Ga jij duiken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er klaar voor hoor!
[ afbeelding ]
De buurvrouw vond dat ik iig heel attent was voor de kraamvisite.Dat ze dan zo leuk met z'n allen konden zwemmen.
![]()
![]()
![]()
Nee, nee sorry! Daar hebben we hem mee opgeblazen.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:29 schreef livelink het volgende:
Ga je in het badje bevallen, BE? Spannend hoor
nah, in de voortuin zitten betekent ofwel door het raam naar buiten (slecht plan nu heb ik laatst gemerktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, kan je niet gewoon even in de voortuin gaan zitten?
Ik denk dat ik zo maar gewoon even onder een lauwe douche ga zitten. Ik blijf plakkerig en zweterig en blegh zeg maar...
ik herken dit zoooo erg...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef Ssserpente het volgende:
Dat raden meer mensen me aan, Stiemie. Ga het ook echt proberen. Voel me alleen zo snel een lapzwans als ik uitslaap en niets uitvoer. Hou daarnaast gewoon écht niet van alleen zijn. Laatst ging ik bijv. om een uur of drie 's-middags naar de supermarkt. Toen ik 'bedankt' tegen de caisière zei, bedacht ik me dat dat het eerste was dat ik die dag gezegd had. Blegh! Wat BJ ook zegt: daar kan ik me echt een beetje depri van gaan voelen.
Heeft denk ik vooral te maken met m'n opvoeding hoor. M'n vader kon het niet uitstaan als je gewoon even stilzat. Dan schopte ie je letterlijk van je stoel. Moet mezelf echt even aanwennen dat ik best kan onspannen zonder me schuldig te voelen.
Thanks voor tip!
laatste keer dat k dat deed, een week of 2 geleden, bleef k met mn voet achter de vensterbank hangenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Niet eens door het raam heen Huup? Tsss...![]()
Stiemie, duhh.... daar had ik dan weer niet aan gedacht.
![]()
dat zei ik ook laatstquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Kersjes het volgende:
Duchess, wat nou warm? Airco in het ziekenhuis
Dát ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nutteloos voelen als ik niks doe heb ik geen last van, maar ik herken het wel dat ik soms denk 'goh... dat 'dank u wel en een prettig weekend' was het eerste dat ik vandaag tegen iemand zei behalve dan het goedemorgen geneuzel tegen F.
En ja, dat voelt soms dan best alsof je in een cocon zit.f
Die niet werkt daarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Kersjes het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Kersjes het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mss kan ik de mobiele airco meenemenOf krijg ik dan een kou op mijn doos?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:34 schreef Sorbootje het volgende:
Kan bandenpijn zo vreselijk pijn doen dat je niet meer rechtop kunt staan en als een vrouwtje van honderd door je huis schuifelt?
Nog geen idee van de namen ... ik kan er altijd pas na de geboorte over denken, moet eerst die koppies zienquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:53 schreef huuphuup het volgende:
heeeeey gefeliciteerd Silktie en Silly!!![]()
van allebei eentje
![]()
ben benieuwd naar de namen!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:55 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Nog geen idee van de namen ... ik kan er altijd pas na de geboorte over denken, moet eerst die koppies zien.
Heeee Silktie!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef SilkTie het volgende:
Door alle drukte heb ik geen tijd gehad om tussentijdse updates te geven.
In het kort: de zwangerschap is goed verlopen en vanochtend heeft mijn vrouw het leven geschonken aan een gezond koningspaar!
Gefeliciteerd Silk!!! En Silly natuurlijk ook, topprestatie!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef SilkTie het volgende:
Door alle drukte heb ik geen tijd gehad om tussentijdse updates te geven.
In het kort: de zwangerschap is goed verlopen en vanochtend heeft mijn vrouw het leven geschonken aan een gezond koningspaar!
De was gedaan, opgevouwen, in de kast gelegd, Ruben beziggehouden zodat ik kon slapen, koken, noem maar opquote:
limonadequote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:47 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Nog geen nieuwe verse baby's dus. Het is ook zo warm, geef jullie groot gelijk om de benen nog even bij elkaar te houden.
Ik heb me een mega keel pijn. Slikken doet zeer en als ik hoest dan kan ik wel door de grond gaan. Maar voel me verder niet ziek ofzo.. Dus straks maar es wat keel snoepjes inslaan. Enig idee wat ik kan drinken zonder dat ik zo'n slijm keel krijg? (zoals je dat van melk krijgt)
Troel, heerlijk dat je moeder je geholpen heeft! Ik vind het wel jammer dat ik geen backup heb, mijn mama woont op 3 kwartier rijden
We hebben wel een prachtige kamer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:54 schreef Brighteyes het volgende:
Grappig dat je dat zegt Lily, een vriendinnetje van mij is net aan het overwegen of zij op zolder zal gaan slapen of niet. En toen zei ik dus dat dat vaak wel echt heel heet is!
Pfoe, ik benijd je niet hoor!
Ja, dat zijn ook de enige keren dat ik het doe, of om meer rechtop in bed te zitten. Ik zal het vandaag eens aan de fysio vragenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:49 schreef huuphuup het volgende:
Maar goed, dat omhoog komen uit bed ofzo kun je hardly een oefening noemen
Colaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:47 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Nog geen nieuwe verse baby's dus. Het is ook zo warm, geef jullie groot gelijk om de benen nog even bij elkaar te houden.
Ik heb me een mega keel pijn. Slikken doet zeer en als ik hoest dan kan ik wel door de grond gaan. Maar voel me verder niet ziek ofzo.. Dus straks maar es wat keel snoepjes inslaan. Enig idee wat ik kan drinken zonder dat ik zo'n slijm keel krijg? (zoals je dat van melk krijgt)
Deze keer kokostaart en appeltaartquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:09 schreef leonieke het volgende:
Oh nee, free dat is ook zo stomMaar ik vind het dan wel weer grappig
![]()
Wat raar trouwens dat je taalgevoel zo verandert. Van dementie had ik nog gehoord, daar had ik nog nooit van gehoord eigenlijk.
En speelt het een rol welke taart je precies eet of is dat niet zo van belang? Anders bestel ik voor mezelf een stuk of 10 van die taarten bij de bakker
Ik lust ook geen thee zonder melk, ik heb nog van ie babythee, half om half. Ik heb het geprobeerd, echt waar, alle smaakjes die je bedenken kan, maar ik vind het zoo vies..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:01 schreef RockabeIIa het volgende:
en kruidenthee dan Vlindur?Niet teveel natuurlijk maar sommigen mogen best! Bijv. de oplosthee van zonnatura, lijkt op vissenvoer maar is echt best lekker!
Ik had het vorige week, bijna een week lang keelpijn. Met een kopje thee met honing ben je wel vrij snel van het hoesten af. Lust je het met honing niet ook zonder melk?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik lust ook geen thee zonder melk, ik heb nog van ie babythee, half om half. Ik heb het geprobeerd, echt waar, alle smaakjes die je bedenken kan, maar ik vind het zoo vies..![]()
Leo, jou drinken is ook met prik.. Misschien kan ik er mee spoelen, het gaat toch alleen maar om het keel slijm, ik hoef het niet door te slikken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |