Dat zet de beeldverbeteraars niet uit hoor. En Samsung heeft inderdaad een speciale gamemodus wat best goed werkt (niet per se voor de vertraging). Van de felle kleuren die Samsung gebruikt moet je vervolgens wel houden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad!
Misschien overstappen op HDMI indien mogelijk?
Maar als dit met spelcomputers al gebeurt, dan zal dit dus ook bij digitale ontvangers het geval zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zet de beeldverbeteraars niet uit hoor. En Samsung heeft inderdaad een speciale gamemodus wat best goed werkt (niet per se voor de vertraging). Van de felle kleuren die Samsung gebruikt moet je vervolgens wel houden.
Ook dan kan je daarvan last hebben, alleen dan heb je er geen last van omdat beeld en geluid op het zelfde moment getoond worden. Tenzij je het geluid bijvoorbeeld via een versterker laat gaan, dan kan het voorkomen dat het geluid niet synchroon lopen met het beeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar als dit met spelcomputers al gebeurt, dan zal dit dus ook bij digitale ontvangers het geval zijn?
Als dat het geval is dan zou ik er nog eens over nadenken of ik wel voor Philips zou kiezen. Heb zelf Samsung, en verschillende vrienden/familieleden met Sony/Samsung, en die hebben, zelfs met versterker ertussen, nergens last van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ook dan kan je daarvan last hebben, alleen dan heb je er geen last van omdat beeld en geluid op het zelfde moment getoond worden. Tenzij je het geluid bijvoorbeeld via een versterker laat gaan, dan kan het voorkomen dat het geluid niet synchroon lopen met het beeld.
Het kan met verschillende merken gebeuren hoor, niet alleen per se Philips. Durf alleen niet te zeggen waar dat precies aan ligt, iemand met wat meer technische kennis kan daar vast uitsluitsel over geven. Het valt me ook wel op dat bij ons in de winkel ook vaker klanten met een philips over dit probleem klagen, vaker dan klanten met andere merken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als dat het geval is dan zou ik er nog eens over nadenken of ik wel voor Philips zou kiezen. Heb zelf Samsung, en verschillende vrienden/familieleden met Sony/Samsung, en die hebben, zelfs met versterker ertussen, nergens last van.
Ik heb er met een Philips + PS3 ook geen last van. Wel een 9-serie ipv de 7-serie die TS noemt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als dat het geval is dan zou ik er nog eens over nadenken of ik wel voor Philips zou kiezen. Heb zelf Samsung, en verschillende vrienden/familieleden met Sony/Samsung, en die hebben, zelfs met versterker ertussen, nergens last van.
Ga je eens inlezen over input lag. En nee, fabrikanten specificeren dat niet, dat zul je uit testrapporten moeten halen, bijvoorbeeld op hdtvtest.co.uk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik was net dus in de mediamarkt voor nieuwe tv aan het kijken, daar zag ik de philips 42 pfl 7404 voor 747 euro.
maar omdat een vriend van mij ook een philips tv heeft inc ps3 heb ik een vraag, als wij daar ps3 gaan doen, dan klopt het niet helemaal met indrukke van een knop en wat je ziet op het beeld, er zit vertraging tussen.
Ligt dat dan aan de tv inc ps3 of aan het merk philips inc ps3?
ik wil dat dus niet hebben als ik die tv zou kopen... vandaar dat ik het hier vraag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |