Is er niet ergens een regel dat jij alleen nog mag posten als er iets te posten valt?quote:
Oi! Dan denk ik dat ik gek word hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Is er niet ergens een regel dat jij alleen nog mag posten als er iets te posten valt?
Ga duikenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi! Dan denk ik dat ik gek word hoor!![]()
Ik heb op de proefdruk van het kaartje 28-08 laten zetten en ik vrees dat de baby mij daaraan gaat houden.![]()
Dan zou ik dus nog een hele week niet meer mogen posten!Mijn verveling, wat doe je!
Da's toch alleen met ananassen?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:50 schreef huuphuup het volgende:
hihi, misschien als je dr een naar binnen steekt kersprobeer es??
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's toch alleen met ananassen?!
jawohl! (*geef-8-teken erbij geeft*) Asy, navel intrekken! Asy, niet waggelen! Asy denk aan je navel!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik mag niet waggelen van de bekkentherapeutdat zou echt heel slecht zijn
En mijnis echt een commandant en roept nu de hele dag: navel inttrekken, niet waggelen
![]()
dus mijsje, je weet wat je te doen staat morgen![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef Kersjes het volgende:
Verkoelende ijsjes, nou moe, heb er ineens een heel raar beeld bij. Thanks Huup
Komt allemaal door Huupquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef Kersjes het volgende:
Oh god, ik moet zo maar eens naar bed geloof ik, mijn hersens zijn gekookt ofzo, heb alleen nog maar bizarre gedachten
AU! Maar één ding is zeker.. als je d'r een ananas in krijgt, moet een baby d'r uit persen ook niet zo'n punt zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's toch alleen met ananassen?!
Dat had ik afgelopen woensdag toen ik naar mijn werk reed. Ik dacht: precies over een week ga ik trouwenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:02 schreef Ssserpente het volgende:
Vandaag laatste dagje gewerkt. *Jompelt voorzichtig.
Net m'n afwezigheidsregel aangezet: "Bedankt voor uw bericht! Wegens zwangerschapsverlof ben ik de komende tijd afwezig."
Zo bizar. Dit zinnetje gaat echt helemaal over mij. Ik ben zwanger! En zelfs al zo ver dat ik met verlof ga!Binnen nu en zes weken hou ik ons kindje vast!
Ongelooflijk!
Het kan af en toe ook echt heel dubbel voelen. Natuurlijk zie ik er enorm naar uit om moeder te worden en ons meisje te leren kennen. Maar ik kan soms ook ineens overweldigd worden door een soort nostagisch gevoel waarbij ik me ineens besef dat deze nieuwe periode óók beetje een afscheid van een vorige periode betekent. M'n 'jeugd' laat ik als het ware achter me om een hele nieuwe fase in te gaan. Ik ga gewoon aan een nieuwe generatie beginnen!
Hoe is het mogelijk zeg! * Pinkt een traantje weg.
nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uurquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:44 schreef Incantrix het volgende:
(Proberen te slapen onder tijdsdruk werkt niet zo goed)
Dat gaat vast heel vertrouwd voelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:06 schreef mijsje het volgende:
[..]
jawohl! (*geef-8-teken erbij geeft*) Asy, navel intrekken! Asy, niet waggelen! Asy denk aan je navel!
Ik dacht dat ik de enige was met die ticquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:38 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
[..]
nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uur
Niet succesvol
ik doe het nog heel vaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met die tic
Haha, omg, nog zoëenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:38 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
[..]
nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uur
Niet succesvol
Jaaaaaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, omg, nog zoëen"ik kan nog precies anderhalf uur slapen. Maar dan moet ik wel nú in slaap vallen!" *wacht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |