Had zeker last van de warmte dat ik dat niet meer wist, wat fijn dat het goed was!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Linda2205 het volgende:
Het meiske had vorige week bij een normale controle-echo een vergrote blaas. 4,5cm ipv 1-2cm. Daarom vandaag controle in het ziekenhuis. Maar alles was goed gelukkigEnige wat ze vonden was dat de bloedtoevoer naar de placenta niet helemaal super meer was, waardoor de kans op een keizersnede iets groter was, maar dat is pas bij de bevalling aan de orde. Ben helemaal opgelucht! Ze was nu ongeveer 26oogram en 46cm, alles groene streepjes, dus mooi binnen de norm!
Ook dan even van de familie iamredleader: gefeliciteerd en mazal tov, shetigdeloe (echt meervoud) letora, choepa, oe'ma'asim tovimquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef SilkTie het volgende:
Door alle drukte heb ik geen tijd gehad om tussentijdse updates te geven.
In het kort: de zwangerschap is goed verlopen en vanochtend heeft mijn vrouw het leven geschonken aan een gezond koningspaar!
ja daaag, ik moet eerst terug zijn van boodschappen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef Stiemie het volgende:
....... Nu mogen die onweersbuien van mij wel losbreken. Gaat het meteen lekker afkoelen.
en nu?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook dan even van de familie iamredleader: gefeliciteerd en mazal tov, shetigdeloe (echt meervoud) letora, choepa, oe'ma'asim tovim
shetigdeloe (echt meervoud) letora, choepa, oe'ma'asim tovim:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat had ik er echt nooit uitgehaald
Graag gedaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Helaas, ik spreek wel andere talen maar deze niet. Maar ik vind het fijn dat je het even vertaald hebt.
Misschien moeten we een meet doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef WupWup het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht
Freecell, Rocka en ik dacht asyniur hebben er ook last van (correct me if i'm wrong)
Voor je het weet hebben we ook een eigen mening en wil... die hiero probeerd ook regelmatig door de dag heen mijn zithouding te corrigeren door flinke trapjes uit te delen... niet hard of pijnlijk maar na 4x flink achterelkaar ben ik er wel klaar mee en ga ik maar weer es staan... dan is het meestal wel weer goed..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
ons beebje wordt trouwens steeds sterker, en ipv vlindertjes, voel ik nu steeds vaker plopjes/ schopjes...
en gisteravond in bed, toen ik even met mijn stethoscoop op zoek ging naar geluidjes, kreeg ik schopjes terug.. was erg lollig en vind het nog steeds errrrrrrg bijzonder![]()
![]()
Die extremiteiten zíjn de ledematen lijnloos.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Lijnloos het volgende:
hmm... even een vraagje, Poppedein misschien weet jij dat... ik lees hier het echoverslag van afgelopen week (20-weken) en daar staat, los van alles dat normaal lijkt, bij ledematen "Extremiteiten aanwezig"... WTF? ik kan me niet herinneren dat zo ook maar iets heeft gezegd dat iets gek of zo is... weet iemand wat dit (kan) betekenen... vind het nogal raar klinken eingelijk
quote:Een extremiteit is een onderdeel van het lichaam (van mens of dier) dat uitsteekt ten opzichte van de rest. Bij de mens zijn ledematen en extremiteiten synoniem.
Oh, ik dacht dat je 32 weken wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:43 schreef Linda2205 het volgende:
En Lily, is dat lang ja? Wat groeit een beebje nog eigenlijk, in de laatste 4 weken?)
Aha... niks geks dus... hihi, vond het ook al wat vreemdquote:schreef Brighteyes & anderen het volgende:[/b]
[..]
Die extremiteiten zíjn de ledematen lijnloos.
Dat wat jij bedoelt heet in medische termen 'bijzonderheden'.
Niks aan het handje dus!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extremiteit
[..]
Ik mag niet waggelen van de bekkentherapeutquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef Incantrix het volgende:
Asy, whaha! Kunnen we met ons clubje ergens rond gaan waggelen(Tenminste, ik weet niet hoe het bij de andere clubleden is, maar van echt charmant lopen is bij mij allang geen sprake meer
)
Meh, om heel eerlijk te zijn kom ik ook niet meer ver hoor, lopendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:47 schreef Asyniur het volgende:
Ik mag niet waggelen van de bekkentherapeutdat zou echt heel slecht zijn
En mijnis echt een commandant en roept nu de hele dag: navel inttrekken, niet waggelen
![]()
dus mijsje, je weet wat je te doen staat morgen![]()
Mijn bekkentherapeut is heel erg tegen navel intrekkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En mijnis echt een commandant en roept nu de hele dag: navel inttrekken, niet waggelen
![]()
Uhm ja, nuance: ze zei een klein beetje, niet tot aan je ruggengraatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn bekkentherapeut is heel erg tegen navel intrekkenWat een maf verschil.
