abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72038848
Ach Morretje, wat jammer nou toch

Herkenbaar plaatje zag ik voorbijkomen! Wist niet eens dat er een naam voor was

Ben weer goedgekeurd en zelfs getoucheerd omdat ik zoveel gekramp heb. Zet echter geen zoden aan de dijk, ik zit op 1 cm ontsluiting en da's normaal voor een 2e zwangerschap in deze termijn.
Maar stiekem ben ik er toch blij mee, heb de vorige keer 10 uur gedaan over slechts het dubbele!
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:10:25 #177
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72039334
Oh nu ik dit topic dan toch in mijn at heb zou ik het erg leuk vinden als Huup snel gaat bevallen, ik ben zoooo benieuwd naar dat meisje met de mooie naam
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72039414
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh nu ik dit topic dan toch in mijn at heb zou ik het erg leuk vinden als Huup snel gaat bevallen, ik ben zoooo benieuwd naar dat meisje met de mooie naam

ik betwijfel of t binnen dit topic gaat lukken hoor haha

Kers goedgekeurd jeuh! en die ene cm heb je dan maar alvast kado ja, scheelt weer.

Ik heb vandaag een luchtje op wat ik al een tijd achterin de kast had gezet wegens "ruikt anders dan normaal" en nu ruikt ie ineens weer wel lekker nu voelt het alsof ik een nieuw luchtje gekocht heb hihi
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:14:07 #179
176471 oh-oh
pi_72039450
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik betwijfel of t binnen dit topic gaat lukken hoor haha

Kers goedgekeurd jeuh! en die ene cm heb je dan maar alvast kado ja, scheelt weer.

Ik heb vandaag een luchtje op wat ik al een tijd achterin de kast had gezet wegens "ruikt anders dan normaal" en nu ruikt ie ineens weer wel lekker nu voelt het alsof ik een nieuw luchtje gekocht heb hihi
Serieus ik ben echt zo benieuwd, en ik lurk hier steeds voor nieuws over jou, dus huphup huuphuup doe es werpen please !
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72039455
Duch, echt, je kindje komt als jullie er klaar voor zijn, jij en je meisje!
pi_72039645
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Serieus ik ben echt zo benieuwd, en ik lurk hier steeds voor nieuws over jou, dus huphup huuphuup doe es werpen please !

hnngglukt hgggnnnie

t duurt vast niet lang meer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:25:18 #182
176471 oh-oh
pi_72039801
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hnngglukt hgggnnnie

t duurt vast niet lang meer
Zet m op he, je gaat het vast super doen
( Groucho Marx )
pi_72039961
Leuk is dat Huup!
Ik heb dat de vorige zwangerschap gehad, kon maandenlang geen enkel parfum, eau de toilette, bodylotion of wat dan ook dat geurde verdragen. De blijdschap toen ik ineens weer kon spuiten en smeren... hoezee
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:33:41 #184
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72040115
Topzwangeren, ik wilde jullie even een berg ijs toewensen met dit weer. Ik voel zo met jullie mee.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_72040455
Morretje; wat ontzettend verdrietig dat het niet goed is gegaan. Heel veel sterkte voor jou en ravage
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:01:15 #186
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72041195
Morretje, dikke voor jou! Hopelijk blijft de volgende wel plakken!

Vlindur, ook een voor jou!

Verder niet bijgelezen, heb een afspraak!

kwas net bij de osteopaat, man, die is LEKKER! Kersjes, DAT had je me niet verteld! En dan lig je daar in je meest oncharmante ondergoed
Het was gezellig
rechterkant zit idd vast en een van mn wervels ook. kijken wat hij kan doen... ik voel me iig al een stuk beter nu, en als hij het nog wat beter kan maken, waarom niet?
Volgende week weer, wat een ellende, nou
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:04:37 #187
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72041317
Davinia, je hebt toch niet gezegd dat je zwanger bent toch?
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:08:55 #188
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72041482
Halloow! Hoe is het hiero? Jongens, ik heb echt weer tónnen bij te lezen, whaha!

Morretje, bah, nee zeg, wat vervelend om te lezen dat je (tijdelijk, hoop ik!) bij ons wegmoet. Ik hoop voor jou dat je er zo kalm en berustend mee om kunt blijven gaan hoor, veel respect voor jou! Veel sterkte en succes, dikke Ook veel sterkte voor je lief en je naasten trouwens, ik kan me hun schrik ook heel goed voorstellen..

Thnx voor al jullie reacties op het Aerosleep-verhaal, zowel ik als lief waren er meteen over uit dat het niks voor ons is, dat Aerosleep-gebeuren

Ssserpente, je hebt vanaf vandaag verlof, jeej! Ik moet eerlijk zeggen dat ik me altijd wel vermaak als ik thuis ben, maar volgens mij wordt dat wel lastiger naarmate je langer niks doet, dus ik begrijp je aversie ervoor wel. Nouja, volgens mij kom je vanzelf ook achter de geneugten van even niks móeten Succes en veel plezier!

Lijnloos, ik weet niet of je dit nog leest, maar ik ben wel een beetje jaloers hoor Het is echt raar om niet te gaan, ik zal het best missen.. Maar volgend jaar ga ik zéker, echtechtecht weer Jij héél erg veel plezier, geniet er lekker van! (Ga je nog naar Snoop Dogg kijken? Stiekum ben ik daar erg nieuwsgierig naar )

Kersjes, haha, wat ben je heerlijk blij en stuiterig, en terecht! Spannend zeg, bezig met het kopen van je droomhuis, heel gaaf! Veel plezier nog Devin ook nog wennen, spannend! Ennuhm, 1 cm. ontsluiting, dat klinkt in élk geval als een begin, toch?

Davinia, wat fijn dat je hieltje werkt! Oh mensen, dat is vast een supergroot verschil, hopelijk loop je op wolken

Freecell, heej, dat taalgevoel, dat ken ik. Ik vergeet chronisch woorden en dat is echt knetterend vervelend want dan kun je niet vertellen wat je zeggen wil. Of ik wil een woord gebruiken en dan zeg ik ineens iets heel anders (laatst zei ik bijv. ineens 'kikker' i.p.v. 'kerstmis' ).. Pff, ik vond mezelf al zo raar, jouw post geeft me in elk geval een iets minder dommig gevoel.. Al zou het fijner zijn als ik wel de enige was, whehe

Silktie en Silly, jeeeejj, wat gááf! Gefeliciteerd, superleuk zeg, een koningskoppel! Ik hoop dat je nog wel een keertje de namen komt vertellen hoor!

Duchess, ik denk dat ik het gevoel dat je hebt nu je bent 'ingehaald' wel snap, dat had ik toen 3 vriendinnen binnen max. 2 maanden zwanger waren nadat ik al een tijd gestopt was met de pil, en bij mij gebeurde er maar niks.. Je wéét wel dat het niet werkt zoals bij de bakker, wie het eerst binnenkomt is ook het eerst aan de beurt, maar soms voelt het wel even rot, als je zo graag wil en je zit maar te wachten. Gelukkig kan het bij jullie ook niet heel lang meer duren toch? voor jou!

Sorbootje, fijn dat de pijn wat minder is.. Ik kan je niet helpen aan de oorzaak, maar wel voor je hopen dat het snel helemaal is verdwenen

Huups, kom je dat matras nog wel af dan? Niet dat je nu echt onwijs gigantisch bent ofzo, maar het lijkt me toch wel lastig overeind komen met een 40-wekenbuik!

Twinkly, ik had er nog nooit van gehoord! Ik snap het nog steeds niet helemaal (maar dat komt geloof ik meer door het plaatje), maar ik kan me wel voorstellen dat het problemen zou opleveren als het zo zou blijven. Hopelijk overdreef het mens een beetje, hoop dat het meevalt.. Weet je al meer van je werk? Of ga je meteen deze vrijdagmiddag al langs? Ben je er tenminste wel meteen weer vanaf ook, denk ik dan maar.. In dat geval: sterkte alvast, dikke voor dat stel ******* daro..

Vlindurtje, beterschapjes voor jou! En een omdat je je vriendin moet missen. Het doet veel zeer, maar soms kan het niet langer. Sterkte..

Haha, Poppedein, dat vind ik echt een geweldige reden om een vergadering bij te wonen, whehe! OVerigens is het bij ons op het werk altijd juist heel koud met dit soort dagen, degene die aan de knoppen zit van de climate control denkt volgens mij altijd 'oh, het wordt warm vandaag, dus laat ik dat ding maar vast omlaag slingeren' en dan is het vervolgens superkoud. Vorig jaar tijdens de heetste dagen was het bij ons op de kamer 18 graden en zijn we allemaal verkouden geworden. Vandaag dus ook: sandaaltjes en een hemd aan omdat het gewoon lijp is om te fietsen met dikke kleding aan en dan bibberen achter je bureau

Hiero gaat het wel ok, gisteren voor het eerst bij de Cesartherapeute geweest en toen ze zo aan het vragen sloeg en ik aan het vertellen voelde ik me ineens wel heel klagerig, wat wordt er veel beïnvloed van wat je doet als je eenmaal pijn hebt ergens zeg! Ze had goede hoop iets voor me te kunnen betekenen en was er eigenlijk best wel positief onder, dus daar was ik wel erg blij mee. Over werk was nog weinig te zeggen, in die zin dat het erg afhankelijk is van hoeverre mijn lijf reageert op de behandelingen/oefeningen en ook hoeveel invloed mijn werk heeft op de pijn. Ik hoefde volgens haar in elk geval niet bang te zijn dat ik meer zal moeten gaan werken als dat ik aankan in de toekomst (op de één of andere manier ben ik daar echt doodsbenauwd voor) en morgen mag ik alweer terug. Ohja, ze zei dat dit zwangerschapsischias heet, volgens mij is er hier nog iemand die dat heeft, toch? Wupwup geloof ik? Het goede nieuws is trouwens dat mijn totale lichaamshouding een stuk beter is als ik zelf dacht, dat was dan wel weer hip!

Nu heb ik alleen vanochtend, bij de eerste keer dat ik de oefeningen die ik nu heb gekregen, de steken in mijn bil en bovenbeen er juist ingetrokken volgens mij, ik geloof dat ik daar iets verkeerd heb gedaan
3!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:15:29 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72041732
Ik ging even een tukkie doen net maar ben echt letterlijk mijn bed uitgedreven. Ik duik nog even het zwembad in!
Bah... geen leuke manier van wakker worden, zo warm en zo benauwd...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:16:27 #190
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72041762
Vies inderdaad, BE.. Lekker rondplonsen (plonzen? ) is misschien een beter plan, take it easy!

*gaat nog maar eens een waterijsje pakken*
3!
pi_72041858
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:33 schreef dutchie het volgende:
Topzwangeren, ik wilde jullie even een berg ijs toewensen met dit weer. Ik voel zo met jullie mee.
En met mij niet
pi_72041967
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef Incantrix het volgende:

Hiero gaat het wel ok, gisteren voor het eerst bij de Cesartherapeute geweest en toen ze zo aan het vragen sloeg en ik aan het vertellen voelde ik me ineens wel heel klagerig, wat wordt er veel beïnvloed van wat je doet als je eenmaal pijn hebt ergens zeg! Ze had goede hoop iets voor me te kunnen betekenen en was er eigenlijk best wel positief onder, dus daar was ik wel erg blij mee. Over werk was nog weinig te zeggen, in die zin dat het erg afhankelijk is van hoeverre mijn lijf reageert op de behandelingen/oefeningen en ook hoeveel invloed mijn werk heeft op de pijn. Ik hoefde volgens haar in elk geval niet bang te zijn dat ik meer zal moeten gaan werken als dat ik aankan in de toekomst (op de één of andere manier ben ik daar echt doodsbenauwd voor) en morgen mag ik alweer terug. Ohja, ze zei dat dit zwangerschapsischias heet, volgens mij is er hier nog iemand die dat heeft, toch? Wupwup geloof ik? Het goede nieuws is trouwens dat mijn totale lichaamshouding een stuk beter is als ik zelf dacht, dat was dan wel weer hip!

Nu heb ik alleen vanochtend, bij de eerste keer dat ik de oefeningen die ik nu heb gekregen, de steken in mijn bil en bovenbeen er juist ingetrokken volgens mij, ik geloof dat ik daar iets verkeerd heb gedaan
We hebben een clubje opgericht Freecell, Rocka en ik dacht asyniur hebben er ook last van (correct me if i'm wrong)
pi_72042076
haha arme Lily ik voel ook met jou mee hoor!

BE lekker in je zwembadje gaan drijven hoor, dat drijft toch een stuk beter dan in bed.

Davinia die osteodinges klinkt goed! foto?

Incantrix, hopelijk kan de cesartherapeute iets voor je betekenen dan

En dat matras kom ik prima af hoor. Geweldig soepel gaat het niet, maar zeker niet minder soepel als wanneer ik het bed-op-kratten in moet zeg maar
even voor jullie beeldvorming en leedvermaak: ik draai me om zodat k met mn knietjes de grond raak en dan on all fours zeg maar, hops kont de lucht in en je staat zo Charmant is anders maar och, het waanidee dat ik charmant ben op dit moment heb ik sowieso maar laten varen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72042477
Davinia toch Maarre, charmant is hij zeker, met die goddelijke handen van hem....

Incantrix, hopelijk slaat de therapie snel aan!

BE, ik ben na 10 minuten zweten in de slaapkamer ook mijn bed maar weer uitgekomen. Het is te warm om binnenshuis te slapen en ik heb geen tuin
Nou ja, dan maar vroeg naar bed vanavond, als het goed is dan koelt het straks immers lekker af.
pi_72042966
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:12 schreef Sidn3y het volgende:

Linda ik heb denk ik gemist waarom je een echo hebt. Een groeiecho? En eerste keer pufclub, is dat niet laat? Je mag toch al bijna bevallen? (of begint dat altijd zo laat in de zwangerschap?)
Het meiske had vorige week bij een normale controle-echo een vergrote blaas. 4,5cm ipv 1-2cm. Daarom vandaag controle in het ziekenhuis. Maar alles was goed gelukkig Enige wat ze vonden was dat de bloedtoevoer naar de placenta niet helemaal super meer was, waardoor de kans op een keizersnede iets groter was, maar dat is pas bij de bevalling aan de orde. Ben helemaal opgelucht! Ze was nu ongeveer 26oogram en 46cm, alles groene streepjes, dus mooi binnen de norm!

En ja, de pufclub is wel vrij laat. De laatste keer is als ik precies 40 weken ben, of misschien zelfs wel 1 week later. Maar in ieder geval beter dan niks!

Morretje, sterkte! Hopelijk zien we je snel weer terug
Lotte!
Noah!
pi_72043362
Linda gelukkig is alles goed Pffff!!
#geen
pi_72043415
Ben echt enorm opgelucht! Blijkbaar had ze vorige week gewoon echtechtecht geen zin om te plassen
Lotte!
Noah!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:07:39 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_72043466
Fijn dat het goed was Linda

Hier IJsselstein in het radionieuws omdat er iets afgelast is vanwege het noodweer (nog geen noodweer te zien trouwens). Straks Ruben maar wat eerder terughalen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72043617
@ Morrtje: verdorrie meid, voor zowel jou als Ravage... hopelijk zien we je snel weer terug!
@ Incantrix: Ik heb de'r zin in... ben nog op werk, maar zo naar huis, wachten op lief, tas in auto dumpen en richting biddinghuizen. Overigens, ik ben er aan het werk, ver weg van boxxen of andere herrie (baby-proof-arbeid dus!). Ik ga uiteraard nog wel effe bij verschillende dingetjes kijken, maar ik weet nog niet op wekle tijden ik aan het werk ben, dus ga me nog nergens op verheugen..
@ Davinia: lekkere osteopaat.. .
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:14:06 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_72043682
Morretje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: