abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72003342
Icantrix

Haha hoe herkenbaar...
pi_72003375
Huup, wat een lekkere nuchtere kijk heb je d'r op. Lijkt me op zich ook wel een heel gezonde instelling, je doet er toch vrij weinig aan als ze voorlopig liever blijft zitten
pi_72003387
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen, ik heb heerlijk geslapen
oh, ons zo in spanning laten zitten

Wil je voortaan niet meer zo lang uitslapen
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef huuphuup het volgende:
En ik moest even lachen om Lily die dr slaaphouding kwijt is irritant is dat ja. Hoop dat je em snel weer terugvindt
Ik moest er zelf eigenlijk ook om lachen.
Het moet er bespottelijk uit hebben gezien, dat naakt worstelen met een voedingskussen (waarvan de inhoud, van die balletjes, heen en weer schoven en ik ruzie mee kreeg)
pi_72003394
goedemorgen dames

kzie dat het spannend is hier! ik zal vandaag eens lekker vaak f5en succes dames!!!

en kan ik nu al last hebben van nesteldrang?? eergister kamer en hal zeeeeeeer grondig gedaan, en ik had vanmorgen om 8 uur ineens de intense drang om beide toiletten volledig in de chloor te zetten
(wat ik dan ook heb gedaan, met voldoende ventilatie...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72003400
Nou het heeft dus niet doorgezet
Wel slecht geslapen en nog steeds krampen (geen puf-krampen, dat zijn ze dus niet geworden uiteindelijk), hoofdpijn en ik sta te trillen op mijn benen. Voel me niet echt lekker.
Vind het zóóóóó jammer dat het niet heeft doorgezet

Nou ja we moeten maar weer afwachten

Mss dat Kersjes even het goede voorbeeld kan geven?

Succes allemaal dames met deze warme dag
#geen
pi_72003421
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, wat een lekkere nuchtere kijk heb je d'r op. Lijkt me op zich ook wel een heel gezonde instelling, je doet er toch vrij weinig aan als ze voorlopig liever blijft zitten
dat sowieso
en het merendeel van de vrouwen bevalt toch echt na de 40 weken, zeker van hun eerste kindje. Dus nouja, ik vond het voor mezelf wel een strak plan om niet teveel te gaan zitten afwachten, daar kan k slecht tegen

Even jompelen voor BE! 40 weken woehoe!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72003424
DuchessX bummer
pi_72003489
balen Duch!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72003524
wat jammer Duchess dat het niet heeft doorgezet

Lily hahaha ik zit hier te overwegen of ik niet gewoon een nieuw kussen zal kopen. De vulling is zo verschoven dat ik 3 grote stukken heb met vulsel-loze plekken ertussen zeg maar en die zitten uiteraard precies daar waar ik het liefst mn knieen neer zo planten

Dr zit hier iemand in mijn roze badjas beneden "schatje wanneer komt ze nou?! ze hadden de 18e beloofd... muh "
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72003570
@ Lief van Huup
#geen
pi_72003660
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:16 schreef Rubey het volgende:
Dat wordt een echt F5-dagje als het zo door gaat... en dat met die warmte!
Hoe is het met jou eigenlijk? Hoe voel je je?

Duch nou moe, ik had zo'n goed hoop, maar als je nog krampen hebt, kan het misschien toch nog aantrekken, maar kan me voorstellen dat je je echt voelt.
pi_72003689
Dutsj ik had toch eigenlijk mijn hoop wel een beetje op jou gevestigd vandaag. Jouw bevalling zou mij door mijn werkdag slepen... en bedankt he ?!

* Sorbootje Ziet van Huup voor zich in roze badjas
pi_72003691
Duchess: duik gewoon lekker je bedje weer in of misschien beter, laat een bedje in de tuin zetten en slaap daar verder. Tis nu nog uit te houden buiten hier (en bij jou dus ook, want je zit maar een paar kilometer verderop).
Huup vooral die roze badjas.

Ik ga mezelf achter de computer vandaan slepen, badje oppompen enzovoort..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72003746
ja hij kon die van hem niet vinden

ik denk dat ik vanmiddag in de namiddag richting t strand ga ofzo, stukje door de branding lopen, lekker pootjebaden. En dr zit een strandtent daar waar k wel ns wil eten, kijken of het wat is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:47:27 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72003776
Hey daar is Huups en DuchessX ook!
Mogguh meiden!

DuchessX, hou je jezelf in de gaten? Als je je echt niet lekker blijft voelen en het niet kan verklaren even de vk bellen he!

Hier begint buiten de temp toch wel op te lopen, heb de deuren van de woonkamer al dicht gedaan, ik denk dat ik zo maar naar binnen verhuis...
pi_72003821
Ik zie hem al zitten, in roze badjas, sip kijkend. haha

Wat lijkt me dat heerlijk...zo dicht bij het strand wonen..
pi_72003894
Duch balen dat het niet heeft doorgezet

Ik wil naar huis... ben moe en heb pijn in mn linker been/bekken dinges.... bah
pi_72004030
Eventjes snel een voor iedereen die het nodig heeft.
Be 40 weken had ik snel gezien. Tjee de tijd vliegt voorbij op het moment.

Nog geen Huup beeb. Ik had je toch echt ingeschat op 19 augustus.
Maar echt veuls te heet nu. Beter vanavond als het wat koeler is.

Als ik een goede tip mag geven. Geef een babyborrel als je veel mensen kent.
Ik heb behalve de eerste week echt iedere dag bezoek gehad en vanmiddag krijg ik weer 8 collega's op bezoek. Wel gezellig natuurlijk, maar erg druk inc huishouden beeb zonder ritme en zoon.

Met Dewi gaat het echt super. Ze eet en groeit goed, maar ook echt een tante die nu al precies weet wat ze wilt. Vooral poepen en plassen als de luier af is is erg favoriet inc mamma. Je wilt niet weten hoeveel was ik elke dag heb. maar ze is zooo lief en die vertederende lachjes af en toe.
Ik kan me de wereld zonder haar gewoon niet meer voorstellen.

Maar goed ik ga weer stofzuigen en beschuiten smeren.
pi_72004069
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:46 schreef huuphuup het volgende:
ja hij kon die van hem niet vinden

ik denk dat ik vanmiddag in de namiddag richting t strand ga ofzo, stukje door de branding lopen, lekker pootjebaden. En dr zit een strandtent daar waar k wel ns wil eten, kijken of het wat is
Dat wil ik ook wel samen met de honden.
pi_72004070
Oh wat jammer dat het niet heeft doorgezet Duchess

Dankjewel voor je reactie Poppedein! Het is dus gewoon voor de lol

Gelukkig is het bij dat ene veegje gebleven Morretje en heb je geen krampen

lol @ Huups
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72004127
Wat balen Duch. Het zal vast niet lang meer duren.
pi_72004374
wat klink je verliefd Urla
leuk!

en ja zo dicht bij t strand wonen is idd heerlijk ik heb altijd bij zee in de buurt gewoond en ondanks dat ik helemaal niets met varen heb ( ) is zee wel iets wat erbij hoort voor mij, die geur van zeewater vooral . Mn lief komt uit Brabant en heeft echt helemaal niets met zee en strand gelukkig is er ook bos in de buurt voor hem
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72004574
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:28 schreef Takkembah het volgende:

Ik heb echt sinds deze week (34wk) dat ik om drie uur wakker wordt, mevrouw druk is en ik niet meer slaap tot een uur of 5... Maar goed, ik zal er maar vast aan wennen voor straks
Wat wel fijn is, is dat ik het niet meer zo benauwd heb, omdat mevrouw al lekker in ingedaald. Vraagje: komen beebs dan sneller, als ze al helemaal "vast" liggen???

Mijn 2 kinderen lagen al vroeg ingedaald maar de oudste was 6 dagen te laat en de jongste was 9 dagen te laat. Ik ga er vanuit dat ik er nou weer 3 dagen bij op kan tellen en rond de 12 dagen te laat ga lopen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:21:01 #179
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72004789
Misschien wat te laat voor Huup, maar volgende week maandag hebben ze zijslaapkussens in de aanbieding bij de Lidl.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72004846
@Martine, mijn meisje lag ook al redelijk vroeg ingedaald, vanaf een week of 34 idd en vanaf 36 lag ze echt vast. Geloof trouwens dat dat niet eens zo idioot vroeg is nu k erover nadenk. Maar goed, voor zover ik begrepen heb zegt het wel of niet ingedaald zijn weinig tot niets over wanneer je gaat bevallen. En in mijn geval heeft het in ieder geval zeker niet betekent dat ik eerder dan 40 weken zou bevallen

mn roze wederhelft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72004967
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef huuphuup het volgende:
mn roze wederhelft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHA mocht dat ??
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72004973
Ik ben opgegroeid in Limburg maar ik heb wel wat met de zee. Zou er best in de buurt willen wonen.
Den Haag is mijn favo stad sowieso..
Maar Limburg is erg mooi en ega zou er nooit weg willen (alleen maar zuidelijker )
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:21 schreef Ca.ra het volgende:
Misschien wat te laat voor Huup, maar volgende week maandag hebben ze zijslaapkussens in de aanbieding bij de Lidl.
Dat is denk ik wel wat voor mij Hoef ik niet meer te worstelen met de inhoud van het voedingskussen

thx voor de tip!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:38:04 #183
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72005293
Ik ga zelf ook even kijken denk ik, ik doe het nu nog met gewone kussens en een frot van het dekbed tussen mijn benen, maar dit ziet er makkelijker uit.
En ik ben te vrekkig voor een voedingskussen van 40 euro
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72005336
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:26 schreef Twinkly het volgende:

[..]

HAHAHA mocht dat ??
waarom denk je dat die foto vanaf zn rug is genomen?

@Ca.ra die had ik ook gezien in het foldertje ja, het leek me wel wat, maar ik betwijfel of ik echt nog een nieuw kussen koop. Ik hoef nog maar zo kort. Gebruik je zo'n kussen na je bevalling nog? Om mee te slapen zeg maar he, niet voor het voeden.

Lily ja we willen uiteindelijk als het even kan wel richting Brabant verhuizen; okay, als het aan mij ligt naar Frankrijk ofzo, maar dat ziet de roze meneer hier niet zo zitten maar ik ga de nabijheid van strand wel missen denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72005349
Sjongejonge.. ik kreeg hier gewoon weeën van het bijlezen! FF flink de spanning opbouwen en vervolgens toch nog de melding dat t F5en niet meer nodig is... Wat jammer Duch! Ik snap zooo goed dat je hoopt dat t gauw doorzet, alles voelt al zo dichtbij nu, maar als je dan ook echt serieuse krampen begint te krijgen die je t gevoel geven dat je ineens wel heel heel dicht bij je meisje bent, dan is t gewoon ongelooflijk balen als t weer afzakt!

BE 40 weken!!!

Ik ga hier zo lekker mn zwembad induiken terwijl mn pap de tuin onder handen aan t nemen is.... Voorlopig zie ik toch ook nog wel even de voordelen van t zwanger zijn hoor! Hoe nieuwsgieirg ik ook ben naar die kleine tut!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72005380
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:38 schreef Ca.ra het volgende:
En ik ben te vrekkig voor een voedingskussen van 40 euro
Ik heb het voedingskussen nog van mijn vorige zwangerschap, en ik heb het ook echt na mijn zwangerschap als zodanig gebruikt.
Ik vind het een handig ding

(maar ik heb er volgens mij geen 40 euro voor betaald toen)
pi_72005508
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef huuphuup het volgende:
@Martine, mijn meisje lag ook al redelijk vroeg ingedaald, vanaf een week of 34 idd en vanaf 36 lag ze echt vast. Geloof trouwens dat dat niet eens zo idioot vroeg is nu k erover nadenk. Maar goed, voor zover ik begrepen heb zegt het wel of niet ingedaald zijn weinig tot niets over wanneer je gaat bevallen. En in mijn geval heeft het in ieder geval zeker niet betekent dat ik eerder dan 40 weken zou bevallen

mn roze wederhelft
SPOILER
Huup ik had die vraag niet gesteld hoor... weet alleen niet meer wie het wel was.
Je lief ziet er schattig in de roze badjas
pi_72005611
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:45 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Huup ik had die vraag niet gesteld hoor... weet alleen niet meer wie het wel was.
Je lief ziet er schattig in de roze badjas
oh ik zie nu dat het takkembah was idd. Geeeen idee hoe ik bij jou kom
sorry
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72005757
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hoe is het met jou eigenlijk? Hoe voel je je?
...
Happyme lief dat je het vraagt!

Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Zou eigenlijk vanaf 1 september verlof hebben maar het heen en weer reizen naar m'n werk valt toch wel zwaar, dus werk nu lekker thuis. Volgende week nog anderhalf dagje buiten de deur en dan hoef ik niet meer tot januari! Ik werk voor mezelf dus kan gelukkig zelf schuiven en bepalen... de komende weken werk ik elke ochtend een paar uurtjes thuis zolang dat goed voelt.

Tot nu toe heb ik weinig klachten gehad het enige is dat mijn buikspieren niet zo mee willen geven volgens de vlos wat nu al weken resulteert in een buik die 's middags en 's avonds zo hard is als beton. De laatste anderhalve week is het bijna de hele dag en dat is toch niet echt prettig... al helemaal omdat mijn meisje een paar uur per dag met haar voet op een plek op mijn ribben duwt Maar vanmorgen bij de fysio weer lekker los gemaakt dus ik kan er weer tegenaan. Nog maar een tandje rustiger aan! Van de warmte heb ik niet echt last en verder mag ik eigenlijk helemaal niet klagen!

voor de dames die het zwaar hebben met deze warmte... hier geen zwembad, maar ik ga zo wel lekker een terrasje opzoeken
pi_72006039
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wehehhe je bent al net zo erg als ik
pi_72006071
Een roze puntmuts!

Ik ben ook echt een zijslaper, dan is een kussen dus wel prettig straks? (Ja, ik ga er nog gewoon vanuit dat het goed zit *duimen draait*)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72006145
Wel verse baby's/Geen verse baby's.

Ik dacht het gaat zo te lezen, een f5 dagje worden.
Helaas, maar je weet het maar nooit.

Hier even mijn ergenissen neer gooien, betreft mijn manager van de thuiszorg
Er was wat mis gegaan met mijn adres wijzinging (ja woon al 6 jaar bij mijn vriend maar sinds 4 weken pas officieel). Ik heb dit toen direct kenbaar gemaakt. En nu heeft zij het niet doorgeven, waardoor ik mijn planning niet juist heb ontvangen. En nu wilt deze fout op mij afschuiven, wat haar dus niet lukt... Z'n oude tang is het. Bahhhhhh. Hebben elkaar nooit gelegen.

Maar goed, morgen lekker naar de VK voor controle
Dit keer gaat mijn mamsie mee. Oma vind het helemaal spannend.
pi_72006168
voor alle nachtbrakers hier.
pi_72006254
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

@Ca.ra die had ik ook gezien in het foldertje ja, het leek me wel wat, maar ik betwijfel of ik echt nog een nieuw kussen koop. Ik hoef nog maar zo kort. Gebruik je zo'n kussen na je bevalling nog? Om mee te slapen zeg maar he, niet voor het voeden.

Lily ja we willen uiteindelijk als het even kan wel richting Brabant verhuizen; okay, als het aan mij ligt naar Frankrijk ofzo, maar dat ziet de roze meneer hier niet zo zitten maar ik ga de nabijheid van strand wel missen denk ik.
Ik heb hem nooit meer gebruikt, niet eens bij het voeden.

Brabant Kom maar snel naar Brabant Huupje, het is hier gezellig
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72006571
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:05 schreef Morretje het volgende:
Een roze puntmuts!

Ik ben ook echt een zijslaper, dan is een kussen dus wel prettig straks? (Ja, ik ga er nog gewoon vanuit dat het goed zit *duimen draait*)
tuurlijk gaat het goed, gewoon positief blijven! *meedraait*

Ik vond dat kussen echt fijn slapen. Ik slaap op mn zij ook en dan met mn bovenste knie een beetje opgetrokken over mn onderste been heen, dus k hel een beetje voorover zeg maar Toen mn buik begon te groeien en (ik denk ook) mn bekken een beetje begon te verweken merkte ik dat ik echt stukken beter sliep tegen zo'n kussen aan, half tussen mn knieen gepropt. Voor mijn gevoel houdt het mn bekken recht ofzo. Kan het niet zo goed omschrijven maar het lag in elk geval een stuk aangenamer. En nu hang ik mn buik er lekker op, anders trekt et gewicht van mn buik zo aan de andere zijkant

Estrys jaaah eerst even 10 miljoen winnen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72006772
Als ik de verhalen zo lees.
Begin ik toch ook aan een voedingskussen te denken.
Voor het slapen straks.
pi_72006818
Nu wel echt bloed na wc bezoek... En buikpijn
pi_72006859
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:34 schreef Morretje het volgende:
Nu wel echt bloed na wc bezoek... En buikpijn
och meid wat klote
hoe moeilijk ook, probeer af te wachten en niet teveel te panieken. Misschien even douchen ofzo?

Bah wat rot
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72006985
Hmz, heb de verloskundige gebeld, morgenochtend afspraak.
Begin er nu wel een beetje shakey van te worden.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:42:15 #200
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72007013
Morretje Wat enorm rot... Ik ga zo duimen dat het wel goed zit!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72007134
Morretje, ook ik duim voor je. Zo klote voor je dit onzekere gevoel
pi_72007190
Morretje! Oh bah wat een onzekerheid zeg
Ik duim voor je dat alles gewoon oké is en dat je kindje een plakker is
#geen
pi_72007197
Morretje... t kan alle kanten opgaan, écht... 1/3 van de vrouwen heeft bloedverlies in het 1e trimester, maar die onzekerheid is gewoon ongelooflijk killing! Ik ga in ieder geval enorm hard voor je duimen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72007277
Mja,maar met flinke buikkrampen is het geen goed nieuws he?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:57:15 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72007426
He bah Morretje...
Wat naar en onzeker zo... Fijn wel dat je morgen al terecht kan.
Sterkte joh! Ik hoop dat het allemaal alsnog mee valt.
pi_72007564
morretje, ik duim voor je dat er niks aan de hand is. Sterkte
pi_72007599
Jeetje Morretje, mijn duimen draaien voor je. Er zijn gelukkig echt verhalen dat het toch gewoon niets blijkt te zijn en wel alles gewoon goed zat.
pi_72007623
Morretje wat naar Ik hoop voor je dat het toch goed zit!

Duchess jammer dat het niet heeft doorgezet!

BE 40 weken vandaag! Dat vind ik toch wel een hele bijzondere mijlpaal hoor!
pi_72007734
Morretje Ik hoop dat het toch goed zit!

BE 40 weken En Huupje officieel overtijd
Duchess, jammer dat het niet doorzette... maar voorwerk is ook ergens goed voor! is mij verzekerd, hoewel het bij mij niet opging
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72007773
Morretje ik duim ook mee voor je! Hopelijk is er niks aan de hand!

Duchess jammer dat het neit doorgezet heeft. Lastig hoor van die rare voorkrampen. Had gisterenavond ook ineens rare rugkrampen, maar dat stopte alweer vrij snel toen ik lekker ging liggen. Gemeen als ze zo lang aanhouden en dan weer stoppen!

BE 40 weken

En Tan ik wilde nog even juichen voor de mooie echo. Wat fijn dat het allemaal goed is!

Vandaag hing er bij de opvang een geboortekaartje van 1 van de andere ouders. En nu wil ik ook, en tegelijkertijd weer niet want dit is ook nog wel erg genieten zo.

Vanmorgen het eerste pakje voor de baby ontvangen. Mijn broertje en schoonzusje hadden er een heel pakket met speelgoed en ook andere kleertjes van gemaakt. En ook een shirtje Dr. Suess voor Linde. Zo lief

En de werkster is inmiddels weer vertrokken, Linde is naar de opvang en die ging misschien lekker naar Artis, ik ben al naar de bijenkorf geweest voor nespresso-koffie en de boodschappen zijn al gedaan dus ik ga genieten van een hele vrije middag
pi_72007834
Stiemie, je klinkt ook zo lekker zwanger nog

Dank voor all duimen, misschien helpen ze... Ben maar op de bank gaan liggen met een kruik.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:17:31 #212
190853 RockabeIIa
pi_72007980
Oh verrek ja! BE ook 40 wk Mens, wat is het hard gegaan. Dacht ff dat je was blijven hangen op 37 wk maar jij gaat gewoon al heel erg snel je 2e kindje zien!
(en ik ook! En nu heb ik traantjes )
pi_72008188
Morretje, ik duim...
Fake it till you make it...
pi_72008403
Oh BE, vandaag je uitgerekende datum! Das idd een hele speciale mijlpaal!

voor Duchess, jammer dat het niet door zette.

Ben benieuwd van wie de eerste verse baby komt hoor, spannend zo!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:37:27 #215
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72008622
Ah, ondertussen zijn Duchess en Huup alweer boven water, jammer hoor.. Maar ook gezellig dat jullie er zijn

Morretje, bah, wat naar! Wat er ook van komt, het is natuurlijk gewoon altijd ontzettend schrikken en hardstikke vervelend.. Ik hoop echt dat dit snel weer weg is en dat je gewoon weer verder zwanger kunt gaan zijn hoor Ik duim ook mee voor je!

Stiemie, nog maar even lekker genieten dus, zou ik zeker ook doen! En leuk dat het eerste pakje met zoveel moois gegeven is, wat lief van ze!

Verder weet ik het even niet meer, ben een beetje flauw na een heleboel rekenen, heb maar meteen begrotingen gemaakt t/m oktober en een heel uitgebreide lijst gemaakt van wat we nog moeten hebben voor de baby, wanneer we het nodig hebben, wat het kost en zoveel mogelijk welke en wat. Pfff, wat een werk.. Maar hey, zo hoef ik me tenminste niet schuldig meer te voelen over het uitstellen van het betalen van de rekeningen (Alleen mag ik waarschijnlijk vrijdag meteen nog een keer omdat dan de volgende salarissen er alweer zijn )

Waar ik trouwens al een hele tijd over zit te twijfelen (ik weet niet of ik dat hier mag vragen?Sorry anders, dan hoor ik het wel) is dat hele Aerosleep-gebeuren. Is dat nu echt beter? Een vriendin van mij heeft de complete set al aangeschaft, maar haar broertje is aan wiegendood gestorven en daar heeft ze een soort van trauma van geloof ik. ze is er heel erg mee bezig. Hebben jullie dit wel of niet aangeschaft (of gaan dit nog doen) en waarom?
3!
pi_72008634
Morretje ik duim voor je! Gelukkig kan je morgen al terecht....

Ik ga walvisje spelen in het zwembadje in de tuin, dus bij plaatslijke overstromingen in de regio helmond/eindhoven weten jullie vast wat de oorzaak is...
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:38:52 #217
95408 Incantrix
pi_72008671
Ik had nog zó gezegd: géén bommetje!
3!
pi_72008768
Incantrix: ik heb me er eerlijk gezegd niet in verdiept, maar hoorde hier en daar dat het onzin is, dus ik heb niks gekocht van aerosleep.
En nog een tip voor je aankopen: niet alleen spreiden, maar ook goed op allerlei aanbiedingen letten. Lang leve de hema (7 rompertjes voor 10 euro, hoe verzinnen ze het...)
pi_72008822
Ik ben ondertussen ook weer thuis en ga zo ook samen met de kinderen van het zwembad genieten.

Morretje, wat vreselijk naar, dat bloedverlies, bah. Hopenlijk krijg je morgen goed nieuws. Hoe laat kun je er terecht?

Incantrix; ik heb zelfs nog nooit gehoord van Aerosleep, dus ik kan je niet helpen
pi_72008899
Gelukkig mag ik er 's ochtends om 10.00 uur al heen. Volgens mij heeft ze me er wel tussen gepropt
Hadden we net afgelopen weekend mijn beste vriendinnetje en haar vriend het nieuws verteld.. 'Want als het fout gaat wil ik dat zij het ook weet.'
pi_72008910
Morretje...
pi_72008957
Morretje

Ik ga ook heel hard duimen dat het wel goed zit.
pi_72009264
Morretje, het zit gewoon niet fout. Je kan morgen gewoon aan je vriendinnetje vertellen hoe goed het was, en misschien zelfs een echo-foto laten zien en gewoon heel blij zijn... dat vind ik gewoon!
pi_72009535
Morretje wat ontzettend naar, ik duim voor je dat het vals alarm is

Wij hebben een normaal stevig matras volgens de veiligheidseisen van veiligslapen.info bij de IKEA gekocht. Er zijn geen bewijzen dat de Aerosleep beter zou zijn, alleen de fabrikant claimt dat (en de vervelende schuldgevoel aanpratende verkoopster van de Babydump pff). Er zijn zelfs kindjes die niet op een Aerosleep matrasje kunnen slapen omdat het zoveel lucht doorlaat dat ze het te koud krijgen.

Pff mijn leidinggevende wil dat ik naar mijn werk kom alleen om in het computersysteem in te voeren wanneer ik verlof wil. Ik heb weken geleden al een brief gestuurd naar P&O waarin ik aangeef wanneer ik verlof wil maar ik moet het perse persoonlijk in komen voeren. Ik wil die gemene collega's helemaal niet tegenkomen Ik zit in de ziektewet omdat ze mij gaan ontslaan omdat ik zwanger ben en ik erg lullig behandeld ben wat voor heel erg veel stress heeft gezorgd. Daarom vond de bedrijfsarts het het beste dat ik thuis bleef ivm de invloed van stress op de baby. Sowieso werkte ik maar 2 dagen omdat ik ook nog aan het afstuderen ben en nu dus niets meer.
En vandaag kreeg ik een officiele brief waarin staat dat het contract niet wordt verlengd en dat ik van mijn direct leidinggevende te horen ga krijgen (wat al gebeurd is) waarom niet. En daar direct onder: veel plezier tijdens je zwangerschapsverlof daarin geven ze de hele reden, die ze ook toegegeven hebben, al aan. Blurgh
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:12:36 #225
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72009622
BE 40 wekwn!
En die nachtelijke posts vind ik wel grappig, stiekem... wel balen dat jullie dan niet ook op 1 oor liggen...
Waar is Poppedein??? ?

Morretje, oeh wat eng! Hopelijk is er niets aan de hand!

Over de aerosleep, hebben we niet gekocht. maar als zij zich r prettiger bij voelt, waarom niet? Dan zou ik liever zo'n bewegingssensor willen, maar dat is mijn persoonlijke keuze

Net bij de bekkenfysio geweest.
Ik heb geen bekkeninstabiliteit!
Wel is mijn rechterbeen een halve cm korter dan mijn linkerbeen, waardoor er rechtsonder een spiertje is die totaal op tilt is geslagen, en dat spiertje drukt tegen de zenuw waardoor ik dus totaan mn enkel zenuwpijnen heb... ze gaat morgen bellen met mn andere fysio, wie me verder gaat behandelen, want het is gewoon een kwestie van oefeningen doen en hopen dat het beter wordt.
ik ga zometeen als eli weer wakker is ook naar de schoenmaker om een hieltje voor in mn schoenen te kopen, zodat mn rechterbeen een halve cm opgehoogd wordt, waardoor de basis iig goed wordt..

er is dus iets aan te doen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:12:46 #226
95408 Incantrix
pi_72009629
Morretje, neeneenee! Ik ben het met Mijsje eens, het moet gewoon goedkomen!

Twinkly, thnx voor de tip Ennuhm, jémig wat een eikels daar op je werk zeg, wat ontzettend naar dat ze je zo behandelen! En mogen ze wel van je verwachten dat je komt wanneer je ziek thuis bent? De bedrijfsarts e.d. ok, maar je werkgever zelf toch niet? Zeker onder deze omstandigheden zou ik er ook nóóit meer terug willen komen en op dit moment al helemaal niet, veels te veel stress voor jou en je beebje.. Succes ermee

Edit: @ Davinia: Jaah, wat fijn zeg, jeej! En wat stom dat je er zo achter moet komen dat je ene been korter is als het andere, maar daar is volgens mij wel het een en ander aan te doen inderdaad!
En ik bedoelde niet te zeggen dat die vriendin dat niet mag kopen (sterker nog: voor die paar rot-euro's vind ik je gemoedsrust heel wat waard) maar meer dat ik door haar overtuigendheid erg twijfel of wij ook zo'n ding moeten aanschaffen of niet. Vandaar ook mijn vraag
3!
pi_72009672
och Morretje toch! Wat klote!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72009676
Oh, dat klinkt ook niet echt Twinkly... wat een hufters
pi_72009765
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Incantrix het volgende:
Twinkly, thnx voor de tip Ennuhm, jémig wat een eikels daar op je werk zeg, wat ontzettend naar dat ze je zo behandelen! En mogen ze wel van je verwachten dat je komt wanneer je ziek thuis bent? De bedrijfsarts e.d. ok, maar je werkgever zelf toch niet? Zeker onder deze omstandigheden zou ik er ook nóóit meer terug willen komen en op dit moment al helemaal niet, veels te veel stress voor jou en je beebje.. Succes ermee
Mjah ik denk dat ik wel moet komen, het is een overheidsinstelling en dus erg burocratisch en inflexibel Ik ga op vrijdagmiddag, zijn de minste mensen aanwezig.
pi_72009797
oooo Morretje... ik ga ook hard voor je duimen dat het meevalt en je beebje goed blijft plakken....

wat een onzekerheid....
pi_72010012
Davinia, Poppedein ligt vanuit haar zwembad haar vader aanwijzingen te geven waar er nog wat onkruid weg kan enzo
Fijn dat het geen BI is!

Twinkly wat een gedoe...

Over dat Aerosleep. Dat is geldklopperij. Het is niet aangetoond dat het wiegendood voorkomt, sterker nog die claim maakt de fabrikant zelf niet eens. Het enige wat aangetoond is, is dat het fenomeen rebreathing bij volwassenen minder voorkomt door de structuur. Die conclusie wordt door allerlei babyzaken overgenomen en toegepast op baby's, compleet met monsterlijke "maar mevrouw u wilt toch niet dat uw kind doodgaat?!" verkopers erbij et voila.
Als je vriendin zich daar beter bij voelt moet ze het vooral doen, begrijp me niet verkeerd, ik zou in zo'n situatie als waar zij in heeft gezeten ook alle mogelijke toeters en bellen in huis halen. Maar als je zelf gewoon de richtlijnen van die wiegendood website opvolgt dan heb je alles al gedaan wat je kunt doen. En die 100+ euro voor het aerosleep gebeuren kun je dan wellicht beter uitgeven aan iets anders.

/anti-aerosleep verhaal
ik heb trouwens niets per se tegen aerosleep zelf, maar ik word zo misselijk van het inspelen op het gevoel van aanstaande ouders terwijl er niets is aangetoond of zelfs maar onderzocht mbt baby's...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72010103
Helaas geen verse baby's, jammer hoor!

Morretje, ik hoop heel erg dat het gewoon allemaal goed zit bij je. Sterkte met het wachten

Voor de rest heb ik alles gelezen. Het een zo herkenbaar, het ander ver-van-mijn-bed... Om sommige dingen werd ik blij en moest ik lachen en bij sommige leefde ik mee, werd ik sip en moedeloos.

voor iedereen die het gebruiken kan. Mag ook een luchtvariant zijn, is minder warm
.... met gevoel voor drama....
pi_72010377
Incantrix, HIER staat dit over de Aerosleep:
quote:
De AeroSleep is een in een matras verwerkte of strak eroverheen te
spannen overtrek van polyester met een honingraatstructuur, volgens de productinformatie bedoeld om de kans op allergieën en astma te verminderen en huidirritaties te beteugelen. De (Belgische) fabrikant wijst op de luchtdoorlaatbaarheid en de warmteregulerende werking en stelt dat er onder het lichaam ventilatie ontstaat, waardoor vochtige warmte wordt af- en verse lucht aangevoerd en schimmelvorming in de matras wordt voorkomen.

Beoordeling: In de huidige productinformatie wordt geen rechtstreekse relatie gelegd met wiegendoodrisico, maar in winkels gebeurt dat wel. Dat roept bij professionals en consumenten vragen op over de veiligheid. De fabrikant heeft de luchtdoorlaatbaarheid getest met volwassen proefpersonen en vond aanwijzingen dat rebreathing (herinademen van uitgeademde lucht) zich bij gebruik van een AeroSleep minder voordoet. De vraag echter of het product ook van invloed is op de mate van rebreathing bij baby's is daarmee niet beantwoord. Het ademvolume van een baby komt nu eenmaal niet overeen met dat van een volwasseneminder inhoud, minder kracht. Bovendien wordt de relatie tussen rebreathing en wiegendood wel vermoed, maar is niet duidelijk hoe zij verloopt. Conclusie: op basis van het huidig wetenschappelijk onderzoek is niet vast te stellen of de Aerosleep een effect heeft op het risico op wiegendood.

Advies: Leg ook op dit product je baby nooit op de buik te slapen.
Ga voor informatie over allergieën, astma en huidirritaties te rade gaan bij consultatiebureau of kinderarts. Zij kennen de Landelijke Standaard Voedselallergie. Zij kunnen ook beoordelen of er aanwijzingen zijn die preventieve maatregelen vergen en zij kunnen aangeven of claims van fabrikanten al dan niet zijn bewezen.
Ik zelf heb er ook niks van in huis. Deze site is trouwens sowieso erg interessant om te kijken welke producten veilig/onveilig zijn.

Davinia geen BI!!!!
#geen
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:42:40 #234
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72010436
Kers, je vat het mooi samen!

Ijsjestijd!
pi_72010463
hmm mn lief heeft een gedroogde groningse metworst hier en dat ding ruikt echt gruwelijk lekker. Maar ik heb geen idee of het rauw is of niet. Kan het ook niet op de verpakking vinden.
Iemand enig idee?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72010489
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:42 schreef Ca.ra het volgende:
Kers, je vat het mooi samen!

Ijsjestijd!
* DuchessX zit op de bank met een sinassplit
#geen
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:44:45 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_72010493
Een Aerosleep is toch zo'n dubbel luchtbed van Telsell?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72010498
Morretje, sterkte met afwachten. Ik hoop zo voor je dat het gewoon goed zit, bah die onzekerheid is niks he?

BE ook alweer 40 weken! woehoee en sterkte voor alle LLM, helemaal met dit superwarme weer voel je je misschien nog meer dan normaal hoogzwanger.. hoop voor jullie dat jullie snel niet meer hoeven te wachten!

Incantrix, in een Aerosleep heb ik me nooit echt zo verdiept, ook omdat ik er niet zo in geloof denk ik.
Hier komt ''gewoon'' een goedgekeurd matrasje van de Ikea.

Alles best hier, had vannacht slaapdienst en moest om 4.44 weer eens naar de wc (lijkt wel mn vaste tijdstip geworden) en kon daarna niet meer in slaap komen en heb tijd wakker gelegen, blijkbaar samen met de baby Die was echt heel druk
En ik heb alweer zin om te babyshoppen, maar heb bijna alles al eind van de maand gaan we wel voor een echt doel; moet nog naar de Babydump voor een Maxicosi en wipstoeltje en op marktplaats hoop ik een box te kunnen kopen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72010517
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
hmm mn lief heeft een gedroogde groningse metworst hier en dat ding ruikt echt gruwelijk lekker. Maar ik heb geen idee of het rauw is of niet. Kan het ook niet op de verpakking vinden.
Iemand enig idee?
Gewoon doen, het einde is bij jou toch al in zicht. Of denk ik nu te gemakkelijk?
pi_72010520
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Troel het volgende:

It's amazing for your baby, Mike
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72010527
volgens mij mag je het gewoon eten hoor Huup..
hierhebben ze het ook over
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72010528
quote:
Nee dat is Aerobed
pi_72010544
Huup, hmmm, geen idee, dat vraag ik me ook af bij de drentse gedroogde worst... (die ik nu trouwens nog gewoon eet hoor...) maar bij twijfel, gewoon even ophangen, en na de bevalling pakken, dan is ie nog gedroogder, en je weet zeker dat je hem mag eten! (sorry, baggerreactie waar je niks aan hebt...)
pi_72010550
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
Iemand enig idee?
Metworst, en bifi enzo mag gewoon
Ik heb het laatst nog opgezocht
pi_72010569
quote:
Da's de aerobed
pi_72010572
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:45 schreef Poppejans het volgende:

[..]

It's amazing for your baby, Mike
hahaha

@Juup ik weet het niet, ik had begrepen dat je gewoon die voedselrichtlijnen best op kon volgen zolang je baby nog besmet kan worden met parasieten enzo door de navelstreng. Het gaan dan om hetzelfde verhaal als biefstuk en filet americain. Rauw vlees dus. En aangezien iedereen daar ook altijd echt mee wacht tot na de bevalling denk ik ook niet dat ik hier een risico mee neem.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72010584
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:47 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Da's de aerobed

Pff ik word er niet sneller op zeg...:')
pi_72010597
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:46 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Metworst, en bifi enzo mag gewoon
Ik heb het laatst nog opgezocht
Thanks!
En Mijsje en Vicky ook thnx.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72010717
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha

@Juup ik weet het niet, ik had begrepen dat je gewoon die voedselrichtlijnen best op kon volgen zolang je baby nog besmet kan worden met parasieten enzo door de navelstreng. Het gaan dan om hetzelfde verhaal als biefstuk en filet americain. Rauw vlees dus. En aangezien iedereen daar ook altijd echt mee wacht tot na de bevalling denk ik ook niet dat ik hier een risico mee neem.
Oké dan, groot gelijk
pi_72010733
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Pff ik word er niet sneller op zeg...:')
pi_72010930
Lekker ruikt dat het Huup?
Ik dacht ook dat het niet mocht, maar mijn mams zei van wel. Volgens mij is het gedroogd vlees.

De krampen nemen hier iets af trouwens..
pi_72011809
Dat is positief natuurlijk, dat de krampen afnemen.
Maar het blijt toch spannend tot morgen bij de echo
pi_72012420
Deze walvis is weer op het droge. Ik was even vergeten dat je wel lekker in je badje kunt gaan hangen, maar dat er ook een moment komt dat je er weer uitmoet. Gelukkig had ik een stoel naast mijn bad staan, anders had ik moeten blijven liggen/zitten tot komt. Het was al weer een maand geleden dat ik er in gelegen had en toen kon ik toch nog stukken makkelijker overeind. Maar...tis zo wel vol te houden die dik 33 graden hier in de achtertuin.

Morretje, minder krampen is goed, we duimen verder!
Davina, joehoe! Je staat gewoon letterlijk scheef, geen wonder dat het pijn doet. Daar is inderdaad makkelijk iets aan te doen
pi_72012500
Huup, gedroogde worst mag je gewoon hebben. Is behandeld vlees en wordt dus niet als rauw gezien. Zelfs rauwe ham mag je gewoon eten, ondanks dat het rauw heet is het behandeld. Dat heeft mn verloskundige me verteld in ieder geval. Eet smakkelijk!

Duchess, klinkt goed een splitje
Martine waggelt naar de vriezer op kantoor in de hoop dat er nog ijsjes liggen
pi_72012723
Davinia wat een goed nieuws!!! Hopelijk scheelt zo'n zooltje al heel veel!

* stiemie twijfelt of ze op het balkon in het ieniemienie Jip en janneke-badje van linde zal gaan zitten en of ze daar dan ook nog wel uit kan komen. Ben bang dat het alleen leuk voor de buren gaat worden, dus laat maar zitten
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:07:53 #256
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72012744
Droge worst Heb er nooit zo over nagedacht, eet het gewoon.
Heb hier gelukkig weinig last van de hitte. We hebben veel bomen rond het huis en ik ben binnen aan het schilderen. Maar ik stond net even buiten in de zon En dan te bedenken dat het morgen nog warmer wordt. Ik heb te doen met de hoogzwangeren onder ons

@Morretje, die eerste weken zijn ook zo ellendig hè, die onzekerheid...
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:10:33 #257
190853 RockabeIIa
pi_72012808
Geheel ontopic hier:
Kersjes e.a. liefhebbers, de magnums zijn in de aanbieding bij de AH (2 doos halen = 1 betalen)
pi_72012817
Stiemie, je kan je toch altijd weer optrekken aan het balkonhek? Ik ga gewoon op mijn knieetjes het water in en uit en dat lukt met behulp van een stoel, moet jou met hek dan toch ook wel lukken...lekker effe afkoelen!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:12:00 #259
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72012852
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Geheel ontopic hier:
Kersjes e.a. liefhebbers, de magnums zijn in de aanbieding bij de AH (2 doos halen = 1 betalen)
Wel liefhebber, geen AH
pi_72012962
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:59 schreef martine1984 het volgende:
Martine waggelt naar de vriezer op kantoor in de hoop dat er nog ijsjes liggen
Hier net uit de vriezer op kantoor een waterijsje geconfisceerd
pi_72013073
Ik heb nep cornetto's , 8 voor maar 0,99 cent
pi_72013097
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, je kan je toch altijd weer optrekken aan het balkonhek? Ik ga gewoon op mijn knieetjes het water in en uit en dat lukt met behulp van een stoel, moet jou met hek dan toch ook wel lukken...lekker effe afkoelen!
Nou we hebben geen hek, maar een stenen muurtje. Bovendien is het echt een badje van zo'n 45 cm doorsnee Nee denk echt dat ik de buren een te groot plezier doe door daarin te gaan liggen. Ik pak nog maar een ijsje en zet de ventilator wat harder
pi_72013102
quote:
Geheel ontopic hier:
Ik sla even over...
Lag te slapen en werd ineens kotsmisselijk wakker. Kon nog net de slaapkamer uit maar heb mijn volledige lunch + halve chocoladereep in de gang gedumpt Deels over de buggy en een paar schoenen heen.
Man man, wat ben ik misselijk
pi_72013203
Oeh Kersjes, naar!

Hier heb ik het weer warm, had het zo koud dat ik met pantoffels, deken, kruik en thee op de bank lag Het is 23 graden in de kamer

Maar ik denk dat het foute boel is, net flinke stolsels verloren.. Stom gedoe
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:23:41 #265
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_72013221
Morretje
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_72013255
Morretje Wat een kloterige onzekere situatie zeg. Is er nu wel iemand bij je?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 16:35:37 #267
163650 Greys
pi_72013510
Oh Morrie! Is Ravage er?
Sterkte meissie. Potver
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72013563
quote:
Geheel ontopic hier:
en de raketjes ook (ik heb een raketjesverslinder in huis)

Ach, Morretje...dat klinkt niet best..maar ja, toch nog even afwachten tot morgen..

Kersjes, bweh Misselijkheid
pi_72013648
he gat morretje ik had zo gehoopt op ander nieuws, wat onzeker zo. Sterkte met afwachten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72013656
Nee, Ravage is aan het werk, die komt over anderhalf uur thuis. Het gaat wel, misschien wordt het morgen pas echt ofzo..
pi_72013966
Owh Morretje was kut
pi_72014072
Morretje, dat klinkt niet best ... sterkte

Kersjes bah wat naar die misselijkheid... hopelijk gaat t snel wat beter

Heb net heerlijk genoten van een splitje... nog 5 minuten en dan naar huis naar een vriezer vol rakketjes
pi_72014163
Oh Morretje, dat klinkt inderdaad niet goed.
Maar hoop moet je altijd blijven houden hoor

Morgenvroeg weet je meer.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:59:49 #274
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72014184
Huup en BE, how about it?

Babies voor ik terugben was de deal ...
pi_72014224
dat klinkt niet lekker Morretje... .. wat ontzettend naar.....

weet verder ff niet wat ik moet zeggen.....
pi_72014337
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:59 schreef Guuzewuus het volgende:
Huup en BE, how about it?

Babies voor ik terugben was de deal ...
jah je bent dr nog nie toch

I'm working on it! ofzoiets...
als met je voeten in een bak water bungelen telt als working on it...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:07:55 #277
223453 Guuzewuus
pi_72014423
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:04 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jah je bent dr nog nie toch

I'm working on it! ofzoiets...
als met je voeten in een bak water bungelen telt als working on it...
Als het werkt, dan telt het .

Ik ben er vrijdag in de loop van de dag, dus je hebt nog effe .

Zet hem op joh . En Kersjes, kotsen kan toch ook een teken zijn van een beginnende bevalling .
pi_72014497
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat klinkt niet lekker Morretje... .. wat ontzettend naar.....

weet verder ff niet wat ik moet zeggen.....
Ik ook niet hoor. Weet ook niet hoe ik me nu voel..
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:11:16 #279
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72014522
Als je tegelijkertijd weeen hebt, telt het wel, Huup
Ach, en anders telt het ook wel, ik ben in een goede bui.

Morretje, sterkte. Ik hoop gewoon voor je dat het niet zo is.

Kersjes, ook sterkte! Als het kind er eenmaal is ben je eindelijk van al je misselijkheid af.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:14:12 #280
223453 Guuzewuus
pi_72014588
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:10 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor. Weet ook niet hoe ik me nu voel..
Morretje, voor mij ben je denk ik nieuw. Maar ik wens je veel sterkte. Bah, wat rot.
pi_72014763
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef livelink het volgende:
Als je tegelijkertijd weeen hebt, telt het wel, Huup
Ach, en anders telt het ook wel, ik ben in een goede bui.

Morretje, sterkte. Ik hoop gewoon voor je dat het niet zo is.

Kersjes, ook sterkte! Als het kind er eenmaal is ben je eindelijk van al je misselijkheid af.
wat een mazzel heb ik vandaag

Kers sterkte met de misselijkheid.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72015125
Morretje... dikke voor jou... hoop dat Ravage snel thuis is!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 18:06:49 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72015826
Ah nee Morretje... wat rot... Hopelijk is Ravage inmiddels thuis.
lk denk aan jullie hoor.

Kersjes, hoe is het nu? Is het al weer een beetje gezakt?

Ik heb vanmidag voor het eerst met mijn voeten in een bak water gezeten en ik moet zeggen dat me dat aangenaam verraste. Dat werkt echt verkoelend!
pi_72016079
Morrie
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_72016393
Morretje,
pi_72016580
quote:
Geheel ontopic hier:
Geldt ook voor de sinassplitjes en de raketjes! * DuchessX was gister bij de Appie daarvoor

Aw Morretje toch! Wat ontzettend k#t

Kersjes, oef blegh zo misselijk... Zou het een aankondiging van de bevalling zijn? Of heb je zoveel last van de warmte...?
Hopelijk blijft het bij deze ene keer...

[ Bericht 19% gewijzigd door DuchessX op 19-08-2009 18:42:57 ]
#geen
pi_72017089
Morretje... toch blijf ik voor je hopen dat het toch goed zit... morgen moest je naar de vk toch? Ravage gaat met je mee naar de vk? jeetje, meid, wat k*t! die angst en onzekerheid!
pi_72017625
Wat lief al die -jes van jullie...

Nee, Ravage gaat niet mee, en eerlijk gezegd heb ik daar ook niet aangedacht. Bovendien werkt hij net 3 weken bij het bedrijf, dus veel credits heeft ie nog niet
Ik heb hem er maar vast flink op voorbereid dat ik denk dat het niet goed zit, want ondanks mijn berichtjes van vanmiddag had hij dat nog niet zo begrepen..
Ben er misschien ook wel te nuchter onder, maar ik ben niet extreem verdrietig ofzo. Natuurlijk baal ik wel, maar aan de andere kant wordt het natuurlijk niet zo maar door mijn lichaam weer afgestoten. Daar is vast en zeker een reden voor, en dan maar beter zo vroeg mogelijk..
  woensdag 19 augustus 2009 @ 19:26:52 #289
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_72017972
Da's waar Morrie.
Hard gezegd, maar beter nu idd, dan bijv. met 20 weken erachter komen dat het niet goed zit.
Maar 't is niet leuk natuurlijk.
Weet wel zeker dat jullie ooit hele leuke en lieve ouders gaan worden
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_72018701
Morretje, ik blijf nog steeds voor je duimen dat het loos alarm is geweest! "Gewoon" bloedverlies en niks ernstigers.

Misselijkheid is al iets aan het zakken, heb net ook een klein beetje gegeten en dat is erin gebleven. Bweuhh, ik ben dat stomme kotsen toch zo verschrikkelijk zat!!!
Des te meer reden om maar eens aan het baren te gaan
Morgen weer op controle. Voor de laatste keer hoop ik!
pi_72019074
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:54 schreef Kersjes het volgende:
Morretje, ik blijf nog steeds voor je duimen dat het loos alarm is geweest! "Gewoon" bloedverlies en niks ernstigers.

Misselijkheid is al iets aan het zakken, heb net ook een klein beetje gegeten en dat is erin gebleven. Bweuhh, ik ben dat stomme kotsen toch zo verschrikkelijk zat!!!
Des te meer reden om maar eens aan het baren te gaan
Morgen weer op controle. Voor de laatste keer hoop ik!
Duimen
pi_72019191
Go Kersjes, GO!
pi_72019712
Ow Morretje dat klinkt niet goed, ik ga voor je duimen morgen!

En Stiemie, best een verstandige beslissing om niet in het jip en jannekebadje te gaan liggen (?), we hadden 'm gisteren mee naar de boot en zelfs Elise kon d'r kont er al niet in keren.

Waar blijven die beebjes nou? Ik had goede hoop vanmorgen toen ik had bijgelezen!
pi_72019750
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef Sidn3y het volgende:
Ow Morretje dat klinkt niet goed, ik ga voor je duimen morgen!

En Stiemie, best een verstandige beslissing om niet in het jip en jannekebadje te gaan liggen (?), we hadden 'm gisteren mee naar de boot en zelfs Elise kon d'r kont er al niet in keren.

Waar blijven die beebjes nou? Ik had goede hoop vanmorgen toen ik had bijgelezen!
Het is veeeel te warm om te baren denk ik.
pi_72020100
meer ijsjes eten?

het badje wat ik vandaag klaar had gemaakt was trouwens erg frisjes, dochterlief heeft er dan ook amper wat mee gedaan maar ik heb er veel in gezeten met m'n voeten
pi_72020151
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:43 schreef Sidn3y het volgende:
meer ijsjes eten?

het badje wat ik vandaag klaar had gemaakt was trouwens erg frisjes, dochterlief heeft er dan ook amper wat mee gedaan maar ik heb er veel in gezeten met m'n voeten
Nog meer
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:47:59 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72020235
even bijgelezen maar ben te moe om te reageren. Ga dan ook mijn bedje opzoeken.

Wel nog even een hele dikke voor morretje...
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:25:53 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72021487
Ik ben er klaar voor hoor!

De buurvrouw vond dat ik iig heel attent was voor de kraamvisite. Dat ze dan zo leuk met z'n allen konden zwemmen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:29:35 #299
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72021646
Ga je in het badje bevallen, BE? Spannend hoor
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_72021708
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er klaar voor hoor!

[ afbeelding ]

De buurvrouw vond dat ik iig heel attent was voor de kraamvisite. Dat ze dan zo leuk met z'n allen konden zwemmen.
Ga jij duiken?
pi_72021725
BE, badbevalling in de tuin... . Alleen denk ik dan dat je kraamvisite niet meer wil zwemmen hoor...
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')