Wat dacht je van een degelijke flow in je kast en wellicht je stock koeler vervangen voor een degelijk exemplaar.quote:Maar hoe kan ik de temp lager doen met nog steeds de beste graphics? 2gb meer mb kopen? Of andere kaart?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:12 schreef vosss het volgende:
Sterker nog, dat je het met die flutvideokaart van je op full kan spelen zegt al genoeg over de graphics.
't draait zelfs op m'n laptopquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat dacht je van een degelijke flow in je kast en wellicht je stock koeler vervangen voor een degelijk exemplaar.
Overigens is 80 graden echt niet te heet voor een videokaart.
En WOW spelen en zeiken over beste graphics lijkt me ook onzin. Dat spel ziet eruit of het zo uit 2004 is komen lopen en volgens mij zit het daar ook niet ver vanaf.
Sterker nog, dat je het met die flutvideokaart van je op full kan spelen zegt al genoeg over de graphics.
ge·da·teerd bn verouderdquote:
Een 8600GT is nooit een top-notch kaart geweest.quote:Ontopic een super kaart uit 2007
Je zei in een ander topic dat je op kamers zat, en je weet niet wat gedateerd betekend.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 17:33 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Je zei in een ander topic dat je op kamers zat, en je weet niet wat gedateerd betekend.
Als je zo oud bent dat je op kamers woont, dan moet je toch wel weten wat dat betekend?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |