abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:17:37 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72043796
Linda, wat een opluchting dat alles goed was! He, wat een pak van je hart zal dat zijn zeg!
pi_72043805
Fijn nieuws Linda!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72043982
Mooi, Linda

en 46 cm is best al lang
pi_72044013
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Linda2205 het volgende:
Het meiske had vorige week bij een normale controle-echo een vergrote blaas. 4,5cm ipv 1-2cm. Daarom vandaag controle in het ziekenhuis. Maar alles was goed gelukkig Enige wat ze vonden was dat de bloedtoevoer naar de placenta niet helemaal super meer was, waardoor de kans op een keizersnede iets groter was, maar dat is pas bij de bevalling aan de orde. Ben helemaal opgelucht! Ze was nu ongeveer 26oogram en 46cm, alles groene streepjes, dus mooi binnen de norm!
Had zeker last van de warmte dat ik dat niet meer wist, wat fijn dat het goed was!
pi_72044283
Oh Linda wat een opluchting joh... Fijn dat alles goed is!

En incantrix, sorry... Beetje in de war en haastig met vorige post, maar fijn dat er goede hoop klinkt van de therapeute en hopelijk kan ze wat voor je betekenen!
pi_72044369
Ik heb het een beetje gehad hier op kantoor, pfff. De dag duurt nu wel erg lang.
De koelinstallatie heeft het trouwens begeven dus het is hier bloedheet al de hele middag

Ik heb nu flink last van bandenpijn.
Toch raar eigenlijk gezien ik de hele dag op mijn achterwerk aan een bureau zit
pi_72044385
Silktie gefeliciteerd met je koningskoppel

Morretje wat ontzettend jammer dat het dus toch niet goed is gegaan. Veel sterkte en hopelijk zien we je snel terug!

Linda fijn dat alles goed was op de echo!

En 17 september-mama's vandaag 36 weken Nog een weekje en dan mogen we losgaan
Wij zijn vandaag naar het starnd geweest en dat was zooooooo lekker. Nu mogen die onweersbuien van mij wel losbreken. Gaat het meteen lekker afkoelen.
pi_72044435
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef SilkTie het volgende:
Door alle drukte heb ik geen tijd gehad om tussentijdse updates te geven.

In het kort: de zwangerschap is goed verlopen en vanochtend heeft mijn vrouw het leven geschonken aan een gezond koningspaar!
Ook dan even van de familie iamredleader: gefeliciteerd en mazal tov, shetigdeloe (echt meervoud) letora, choepa, oe'ma'asim tovim
  † In Memoriam † donderdag 20 augustus 2009 @ 16:34:50 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72044474
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef Stiemie het volgende:
....... Nu mogen die onweersbuien van mij wel losbreken. Gaat het meteen lekker afkoelen.
ja daaag, ik moet eerst terug zijn van boodschappen.
pi_72044744
Even een dikke voor Morretje, wat naar zeg. Heel veel sterkte.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:44:26 #211
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72044819
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:33 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Ook dan even van de familie iamredleader: gefeliciteerd en mazal tov, shetigdeloe (echt meervoud) letora, choepa, oe'ma'asim tovim
en nu?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72044884
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:44 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

en nu?
Niks en nu, we feliciteren gewoon
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:51:21 #213
190853 RockabeIIa
pi_72045069
Dat had ik er echt nooit uitgehaald
pi_72045190
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat had ik er echt nooit uitgehaald
shetigdeloe (echt meervoud) letora, choepa, oe'ma'asim tovim:

Dat zij (meervoud) mogen opgroeien in tora (dus volgens de Joodse wet), choepa (joods trouwen) en ma'asim tovim (goede daden). Typische wens bij een geboorte
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:56:19 #215
190853 RockabeIIa
pi_72045256
Helaas, ik spreek wel andere talen maar deze niet. Maar ik vind het fijn dat je het even vertaald hebt.
pi_72045298
WAT IS HET WARRRRM!!! Wanneer breekt dat noodweer nou eens los joh!

LOL Davinia Stout meisje! Zulke gedachten heb ik nou nooooit

Super dat de Cesartherapeute je kan helpen Icantrix! En fijn dat ze ook in de gaten houdt dat het voor jou niet te veel wordt op je werk!
*gaat googlen op ischias*

Wat een ontzettende opluchting Linda dat alles goed was met je meisje!!

Mefke dat draaien in bed van jou klinkt niet echt fijn

Mjin fysiotherapeut wist niets te vertellen over of mijn houding goed is (ik heb last van mijn rug) of over die diastase, maar volgende week is de bekkentherapeute terug en ik heb dinsdag een afspraak dus dan vraag ik het haar

Ik wilde morgen inderdaad naar het werk gaan maar hoe meer ik erover nadenk hoe maffer ik het vind. Iemand in de ziektewet terug laten komen om in een systeem in te loggen Zul je zien dat het ook nog eens niet 1 2 3 gaat want mijn wachtwoord is verlopen (omdat ik dus in de ziektewet zit) en om een nieuw wachtwoord aan te maken moet de oude nog geldig zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 20-08-2009 17:04:28 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72045342
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Helaas, ik spreek wel andere talen maar deze niet. Maar ik vind het fijn dat je het even vertaald hebt.
Graag gedaan
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:09:31 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72045732
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef WupWup het volgende:

[..]

We hebben een clubje opgericht Freecell, Rocka en ik dacht asyniur hebben er ook last van (correct me if i'm wrong)
Misschien moeten we een meet doen
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:12:54 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72045855
Linda wat een fijn nieuws!
pi_72046639
Oooh Linda, wat moet dat een opluchting zijn

Twinkly, ik vind het eerlijk gezegd ook maar aan rare gang van zaken daar... Ik zou zelf niet gaan waarschijnlijk, ben er helaas te ziek zwanger voor

Omdat mijn luikjes bijna dichtvielen toch maar gaan liggen en wederom wakker geworden omdat ik moest overgeven. Dit keer helaas niet tijdig uit bed kunnen komen vanwege kramp Waarschijnlijk is de combi volle maag/volle baarmoeder niet zo'n goeie om mee te gaan liggen slapen.
En nu ben ik nog steeds misselijk
En heb ik er nog een extra stapel was bij
.... met gevoel voor drama....
pi_72046883
Dank voor de lieve reacties (En Lily, is dat lang ja? Wat groeit een beebje nog eigenlijk, in de laatste 4 weken?)

Kersjes, wat vervelend dat je weer moest spugen. Positief gedacht: niet lang meer

Twinkly, moet je echt persé dat invoeren, zonder dat wordt je verlof niet geregeld ofzo? Kan je dat niet zelf proberen, via het uhm...hoe heet dat? Niet CWI...dat andere
Lotte!
Noah!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:45:05 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72046942
He kersjes, wat rot joh!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:45:18 #223
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72046950
Wupwup, een clubje Wat een eer, ik maak deel uit van een clúbje

En Lijnloos, thnx, maar daar zou ik geen sorry voor zeggen hoor, whehe Llow-speak is veel leuker toch? Nogmaals veel plezier!

Oh, Linda, ik had helemaal over je heen gelezen, maar wat fijn dat alles goed was Toch weer een pak van je hart dan!

Huuphuup, haha, nee, charmant zijn is inderdaad ook niet iets waar je het nog van moet hebben als je zwanger bent. Wel goed dat je er nog vanaf komt, dan is dat inderdaad wel een fijn plekkie tov een warme bovenverdieping

Twinkly, even wachten voor jou dus nog. Ben benieuwd wat de bekkentherapeute daarover te zeggen heeft. En inderdaad, ik blijf het raar vinden, er is een reden dat je niet op je werk bent en die reden gaat ze weliswaar niets aan, in dit geval wordt je nu juist weer blootgesteld aan hetgeen waar je bedrijfsarts je voor wilde behoeden. Kun je de bedrijfsarts anders niet bellen om om advies te vragen? Ik vind het echtechtécht hun probleem dat ze iets moeten registreren hoor!

Asy, whaha! Kunnen we met ons clubje ergens rond gaan waggelen (Tenminste, ik weet niet hoe het bij de andere clubleden is, maar van echt charmant lopen is bij mij allang geen sprake meer )

Kersjes, balen zeg
3!
pi_72047104
@Kersjes; hey wat balen dat je nu alweer misselijk bent.... hoopte voor je dat het iets eenmaligs zou zijn... maar nee dus...

@Linda; wat fijn dat alles toch goed blijkt te zijn! kan me voorstellen dat je toch ff onzeker wordt na zo'n bericht...

ons beebje wordt trouwens steeds sterker, en ipv vlindertjes, voel ik nu steeds vaker plopjes/ schopjes...
en gisteravond in bed, toen ik even met mijn stethoscoop op zoek ging naar geluidjes, kreeg ik schopjes terug.. was erg lollig en vind het nog steeds errrrrrrg bijzonder
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72047336
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
ons beebje wordt trouwens steeds sterker, en ipv vlindertjes, voel ik nu steeds vaker plopjes/ schopjes...
en gisteravond in bed, toen ik even met mijn stethoscoop op zoek ging naar geluidjes, kreeg ik schopjes terug.. was erg lollig en vind het nog steeds errrrrrrg bijzonder
Voor je het weet hebben we ook een eigen mening en wil... die hiero probeerd ook regelmatig door de dag heen mijn zithouding te corrigeren door flinke trapjes uit te delen... niet hard of pijnlijk maar na 4x flink achterelkaar ben ik er wel klaar mee en ga ik maar weer es staan... dan is het meestal wel weer goed..
pi_72047488
hmm... even een vraagje, Poppedein misschien weet jij dat... ik lees hier het echoverslag van afgelopen week (20-weken) en daar staat, los van alles dat normaal lijkt, bij ledematen "Extremiteiten aanwezig"... WTF? ik kan me niet herinneren dat zo ook maar iets heeft gezegd dat iets gek of zo is... weet iemand wat dit (kan) betekenen... vind het nogal raar klinken eingelijk
pi_72047743
Hier een stickert van je de vk gekregen.
Zo GEWELDIG, ze deed dat ding op mijn buik en direct was het harte te horen Zo mooi gewoon.
Oma was mee, en die vond het ook geweldig.. Grote glimlach en kippenvel op de armen..
Onze uk, groeit als kool en de baarmoeder groeit ook zeer goed. Boven gemiddeld, vandaar mijn dikke aanwezige, zwangere buik al

Ben zo blij
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:15:55 #228
95408 Incantrix
pi_72047807
Zouden dat niet handen/voeten en of vingers/tenen kunnen zijn, Lijnloos? Als in: het extreemste punt van je arm ofzo?

[edit]Fijn Ymme! [/edit]
3!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:17:27 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72047850
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Lijnloos het volgende:
hmm... even een vraagje, Poppedein misschien weet jij dat... ik lees hier het echoverslag van afgelopen week (20-weken) en daar staat, los van alles dat normaal lijkt, bij ledematen "Extremiteiten aanwezig"... WTF? ik kan me niet herinneren dat zo ook maar iets heeft gezegd dat iets gek of zo is... weet iemand wat dit (kan) betekenen... vind het nogal raar klinken eingelijk
Die extremiteiten zíjn de ledematen lijnloos.
Dat wat jij denkt dat ze zeggen heet in medische termen 'bijzonderheden'.
Niks aan het handje dus!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Extremiteit
quote:
Een extremiteit is een onderdeel van het lichaam (van mens of dier) dat uitsteekt ten opzichte van de rest. Bij de mens zijn ledematen en extremiteiten synoniem.

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 20-08-2009 18:23:58 ]
pi_72047875
Hé Streepje, dat klinkt akelig, 'extremiteiten'!

Ah BE gelukkig niks geks dus

Ymme wat geniet jij toch altijd lekker van je zwangerschap
Doe nog es een buikfoto plaatsen?
#geen
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:18:18 #231
95408 Incantrix
pi_72047880
Ah, als ik google op 'extremiteit' is dit de tweede hit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Extremiteit
3!
pi_72047958
Linda

Kersjes

Twinklys werk
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72048070
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:43 schreef Linda2205 het volgende:
En Lily, is dat lang ja? Wat groeit een beebje nog eigenlijk, in de laatste 4 weken?)
Oh, ik dacht dat je 32 weken was
pi_72048080
quote:
schreef Brighteyes & anderen het volgende:[/b]
[..]

Die extremiteiten zíjn de ledematen lijnloos.
Dat wat jij bedoelt heet in medische termen 'bijzonderheden'.
Niks aan het handje dus!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Extremiteit
[..]
Aha... niks geks dus... hihi, vond het ook al wat vreemd

En Ymme stickertje met hartjes-geluid Tof he?!
pi_72048158
Ja het hartje horen is helemaal super.
Dit is natuurlijk al wel de 2de keer, maar het blijft toch spannend. En als je het hartje dan hoort, geeft z'n appart gevoel.

En 3 kilo afgevallen ook nog Ik zei meteen, oooh dat worden er nog 10 meer (baby's dan hè).
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:47:41 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72048736
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef Incantrix het volgende:
Asy, whaha! Kunnen we met ons clubje ergens rond gaan waggelen (Tenminste, ik weet niet hoe het bij de andere clubleden is, maar van echt charmant lopen is bij mij allang geen sprake meer )
Ik mag niet waggelen van de bekkentherapeut dat zou echt heel slecht zijn
En mijn is echt een commandant en roept nu de hele dag: navel inttrekken, niet waggelen
dus mijsje, je weet wat je te doen staat morgen
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:52:16 #237
95408 Incantrix
pi_72048890
Ow, en BJ, nu heb ik weer niet op jou gereageerd, maar wat leuk dat je nu echt een soort van schopjes begint te krijgen, dat is zóóó

Lekker van genieten meid!

[edit]
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:47 schreef Asyniur het volgende:
En mijn is echt een commandant en roept nu de hele dag: navel inttrekken, niet waggelen
Meh, om heel eerlijk te zijn kom ik ook niet meer ver hoor, lopend En ik blijk helemaal niet te waggelen trouwens, als zodanig (zei de mevrouw gisteren), maar ik zak wel door mijn heup naarmate ik meer heb gestaan/gelopen, dus bij gebrek aan een beter woord..

[/edit]
3!
pi_72049574
quote:

[..]

Mijn bekkentherapeut is heel erg tegen navel intrekken Wat een maf verschil.
Ze zei ook meteen tegen mij dat ik ooit houdingtherapie heb gehad en dat ik best wat relaxter mocht staan ipv met al mijn spieren op spanning.
Mijn bekken was behoorlijk wiebelig, maat ik schijn heel erg te corrigeren met mijn spieren en dat veroorzaakt meer pijn dan het bekken zelf.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:21:40 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72049908
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Mijn bekkentherapeut is heel erg tegen navel intrekken Wat een maf verschil.
Ze zei ook meteen tegen mij dat ik ooit houdingtherapie heb gehad en dat ik best wat relaxter mocht staan ipv met al mijn spieren op spanning.
Mijn bekken was behoorlijk wiebelig, maat ik schijn heel erg te corrigeren met mijn spieren en dat veroorzaakt meer pijn dan het bekken zelf.
Uhm ja, nuance: ze zei een klein beetje, niet tot aan je ruggengraat en alleen bij ondernemen van actie: dus als je gaat opstaan/lopen/liggen/draaien/tillen/etc even je navel een beetje intrekken actie in gang zetten en dan weer ontspannen
pi_72049995
Morretje, heel veel sterkte gewenst Hopelijk zien we je gauw weer terug hier

Ymme, jeukend/tintelend gevoel op mijn voeten herken ik wel, als je er last van blijft houden; Spiroflor erop smeren hielp bij mij wel. Ik had het een paar dagen heel erg op mn kuiten en bovenkant voeten
En fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de vk! Leuk dat je gezelschap mee had, echt bijzonder om hartje weer te horen he

Lijnloos, kan me voorstellen dat je effe schrok, bij dat woord denk je toch automatisch dat het iets extreems betreft

Poppedein, ik kreeg vandaag als kadootje van een vriendin de teckelknuffel die jij ook hebt, maar dan de blauwe variant! Moest meteen aan je kamertje denken

Ik ga morgen voor de suikertest, hopelijk heb ik goede bloedwaardes!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72050134
Morretje, wat een slecht nieuws. Veel sterkte

Pfff wat een hitte vandaag... Gelukkig hebben we airco op het werk, maar toen in vanmiddag naar buiten liep. (muur van hitte)

Vandaag 25 weken Joehoe.

Sinds gisteren last van mijn heupen. Ik had al een tijdje last van mijn stuitje, maar nu dus ook van m'n heupen. Nog niet erg ofzo, maar wel hinderlijk.
pi_72050400
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Uhm ja, nuance: ze zei een klein beetje, niet tot aan je ruggengraat en alleen bij ondernemen van actie: dus als je gaat opstaan/lopen/liggen/draaien/tillen/etc even je navel een beetje intrekken actie in gang zetten en dan weer ontspannen
Ah, kijk
Ik doe alles al te gespannen blijkbaar dus die van mij hamert vooral op ontspannen En eerst goed op 2 benen staan en dan pas gaan lopen
Oja en minder zitten en meer staan/lopen en liggen tussendoor. (ik haat liggen overdag )
pi_72050476
Het koelt af!
Hu(u)p! BEebies graag!
Hardloper.
IG @webkim
pi_72051375
Zo te zien daarstraks is DuchessX de slijmprop verloren. Was een nagenoeg helder propje van ongeveer 1 á 1,5 cm groot en 1 cm dik. Leek een beetje qua structuur op opgedroogde flexibele siliconenkit
pi_72051567
Woehoei, mijlpaal voor Duchess
pi_72051650
@ Freecell, zoiets maakte mijn therapeute er ook van. Ik span mijn bekkenbodemspier te hard aan en das ook weer niet goed. Je houdt jezelf er mee overeind, dat wel, maar het doet goed zeer.En blijven afwisselen, zo min mogelijk trap lopen, netjes op twee voeten en dan pas gaan wandelen. Ken het hele riedeltje uit mijn hoofd en het helpt ook wel, alleen bij omdraaien in bed dus niet meer.
@ Linda, zooo dat zal een pak van je hart zijn! Fijn!
@ Duchess, weer een klein mijlpaaltje, je bevalling komt steeds dichterbij!
@ Kersjes, eten en dan daarna liggen staat hier garant voor maagzuur...vervelend dat het er bij jou ook echt uit komt.

En Webkim, ik weet niet hoe hard het afgekoeld is bij jou (woonde jij niet ook in Brabant?) maar hier is het nog steeds dik 25 graden, dus ik vind het nog steeds te warm om te bevallen. Niet dat ik al MAG bevallen, maar toch
Ik heb het grootste deel van de middag gehangen in mijn badje, zittend op een handdoek, want badje staat op het terras of hangend op het luchtbed. Kon ik zelfs nog heel comfortabel op mijn buik drijven, heerlijk. En volgens ben ik nou niet een gewone walvis, maar eentje van de negersoort. Tja, bruin worden gaat vanzelf als je zo in de zon hangt...zijn er toch nog voordelen aan dat verlof. Ssserptente, hoe was jouw eerste dag van het verlof?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72052425
hier geen bevalling op gang hoor

Duchess slijmprop kwijt woei! als dat de slijmprop is ben ik em al een week ofzo kwijt trouwens ik dacht dat er ook adertjes of bloed-achtig-iets door moest zitten

Mefke klinkt heerlijk dat badje! ik ben jaloers!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72054994
Huupske, het kán dat er bloed door zit, hoeft niet

Mef een bruine walvis Klinkt wel heerlijk verder zeg

Aoraki alweer 25 weken! Even goed opblijven letten, die heupen... Wanneer heb je er last van? Ik had het eerst alleen met zij-ligging maar later ook met lopen/opstaan etc.

Poppejans, succes morgen met die test, ik hoop dat alles in orde is.

Op de dag dat ik 40 weken ben, wordt een vriendin van me ingeleid, zij is dan 42 weken. Spannend!

Oh ja, mijn moeder kan niet meer slapen van de spanning Ze is me maar gaan mailen om 3 uur 'snachts Net als Juup© heeft mijn moeder een stoornis in het autismespectrum, waardoor afwachten en geen duidelijkheid veel spanning geeft.
#geen
  Jubileum moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 21:33:50 #249
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72055018
Bij mij was de slijmprop een soort groot kwalletje, met bloederige dingetjes erdoor. Wel groter dan 1-2 cm trouwens, maar ik heb er geen lineaal naast gehouden
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72055075
oh ja, nouja ach, op zich zegt die hele slijmprop verder heel weinig over de bevalling en ik vond het maar een smerig ding, dus k heb em snel weer doorgespoeld

Lois hahaha ik las eerst "een groen kwalletje" toen klonk het helemaal vies
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 21:40:27 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72055246
Hahahahaa

ieuwl!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72055312
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:40 schreef Lois het volgende:
Hahahahaa

ieuwl!

tentakels enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:52:24 #253
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_72055644
* Memmel gooit een paar dozen perenijsjes het topic in.
Jullie zullen het nodig hebben dames! Zet 'm op!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:15:08 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72056544
Lekker!
pi_72056756
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker!
Is er niet ergens een regel dat jij alleen nog mag posten als er iets te posten valt?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:25:33 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72056960
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:20 schreef snoopy het volgende:

[..]

Is er niet ergens een regel dat jij alleen nog mag posten als er iets te posten valt?
Oi! Dan denk ik dat ik gek word hoor!
Ik heb op de proefdruk van het kaartje 28-08 laten zetten en ik vrees dat de baby mij daaraan gaat houden.
Dan zou ik dus nog een hele week niet meer mogen posten! Mijn verveling, wat doe je!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:26:04 #257
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72056976
Ik lees net in het 2e streepje topic dat het niet goed is gegaanmet Morretje Heel veel sterkte!

En sterkte voor de hoogzwangere dames,vooral met dit weer!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72056991
Nou vooruit dan maar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72057207
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oi! Dan denk ik dat ik gek word hoor!
Ik heb op de proefdruk van het kaartje 28-08 laten zetten en ik vrees dat de baby mij daaraan gaat houden.
Dan zou ik dus nog een hele week niet meer mogen posten! Mijn verveling, wat doe je!
Ga duiken
pi_72057486
Zeg lieve LLMetjes, even een
En voor iedereen die het zwaar/moeilijk/lastig/vervelend is/heeft ook een

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 22:39:24 ]
pi_72057565
whahaha arme BE
ik voelde me al zo bezwaard om hier te posten toen k Innepin's smsjes zou doorgeven enzo ghehe.
en de 28e hoop ik toch niet voor je hoor doe gewoon maar vannacht beginnen met weeig doen enzo en dan morgen hops verse BEebie! deal?

Memmel lekker thnx!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72057786
Mmmmm, perenijsjes.... Doen die toevallig nog wat om de ontsluiting te doen vlotten? If so, doe mij dan een stuk of 10 van die dingen alstublieft!

BE, 28-8? Ik hoop het niet voor je hoor!

Mijn schoonouders gaan zondag op familiebezoek in een gehucht in het verre Groningen. "We zijn dan wel de hele dag van huis hoor, dan weten jullie dat alvast." Ze zijn toch wat zenuwachtig geloof ik
pi_72057834
hihi, misschien als je dr een naar binnen steekt kers probeer es??
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72057902
Anders is het in ieder geval lekker fris
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:53:18 #265
190853 RockabeIIa
pi_72057955
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:50 schreef huuphuup het volgende:
hihi, misschien als je dr een naar binnen steekt kers probeer es??
Da's toch alleen met ananassen?!
pi_72058118
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

een hele of alleen t hart?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72058224
Oeh, lijkt me toch wel spannend, Duch! Het is iig weer een stapje dichterbij!

Morretje, wat erg voor jullie. Heel veel sterkte.

Incantrix, wat heb je toch weer een bizar lange post gemaakt. Ongelooflijk!

Vandaag laatste dagje gewerkt. *Jompelt voorzichtig.

Net m'n afwezigheidsregel aangezet: "Bedankt voor uw bericht! Wegens zwangerschapsverlof ben ik de komende tijd afwezig."

Zo bizar. Dit zinnetje gaat echt helemaal over mij. Ik ben zwanger! En zelfs al zo ver dat ik met verlof ga! Binnen nu en zes weken hou ik ons kindje vast!

Ongelooflijk!

Het kan af en toe ook echt heel dubbel voelen. Natuurlijk zie ik er enorm naar uit om moeder te worden en ons meisje te leren kennen. Maar ik kan soms ook ineens overweldigd worden door een soort nostagisch gevoel waarbij ik me ineens besef dat deze nieuwe periode óók beetje een afscheid van een vorige periode betekent. M'n 'jeugd' laat ik als het ware achter me om een hele nieuwe fase in te gaan. Ik ga gewoon aan een nieuwe generatie beginnen!

Hoe is het mogelijk zeg! * Pinkt een traantje weg.
pi_72058335
Verkoelende ijsjes, nou moe, heb er ineens een heel raar beeld bij. Thanks Huup
pi_72058358
quote:

[..]

jawohl! (*geef-8-teken erbij geeft*) Asy, navel intrekken! Asy, niet waggelen! Asy denk aan je navel!
pi_72058422
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef Kersjes het volgende:
Verkoelende ijsjes, nou moe, heb er ineens een heel raar beeld bij. Thanks Huup

sorry was maar een garpje! Gewoon van die ijsjes genieten

t weer wordt wel weer wat aangenamer geloof ik komende dagen trouwens dus yay!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72058574
Huup, ik was de cruciale -smiley vergeten zie ik...
En moet ineens denken aan dat brandende gevoel tijdens de bevalling, zeg maar vlak voor het einde. Maar baby's mogen nog geen ijsjes eten, de boel daarzo koelen met waterijs is dus geen goed idee
pi_72058639
Oh god, ik moet zo maar eens naar bed geloof ik, mijn hersens zijn gekookt ofzo, heb alleen nog maar bizarre gedachten
pi_72059093
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef Kersjes het volgende:
Oh god, ik moet zo maar eens naar bed geloof ik, mijn hersens zijn gekookt ofzo, heb alleen nog maar bizarre gedachten
Komt allemaal door Huup

Perenijsjes naar binnen steken

Huup hierbij verklaar ik je officieel voor zwangerschaps-lunatic
Je bent echt een gek mens
#geen
pi_72060119
ikdeeniks!
in ieder geval niets wat k niet-zwanger niet ook had gedaan
en for the record, nee ik steek geen perenijsjes naar binnen... zwanger niet, en niet-zwanger ook niet.

ladies, ik duik lekker mn bedje in trusten!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 05:48:49 #275
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72062633
Huup, lekker gek ding dat je bent
Laten we het maar gewoon op zomerzotheid houden i.c.m. superzwanger zijn, dus heel veel hormonen, en bepaalde lichaamsfuncties en behoeftes die al te lang niet meer ten volle benut (kunnen) worden

Ben ik de enige die wakker is trouwens?
Ik hoop dat de rest iig nog lekker op 1 oor ligt!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 05:55:47 #276
95408 Incantrix
pi_72062640
Nope, ik ben ook wakker Maar tegen beter weten in ga ik nu nog ff proberen het laatste uurtje voor de wekker gaat mee te pakken..
3!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 05:58:06 #277
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72062644
Succes dan maar Incantrix!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 06:00:18 #278
95408 Incantrix
pi_72062646
Komt wel goed, thnx Jij alvast een fijne dag (het is tenminste afgekoeld als ik de berichten mag geloven )!
3!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 06:02:42 #279
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72062647
Thanks, jij ook
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 06:05:59 #280
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72062649
Hee ochtend-bollo's!
Was er bij jullie nog iets te merken van een drastische afkoeling door het onweer vannacht? Ja oke, het koelde redelijk af maar het was nog steeds een warme nacht hoor.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 06:32:31 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72062667
Ik vond het niet warm of benauwd ofzo. We hebben alle ramen en (balkon)deuren de hele avond wijd open gehad hier op 4 hoog en het heeft lekker kunnen doorluchten allemaal.

Oh, ik ben vandaag 40 weken trouwens
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 06:44:01 #282
95408 Incantrix
pi_72062694
Het was wel warm nog toen we gingen slapen, maar een raampje open was hier voldoende

En oeh, 40 weken! Grats!! Kan nooit lang meer duren!

Ik heb er zelf ook één: 25 weken vandaag

(Proberen te slapen onder tijdsdruk werkt niet zo goed )
3!
pi_72062813
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

AU! Maar één ding is zeker.. als je d'r een ananas in krijgt, moet een baby d'r uit persen ook niet zo'n punt zijn

Kersjes, 40 weken! Mooie dag om te bevallen lijkt me!

Ssserpente, écht verlof en je krijgt écht een kindje. Kan me het dubbele gevoel voorstellen. Het is ook best eng allemaal soms!

Voor de rest lees ik zo op mijn werk wel even bij (ja erg he?, ik weet het).

Oh ja, vandaag 33 weken!
pi_72062818
Zou het bijna vergeten, mijn pijn is zo goed als weg
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:34:38 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72062845
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:02 schreef Ssserpente het volgende:
Vandaag laatste dagje gewerkt. *Jompelt voorzichtig.

Net m'n afwezigheidsregel aangezet: "Bedankt voor uw bericht! Wegens zwangerschapsverlof ben ik de komende tijd afwezig."

Zo bizar. Dit zinnetje gaat echt helemaal over mij. Ik ben zwanger! En zelfs al zo ver dat ik met verlof ga! Binnen nu en zes weken hou ik ons kindje vast!

Ongelooflijk!

Het kan af en toe ook echt heel dubbel voelen. Natuurlijk zie ik er enorm naar uit om moeder te worden en ons meisje te leren kennen. Maar ik kan soms ook ineens overweldigd worden door een soort nostagisch gevoel waarbij ik me ineens besef dat deze nieuwe periode óók beetje een afscheid van een vorige periode betekent. M'n 'jeugd' laat ik als het ware achter me om een hele nieuwe fase in te gaan. Ik ga gewoon aan een nieuwe generatie beginnen!

Hoe is het mogelijk zeg! * Pinkt een traantje weg.
Dat had ik afgelopen woensdag toen ik naar mijn werk reed. Ik dacht: precies over een week ga ik trouwen ....... en er is echt een kindje onderweg...

Maar heel mooi verwoord Serpente. Geniet van je verlof. Doe lekker waar je zin in hebt en binnen anderhalve maand heb je je meisje vast
pi_72062862
goedemorgen!
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 06:44 schreef Incantrix het volgende:

(Proberen te slapen onder tijdsdruk werkt niet zo goed )
nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uur
Niet succesvol
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:46:18 #287
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72062897
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:06 schreef mijsje het volgende:

[..]

jawohl! (*geef-8-teken erbij geeft*) Asy, navel intrekken! Asy, niet waggelen! Asy denk aan je navel!
Dat gaat vast heel vertrouwd voelen
bij voorkeur loop jij voorop en ik 2 meter achter je aanhobbelend
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:47:23 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72062902
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 07:38 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
[..]

nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uur
Niet succesvol
Ik dacht dat ik de enige was met die tic
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:48:08 #289
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72062905
Nee daar hebben meer mensen last van
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72062906

dan roep ik het wel steeds over m'n schouder...
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:53:48 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72062945
Ca.Ra, ik vond het vannacht idd op een gegeven moment nog best benauwd. Zelfs met het raam open.

Kersjes, 40 weken!

Hier nog gewoon een baby ín de buik en geen enkel spoor van wat voor krampje dan ook.
Vanmiddag om 15.30 mag ik weer voor de keuring.

Vandaag weinig online, Sasha is gezellig thuis.
Ga maar eens op de thee bij mijn ouders ofzo. Ik zou alleen zo graag daar op de fiets heen gaan, maar dat is echt net te ver... Maar ik voel me zooooooo lui en stilstaand zeg maar.
pi_72062953
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 07:47 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik de enige was met die tic
ik doe het nog heel vaak
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72063083
(ik ook, maar het werkt niet goed, ik val dan niet goed in slaap waardoor het dan toch weer een heel kort nachtje wordt... )
pi_72063096
* Telt ook vaak hoe lang ze nog kan slapen

BE, ik snap dat het je lekker lijkt om gewoon nog een stuk te kunnen gaan fietsen, maar dat komt echt snel weer hoor! Geniet van je middag met Sasha!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:57:10 #295
95408 Incantrix
pi_72063523
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 07:38 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
[..]

Niet succesvol
Haha, omg, nog zoëen "ik kan nog precies anderhalf uur slapen. Maar dan moet ik wel nú in slaap vallen!" *wacht*
3!
pi_72063658
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 08:57 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Haha, omg, nog zoëen "ik kan nog precies anderhalf uur slapen. Maar dan moet ik wel nú in slaap vallen!" *wacht*
Jaaaaa
En normaal heb ik nooit problemen met slapen hè? Alleen dan!
Of dat je dan ligt te rekenen: ik moet er om 7:00 uit, ok, 7:10 kan ook wel. Het is nu 3:43, hoe lang kan ik dan nog slapen.....

Ten tijde dat je dat kan bedenken ben je echt wakker
pi_72064022
Goeie morgen! Ook ik lig zo te rekenen als ik niet kan slapen En ook ik dacht dat ik de enige zou zijn!

Duchess, wat een klein propje! Ik dacht altijd dat die dingen zo groot als tennisballen zouden zijn

Gister heerlijk onweer gehad! En hagel en herrie en het was wel wat koeler naderhand
Vannacht heerlijk geslapen, Ben er volgens mij niet eens uit geweest om te plassen.
Volgens mij trapte Tinus gister op een spier, het voelde zo raar dat ik bijna van de stoel sprong en de keel pijn zit er nog steeds. Het wordt volgens mij alleen maar erger. Maar ik voel me niet ziek verder. Zo raar..

Fijne vrijdag allemaal!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72064371
@ Mijlpaaldames, gefeliciteerd!

@ Ssserpente, mooi verwoord.
Ik was me dat laatst ook aan het bedenken, ik vind het zo mooi en bijzonder en soms nog onwerkelijk (als ik langs een winkelruit loop en mezelf ineens met een buik zie, dat dat zo natuurlijk gebeurd) maar ook zo van, je hebt dan voor altijd de zorg voor een kindje en het spontaan dingen doen etc. is dan wat minder makkelijk en ik bedacht me ook, een nieuwe fase, maar wel een hele mooie en ben ook heel nieuwsgierig hoe ons kindje eruit ziet etc.

@ Vlindur, goed keelpastilles nemen en lekker koele ranja?
Had het 2 wkn geleden ook, was er ook niet ziek van.

Hier komt de mevrouw van de kraamintake vanochtend.
Verder hier in het oosten des lands nauwelijks geregend of geonweerd dus echt afgekoeld is het niet, maar wel heel goed te doen in vergelijking met gister
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:57:33 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_72064487
Hier is het binnen inmiddels heerlijk afgekoeld, het is nu nog maar 22,5 graden binnen
Vanwege het weeralarm is mijn mams nog lekker gebleven en nu is dus de hele was klaar en we gaan zo kijken naar de vloerbedekking in de studeerkamer (waar we nog een andere naam voor moeten hebben, want naast werkplek is het ook de kamer waar de kleren van de kids in de kast liggen en de commode staat enzo).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72064522
die Perenijsjes

Ik heb dat ook, uitrekenen hoe lang ik nog kan slapen, daarom is het goed dat de wekker bij ML staat en ik zonder lenzen geen reet zie Alleen lastig dat als ik uit bed ga de tijd ook op de magnetron staat en daar warm ik melk in op, gemeen ding!!

Serpente raar idee he!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')