gewoon iemand met verstand ervan laten doen voor je helemaal geen internet meer hebtquote:Op maandag 7 september 2009 16:42 schreef assassinx het volgende:
Bedankt voor je reactie!
Hoe precies moet ik inloggen op de router?
Ip in de adressbalk ofzoiets?
mvg
Ja kan in plaats van gamen beter je tijd nuttig besteden en een poging doen je de Nederlandse taal machtig te maken.quote:Op maandag 7 september 2009 16:42 schreef assassinx het volgende:
Bedankt voor je reactie!
mvg
edit: hij surft niet met mer mee ofso, hij is nu weg, maar zn kamer zit op slot, en zijn laptop staat aan, dus heb iklag. Ik snap ook niet hoe het kan dat door de wireless verbinding van hem ik via de kabel lag kan krijgen..maar het is altijd zo geweest. Nu wil niet meer w8en totdat hij gaat slapen of zn laptop uit gaat doen zodat ik dan pas fatsoendelijk kan spelen.
bedankt voor de hulp!
mvg
Nee joh, haar toetsenbord heeft ook last van lagquote:Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ja kan in plaats van gamen beter je tijd nuttig besteden en een poging doen je de Nederlandse taal machtig te maken.
yep. probeer het eens met http://192.168.0.1quote:Op maandag 7 september 2009 16:42 schreef assassinx het volgende:
Bedankt voor je reactie!
mvg
quote:edit: hij surft niet met mer mee ofso, hij is nu weg, maar zn kamer zit op slot, en zijn laptop staat aan, dus heb iklag. Ik snap ook niet hoe het kan dat door de wireless verbinding van hem ik via de kabel lag kan krijgen..maar het is altijd zo geweest. Nu wil niet meer w8en totdat hij gaat slapen of zn laptop uit gaat doen zodat ik dan pas fatsoendelijk kan spelen.
bedankt voor de hulp!
mvg
Maar heeft die huisgenoot nou wel of geen recht om dat netwerk te gebruiken?quote:Op maandag 7 september 2009 16:54 schreef assassinx het volgende:
WEP/WPAkey veranderen of instellen? Maar ik heb geen wireless verbinding, dus om die te veranderen zou ik toch op zijn laptop moeten gaan sneuzelen?
En ik ben geen eikel, maar die jongen is een eikel, omdat door hem onze internet via kabel wordt aangetast. Het is overigens niet alleen lag in het spel, maar ook als ik aan het surfen ben, wat eerst vlotter ging, en mijn pc is helemaal 100% schoon, want daar ben ik een expert in.
Mijn taal is goed genoeg en ik game ook niet al te veel, maar daar gaat het helemaal niet om, dus hou alsjeblieft je comentaar voor je.
Bedankt voor jullie reacties en hulp.
mvg
quote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef Shoombak het volgende:
En zou je niet gewoon een keer met hem gaan praten?
Het is dus niet jouw router?quote:Op maandag 7 september 2009 17:00 schreef assassinx het volgende:
Degene die dit niet serieus kunnen nemen, post a.u.b niet.
Ik heb dat al eerder gedaan, 192.168.1.254 in het adressbalk gevoerd, maar dan kom ik telkens bij de pagina van ZyXEL, en daaronder staat: P-2602HW-D1A
Dan moet ik een password iunvoeren die het niet doet. Admin of administrator is het niet, dus heeft hij het veranderd?
Bedankt.
mvg
Misschien moet je gewoon even contact opnemen met de beheerder van de internetverbinding, in plaats van dat je gaat inbreken op dingen waar je geen recht toe hebt.quote:Op maandag 7 september 2009 @ 17:00 schreef assassinx het volgende:
Ik heb dat al eerder gedaan, 192.168.1.254 in het adressbalk gevoerd, maar dan kom ik telkens bij de pagina van ZyXEL, en daaronder staat: P-2602HW-D1A
Dan moet ik een password iunvoeren die het niet doet. Admin of administrator is het niet, dus heeft hij het veranderd?
Bedankt.
mvg
Luister. Je problemen ZIJN oplosbaar. Als je dan wel even de moeite neemt om antwoord te geven op de simpele vragen die we je hier stellen. We zijn hier niet helderziend (gok ik zo maar even), het is dus lastig om te gokken wat er aan de hand is.quote:Op maandag 7 september 2009 17:00 schreef assassinx het volgende:
Bedankt.
mvg
Je vergeet de belangrijkste vraag te beantwoorden.quote:Op maandag 7 september 2009 17:06 schreef assassinx het volgende:
Ik probeer ook alles te beantwoorden.
De router die hangt aan de muur in de gang. En daarop zijn vanaf onder een paar kabeltjes aangesloten, waaronder die van mij en mn vriend, die in onze pc zijn aangesloten, kabel ja logisch je weet hoe het werkt. Op de router staat: 8-port Gigabit switch.
mvg en bedankt!
Voor de 178635478e keer, is het nou JOUW router of niet?quote:Op maandag 7 september 2009 17:06 schreef assassinx het volgende:
Ik probeer ook alles te beantwoorden.
De router die hangt aan de muur in de gang. En daarop zijn vanaf onder een paar kabeltjes aangesloten, waaronder die van mij en mn vriend, die in onze pc zijn aangesloten, kabel ja logisch je weet hoe het werkt. Op de router staat: 8-port Gigabit switch.
mvg en bedankt!
heb je nou zelf ook die fout al gezien in je reply, pislul?quote:Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ja kan in plaats van gamen beter je tijd nuttig besteden en een poging doen je de Nederlandse taal machtig te maken.
Dat, of je router laten filteren op MAC adressen...quote:Op maandag 7 september 2009 16:49 schreef Shoombak het volgende:
Gewoon de WEP/WPAkey veranderen en/of instellen.
Dus ook van hem. Zeur dan niet, of koop zelf een router.quote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef assassinx het volgende:
Nee, het is de router van onze huisbaas. Maar die is er nooit.
Maar hij heeft die gekocht voor iedereen die in dit huis woont voor internet, dus is het van ons allemaal.
mvg
Goh, wat een verassing. Je bent dus een eikel die alleen maar aan zichzelf denkt.quote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef assassinx het volgende:
Maar hij heeft die gekocht voor iedereen die in dit huis woont voor internet, dus is het van ons allemaal.
mvg
Dus ook voor je 3e huisgenoot.quote:Op maandag 7 september 2009 @ 17:08 schreef assassinx het volgende:
mvg
Ja hij zal vast expres jullie netwerkverbindingen verzieken. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 7 september 2009 @ 17:11 schreef assassinx het volgende:
nee, ik ben geen eikel, want hij heeft iets gedaan, zodat het bij hem snel is, en dus wij lag hebben...
Ga dan verdomme naar de winkel en koop een GOEIE router, jezusquote:Op maandag 7 september 2009 17:11 schreef assassinx het volgende:
nee, ik ben geen eikel, want hij heeft iets gedaan, zodat het bij hem snel is, en dus wij lag hebben...
Bij die recente Zyxel dingen toch echt 1234quote:
Ga jij maar lekker draadloze kabels doorknippenquote:Op maandag 7 september 2009 17:11 schreef assassinx het volgende:
en ja, de kabel ga ik zoiezo doorknippen als ik niks anders kan doen, maar omdat ik geen eikel ben, vraag ik eerst of er een andere manier is die ik hier misschien kon vinden, maar als meeste van jullie het niet serieus nemen, dan houdt het op., Dan post ik nog liever op warez forum!
quote:Op maandag 7 september 2009 17:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, zijn draadloze verbinding doorknippen
Maak hem nou niet wijzer dan ie is en laat hem lekker een kabel doorknippen. Gegarandeerd dat hij dan geen lag meer heeft.quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker draadloze kabels doorknippen
De enige die niet serieus is, ben jij.
+1 waarheid.quote:Op maandag 7 september 2009 17:17 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Maak hem nou niet wijzer dan ie is en laat hem lekker een kabel doorknippen. Gegarandeerd dat hij dan geen lag meer heeft.
Beter breek je die antenne af voor z'n ontvangst, stuk 'onschuldiger' namelijk.quote:Op maandag 7 september 2009 17:18 schreef assassinx het volgende:
En jij moet vooral aannemen dat ik niet weet wat voor kabel ik moet doorknippen
Jij bent van plan om de kabel uit het IS/RA door te knippen?quote:Op maandag 7 september 2009 17:18 schreef assassinx het volgende:
knip jij maar lekker kabeltjes door hoorquote:Op maandag 7 september 2009 17:18 schreef assassinx het volgende:
dus als ik de lijn opentrek en 6 uur a 8 uurt lang 20gb ga binnenhalen is er sprake van delen?quote:Op maandag 7 september 2009 17:11 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Goh, wat een verassing. Je bent dus een eikel die alleen maar aan zichzelf denkt.
Dat dus.quote:Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
sukkelquote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef Saekerhett het volgende:
Kan me trouwens niet voorstellen dat hij 'op kamers' woont. Aan zijn taalgebruik te zien is hij 11 of 12 jaar oud. Waarschijnlijk gaat het gewoon om een thuisverbinding en zijn zusje die allemaal foto's van paarden aan het downloaden is.
Kut, nu kan ik niet slapen vannachtquote:Op maandag 7 september 2009 17:26 schreef assassinx het volgende:
en zal jullie niet op de hoogte houden
quote:Op maandag 7 september 2009 17:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kut, nu kan ik niet slapen vannacht
quote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef Lastpost het volgende:
En welke kabel je precies wilde doorknippen ben ik ook wel benieuwd naar, zoveel kabels met relevantie tot draadloze verbindingen zijn er namelijk niet (lees: 0), mits je natuurlijk zelf nog op internet wilt kunnen, anders kun je prima de kabel van de router doorknippen, zal de huisbaas ook leuk vinden.
Of doelde je op de stroomkabel naar de voeding?![]()
Het default password van die Zyxel router is inderdaad 1234. Maar ... als je een setup uitvoert word je gedwongen om een ander wachtwoord dan 1234 in te stellen, en zodoende heeft een werkende Zyxel router nooit 1234 als wachtwoord. Ook het invoeren van een lege string wordt niet geaccepteerd als wachtwoord.quote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij die recente Zyxel dingen toch echt 1234
Btw, ik weet nu al dat ie jouw verbinding niet knijpt maar een torrent programma gebruikt waarmee je verbinding dusdanig traag wordt dat je niets meer kunt.
Vraag hem eens of dat enkel op de uren te draaien dat je niet gamed.
ok, dan niet.quote:Op maandag 7 september 2009 17:26 schreef assassinx het volgende:
yeah right nap, een wifi met een kabel grapjas, en nee, je hebt geen idee welke kabel ik ga doorknippen.
Maar toch bedankt voor jullie hulp, en zal jullie niet op de hoogte houden
TS is duidelijk homo. Homo's zijn namelijk wat vrouwelijker, waar hebben vrouwen geen verstand van? Precies, techniekquote:Ik en mijn vriend wonen allebij in 1 huis
Dat dus. Gewoon ff limiter op de lijn zetten.quote:Op maandag 7 september 2009 17:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus als ik de lijn opentrek en 6 uur a 8 uurt lang 20gb ga binnenhalen is er sprake van delen?
als ik 200 verbindingen opentrek is er sprake van delen? terwijl ik ook nog upload.![]()
Ik denk dat die gast een paar torrents zwaar aan heeft staan en hem niet limiteert.
Hierdoor ontstaat er LAG. Probeer de 8bit switch uit en aan te doen als je tijdelijk snel internet hebt dan weet je wel hoe laat het is.
Niet alleen CS, ook WoWquote:Op maandag 7 september 2009 17:28 schreef Prosac het volgende:
Ik zou toch eerst vragen of hij misschien aan het downloaden is de hele tijd, ipv hem als een paria te bestempelen.
en nerd gaat ook wat ver als je zelf Counterstrike speelt.
Ergens boven in staat wel een ip. 192.168.0.1 in de URL intikkenquote:Op maandag 7 september 2009 17:28 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het default password van die Zyxel router is inderdaad 1234. Maar ... als je een setup uitvoert word je gedwongen om een ander wachtwoord dan 1234 in te stellen, en zodoende heeft een werkende Zyxel router nooit 1234 als wachtwoord. Ook het invoeren van een lege string wordt niet geaccepteerd als wachtwoord.
Tip: als je fysiek toegang hebt tot de router kun je deze hardwarematig resetten. Dan kun je wel via het default password 1234 in router komen maar zul je deze opnieuw moeten configureren. Dan heb je meteen de gelegenheid om een password te kiezen dat alleen jij kent en om de WiFi functionaliteit uit te schakelen.
Klopt inderdaad ja.quote:Op maandag 7 september 2009 17:28 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het default password van die Zyxel router is inderdaad 1234. Maar ... als je een setup uitvoert word je gedwongen om een ander wachtwoord dan 1234 in te stellen, en zodoende heeft een werkende Zyxel router nooit 1234 als wachtwoord. Ook het invoeren van een lege string wordt niet geaccepteerd als wachtwoord.
Tip: als je fysiek toegang hebt tot de router kun je deze hardwarematig resetten. Dan kun je wel via het default password 1234 in de router komen maar zul je deze opnieuw moeten configureren. Dan heb je meteen de gelegenheid om een password te kiezen dat alleen jij kent en de mogelijkheid om de WiFi functionaliteit uit te schakelen.
Netlimiterquote:Op maandag 7 september 2009 17:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon ff limiter op de lijn zetten.
Veel plezier met gamenquote:Op maandag 7 september 2009 17:45 schreef assassinx het volgende:
router geresetted, ijngelogd, gewijzigd gelukt!
hahahaha noobs =D meeste dan.
Andere allemaal bedankt
't mooiste zou zijn als TS door deze actie voorgoed afgesloten wordt van de router, of zelfs het huis uit gezet wordt!quote:Op maandag 7 september 2009 @ 17:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Veel plezier met gamen![]()
maak tenminste nog een reply met je reactie van je huisgenoot als zijn internet het niet meer doet
Hoe hij hierop reageert![]()
ik denk toch dat hij eerst Duidelijk moet gemaakt worden dat hij niet door de beugel kan.quote:Op maandag 7 september 2009 17:51 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
't mooiste zou zijn als TS door deze actie voorgoed afgesloten wordt van de router, of zelfs het huis uit gezet wordt!
Ja want Grabit trekt je verbinding echt op z'n knieën als 'ie staat te idlen.quote:Op maandag 7 september 2009 17:57 schreef cablegunmaster het volgende:
Mijn download programma gaat uit als hij klaar isinstelling in mijn grabit en je bent klaar.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja want Grabit trekt je verbinding echt op z'n knieën als 'ie staat te idlen..
Ik kan gerust 12 uur lang downloaden geen probleem.quote:Op maandag 7 september 2009 18:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
we kennen de situatie niet, mss vind hij het idlen en kan hij ondertussen zwaar downloaden.quote:Op maandag 7 september 2009 18:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef assassinx het volgende:
Ik gebruik zelf graboid om films te downloaden. En die zijn meestal rond de 5-10 min klaar.
Riparius, cablegunmaster en alle andere die helpten, erg bedankt.
Ik zal jullie wel op de hoogte houden van zijn reactie ^^
En waarom concludeer je meteen homo? Meestal is t dan zo dat je zelf homo bent, maar daar niet trots op bent, en dus gaat aannemen dat andere homo zijn, zodat jij, homo, met ze kan "spelen".
mvg
quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef assassinx het volgende:
En waarom concludeer je meteen homo?
Dus....quote:Op maandag 7 september 2009 16:39 schreef assassinx het volgende:
Hallo,
Ik en mijn vriend wonen allebij in 1 huis,
Godallemachtig, je hebt het over 'MIJN VRIEND'. Dat zegt al genoeg, pleurisjosti.quote:Op maandag 7 september 2009 18:29 schreef assassinx het volgende:
Alleen een homo zou concluderen dat als iemand met een persoon in 1 huis woont, waar studentenkamers wonen, een homo is. Ik heb nooit gezegd dat ik en mn vriend in 1 kamer wonen. Hij heeft een kamer naast die van mij kneus.
Stiekem met Saekerhett homo zijn?quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef Dartanion het volgende:
Ik ben zelf ook homo, is niet zo erg hoor, sommige zijn het, sommige niet. Ik ben er gewoon trots op.
1996 belde...quote:Op maandag 7 september 2009 18:35 schreef assassinx het volgende:
[..]
Stiekem met Saekerhett homo zijn?
Zeg het dan aan iedereen.
Haha, ben je d'r zo eentje.quote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef assassinx het volgende:
Dan vertel me waar je woont lijperd.
Nu snap je stam+t wel.quote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef assassinx het volgende:
hmm, dus jij denk dat ik een meisje ben van 12-13 jaar en wat nog allemaal?
Dan vertel me waar je woont lijperd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |