gewoon iemand met verstand ervan laten doen voor je helemaal geen internet meer hebtquote:Op maandag 7 september 2009 16:42 schreef assassinx het volgende:
Bedankt voor je reactie!
Hoe precies moet ik inloggen op de router?
Ip in de adressbalk ofzoiets?
mvg
Ja kan in plaats van gamen beter je tijd nuttig besteden en een poging doen je de Nederlandse taal machtig te maken.quote:Op maandag 7 september 2009 16:42 schreef assassinx het volgende:
Bedankt voor je reactie!
mvg
edit: hij surft niet met mer mee ofso, hij is nu weg, maar zn kamer zit op slot, en zijn laptop staat aan, dus heb iklag. Ik snap ook niet hoe het kan dat door de wireless verbinding van hem ik via de kabel lag kan krijgen..maar het is altijd zo geweest. Nu wil niet meer w8en totdat hij gaat slapen of zn laptop uit gaat doen zodat ik dan pas fatsoendelijk kan spelen.
bedankt voor de hulp!
mvg
Nee joh, haar toetsenbord heeft ook last van lagquote:Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ja kan in plaats van gamen beter je tijd nuttig besteden en een poging doen je de Nederlandse taal machtig te maken.
yep. probeer het eens met http://192.168.0.1quote:Op maandag 7 september 2009 16:42 schreef assassinx het volgende:
Bedankt voor je reactie!
mvg
quote:edit: hij surft niet met mer mee ofso, hij is nu weg, maar zn kamer zit op slot, en zijn laptop staat aan, dus heb iklag. Ik snap ook niet hoe het kan dat door de wireless verbinding van hem ik via de kabel lag kan krijgen..maar het is altijd zo geweest. Nu wil niet meer w8en totdat hij gaat slapen of zn laptop uit gaat doen zodat ik dan pas fatsoendelijk kan spelen.
bedankt voor de hulp!
mvg
Maar heeft die huisgenoot nou wel of geen recht om dat netwerk te gebruiken?quote:Op maandag 7 september 2009 16:54 schreef assassinx het volgende:
WEP/WPAkey veranderen of instellen? Maar ik heb geen wireless verbinding, dus om die te veranderen zou ik toch op zijn laptop moeten gaan sneuzelen?
En ik ben geen eikel, maar die jongen is een eikel, omdat door hem onze internet via kabel wordt aangetast. Het is overigens niet alleen lag in het spel, maar ook als ik aan het surfen ben, wat eerst vlotter ging, en mijn pc is helemaal 100% schoon, want daar ben ik een expert in.
Mijn taal is goed genoeg en ik game ook niet al te veel, maar daar gaat het helemaal niet om, dus hou alsjeblieft je comentaar voor je.
Bedankt voor jullie reacties en hulp.
mvg
quote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef Shoombak het volgende:
En zou je niet gewoon een keer met hem gaan praten?
Het is dus niet jouw router?quote:Op maandag 7 september 2009 17:00 schreef assassinx het volgende:
Degene die dit niet serieus kunnen nemen, post a.u.b niet.
Ik heb dat al eerder gedaan, 192.168.1.254 in het adressbalk gevoerd, maar dan kom ik telkens bij de pagina van ZyXEL, en daaronder staat: P-2602HW-D1A
Dan moet ik een password iunvoeren die het niet doet. Admin of administrator is het niet, dus heeft hij het veranderd?
Bedankt.
mvg
Misschien moet je gewoon even contact opnemen met de beheerder van de internetverbinding, in plaats van dat je gaat inbreken op dingen waar je geen recht toe hebt.quote:Op maandag 7 september 2009 @ 17:00 schreef assassinx het volgende:
Degene die dit niet serieus kunnen nemen, post a.u.b niet.
Ik heb dat al eerder gedaan, 192.168.1.254 in het adressbalk gevoerd, maar dan kom ik telkens bij de pagina van ZyXEL, en daaronder staat: P-2602HW-D1A
Dan moet ik een password iunvoeren die het niet doet. Admin of administrator is het niet, dus heeft hij het veranderd?
Bedankt.
mvg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |