quote:
wat een kut reactiequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:49 schreef doppendoosch het volgende:
Ubuntu installeren!
Omdat ik precies het zelfde heb met windows xpquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef RenRen- het volgende:
SpeedyRich, hoe kan mijn HD zomaar sterven dan? Want het was echt van het een op het andere moment.
Februari. Daarom kan ik me niet voorstellen dat mijn HD aan het afsterven is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef DuTank het volgende:
Hoe oud is je beestje?
True maar zomaar uit de lucht grijpen dat de HD stuk is en die voor veel geld vervangen moet worden is nog een kuttere reactiequote:Op dinsdag 8 september 2009 @ 19:57 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
wat een kut reactie
TS, waarschijnlijk is je HD aan het sterven,dus je bestanden backupen en een nieuwe HD inzetten
Niet uit de lucht gegrepen, evaring. dit kan alleen maar aan je HD liggenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
True maar zomaar uit de lucht grijpen dat de HD stuk is en die voor veel geld vervangen moet worden is nog een kuttere reactie
Dit kan aan duizenden dingen liggen en één daarvan is de HD. Dat dat bij jou toevallig een keer het geval was in een compleet ander systeem met een compleet ander besturingssysteem wil niet zeggen dat dat altijd zo is als iemand opstartproblemen heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 @ 20:05 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Niet uit de lucht gegrepen, evaring. dit kan alleen maar aan je HD liggen
TS vertelt dat ie door zijn bios heen komt en dan moet ie een tijd wachten(5-7 min) en dan start ie verder op, tijdens het overgaan van bios naar windows moet je HD werken omdat windows geladen moet worden. Als je HD daarin tegen slecht wordt kan dat windows laden wel eens een aantal minuten gebeuren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:07 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Dit kan aan duizenden dingen liggen en één daarvan is de HD. Dat dat bij jou toevallig een keer het geval was in een compleet ander systeem met een compleet ander besturingssysteem wil niet zeggen dat dat altijd zo is als iemand opstartproblemen heeft.
Eerst maar eens de SMART data uitlezen dan.
Nogmaals, eerst maar eens een SMART test voordat je voorbarige conclusies trekt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 @ 20:09 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
TS vertelt dat ie door zijn bios heen komt en dan moet ie een tijd wachten(5-7 min) en dan start ie verder op, tijdens het overgaan van bios naar windows moet je HD werken omdat windows geladen moet worden. Als je HD daarin tegen slecht wordt kan dat windows laden wel eens een aantal minuten gebeuren.
Probleem van de TS is absoluut een HD probleem
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:12 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Nogmaals, eerst maar eens een SMART test voordat je voorbarige conclusies trekt.
En TS is een vrouwtje.
weet je het zeker ?quote:
zie pmquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:42 schreef RenRen- het volgende:
Zoals ik al zei, ik ben aan het oppassen, iemand zoekt het op in zijn chatlogs () die we hebben om een oud probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |