Ga jij duiken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er klaar voor hoor!
[ afbeelding ]
De buurvrouw vond dat ik iig heel attent was voor de kraamvisite.Dat ze dan zo leuk met z'n allen konden zwemmen.
![]()
![]()
![]()
Nee, nee sorry! Daar hebben we hem mee opgeblazen.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:29 schreef livelink het volgende:
Ga je in het badje bevallen, BE? Spannend hoor
nah, in de voortuin zitten betekent ofwel door het raam naar buiten (slecht plan nu heb ik laatst gemerktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, kan je niet gewoon even in de voortuin gaan zitten?
Ik denk dat ik zo maar gewoon even onder een lauwe douche ga zitten. Ik blijf plakkerig en zweterig en blegh zeg maar...
ik herken dit zoooo erg...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef Ssserpente het volgende:
Dat raden meer mensen me aan, Stiemie. Ga het ook echt proberen. Voel me alleen zo snel een lapzwans als ik uitslaap en niets uitvoer. Hou daarnaast gewoon écht niet van alleen zijn. Laatst ging ik bijv. om een uur of drie 's-middags naar de supermarkt. Toen ik 'bedankt' tegen de caisière zei, bedacht ik me dat dat het eerste was dat ik die dag gezegd had. Blegh! Wat BJ ook zegt: daar kan ik me echt een beetje depri van gaan voelen.
Heeft denk ik vooral te maken met m'n opvoeding hoor. M'n vader kon het niet uitstaan als je gewoon even stilzat. Dan schopte ie je letterlijk van je stoel. Moet mezelf echt even aanwennen dat ik best kan onspannen zonder me schuldig te voelen.
Thanks voor tip!
laatste keer dat k dat deed, een week of 2 geleden, bleef k met mn voet achter de vensterbank hangenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Niet eens door het raam heen Huup? Tsss...![]()
Stiemie, duhh.... daar had ik dan weer niet aan gedacht.
![]()
dat zei ik ook laatstquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Kersjes het volgende:
Duchess, wat nou warm? Airco in het ziekenhuis
Dát ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nutteloos voelen als ik niks doe heb ik geen last van, maar ik herken het wel dat ik soms denk 'goh... dat 'dank u wel en een prettig weekend' was het eerste dat ik vandaag tegen iemand zei behalve dan het goedemorgen geneuzel tegen F.
En ja, dat voelt soms dan best alsof je in een cocon zit.f
Die niet werkt daarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Kersjes het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Kersjes het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mss kan ik de mobiele airco meenemenOf krijg ik dan een kou op mijn doos?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:34 schreef Sorbootje het volgende:
Kan bandenpijn zo vreselijk pijn doen dat je niet meer rechtop kunt staan en als een vrouwtje van honderd door je huis schuifelt?
Nog geen idee van de namen ... ik kan er altijd pas na de geboorte over denken, moet eerst die koppies zienquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:53 schreef huuphuup het volgende:
heeeeey gefeliciteerd Silktie en Silly!!![]()
van allebei eentje
![]()
ben benieuwd naar de namen!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:55 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Nog geen idee van de namen ... ik kan er altijd pas na de geboorte over denken, moet eerst die koppies zien.
Heeee Silktie!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef SilkTie het volgende:
Door alle drukte heb ik geen tijd gehad om tussentijdse updates te geven.
In het kort: de zwangerschap is goed verlopen en vanochtend heeft mijn vrouw het leven geschonken aan een gezond koningspaar!
Gefeliciteerd Silk!!! En Silly natuurlijk ook, topprestatie!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef SilkTie het volgende:
In het kort: de zwangerschap is goed verlopen en vanochtend heeft mijn vrouw het leven geschonken aan een gezond koningspaar!
De was gedaan, opgevouwen, in de kast gelegd, Ruben beziggehouden zodat ik kon slapen, koken, noem maar opquote:
limonadequote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:47 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Nog geen nieuwe verse baby's dus. Het is ook zo warm, geef jullie groot gelijk om de benen nog even bij elkaar te houden.
