Halloow! Hoe is het hiero? Jongens, ik heb echt weer tónnen bij te lezen, whaha!
Morretje, bah, nee zeg, wat vervelend om te lezen dat je (tijdelijk, hoop ik!) bij ons wegmoet. Ik hoop voor jou dat je er zo kalm en berustend mee om kunt blijven gaan hoor, veel respect voor jou! Veel sterkte en succes, dikke

Ook veel sterkte voor je lief en je naasten trouwens, ik kan me hun schrik ook heel goed voorstellen..
Thnx voor al jullie reacties op het Aerosleep-verhaal, zowel ik als lief waren er meteen over uit dat het niks voor ons is, dat Aerosleep-gebeuren

Ssserpente, je hebt vanaf vandaag verlof, jeej!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me altijd wel vermaak als ik thuis ben, maar volgens mij wordt dat wel lastiger naarmate je langer niks doet, dus ik begrijp je aversie ervoor wel. Nouja, volgens mij kom je vanzelf ook achter de geneugten van even niks móeten

Succes en veel plezier!
Lijnloos, ik weet niet of je dit nog leest, maar ik ben wel een beetje jaloers hoor

Het is echt raar om niet te gaan, ik zal het best missen.. Maar volgend jaar ga ik zéker, echtechtecht weer

Jij héél erg veel plezier, geniet er lekker van! (Ga je nog naar Snoop Dogg kijken? Stiekum ben ik daar erg nieuwsgierig naar

)
Kersjes, haha, wat ben je heerlijk blij en stuiterig, en terecht! Spannend zeg, bezig met het kopen van je droomhuis, heel gaaf! Veel plezier nog

Devin ook nog wennen, spannend! Ennuhm, 1 cm. ontsluiting, dat klinkt in élk geval als een begin, toch?
Davinia, wat fijn dat je hieltje werkt! Oh mensen, dat is vast een supergroot verschil, hopelijk loop je op wolken

Freecell, heej, dat taalgevoel, dat ken ik. Ik vergeet chronisch woorden en dat is echt knetterend vervelend want dan kun je niet vertellen wat je zeggen wil. Of ik wil een woord gebruiken en dan zeg ik ineens iets heel anders (laatst zei ik bijv. ineens 'kikker' i.p.v. 'kerstmis'

).. Pff, ik vond mezelf al zo raar, jouw post geeft me in elk geval een iets minder dommig gevoel.. Al zou het fijner zijn als ik wel de enige was, whehe

Silktie en Silly, jeeeejj, wat gááf! Gefeliciteerd, superleuk zeg, een koningskoppel! Ik hoop dat je nog wel een keertje de namen komt vertellen hoor!
Duchess, ik denk dat ik het gevoel dat je hebt nu je bent 'ingehaald' wel snap, dat had ik toen 3 vriendinnen binnen max. 2 maanden zwanger waren nadat ik al een tijd gestopt was met de pil, en bij mij gebeurde er maar niks.. Je wéét wel dat het niet werkt zoals bij de bakker, wie het eerst binnenkomt is ook het eerst aan de beurt, maar soms voelt het wel even rot, als je zo graag wil en je zit maar te wachten. Gelukkig kan het bij jullie ook niet heel lang meer duren toch?

voor jou!
Sorbootje, fijn dat de pijn wat minder is.. Ik kan je niet helpen aan de oorzaak, maar wel voor je hopen dat het snel helemaal is verdwenen

Huups, kom je dat matras nog wel af dan?

Niet dat je nu echt onwijs gigantisch bent ofzo, maar het lijkt me toch wel lastig overeind komen met een 40-wekenbuik!
Twinkly, ik had er nog nooit van gehoord! Ik snap het nog steeds niet helemaal (maar dat komt geloof ik meer door het plaatje), maar ik kan me wel voorstellen dat het problemen zou opleveren als het zo zou blijven. Hopelijk overdreef het mens een beetje, hoop dat het meevalt.. Weet je al meer van je werk? Of ga je meteen deze vrijdagmiddag al langs? Ben je er tenminste wel meteen weer vanaf ook, denk ik dan maar.. In dat geval: sterkte alvast, dikke

voor dat stel ******* daro..
Vlindurtje, beterschapjes voor jou! En een

omdat je je vriendin moet missen. Het doet veel zeer, maar soms kan het niet langer. Sterkte..
Haha, Poppedein, dat vind ik echt een geweldige reden om een vergadering bij te wonen, whehe! OVerigens is het bij ons op het werk altijd juist heel koud met dit soort dagen, degene die aan de knoppen zit van de climate control denkt volgens mij altijd 'oh, het wordt warm vandaag, dus laat ik dat ding maar vast omlaag slingeren' en dan is het vervolgens superkoud. Vorig jaar tijdens de heetste dagen was het bij ons op de kamer 18 graden en zijn we allemaal verkouden geworden. Vandaag dus ook: sandaaltjes en een hemd aan omdat het gewoon lijp is om te fietsen met dikke kleding aan en dan bibberen achter je bureau
Hiero gaat het wel ok, gisteren voor het eerst bij de Cesartherapeute geweest en toen ze zo aan het vragen sloeg en ik aan het vertellen voelde ik me ineens wel heel klagerig, wat wordt er veel beïnvloed van wat je doet als je eenmaal pijn hebt ergens zeg! Ze had goede hoop iets voor me te kunnen betekenen en was er eigenlijk best wel positief onder, dus daar was ik wel erg blij mee. Over werk was nog weinig te zeggen, in die zin dat het erg afhankelijk is van hoeverre mijn lijf reageert op de behandelingen/oefeningen en ook hoeveel invloed mijn werk heeft op de pijn. Ik hoefde volgens haar in elk geval niet bang te zijn dat ik meer zal moeten gaan werken als dat ik aankan in de toekomst (op de één of andere manier ben ik daar echt doodsbenauwd voor) en morgen mag ik alweer terug. Ohja, ze zei dat dit zwangerschapsischias heet, volgens mij is er hier nog iemand die dat heeft, toch? Wupwup geloof ik? Het goede nieuws is trouwens dat mijn totale lichaamshouding een stuk beter is als ik zelf dacht, dat was dan wel weer hip!
Nu heb ik alleen vanochtend, bij de eerste keer dat ik de oefeningen die ik nu heb gekregen, de steken in mijn bil en bovenbeen er juist ingetrokken volgens mij, ik geloof dat ik daar iets verkeerd heb gedaan