 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
iig het stroomverbruik van de plasma, daarnaast zijn LED tvs heel wat dunner en dus ook makkelijker mee te jatten
![]()
waarschijnlijk dus ook lichter, waardoor ophangen aan minder sterkere muren ook wat beter gaat dan de zware lcd/plasma's
Ook bij een plasma is zwart niet echt zwart.. deze tv wint.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef PP. het volgende:
[..]
Vertel 's waarom dat ding zoveel beter is dan een goeie plasma?
Heb je daarvoor ook maar enigzins bewijs? Een link naar een vergelijkende test ofzo?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ook bij een plasma is zwart niet echt zwart.. deze tv wint.
Reactietijd van plasma kan nog steeds geen lcd tegen op. Plasma wint.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ook bij een plasma is zwart niet echt zwart.. deze tv wint.
Ik heb het gezien met mijn eigen ogen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:28 schreef PP. het volgende:
[..]
Heb je daarvoor ook maar enigzins bewijs? Een link naar een vergelijkende test ofzo?
Je ogen zijn geijkt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:30 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb het gezien met mijn eigen ogen.
Nonargument.. reactie tijd is tegenwoordig sneller dan dat onze ogen bij kunnen houdenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Reactietijd van plasma kan nog steeds geen lcd tegen op. Plasma wint.
Ach , boeit mij het ook. Ik ga gamen, ajuus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:32 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Nonargument.. reactie tijd is tegenwoordig sneller dan dat onze ogen bij kunnen houden
Onzin, ik heb het verschil gezien met m'n eigen ogen. (quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:32 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Nonargument.. reactie tijd is tegenwoordig sneller dan dat onze ogen bij kunnen houden
is niet verkeerd hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:57 schreef Gorne het volgende:
ja die laatste is wel erg nice maar beetje te hoog budget voor het moment
en nee dit is geen spam sorry als het erop lijkt.
Het is echt moeilijk te kiezen er zijn er zoveel.. maar 860¤ leek me erg goedkoop voor die philips van 42". Zou er iets achter zitten? zijn er ook in die prijscategorie met dlna?
ps. Djday, welke samsung precies ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |