Neehoor, ga gerust door.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je vraag gaat ongetwijfeld beantwoord worden als het topic opgeschoond is
Verveelt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, wederom zo inhoudelijk. Nou je verveeld me.
En ja, dat geldt ook voor je moeder.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sterf.
Aan kanker, achter je hartkleppen.
Hap hap.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sterf.
Aan kanker, achter je hartkleppen.
Flikker nou gewoon ff op dan kan Swets op z'n gemak gaan googlen om mijn vraag te beantwoorden, klootnewbie.quote:
Waarvoor wil je dit eigenlijk? Ik probeer een toepassing te verzinnenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:01 schreef Jarno het volgende:
Sorry dat ik de bitchfight onderbreek, maar hoe auto-start ik in OSX (10.6) een app zonder in te loggen? Zeg maar als soort service?
Swet is hier diegene die scheldt en provoceert. En hij kan geen Nederlands, maar dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Flikker nou gewoon ff op dan kan Swets op z'n gemak gaan googlen om mijn vraag te beantwoorden, klootnewbie.
Ik ben niet de enige die het heeftquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een belachelijk grote letters opeens in de google searchbalk
Ik heb nu Sabnzbd draaien om te downloaden en die wil ik eigenlijk altijd hebben draaien. Nu kan ik 'm wel bij login items zetten, maar wij hebben 2 accounts op de iMac. Dus bij een reboot start -ie dan niet op zolang er niemand (of ik zelfs) inlogt...quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarvoor wil je dit eigenlijk? Ik probeer een toepassing te verzinnen
www.grc.com shields up sectie kijken of poort 80 open staat.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef TwyLight het volgende:
Ah hij werkt al moest hem forwarden naar mn lokale ip, maar hoe kan ik een andere poort instellen?
En feitelijk is Sabnzbd niks anders dan een webserver dus echt moeilijk kan het allemaal niet zijn... Zou het hetzelfde werken als onder Linux vraag ik me nu af...quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb nu Sabnzbd draaien om te downloaden en die wil ik eigenlijk altijd hebben draaien. Nu kan ik 'm wel bij login items zetten, maar wij hebben 2 accounts op de iMac. Dus bij een reboot start -ie dan niet op zolang er niemand (of ik zelfs) inlogt...
Ah ok, hmz.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb nu Sabnzbd draaien om te downloaden en die wil ik eigenlijk altijd hebben draaien. Nu kan ik 'm wel bij login items zetten, maar wij hebben 2 accounts op de iMac. Dus bij een reboot start -ie dan niet op zolang er niemand (of ik zelfs) inlogt...
ohquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja dat zei ik toch.
Andere poort bv 8080 ofzo kan je in je apache configuratie instellen.
Ja, dat instellen gaat op zich wel alleen zorgt de Usenet client in de PCH ervoor dat -ie zich na het downloaden ophangt en een harde reset nodig heeft... ook niet echt praktisch. Wel jammer want torrents downloaden was ideaal via dat ding. (Verder mist die Usenet client ook schedule mogelijkheden, dus om piek en daluren in te stellen zeg maar).quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ok, hmz.
Jij hebt toch de popcorn a110? Die kan ook NZB's en zelf unrarren en parren automatisch. Tis alleen rete ingewikkeld om in te stellen heb ik begrepen.
spotlight eens op apachequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oh
Maar waar vind ik die configuratie, ik draai die webserver gewoon via OS X hè!
er laden toch ook apps voordat je inlogt. De meeste webservers laden ook voordat je inlogt. Het kan in unbuntu (linux) dan moet in unix (mac) ook wel lukken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet dat je met launchd processen kan laten starten bij het booten. En volgens mij kun je met launchctl hier dingen aan toevoegen, hoe en wat precies weet ik verder ook nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is ook een widget waarmee je de MAMP services (apache en mysql) eenvoudig aan en uit kan zetten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb MAMP geinstalleerd, dat is wel relaxt! thanks
Dankuuuuuuu.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef Fluxi het volgende:
[..]
Ik weet dat je met launchd processen kan laten starten bij het booten. En volgens mij kun je met launchctl hier dingen aan toevoegen, hoe en wat precies weet ik verder ook niet
http://developer.apple.com/macosx/launchd.html
Misschien dat je hier wat meer duidelijkheid vind.
Ja klopt, die moest ik ook installeren via de readmequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is ook een widget waarmee je de MAMP services (apache en mysql) eenvoudig aan en uit kan zetten.
http://www.codepoetry.net/products/launchdeditorquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:47 schreef Fluxi het volgende:
[..]
http://www.codepoetry.net/products/launchdeditor
Hiermee kun je je eigen plist files maken voor launchd.
Ik denk trouwens dat je /Applications/SABnzbd.app/Contents/MacOS/SABnzbd als service moet starten en niet /Applications/SABnzbd.app
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:54 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf mateloos grappig vinden
Je kunt ook gewoon niet reageren he. Laten we het gewoon gezellig houdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:54 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf mateloos grappig vinden
Oke, ik noteer het even. Voor als zo mijn MBP binnen is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
Handige tool voor mensen met meerdere foto apparaten: http://www.flexibits.com/
Kun je aangeven dat Aperture/iPhoto niet moet starten als je je iPhone connect maar wel als je je dLRS connect oid
Er zijn nog zoveel dingen die je nodig hebtquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oke, ik noteer het even. Voor als zo mijn MBP binnen is.
Eerste mac idd. Ik heb een goeie logitech muis, ik neem aan dat die erop kan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel dingen die je nodig hebtIs dit je eerste mac? Dan ga je vast je extra muisknoppen missen. Steermouse voor 20 dollar doet het heerlijk
Het werkt sowieso maar de logitech mouse suite zuigt aan alle kanten dus wellicht dat je je extra muisknoppen moet mussen. Ik heb zelf de MX 1000quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Eerste mac idd. Ik heb een goeie logitech muis, ik neem aan dat die erop kan?
Als de twee knoppen aan de zijkant (voor vorige pagina en volgende pagina voor de browser) maar werkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het werkt sowieso maar de logitech mouse suite zuigt aan alle kanten dus wellicht dat je je extra muisknoppen moet mussen. Ik heb zelf de MX 1000
Grote kans dat ze niet werken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als de twee knoppen aan de zijkant (voor vorige pagina en volgende pagina voor de browser) maar werkenIk heb ook zo;n Microsoft Arc Mouse, die ik mee ga nemen op school:
[ afbeelding ]
Dat ding is kei handig, inklapbaar, en zo;n mini usbontvangerquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Grote kans dat ze niet werken.
jezus wat is dat voor ruimteschip
quote:For Windows, Windows Flip requires a PC running Windows Aero®. If you are using Macintosh OS X v10.3 or higher, the Windows Flip/Instant Viewer button will start Exposé for Mac. If you are using Macintosh OS X, the Magnifi er enlarges text and images on the entire screen.
Ik had het over je logitech maar over de microsoft muis; tja probeer het als je em hebtquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:36 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat ding is kei handig, inklapbaar, en zo;n mini usbontvanger
Dit staat er op de Microsoft site:
[..]
Ach ja we zien wel, wat ik wel enorm triest vind is dat mijn MBP maar 2 usb ports heeft, kom op we leven niet in 1995quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik had het over je logitech maar over de microsoft muis; tja probeer het als je em hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |