abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72026976
Ik was net dus in de mediamarkt voor nieuwe tv aan het kijken, daar zag ik de philips 42 pfl 7404 voor 747 euro.
maar omdat een vriend van mij ook een philips tv heeft inc ps3 heb ik een vraag, als wij daar ps3 gaan doen, dan klopt het niet helemaal met indrukke van een knop en wat je ziet op het beeld, er zit vertraging tussen.
Ligt dat dan aan de tv inc ps3 of aan het merk philips inc ps3?

ik wil dat dus niet hebben als ik die tv zou kopen... vandaar dat ik het hier vraag
pi_72027109
Dat zal waarschijnlijk aan de tv liggen, door verschillende beeldverbeteraars kan het signaal wat later aankomen.
pi_72027180
En dat kan je van te voren nergens aan zien, bepaalde gegevens van de tv?

Zou natuurlijk zuur zijn als ik die tv koop en dat hij dan vertraging heeft
pi_72027786
Samsung!!
Nee, het is geen toeval! Ik ben een stalker!
pi_72027825
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:22 schreef Weekender het volgende:
Samsung!!
Inderdaad!

Misschien overstappen op HDMI indien mogelijk?
pi_72027875
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:24 schreef fratsman het volgende:

[..]

Inderdaad!

Misschien overstappen op HDMI indien mogelijk?
Dat zet de beeldverbeteraars niet uit hoor. En Samsung heeft inderdaad een speciale gamemodus wat best goed werkt (niet per se voor de vertraging). Van de felle kleuren die Samsung gebruikt moet je vervolgens wel houden.
pi_72028024
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:26 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat zet de beeldverbeteraars niet uit hoor. En Samsung heeft inderdaad een speciale gamemodus wat best goed werkt (niet per se voor de vertraging). Van de felle kleuren die Samsung gebruikt moet je vervolgens wel houden.
Maar als dit met spelcomputers al gebeurt, dan zal dit dus ook bij digitale ontvangers het geval zijn?
pi_72028073
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:32 schreef fratsman het volgende:

[..]

Maar als dit met spelcomputers al gebeurt, dan zal dit dus ook bij digitale ontvangers het geval zijn?
Ook dan kan je daarvan last hebben, alleen dan heb je er geen last van omdat beeld en geluid op het zelfde moment getoond worden. Tenzij je het geluid bijvoorbeeld via een versterker laat gaan, dan kan het voorkomen dat het geluid niet synchroon lopen met het beeld.
pi_72028122
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:35 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ook dan kan je daarvan last hebben, alleen dan heb je er geen last van omdat beeld en geluid op het zelfde moment getoond worden. Tenzij je het geluid bijvoorbeeld via een versterker laat gaan, dan kan het voorkomen dat het geluid niet synchroon lopen met het beeld.
Als dat het geval is dan zou ik er nog eens over nadenken of ik wel voor Philips zou kiezen. Heb zelf Samsung, en verschillende vrienden/familieleden met Sony/Samsung, en die hebben, zelfs met versterker ertussen, nergens last van.
pi_72028196
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:37 schreef fratsman het volgende:

[..]

Als dat het geval is dan zou ik er nog eens over nadenken of ik wel voor Philips zou kiezen. Heb zelf Samsung, en verschillende vrienden/familieleden met Sony/Samsung, en die hebben, zelfs met versterker ertussen, nergens last van.
Het kan met verschillende merken gebeuren hoor, niet alleen per se Philips. Durf alleen niet te zeggen waar dat precies aan ligt, iemand met wat meer technische kennis kan daar vast uitsluitsel over geven. Het valt me ook wel op dat bij ons in de winkel ook vaker klanten met een philips over dit probleem klagen, vaker dan klanten met andere merken.
pi_72028336
Ik heb zelf samsung TV met hdmi heeft.
Kan ps3, pc,Wii spelen.. Geen last van.
ik kan domweg jullie niet verstaan!
pi_72032126
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:37 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik heb er met een Philips + PS3 ook geen last van. Wel een 9-serie ipv de 7-serie die TS noemt.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_72032197
Die vriend van mij die er last van heeft , gebruikt het ook met hdmi kabel, dus dat maakt niet het verschil.

Wel moeilijke keus dan, aangezien ik het een super mooi tv vind , voor mooie prijs..
pi_72032361
Er zit een game modus op philips lcd tv's, lees even de handleiding.
pi_72038199
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik was net dus in de mediamarkt voor nieuwe tv aan het kijken, daar zag ik de philips 42 pfl 7404 voor 747 euro.
maar omdat een vriend van mij ook een philips tv heeft inc ps3 heb ik een vraag, als wij daar ps3 gaan doen, dan klopt het niet helemaal met indrukke van een knop en wat je ziet op het beeld, er zit vertraging tussen.
Ligt dat dan aan de tv inc ps3 of aan het merk philips inc ps3?

ik wil dat dus niet hebben als ik die tv zou kopen... vandaar dat ik het hier vraag
Ga je eens inlezen over input lag. En nee, fabrikanten specificeren dat niet, dat zul je uit testrapporten moeten halen, bijvoorbeeld op hdtvtest.co.uk.
pi_72059567
Volgens mij is er één goede tv die perfect is afgestemd op de ps3: kdl-40w4000

[ Bericht 42% gewijzigd door JO3Y op 21-08-2009 09:52:48 ]
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
pi_72059950
Ik heb hem zelf ook en op de Xbox 360 werkt hij perfect. Hij heeft inderdaad een speciale game mode ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')