Ze zei ook meteen tegen mij dat ik ooit houdingtherapie heb gehad en dat ik best wat relaxter mocht staan ipv met al mijn spieren op spanning.
Mijn bekken was behoorlijk wiebelig, maat ik schijn heel erg te corrigeren met mijn spieren en dat veroorzaakt meer pijn dan het bekken zelf.
Ah, kijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Uhm ja, nuance: ze zei een klein beetje, niet tot aan je ruggengraaten alleen bij ondernemen van actie: dus als je gaat opstaan/lopen/liggen/draaien/tillen/etc even je navel een beetje intrekken actie in gang zetten en dan weer ontspannen
Is er niet ergens een regel dat jij alleen nog mag posten als er iets te posten valt?quote:
Oi! Dan denk ik dat ik gek word hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Is er niet ergens een regel dat jij alleen nog mag posten als er iets te posten valt?
Ga duikenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi! Dan denk ik dat ik gek word hoor!![]()
Ik heb op de proefdruk van het kaartje 28-08 laten zetten en ik vrees dat de baby mij daaraan gaat houden.![]()
Dan zou ik dus nog een hele week niet meer mogen posten!Mijn verveling, wat doe je!
Da's toch alleen met ananassen?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:50 schreef huuphuup het volgende:
hihi, misschien als je dr een naar binnen steekt kersprobeer es??
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's toch alleen met ananassen?!
jawohl! (*geef-8-teken erbij geeft*) Asy, navel intrekken! Asy, niet waggelen! Asy denk aan je navel!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef Kersjes het volgende:
Verkoelende ijsjes, nou moe, heb er ineens een heel raar beeld bij. Thanks Huup
Komt allemaal door Huupquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef Kersjes het volgende:
Oh god, ik moet zo maar eens naar bed geloof ik, mijn hersens zijn gekookt ofzo, heb alleen nog maar bizarre gedachten
AU! Maar één ding is zeker.. als je d'r een ananas in krijgt, moet een baby d'r uit persen ook niet zo'n punt zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's toch alleen met ananassen?!
Dat had ik afgelopen woensdag toen ik naar mijn werk reed. Ik dacht: precies over een week ga ik trouwenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:02 schreef Ssserpente het volgende:
Vandaag laatste dagje gewerkt. *Jompelt voorzichtig.
Net m'n afwezigheidsregel aangezet: "Bedankt voor uw bericht! Wegens zwangerschapsverlof ben ik de komende tijd afwezig."
Zo bizar. Dit zinnetje gaat echt helemaal over mij. Ik ben zwanger! En zelfs al zo ver dat ik met verlof ga!Binnen nu en zes weken hou ik ons kindje vast!
Ongelooflijk!
Het kan af en toe ook echt heel dubbel voelen. Natuurlijk zie ik er enorm naar uit om moeder te worden en ons meisje te leren kennen. Maar ik kan soms ook ineens overweldigd worden door een soort nostagisch gevoel waarbij ik me ineens besef dat deze nieuwe periode óók beetje een afscheid van een vorige periode betekent. M'n 'jeugd' laat ik als het ware achter me om een hele nieuwe fase in te gaan. Ik ga gewoon aan een nieuwe generatie beginnen!
Hoe is het mogelijk zeg! * Pinkt een traantje weg.
nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uurquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:44 schreef Incantrix het volgende:
(Proberen te slapen onder tijdsdruk werkt niet zo goed)
Dat gaat vast heel vertrouwd voelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:06 schreef mijsje het volgende:
[..]
jawohl! (*geef-8-teken erbij geeft*) Asy, navel intrekken! Asy, niet waggelen! Asy denk aan je navel!
Ik dacht dat ik de enige was met die ticquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:38 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
[..]
nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uur
Niet succesvol
ik doe het nog heel vaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met die tic
Haha, omg, nog zoëenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:38 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
[..]
nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uur
Niet succesvol
Jaaaaaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, omg, nog zoëen"ik kan nog precies anderhalf uur slapen. Maar dan moet ik wel nú in slaap vallen!" *wacht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |