abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71959913
... maar niet zo maar één.

in de slaapkamer wil ik graag tv kijken. En een modern mens wil dan gelijk ook digitaal kijken. Maar soms wil je ook wel eens een dvd-tje (of liever nog: blu-ray) aanzetten. Maar aan de andere kant wil je ook niet hele kamer volhangen met apparaten.

Ik zoek dus eigenlijk een mooie LCD tv met:
  • 26"- 32"
  • Full HD
  • DVB-C
  • DVD (als het ff kan Blu-ray)
  • optioneel: een netwerkaansluiting met de mogelijkheid om content te streamen vanaf mijn server.

Ik heb al op Tweakers gekeken, maar ik kan alleen schermen vinden die of te klein zijn of waar geen DVD-speler inzit.
  • So we just called him Fred too
    pi_71959976
    Ik ken persoonlijk geen enkele tv met deze specificaties. De eerste 3 opties moeten nog wel te combineren zijn, maar met ingebouwde DVD speler wordt het lastig.
    pi_71961461
    Na wat ik weet word het afgeraden om een tv met dvd speler cq blu-ray ingebouwd te nemen.

Deze dringen produceren veel warmte waardoor dat ding heel snel kapot is.
      maandag 17 augustus 2009 @ 21:39:57 #5
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_71963253
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
    Na wat ik weet word het afgeraden om een tv met dvd speler cq blu-ray ingebouwd te nemen.

Deze dringen produceren veel warmte waardoor dat ding heel snel kapot is.
    Lijkt me een non-argument. Als het gemaakt wordt, is het doorgaans uitvoerig getest. Als het al stuk gaat, heb je natuurlijk gewoon garantie. Maargoed, nogmaals, het lijkt me complete onzin, en een verkoop praatje, om je maar een tv met los component aan te smeren..
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_71963420
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Lijkt me een non-argument. Als het gemaakt wordt, is het doorgaans uitvoerig getest. Als het al stuk gaat, heb je natuurlijk gewoon garantie. Maargoed, nogmaals, het lijkt me complete onzin, en een verkoop praatje, om je maar een tv met los component aan te smeren..
    Dat iets uitvoerig getest is wil niet zeggen dat de kwaliteit er dan ook beter op wordt. Het is inderdaad niet zo heel handig om een alles in 1 apparaat te hebben. Over de hitteontwikkeling kan ik weinig zinnigs zeggen, maar het is wel zo dat als bijvoorbeeld de DVD-speler kapot binnen de garantie, je gelijk heel je tv op kan sturen. Heb je gewoon een losse dvd speler ben je alleen die kwijt mocht die kapot gaan.
    pi_72003409
    Misschien is het dan een idee om de eis dvd-speler te laten vervallen en de content vanaf mijn server te streamen. Weet iemand op welke term ik moet zoeken daarvoor?
    So we just called him Fred too
    pi_72006580
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 10:31 schreef Cothen het volgende:
    Misschien is het dan een idee om de eis dvd-speler te laten vervallen en de content vanaf mijn server te streamen. Weet iemand op welke term ik moet zoeken daarvoor?
    Sony KDL-32W5500 zou dan aan al je eisen voldoen. Is Full HD, 32 inch, heeft een DVB-C tuner met CI+ slot, en LAN aansluiting geschikt om media te streamen (DLNA compliant). Hier een plaatje van de aansluitingen:

pi_72008673
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 12:24 schreef Riparius het volgende:
    Sony KDL-32W5500 zou dan aan al je eisen voldoen. Is Full HD, 32 inch, heeft een DVB-C tuner met CI+ slot, en LAN aansluiting geschikt om media te streamen (DLNA compliant). Hier een plaatje van de aansluitingen:

Alleen de prijs is dan weer minder
    Niet voor de tv zelf, maar wel voor de op de slaapkamer.
    So we just called him Fred too
      woensdag 19 augustus 2009 @ 13:44:44 #10
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_72008815
    Philips 32PFL8404

Heeft ook DLNA en voldoet aan voerige eisen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_72010529
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 13:44 schreef Adelante het volgende:
    Philips 32PFL8404

Heeft ook DLNA en voldoet aan overige eisen
    Inderdaad, deze voldoet ook aan de eisen van TS en is bovendien zo'n 100 euro goedkoper dan de Sony (hier bijvoorbeeld).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')