Ik heb me een mega keel pijn. Slikken doet zeer en als ik hoest dan kan ik wel door de grond gaan. Maar voel me verder niet ziek ofzo.. Dus straks maar es wat keel snoepjes inslaan. Enig idee wat ik kan drinken zonder dat ik zo'n slijm keel krijg? (zoals je dat van melk krijgt)
Troel, heerlijk dat je moeder je geholpen heeft! Ik vind het wel jammer dat ik geen backup heb, mijn mama woont op 3 kwartier rijden
We hebben wel een prachtige kamer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:54 schreef Brighteyes het volgende:
Grappig dat je dat zegt Lily, een vriendinnetje van mij is net aan het overwegen of zij op zolder zal gaan slapen of niet. En toen zei ik dus dat dat vaak wel echt heel heet is!
Pfoe, ik benijd je niet hoor!
Ja, dat zijn ook de enige keren dat ik het doe, of om meer rechtop in bed te zitten. Ik zal het vandaag eens aan de fysio vragenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:49 schreef huuphuup het volgende:
Maar goed, dat omhoog komen uit bed ofzo kun je hardly een oefening noemen
Colaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:47 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Nog geen nieuwe verse baby's dus. Het is ook zo warm, geef jullie groot gelijk om de benen nog even bij elkaar te houden.
Ik heb me een mega keel pijn. Slikken doet zeer en als ik hoest dan kan ik wel door de grond gaan. Maar voel me verder niet ziek ofzo.. Dus straks maar es wat keel snoepjes inslaan. Enig idee wat ik kan drinken zonder dat ik zo'n slijm keel krijg? (zoals je dat van melk krijgt)
Deze keer kokostaart en appeltaartquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:09 schreef leonieke het volgende:
Oh nee, free dat is ook zo stomMaar ik vind het dan wel weer grappig
![]()
Wat raar trouwens dat je taalgevoel zo verandert. Van dementie had ik nog gehoord, daar had ik nog nooit van gehoord eigenlijk.
En speelt het een rol welke taart je precies eet of is dat niet zo van belang? Anders bestel ik voor mezelf een stuk of 10 van die taarten bij de bakker
Ik lust ook geen thee zonder melk, ik heb nog van ie babythee, half om half. Ik heb het geprobeerd, echt waar, alle smaakjes die je bedenken kan, maar ik vind het zoo vies..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:01 schreef RockabeIIa het volgende:
en kruidenthee dan Vlindur?Niet teveel natuurlijk maar sommigen mogen best! Bijv. de oplosthee van zonnatura, lijkt op vissenvoer maar is echt best lekker!
Ik had het vorige week, bijna een week lang keelpijn. Met een kopje thee met honing ben je wel vrij snel van het hoesten af. Lust je het met honing niet ook zonder melk?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik lust ook geen thee zonder melk, ik heb nog van ie babythee, half om half. Ik heb het geprobeerd, echt waar, alle smaakjes die je bedenken kan, maar ik vind het zoo vies..![]()
Leo, jou drinken is ook met prik.. Misschien kan ik er mee spoelen, het gaat toch alleen maar om het keel slijm, ik hoef het niet door te slikken toch?
Ook met prik idd, maar ik gebruik het ook tegen de misselijkheid aangezien iets zonder prik dan niet helpt. Dus ik slik het gewoon doorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik lust ook geen thee zonder melk, ik heb nog van ie babythee, half om half. Ik heb het geprobeerd, echt waar, alle smaakjes die je bedenken kan, maar ik vind het zoo vies..![]()
Leo, jou drinken is ook met prik.. Misschien kan ik er mee spoelen, het gaat toch alleen maar om het keel slijm, ik hoef het niet door te slikken toch?
Zo is het mij idd ook verteld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:49 schreef huuphuup het volgende:
huh maar Twinkly die diastase, dat wijken van de rechte buikspieren zeg maar, dat komt toch bij iedere zwangere voor? Ik had begrepen dat het zelfs nodig is omdat je baarmoeder anders nooit normaal zou kunnen groeien enzo zeg maar. En dat de buikspieren zich na de zwangerschap vanzelf weer sluiten.
Het wordt pas een probleem geloof k als je na de bevalling nog steeds zo'n dakje hebt.
Hier ook een dakje hoor trouwensmaar had nooit gehoord dat je die spieren echt helemaal niet meer mocht gebruiken, enkel dat buikspieroefeningen werden afgeraden. Maar goed, dat omhoog komen uit bed ofzo kun je hardly een oefening noemen
Die mevrouw van jou verteld wel erg 'dwingend' als ik het zo lees hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook de enige keren dat ik het doe, of om meer rechtop in bed te zitten. Ik zal het vandaag eens aan de fysio vragen
Maar ze zei ook dat je niet meer normaal mag omdraaien in bedJe moet als je op je rug ligt het been van de kant die je op wilt draaien strekken en de andere buigen, dan eerst je bekken en dan de rest naar de juiste kant gooien/draaien. Haha erg lastig toch als je "slaapt"
Ik vind dat nooit vervelend (ik zit 10 min van Duitsland en 20 min van Belgie).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef Ca.ra het volgende:
Soms is het niet zo vervelend, wonen in de grensstreek
Hebben jullie dat niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef Ca.ra het volgende:
Leo, de meeste 'ollanders' kennen Tonissteiner niet. Maar het is inderdaad lekker! Fris en niet zo zoet. Ik zal mijn mam eens vragen of ze weer een kratje meebrengt als ze dit weekend langs komt.
Soms is het niet zo vervelend, wonen in de grensstreek
Nu ben ik nieuwsgierig!!! -_-quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet?Dat was zelfs niet in mijn opgekomen dat jullie dat niet kenden
Goh, zo begon de bevalling van mijn broertje ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:24 schreef Kersjes het volgende:
Voorlopig gaat er hier bevallingswise niks gebeuren, ben een ware stuiterbal op het moment![]()
Morgen met Devin samen voor het eerst wennen op de psz, manlief is as we speak een definitief bod aan het uiitbrengen op het huis waar we als het goed is over een paar maanden gaan wonen....
Ben helemaal hyper![]()
En dan heb ik nog zat was liggen, moet de koelkast nog schoongemaakt en zo heb ik nog veel meer dingen liggen die gedaan moeten voordat ik kan bevallen. Dus??? Wie gaat er eerst???????
same herequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
plaatje gevonden!
[ afbeelding ]
maar bij mij is dat dus enkel als ik op mn rug lig en echt mn buikspieren inspan om overeind te komen.
en ik geloof dat t hier ook ietsjes minder breed is.
Ik vind mezelf altijd net zo'n dinosaurus met zo'n rugkam dan
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:45 schreef lily het volgende:
Jeetje mina zeg, ik krijg notabene mijn derde maar ik heb nog nooit van die dingen gehoord![]()
Ik kom ook wel eens vanuit rugligging rechtop, het is me werkelijk nog nooit opgevallen..
Nee, ik woon in Heerlen en ben sowieso niet in behandeling bij een ziekenhuis (of bedoel je dat niet?)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef _evenstar_ het volgende:
vraagje trouwens Lily woon jij toevallig in M.? ga je naar het AZM ?
Het is bronwater met een smaakje, door natuurlijk vruchtensap als ik me niet vergis (de niet-light variant dan). Minder zoet als gewone frisdrank, en ook niet super-bubbelig. Een beetje in de smaakfamilie van bitter lemon zeg maar. Maar dan lekkerderquote:
ah zoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Das toch niet zover er vandaan![]()
Was nieuwsgierig als je naar het zkh zou moeten of je naar Azm zou gaan, of in jou geval nu Heerlenik kreeg nl. de 20 weken echo destijds in het AZm ( zelfds 2d en 3d en 4d
) ik woonde destijds in Nuth, dus er tussen in. maar had zulke slechte verhalen over heerlen gehoord dat ik toen voor het AZM ging.
Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen enquote:
Morriequote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen enenzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk.
Ben er heel rustig onder, baal er natuurlijk wel van, maar we schuiven alle dromen en plannen gewoon op
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen enenzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk.
Ben er heel rustig onder, baal er natuurlijk wel van, maar we schuiven alle dromen en plannen gewoon op
He gut.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ben alleen, met Ravage op msn. Ben nog even bij mams langsgeweest, die schrok heul hard van het nieuws.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morrie![]()
Ben je nu alleen dan? Of heb je je moeder al ingelicht?
Kan me voorstellen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ben alleen, met Ravage op msn. Ben nog even bij mams langsgeweest, die schrok heul hard van het nieuws.
Dat is zeker klote...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:52 schreef Vlindur het volgende:
Morretje, Sterkte met het verwerken en op naar de volgende keer dan maar! Knap dat je zo denken kan trouwens.
Tan, ik kan met honing wel eens proberen. Maar ik ga echt niet nog meer rare smaakjes thee kopen, want dan kan ik dat ook zo weer weggooien
En leo, jullie hebben in Belgie ook 'barbeur' ofzo. Dat vond ik vroeger zo lekker! Ik heb familie in Merksplas dus het een en ander ken ik wel idd
Ik heb zojuist gebroken met mn vriendin. Ik kan het niet meer hebben. Ik wijd er verder niet over uit. Maar het is beter zo. En ja, dat is toch wel even klote :[
Wij komen ook aan de beurtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef DuchessX het volgende:
Morrie wat jammer en verdrietig. Ik vind je heel sterk overkomen ondanks het slechte nieuws. Loop jezelf niet voorbij hé?
Vlindur, wat naar dat je gebroken hebt met je vriendin. Was ze je beste vriendin, waren jullie al lang vriendinnen? Sterkte, iemand 'verliezen' (weet even geen andere benaming) doet pijn en als je dus breekt met iemand heeft er wrs al een conflict gespeeld waar jullie niet uitkwamen. Toch pijnlijk. Nooit meer dingen delen, zeker niet betreffende je zwangerschap. Sterkte![]()
Ik zie net dat iemand van mijn cursus 'Samen Bevallen' bevallen is! En ze was later uitgerekend dan ik...Stom maar ik voel me een beetje jaloers
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef oh-oh het volgende:Oh nu ik dit topic dan toch in mijn at heb zou ik het erg leuk vinden als Huup snel gaat bevallen, ik ben zoooo benieuwd naar dat meisje met de mooie naam
Serieus ik ben echt zo benieuwd, en ik lurk hier steeds voor nieuws over jou, dus huphup huuphuup doe es werpen please !quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik betwijfel of t binnen dit topic gaat lukken hoorhaha
Kers goedgekeurd jeuh!en die ene cm heb je dan maar alvast kado ja, scheelt weer.
Ik heb vandaag een luchtje op wat ik al een tijd achterin de kast had gezet wegens "ruikt anders dan normaal" en nu ruikt ie ineens weer wel lekkernu voelt het alsof ik een nieuw luchtje gekocht heb hihi
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus ik ben echt zo benieuwd, en ik lurk hier steeds voor nieuws over jou, dus huphup huuphuup doe es werpen please !
Zet m op he, je gaat het vast super doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hnngglukt
hgggnnnie
![]()
t duurt vast niet lang meer
En met mij nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:33 schreef dutchie het volgende:
Topzwangeren, ik wilde jullie even een berg ijs toewensen met dit weer. Ik voel zo met jullie mee.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef Incantrix het volgende:
Hiero gaat het wel ok, gisteren voor het eerst bij de Cesartherapeute geweest en toen ze zo aan het vragen sloeg en ik aan het vertellen voelde ik me ineens wel heel klagerig, wat wordt er veel beïnvloed van wat je doet als je eenmaal pijn hebt ergens zeg! Ze had goede hoop iets voor me te kunnen betekenen en was er eigenlijk best wel positief onder, dus daar was ik wel erg blij mee. Over werk was nog weinig te zeggen, in die zin dat het erg afhankelijk is van hoeverre mijn lijf reageert op de behandelingen/oefeningen en ook hoeveel invloed mijn werk heeft op de pijn. Ik hoefde volgens haar in elk geval niet bang te zijn dat ik meer zal moeten gaan werken als dat ik aankan in de toekomst (op de één of andere manier ben ik daar echt doodsbenauwd voor) en morgen mag ik alweer terug. Ohja, ze zei dat dit zwangerschapsischias heet, volgens mij is er hier nog iemand die dat heeft, toch? Wupwup geloof ik? Het goede nieuws is trouwens dat mijn totale lichaamshouding een stuk beter is als ik zelf dacht, dat was dan wel weer hip!
Nu heb ik alleen vanochtend, bij de eerste keer dat ik de oefeningen die ik nu heb gekregen, de steken in mijn bil en bovenbeen er juist ingetrokken volgens mij, ik geloof dat ik daar iets verkeerd heb gedaan
Het meiske had vorige week bij een normale controle-echo een vergrote blaas. 4,5cm ipv 1-2cm. Daarom vandaag controle in het ziekenhuis. Maar alles was goed gelukkigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:12 schreef Sidn3y het volgende:
Linda ik heb denk ik gemist waarom je een echo hebt. Een groeiecho? En eerste keer pufclub, is dat niet laat? Je mag toch al bijna bevallen? (of begint dat altijd zo laat in de zwangerschap?)
Had zeker last van de warmte dat ik dat niet meer wist, wat fijn dat het goed was!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Linda2205 het volgende:
Het meiske had vorige week bij een normale controle-echo een vergrote blaas. 4,5cm ipv 1-2cm. Daarom vandaag controle in het ziekenhuis. Maar alles was goed gelukkigEnige wat ze vonden was dat de bloedtoevoer naar de placenta niet helemaal super meer was, waardoor de kans op een keizersnede iets groter was, maar dat is pas bij de bevalling aan de orde. Ben helemaal opgelucht! Ze was nu ongeveer 26oogram en 46cm, alles groene streepjes, dus mooi binnen de norm!
Ook dan even van de familie iamredleader: gefeliciteerd en mazal tov, shetigdeloe (echt meervoud) letora, choepa, oe'ma'asim tovimquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef SilkTie het volgende:
ja daaag, ik moet eerst terug zijn van boodschappen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef Stiemie het volgende:
....... Nu mogen die onweersbuien van mij wel losbreken. Gaat het meteen lekker afkoelen.
en nu?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook dan even van de familie iamredleader: gefeliciteerd en mazal tov, shetigdeloe (echt meervoud) letora, choepa, oe'ma'asim tovim
shetigdeloe (echt meervoud) letora, choepa, oe'ma'asim tovim:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat had ik er echt nooit uitgehaald
Graag gedaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Helaas, ik spreek wel andere talen maar deze niet. Maar ik vind het fijn dat je het even vertaald hebt.
Misschien moeten we een meet doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef WupWup het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht
Freecell, Rocka en ik dacht asyniur hebben er ook last van (correct me if i'm wrong)
Voor je het weet hebben we ook een eigen mening en wil... die hiero probeerd ook regelmatig door de dag heen mijn zithouding te corrigeren door flinke trapjes uit te delen... niet hard of pijnlijk maar na 4x flink achterelkaar ben ik er wel klaar mee en ga ik maar weer es staan... dan is het meestal wel weer goed..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
ons beebje wordt trouwens steeds sterker, en ipv vlindertjes, voel ik nu steeds vaker plopjes/ schopjes...
en gisteravond in bed, toen ik even met mijn stethoscoop op zoek ging naar geluidjes, kreeg ik schopjes terug.. was erg lollig en vind het nog steeds errrrrrrg bijzonder![]()
![]()
Die extremiteiten zíjn de ledematen lijnloos.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Lijnloos het volgende:
hmm... even een vraagje, Poppedein misschien weet jij dat... ik lees hier het echoverslag van afgelopen week (20-weken) en daar staat, los van alles dat normaal lijkt, bij ledematen "Extremiteiten aanwezig"... WTF? ik kan me niet herinneren dat zo ook maar iets heeft gezegd dat iets gek of zo is... weet iemand wat dit (kan) betekenen... vind het nogal raar klinken eingelijk
quote:Een extremiteit is een onderdeel van het lichaam (van mens of dier) dat uitsteekt ten opzichte van de rest. Bij de mens zijn ledematen en extremiteiten synoniem.
Oh, ik dacht dat je 32 weken wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:43 schreef Linda2205 het volgende:
En Lily, is dat lang ja? Wat groeit een beebje nog eigenlijk, in de laatste 4 weken?)
Aha... niks geks dus... hihi, vond het ook al wat vreemdquote:schreef Brighteyes & anderen het volgende:[/b]
[..]
Die extremiteiten zíjn de ledematen lijnloos.
Dat wat jij bedoelt heet in medische termen 'bijzonderheden'.
Niks aan het handje dus!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extremiteit
[..]
Ik mag niet waggelen van de bekkentherapeutquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef Incantrix het volgende:
Asy, whaha! Kunnen we met ons clubje ergens rond gaan waggelen(Tenminste, ik weet niet hoe het bij de andere clubleden is, maar van echt charmant lopen is bij mij allang geen sprake meer
)
Meh, om heel eerlijk te zijn kom ik ook niet meer ver hoor, lopendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:47 schreef Asyniur het volgende:
Ik mag niet waggelen van de bekkentherapeutdat zou echt heel slecht zijn
En mijnis echt een commandant en roept nu de hele dag: navel inttrekken, niet waggelen
![]()
dus mijsje, je weet wat je te doen staat morgen![]()
Mijn bekkentherapeut is heel erg tegen navel intrekkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En mijnis echt een commandant en roept nu de hele dag: navel inttrekken, niet waggelen
![]()
Uhm ja, nuance: ze zei een klein beetje, niet tot aan je ruggengraatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn bekkentherapeut is heel erg tegen navel intrekkenWat een maf verschil.
Ze zei ook meteen tegen mij dat ik ooit houdingtherapie heb gehad en dat ik best wat relaxter mocht staan ipv met al mijn spieren op spanning.
Mijn bekken was behoorlijk wiebelig, maat ik schijn heel erg te corrigeren met mijn spieren en dat veroorzaakt meer pijn dan het bekken zelf.
Ah, kijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Uhm ja, nuance: ze zei een klein beetje, niet tot aan je ruggengraaten alleen bij ondernemen van actie: dus als je gaat opstaan/lopen/liggen/draaien/tillen/etc even je navel een beetje intrekken actie in gang zetten en dan weer ontspannen
Is er niet ergens een regel dat jij alleen nog mag posten als er iets te posten valt?quote:
Oi! Dan denk ik dat ik gek word hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Is er niet ergens een regel dat jij alleen nog mag posten als er iets te posten valt?
Ga duikenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi! Dan denk ik dat ik gek word hoor!![]()
Ik heb op de proefdruk van het kaartje 28-08 laten zetten en ik vrees dat de baby mij daaraan gaat houden.![]()
Dan zou ik dus nog een hele week niet meer mogen posten!Mijn verveling, wat doe je!
Da's toch alleen met ananassen?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:50 schreef huuphuup het volgende:
hihi, misschien als je dr een naar binnen steekt kersprobeer es??
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's toch alleen met ananassen?!
jawohl! (*geef-8-teken erbij geeft*) Asy, navel intrekken! Asy, niet waggelen! Asy denk aan je navel!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef Kersjes het volgende:
Verkoelende ijsjes, nou moe, heb er ineens een heel raar beeld bij. Thanks Huup
Komt allemaal door Huupquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef Kersjes het volgende:
Oh god, ik moet zo maar eens naar bed geloof ik, mijn hersens zijn gekookt ofzo, heb alleen nog maar bizarre gedachten
AU! Maar één ding is zeker.. als je d'r een ananas in krijgt, moet een baby d'r uit persen ook niet zo'n punt zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's toch alleen met ananassen?!
Dat had ik afgelopen woensdag toen ik naar mijn werk reed. Ik dacht: precies over een week ga ik trouwenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:02 schreef Ssserpente het volgende:
Vandaag laatste dagje gewerkt. *Jompelt voorzichtig.
Net m'n afwezigheidsregel aangezet: "Bedankt voor uw bericht! Wegens zwangerschapsverlof ben ik de komende tijd afwezig."
Zo bizar. Dit zinnetje gaat echt helemaal over mij. Ik ben zwanger! En zelfs al zo ver dat ik met verlof ga!Binnen nu en zes weken hou ik ons kindje vast!
Ongelooflijk!
Het kan af en toe ook echt heel dubbel voelen. Natuurlijk zie ik er enorm naar uit om moeder te worden en ons meisje te leren kennen. Maar ik kan soms ook ineens overweldigd worden door een soort nostagisch gevoel waarbij ik me ineens besef dat deze nieuwe periode óók beetje een afscheid van een vorige periode betekent. M'n 'jeugd' laat ik als het ware achter me om een hele nieuwe fase in te gaan. Ik ga gewoon aan een nieuwe generatie beginnen!
Hoe is het mogelijk zeg! * Pinkt een traantje weg.
nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uurquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:44 schreef Incantrix het volgende:
(Proberen te slapen onder tijdsdruk werkt niet zo goed)
Dat gaat vast heel vertrouwd voelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:06 schreef mijsje het volgende:
[..]
jawohl! (*geef-8-teken erbij geeft*) Asy, navel intrekken! Asy, niet waggelen! Asy denk aan je navel!
Ik dacht dat ik de enige was met die ticquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:38 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
[..]
nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uur
Niet succesvol
ik doe het nog heel vaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met die tic
Haha, omg, nog zoëenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:38 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
[..]
nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uur
Niet succesvol
Jaaaaaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, omg, nog zoëen"ik kan nog precies anderhalf uur slapen. Maar dan moet ik wel nú in slaap vallen!" *wacht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |